Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-12-2006, 01:01
Blueper
Blueper is offline
Hoi, ik ben Kim.

Ik zit met een probleem en ik zou graag jullie mening willen.
Dankzij mijn seksuoloog ben ik op het punt gekomen, dat in deze maatschappij de penis meer wordt geaccepteerd dan de vagina (op tv ed.). Mannen geven hun penis soms zelfs een naam, terwijl de vrouw totaal niet geïnteresseerd is in haar vagina. Soms wil ze er zelfs niks mee te maken hebben.

Aangezien dat nu mij bij problemen opleverd, vraag ik me af wat voor "relatie" jullie hebben met jullie penis of vagina. Dan ben ik vooral nieuwsgierig naar de mening van de vrouwen.

En is het jullie verder ook opgevallen dat de penis meer wordt geaccepteerd dan de vagina? En dat de vagina eerder wordt beschouwd als iets vies?

Alvast bedankt voor jullie antwoord.
Groetjes van Kim.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2006, 01:29
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
De oorzaak ligt voor de hand: De piemel loopt meer in het zicht, dus is meer geaccepteerd dan de vagina
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2006, 01:30
Verwijderd
Mijn relatie met mijn penis is strikt biologisch, ik plas en bats ermee.

En er bestaan meer grapjes/beledigingen over vagina's dan penissen, ja. Maar ik denk dat als puntje bij paaltje komt [jaja, grappig] er weinig jongens zijn die een vagina vies vinden, als die goed onderhouden wordt.

En naar mijn mening is een seksuoloog grote onzin. Imo is het net zo nuttig als een hondenpsycholoog. Maar dat is een andere discussie
Met citaat reageren
Oud 05-12-2006, 01:37
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
Scordalus schreef op 05-12-2006 @ 02:30 :
Mijn relatie met mijn penis is strikt biologisch, ik plas en bats ermee.

En er bestaan meer grapjes/beledigingen over vagina's dan penissen, ja. Maar ik denk dat als puntje bij paaltje komt [jaja, grappig] er weinig jongens zijn die een vagina vies vinden, als die goed onderhouden wordt.

En naar mijn mening is een seksuoloog grote onzin. Imo is het net zo nuttig als een hondenpsycholoog. Maar dat is een andere discussie
Ga jij maar naar de hondenpsycholoog als je problemen hebt met je seksleven
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2006, 06:37
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 05-12-2006 @ 02:29 :
De oorzaak ligt voor de hand: De piemel loopt meer in het zicht, dus is meer geaccepteerd dan de vagina
ik heb doorgaans een broek aan hoor. maar als ik blueper was zou ik niet zoveel waarde hechten aan die seksuoloog en de maatschappij. sommigen vinden vagina's vies, sommigen heilig, geil, grappig. wat boeit t, is ook met knieen.
__________________
Lampaan.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2006, 08:11
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Blueper schreef op 05-12-2006 @ 01:01 :
Hoi, ik ben Kim.
Ik ook
Citaat:

Aangezien dat nu mij bij problemen opleverd, vraag ik me af wat voor "relatie" jullie hebben met jullie penis of vagina. Dan ben ik vooral nieuwsgierig naar de mening van de vrouwen.
Nou niet echt een relatie, we zitten aan elkaar vast. Hoort bij mij en ik zou um niet willen missen

Citaat:
En is het jullie verder ook opgevallen dat de penis meer wordt geaccepteerd dan de vagina? En dat de vagina eerder wordt beschouwd als iets vies?
Nee is mij niet op gevallen
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 05-12-2006, 08:13
Verwijderd
Beste Kim,

In de tweede zin van je bericht meld je dat je een probleem hebt. Vervolgens komt een algemeen verhaal, en daarna nog wat losse puntjes. Het is mij in het geheel niet duidelijk wat nou je probleem is.

Bovendien is mijn ervaring ook helemaal niet dat vrouwen niet geïnteresseerd zijn in hun vagina, en krijg ik altijd een beetje jeuk als mensen persoonlijke ervaringen aan "deze maatschappij" of iets dergelijks verwijten. Ik denk dat daar je grootste probleem zit.

