Oud 10-01-2004, 12:18
snarl
Avatar van snarl
snarl is offline
tja, die topictitel klinkt nogal stom maar ik wist even niets anders.

ik zat net een beetje rond te surfen en te lezen op www.the-clitoris.com en ik kwam een lap tekst tegen over het verschil tussen mannelijk en vrouwelijk vocht, dat men een vrouw die erg zweet of veel vaginaal vocht produceert of ejaculeert als 'vies' beschouwt en dat een man die over een vrouw of in een vrouw klaarkomt of erg zweet juist als 'extra mannelijk' ziet dus, iig positief.

wat vind jij hiervan? en wat vind je zelf te ver gaan en wat niet? denk je dat je mening is beinvloed door bijvoorbeeld reclames voor vaginale hygiene of je opvoeding of denk je dat je mening hierover helemaal uit jezelf komt?

etc.

ikzelf ben nog aan het nadenken maar na het lezen van dat stuk tekst ben ik iig van mening dat er geen verschil is, maar dat ik natuurlijk wel ben beinvloed door dingen als reclames, dat ik onbewust/per ongeluk denk dat het voor vrouwen/meisjes gewoon niet hoort. maar daar ben ik het nu dus niet meer mee eens.

tekst: klik
__________________
■■ fuzzy logic
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 12:32
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Heb je het nu over vaginaal vocht of vrouwelijke ejaculatie?
En in het geval van de man: over urine, voorvocht of sperma?

Ik vind vaginaal vocht in elk geval niet vies, juist heel natuurlijk.
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)

Laatst gewijzigd op 10-01-2004 om 12:38.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 12:49
snarl
Avatar van snarl
snarl is offline
al dat soort vocht. niet één bep. soort. gewoon... vaginaal vocht, vrouwelijke ejaculatie, sperma, zweet, misschien zelfs menstratiebloed, etc.
__________________
■■ fuzzy logic
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 12:51
Verwijderd
Volgens mij heeft ze het over vrouwelijk zweet - mannelijk zweet, vaginaal vocht - voorvocht en vrouwelijk ejaculatievocht - sperma.

Ik weet niet, ik vind het allemaal vrij gewoon, en ik vind zweet bij mannen zowel als bij vrouwen pas als het oud is vies.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 14:03
Verwijderd
mwoa, als je goede persoonlijke hygiene hebt, is geen enkel lichaamssap ( menstruatie uitgezonderd ) heel smerig.
Bij sex kom je de meeste idd al wel tegen, en ook bij het verliefd worden speelt zweet een belangrijke rol ( feromonen heet dat ).
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 17:56
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Het is gewoon belangrijk dat je je vaak genoeg doucht/wast, dan ruik je het niet... Opzich vind ik zweet niet echt lekker ruiken, maar bij mn vriend vind ik n btje lichaamsgeur niet erg
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 18:19
snarl
Avatar van snarl
snarl is offline
Citaat:
xStefjuhx schreef op 10-01-2004 @ 18:56:
Het is gewoon belangrijk dat je je vaak genoeg doucht/wast, dan ruik je het niet... Opzich vind ik zweet niet echt lekker ruiken, maar bij mn vriend vind ik n btje lichaamsgeur niet erg
daar gaat het in dat stuk tekst dus over, als je níets ruikt ben je gewoon niet gezond bezig, dan wil je dus alleen maar voldoen aan dat beeld van 'meisjes mogen niet ruiken en ook bijna geen vocht afscheiden' . behalve zweet, dat ruikt eerst gewoon nergens naar. maar jij vind dus dat je vriend wel mag ruiken en jijzelf niet?
__________________
■■ fuzzy logic
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 18:56
Verwijderd
Ik ken trouwens een geval (anonimiteit van anderen beschermen ) waarbij een man altijd zo min mogelijk voorspel deed en bij de seks zijn uiterste best deed om zo snel mogelijk klaar te komen, omdat er anders vaginaal vocht zou vrijkomen en dat vond hij maar vies...
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 19:19
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 10-01-2004 @ 19:56:
Ik ken trouwens een geval (anonimiteit van anderen beschermen ) waarbij een man altijd zo min mogelijk voorspel deed en bij de seks zijn uiterste best deed om zo snel mogelijk klaar te komen, omdat er anders vaginaal vocht zou vrijkomen en dat vond hij maar vies...
Arme vrouw...
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 22:01
snarl
Avatar van snarl
snarl is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 10-01-2004 @ 19:56:
Ik ken trouwens een geval (anonimiteit van anderen beschermen ) waarbij een man altijd zo min mogelijk voorspel deed en bij de seks zijn uiterste best deed om zo snel mogelijk klaar te komen, omdat er anders vaginaal vocht zou vrijkomen en dat vond hij maar vies...


maar dat soort dingen bedoel ik dus wel. maar niet zó extreem natuurlijk. ik vind het gewoon interessant om te weten wat anderen daar van vinden.
__________________
■■ fuzzy logic
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 22:09
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
snarl schreef op 10-01-2004 @ 19:19:
daar gaat het in dat stuk tekst dus over, als je níets ruikt ben je gewoon niet gezond bezig, dan wil je dus alleen maar voldoen aan dat beeld van 'meisjes mogen niet ruiken en ook bijna geen vocht afscheiden' . behalve zweet, dat ruikt eerst gewoon nergens naar. maar jij vind dus dat je vriend wel mag ruiken en jijzelf niet?
Iedereen mag ruiken. Alleen het is niet zo fijn als iemand stinkt, man of vrouw. En als je spulletjes oud worden gaan ze stinken (anders dan ruiken dus, naar mijn idee).
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 15:07
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Zoals al eerder gezegd, als het allemaal "vers" is is het helemaal niet vies, maar als het oud wordt gaat het stinken en dat vind ik nogal ranzig.

Ik heb een vriend gehad die vreselijk veel voorvocht had en dat vond ik eigenlijk ook nogal goor, maar vooral ook omdat het erg plakkerig was (erger dan normaal) en niet zo fris rook.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 16:37
snarl
Avatar van snarl
snarl is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 10-01-2004 @ 23:09:
Iedereen mag ruiken. Alleen het is niet zo fijn als iemand stinkt, man of vrouw. En als je spulletjes oud worden gaan ze stinken (anders dan ruiken dus, naar mijn idee).
dat lijkt me nogal logisch ja. maar het ging er dus ook om dat volgens sommigen een vrouw niet naar zichzelf mag ruiken, want dat zou stinken, en een man zelfs écht mag stinken.

oh, ik weet het verschil echt wel hoor..
__________________
■■ fuzzy logic
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 18:29
esprit-chick
Avatar van esprit-chick
esprit-chick is offline
ik denk dat een goede hygiene bij beiden seksen erg belangrijk is, maar je moet niet overdrijven, tijdens seks is een beetje vochtig juist praktisch, hoe moet'ie anders glijden

een beetje een geur is menselijk en als je dat wil wegwassen ben je raar bezig
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 18:49
snarl
Avatar van snarl
snarl is offline
jep, maar er zijn blijkbaar veel mensen die dat wegwassen nogal extreem doen. (modebeeld? ) iig was ik nogal verbaasd. dus opende ik een raar topic. zijn er meer mensen die hier iets over weten of zo?
__________________
■■ fuzzy logic
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Droom] 12-06-04 - 13-06-04
Verwijderd
7 13-06-2004 22:37
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoofdoekjes moet af op Franse Openbare scholen; goed of fout?
Verwijderd
173 06-03-2004 21:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:36.