Oud 07-03-2005, 20:34
Wandering
Wandering is offline
Hoi,

ik weet niet of ik mijn vraag in het juiste forum heb geplaatst...

Maar ik vroeg me af of iemand weet waar ik speciaal op moet letten met het kopen van zaken (gsm in dit geval) via Ebay. Ik ben namelijk wel geintresseerd om er eentje te kopen, maar wil niet bedrogen uitkomen... zo hebben ze ooit een FOTO van een xbox verkocht voor de prijs van een echte xbox.
En weet iemand of een gsm uit Engeland ook in België werkt? Als er bij staat "simlock: unlocked" dan kan er toch gewoon een simkaart in van welke provider dan ook, of niet?

Groetjes
__________________
*** Just another lonely soul ***
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-03-2005, 00:21
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
ja dat kan allemaal.
Maar als die gsm echt zoveel goedkoper is als ergens anders zou ik wel vragen gaan stellen als ik jou was.

Maar wat voor toestel is het, en tegen welke prijs?
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 13:05
Wandering
Wandering is offline
Was wel geinteresseerd voor de samsung d500 die je met wat geluk wel vrij goedkoop op de kop kunt tikken. Ze zitten soms rond de 300€ maar ook duurder.
Bij te lage prijzen klik ik maar weer weg hoor... of bij van die advertenties vol spelfouten, verkeerde informatie...

Zeker dat die van Engeland ook in België werken? Een vriend van me die al zn gsms via ebay koopt dacht dat dat niet ging ivm een bepaalde frequentie ofzo, wel die van Duitsland en Nederland... Ik weet er niets van dus maar even dubbelchecken he.
__________________
*** Just another lonely soul ***
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 15:46
twain4me
Avatar van twain4me
twain4me is offline
Citaat:
Wandering schreef op 11-03-2005 @ 14:05 :
Was wel geinteresseerd voor de samsung d500 die je met wat geluk wel vrij goedkoop op de kop kunt tikken. Ze zitten soms rond de 300€ maar ook duurder.
Bij te lage prijzen klik ik maar weer weg hoor... of bij van die advertenties vol spelfouten, verkeerde informatie...

Zeker dat die van Engeland ook in België werken? Een vriend van me die al zn gsms via ebay koopt dacht dat dat niet ging ivm een bepaalde frequentie ofzo, wel die van Duitsland en Nederland... Ik weet er niets van dus maar even dubbelchecken he.
marktplaats is zo klote als het maar zijn kan... en hier nemen de makers van de site ook geen verantwoordelijkheid (hoewel de ebaycompany er hard aan werkt dit te veranderen)

gewoon goed lezen, ze mogen je voor de rest niets anders verkopen.. als je twijfelt eerst contact opnemen met je bank ( hoe het moet als blijkt dat je opgelicht wordt
.. of alles via ebay laten lopen

en er zijn genoeg voorbeelden als die foto en de lege doos van een radeon 9800 pro. Maar sorry dat ik het zeg.. je bent gewoon LOMP als je daar intrapt...

kijk naar het gebruikersprofiel en lees de reacties van andere mensen iemand met een profiel met 30 goede beordelingen gaat dat niet op het spel zetten voor 300 euro... het is namelijk zo dat, je als verkopende partij meer geld zal ontvangen als je een mooi profiel heb....


en ja dualband gsm's uit de rest van europa werken hier ook.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 16:07
Verwijderd
Citaat:
twain4me schreef op 11-03-2005 @ 16:46 :
marktplaats is zo klote als het maar zijn kan... en hier nemen de makers van de site ook geen verantwoordelijkheid (hoewel de ebaycompany er hard aan werkt dit te veranderen)
Ik koop en verkoop al jaren via marktplaats en heb er nog nooit problemen mee gehad. Als je er niet mee om kunt gaan ben je dom en als je je laat besodemieteren en heb je niet goed opgelet.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 16:13
twain4me
Avatar van twain4me
twain4me is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-03-2005 @ 17:07 :
Ik koop en verkoop al jaren via marktplaats en heb er nog nooit problemen mee gehad. Als je er niet mee om kunt gaan ben je dom en als je je laat besodemieteren en heb je niet goed opgelet.
klopt... ik heb een verkeerde woordkeuze gebruikt

Maar, waneer je het gebeurd bij marktplaats heb je helaas niets om op terug te vallen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Sidekick kopen op "EBAY''
Fashion Icone
3 22-01-2011 23:11
Werk, Geld & Recht Goedkope spullen Amerika in vergelijking met Nederland-ebay
m113
15 21-10-2009 13:15
De Kantine Knip en plak maar weer!
hasseltboy
500 23-03-2006 18:31
Software & Hardware [GSM] Siemens M55 unlocken
Verwijderd
12 17-02-2004 12:01
Software & Hardware gsm
katten
6 26-08-2002 16:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:13.