Groetjes van Ertur.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2006, 08:30
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
EggeD schreef op 05-12-2006 @ 07:37 :
ik heb doorgaans een broek aan hoor. maar als ik blueper was zou ik niet zoveel waarde hechten aan die seksuoloog en de maatschappij. sommigen vinden vagina's vies, sommigen heilig, geil, grappig. wat boeit t, is ook met knieen.
Als jij in een gemeenschappelijke douche bent, ziet iedereen je piemel (en je bent een haarklover dus ik zal het even verder specificeren: iedereen die aanwezig is en naar je kruis kijkt), als een vrouw in een gemeenschappelijke douche is ziet niet iedereen haar kut, daar moet even wat meer moeite voor gedaan worden. Gevolg: Piemels zijn geaccepteerder dan kutten.
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2006, 08:32
Verwijderd
Waar haal je in vredesnaam de wijsheid vandaan dat men de weledele penis boven die vlezige grot verkiest?
Met citaat reageren
Oud 05-12-2006, 08:35
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
Vaal schreef op 05-12-2006 @ 09:32 :
Waar haal je in vredesnaam de wijsheid vandaan dat men de weledele penis boven die vlezige grot verkiest?
Wie zegt dat?
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2006, 08:52
Verwijderd
Misschien is een vagina iets meer taboe dan een penis
Omdat deze inderdaad altijd wat meer verborgen is.
Mijn eigen relatie met mijn vagina,
Daar kan ik kort over zijn op deze pagina:
Ik vind het gewoon een nuttig lichaamsdeel,
Net zoals mijn been, mijn maag of mijn keel.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2006, 09:05
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
Sarah schreef op 05-12-2006 @ 09:52 :
Misschien is een vagina iets meer taboe dan een penis
Omdat deze inderdaad altijd wat meer verborgen is.
Mijn eigen relatie met mijn vagina,
Daar kan ik kort over zijn op deze pagina:
Ik vind het gewoon een nuttig lichaamsdeel,
Net zoals mijn been, mijn maag of mijn keel.
Sinterklaas is er weer nou,
dus rijm ik maar gauw,
je vagina vergelijken met je been,
is niet zo mystiek alleen,
het nieuwe leven, het wonder van de vrouw.

Sinterklaas!!!
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2006, 09:32
Verwijderd
Citaat:
Scordalus schreef op 05-12-2006 @ 02:30 :
Mijn relatie met mijn penis is strikt biologisch, ik plas en bats ermee.

En er bestaan meer grapjes/beledigingen over vagina's dan penissen, ja. Maar ik denk dat als puntje bij paaltje komt [jaja, grappig] er weinig jongens zijn die een vagina vies vinden, als die goed onderhouden wordt.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2006, 12:14
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
ik ben erg blij met mijn geslachtsdeel, zowel met mijn vagina als met de rest. Voornamelijk omdat alles goed werkt, ik nog nooit een blaasontsteking heb gehad, en ik erg lekker en gemakkelijk kan klaarkomen.

Op zich vind ik niks mis met de vorm of met de kleur, maar ondanks dat voel ik nog steeds een bepaalde gene als mijn vriend er volop met zijn hoofd tegenaan kijkt, noem het preutheid, maar dat vind ik, na 6 jaar seks, nog steeds een ongemakkelijk gevoel.
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 05-12-2006, 12:43
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Ik denk dat er gewoon een beetje een taboe op de vagina rust. Ik ben er wel met je eens dat er mee verhalen over vieze, zure vagina's rondgaan dan vieze piemels. Daar hoor ik namelijk nooit wat over. Terwijl die net zo hard stinken als je ze niet goed en regelmatig wast.

Mijn relatie met mijn vagina? Het is gewoon een onderdeel van mijn lichaam. Het heeft nuttige functies maar verder niets.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2006, 12:54
Verwijderd
't Is inderdaad gewoon een onderdeel van mijn lichaam, ik adoreer m'n vagina niet - kennelijk verwachten sommige mensen dan, dat vind ik echt zeer bizar.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2006, 13:37
Verwijderd
Citaat:
gurl19 schreef op 05-12-2006 @ 13:43 :
hoor ik namelijk nooit wat over. Terwijl die net zo hard stinken als je ze niet goed en regelmatig wast.

.
Zin twee klopt, zin één vind ik opmerkelijk, ik lees zelfs op dit forum vaak genoeg opmerkingen over kopkaas. Wat denk je dat daarmee bedoeld wordt?
Met citaat reageren
Oud 05-12-2006, 13:54
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
Blueper schreef op 05-12-2006 @ 02:01 :
Aangezien dat nu mij bij problemen opleverd, vraag ik me af wat voor "relatie" jullie hebben met jullie penis
Ik drink thee met hem en daarna kijken we samen GTST.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 05-12-2006, 16:58
Supreme Dutch
Citaat:
Magican schreef op 05-12-2006 @ 14:54 :
Ik drink thee met hem en daarna kijken we samen GTST.
Geeft hij weleens kopjes tijdens GTST?
Met citaat reageren
Oud 05-12-2006, 18:24
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik merk er niets van dat de penis meer geaccepteerd wordt. Volgens mij is het ook onzin. Een kut in een film of tv-serie komt veel vaker voor dan een piemel. Van een naakte vrouw in een film kijkt niemand op, van een naakte man is het soms nog even schrikken.

Ook heb ik er nog nooit iets van gemerkt dat de vrouw 'totaal niet geïnteresseerd is in haar vagina'.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2006, 20:14
Verwijderd
Ik leg vlechtjes in haar haar; dat vindt ze heel leuk.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2006, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 05-12-2006 @ 19:24 :
Ik merk er niets van dat de penis meer geaccepteerd wordt. Volgens mij is het ook onzin. Een kut in een film of tv-serie komt veel vaker voor dan een piemel. Van een naakte vrouw in een film kijkt niemand op, van een naakte man is het soms nog even schrikken.

Ook heb ik er nog nooit iets van gemerkt dat de vrouw 'totaal niet geïnteresseerd is in haar vagina'.
Een naakte vrouw is natuurlijk iets anders dan een close-up van een kut.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2006, 22:07
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
Juice schreef op 05-12-2006 @ 19:24 :
Ik merk er niets van dat de penis meer geaccepteerd wordt. Volgens mij is het ook onzin. Een kut in een film of tv-serie komt veel vaker voor dan een piemel. Van een naakte vrouw in een film kijkt niemand op, van een naakte man is het soms nog even schrikken.
Eh, ik zie het tegenover gestelde. Piemels, venusheuvels en tieten zie ik vaak, maar kutten eigenlijk nooit.
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2006, 22:20
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 05-12-2006 @ 23:07 :
Eh, ik zie het tegenover gestelde. Piemels, venusheuvels en tieten zie ik vaak, maar kutten eigenlijk nooit.
Nou ja, goed, venusheuvels. Je ziet inderdaad niet vaak echt schaamlippen enzo.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2006, 22:35
Blueper
Blueper is offline
Hoi, hier Kim weer...

Ik wilde jullie ff bedanken voor jullie opmerkingen.

Ik wil nog wel wat uit de wereld helpen. Het is niet zo dat ik de maatschappij de schuld geef van hoe het zit met de vagina en de penis. Absoluut niet. Het viel mij gewoon op.

Er is bij mij gebleken (na onderzoeken enzow) dat ik emotioneel zo fout zit qua mijn vagina dat het voor mij niet eens mogelijk is om sex te hebben met mijn vriend. (De eerste man die ik toelaat om dichtbij mij te komen) Ik walg van dat ding en ik wil er ook nix mee te maken hebben.

Het is heel raar om toch sex te willen hebben en daar tegen over niets te maken willen hebben met je vagina. Logisch dat het niet lukt eigk. De Sexuoloog (waar ik nu wat meer vertrouwen in krijg) kan mij helpen door het probleem weg te halen. Het zit immers tussen mijn oren blijkt...

Meer reacties op dit onderwerp hoor ik graag. Ik ben nog steeds erg nieuwsgierig naar jullie ervaringen, meningen etc.

Groetjes Kim.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2006, 23:32
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
Blueper schreef op 05-12-2006 @ 23:35 :
Hoi, hier Kim weer...
...
Groetjes Kim.
Geen probleem, leuk dat er een topic op seks staat dat niet over seks gaat.

Succes met je probleem.
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2006, 23:43
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Voor iemand die niks te maken wil hebben met haar vagina zit je er toch behoorlijk aan vast en je komt zelfs uit die van je moeder dus mijn advies zou zijn leer er maar mee leven en laat je vriend je maar voelen hoe leuk dat ding eigenlijk kan zijn.

AngelLena, wat ben je weer onsubtiel recht door zee... Sorry! Het is het tijdstip...
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 06-12-2006, 08:08
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
beste kim, tino hier

volgens mij stel je je een beetje aan, helemaal met je maatschappelijke verhaal erdoorheen.

Zoals Sarah reeds zei, een vagina is net als een arm of been

nu ga ik uit dit topic heen

groeten aan kim van tino
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 06-12-2006, 13:06
Strever
Strever is offline
Citaat:
Scordalus schreef op 05-12-2006 @ 02:30 :
Mijn relatie met mijn penis is strikt biologisch, ik plas en bats ermee.
Hahaha, wat een droge opmerking
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Met citaat reageren
Oud 06-12-2006, 13:41
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Citaat:
Ertur schreef op 05-12-2006 @ 14:37 :
Zin twee klopt, zin één vind ik opmerkelijk, ik lees zelfs op dit forum vaak genoeg opmerkingen over kopkaas. Wat denk je dat daarmee bedoeld wordt?
Je begrijpt me verkeerd. Als een piemel schoon is hoor je nooit wat over geurtjes e.d. Maar over een vagina wordt door sommige mannen gewoon aangenomen dat die zuur etc. ruikt
Met citaat reageren
Oud 06-12-2006, 16:38
At the Drive-in
At the Drive-in is offline
Citaat:
Blueper schreef op 05-12-2006 @ 02:01 :

Aangezien dat nu mij bij problemen opleverd, vraag ik me af wat voor "relatie" jullie hebben met jullie penis of vagina. .
We kijken samen voetbal
__________________
This is all I need to feel alive <3
Met citaat reageren
Oud 06-12-2006, 17:07
machtigespa
machtigespa is offline
een naam aan je geval geven is in mijn optiek behoorlijk kansloos.

maar ach wie ben ik he
Met citaat reageren
Oud 07-12-2006, 10:01
Verwijderd
Citaat:
machtigespa schreef op 06-12-2006 @ 18:07 :
een naam aan je geval geven is in mijn optiek behoorlijk kansloos.

maar ach wie ben ik he
daarom noem jij het een "geval"???
Met citaat reageren
Oud 07-12-2006, 10:36
Verwijderd
Lijkt me vrij logisch dat je als man zijnde meer met je penis bezig bent, al is het alleen al omdat je hem tijdens het plassen in de hand hebt. En wanneer je als man zijnde opgewonden raakt, is dat ook veel duidelijker merkbaar dan bij een vrouw. De penis is gewoon meer aanwezig

Mijn band met mijn vagina? Jeetje, een band met je vagina, hoe moet ik dat voor me zien? Ik probeer me nu ook te bedenken hoe de band met mijn onderbeen is. Het hoort bij mijn lichaam en ben er erg blij mee dat ik er eentje heb, maar een band
Met citaat reageren
Oud 07-12-2006, 13:06
Verwijderd
Hij zit er, we hebben het leuk samen en vriendlief is ook blij dat ie er is. Wat wil je nog meer?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2006, 20:07
esprit-chick
Avatar van esprit-chick
esprit-chick is offline
ik ben t wel met je eens dat maatschappelijk gezien de vagina een veel slechtere naam heeft als de penis (klinkt fout ik weet t )

vrouwen schamen zich als ze naar de gynaoloog moeten en mannen staan te pronken voor de pisbak.....

de relatie tussen mij en mijn vagina is uitstekend ksan ik wel zeggen hahahaha ik overwaardeer haar ook weer niet ofzo, maar associeer een groot deel van mijn vrouwelijkheid en mijn seksualiteit volledig natuurlijk ermee... niet onbelangrijk lijkt me

t valt me idd op dat er over een gezonde normale vagina tog vaak raar wordt gedaan, van idd vies ruiken/smaken lelijk en dan de synoniemen ervoor.... duh dat je je "doos" niet waardeer dat klinkt tog niet... ook "kut"vind ik behoorlijk denigrerend, terwijl pik of lul een geile klank heeft.....

opzich denk ik oo kwel dat t niet per se door mannen komt, er zijn zoasl al gezegd niet veel (hetero) mannen die een hekel hebben aan vagina's, ik denk dat vooral veel vrouwen zich schamen voor hun lichaam ofzo....

verklaren kan ik t ook niet echt...

hoe komt t bij jou btw als ik zo vrij mag zijn, dat jij zown probleem hebt met je vagina?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2006, 21:23
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
esprit-chick schreef op 07-12-2006 @ 21:07 :
ik ben t wel met je eens dat maatschappelijk gezien de vagina een veel slechtere naam heeft als de penis (klinkt fout ik weet t )

vrouwen schamen zich als ze naar de gynaoloog moeten en mannen staan te pronken voor de pisbak.....

de relatie tussen mij en mijn vagina is uitstekend ksan ik wel zeggen hahahaha ik overwaardeer haar ook weer niet ofzo, maar associeer een groot deel van mijn vrouwelijkheid en mijn seksualiteit volledig natuurlijk ermee... niet onbelangrijk lijkt me

t valt me idd op dat er over een gezonde normale vagina tog vaak raar wordt gedaan, van idd vies ruiken/smaken lelijk en dan de synoniemen ervoor.... duh dat je je "doos" niet waardeer dat klinkt tog niet... ook "kut"vind ik behoorlijk denigrerend, terwijl pik of lul een geile klank heeft.....

opzich denk ik oo kwel dat t niet per se door mannen komt, er zijn zoasl al gezegd niet veel (hetero) mannen die een hekel hebben aan vagina's, ik denk dat vooral veel vrouwen zich schamen voor hun lichaam ofzo....

verklaren kan ik t ook niet echt...

hoe komt t bij jou btw als ik zo vrij mag zijn, dat jij zown probleem hebt met je vagina?
Dat staan helemaal niet ál de mannen hoor En de meeste mannen willen ook niet naar de gynacoloog..

'kutje' klinkt ook geil. Pik niet, imho.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 07-12-2006, 22:05
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ik vind mijn vagina maar niets, maar mijn vriend is er blij mee dus ik accepteer hem. Evenals mijn borsten. Alles mag anders, beter, mooier en vrouwelijker. Pech gehad, ik vind zijn lichaam weer mooi en daar denkt hij ook anders over.
Ja, wat een koppel...
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 08-12-2006, 09:37
machtigespa
machtigespa is offline
Citaat:
esprit-chick schreef op 07-12-2006 @ 21:07 :
[B]ik ben t wel met je eens dat maatschappelijk gezien de vagina een veel slechtere naam heeft als de penis (klinkt fout ik weet t )

vrouwen schamen zich als ze naar de gynaoloog moeten en mannen staan te pronken voor de pisbak.....
klopt iedere keer als ik een pisbak gebruik roep ik naar iedereen op t toilet, zie mijn lul is die niet mooi en begin ik er rondjes mee te zwaaien alsof het een lasso is.

Wat een onzin, ik heb er absoluut geen behoefte aan om de lul van mn buurman als ik een pisbak gebruik. Zeik nog liever in de bosjes en dat ik wordt nagetoeterd door passerende auto's
Met citaat reageren
Oud 08-12-2006, 14:48
Estar
Estar is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 07-12-2006 @ 22:23 :
Dat staan helemaal niet ál de mannen hoor En de meeste mannen willen ook niet naar de gynacoloog..

Vind je het gek, een gyneacoloog is ook voor vrouwen
Met citaat reageren
Oud 08-12-2006, 15:22
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
esprit-chick schreef op 07-12-2006 @ 20:07 :
vrouwen schamen zich als ze naar de gynaoloog moeten en mannen staan te pronken voor de pisbak.....
Ja hallo wat een vergelijking. Daar lig je hulpeloos met je benen wijd terwijl er iemand je uitgebreid zit te bestuderen...

Ik merk dat waar ik werk (waar mensen nogal eens (van onder) uit de kleren moeten de mannen niets enthousiaster zijn dat de vrouwen. Beide even ongemakkelijk.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 09-12-2006, 11:34
Hetekip.nl
Hetekip.nl is offline
Een man is sowieso wat meer open als het gaat om sex

Mannen onderling, in een plee bijvoorbeeld, zien ook eerder een lul en vinden dit ook gewoon normaal

En wat denk ik het belangrijkste is, zoals eerder gezegd, een penis valt meer op (sommige zwembroeken, trainingsbroeken etc.)
__________________
hete chicks op hetekip.nl :p
Met citaat reageren
Oud 09-12-2006, 11:50
Verwijderd
hmm, het valt mij wel op dat in sauna's, op naaktstranden, etc. je meet vrouwen dan mannen ziet.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2006, 12:31
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Sarah schreef op 09-12-2006 @ 12:50 :
hmm, het valt mij wel op dat in sauna's, op naaktstranden, etc. je meet vrouwen dan mannen ziet.
Dat is logisch, want mannen maken zich zorgen over hun piemel, die daar zo buiten hangt te bungelen. Dat is veel meer een prominent dingetje dan de vagina. En wat als men een erectie krijgt?
Bovendien zal een vrouw niet snel denken 'als ze mijn kut maar niet te klein vinden!'.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2006, 12:52
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Juice schreef op 09-12-2006 @ 13:31 :
Dat is logisch, want mannen maken zich zorgen over hun piemel, die daar zo buiten hangt te bungelen. Dat is veel meer een prominent dingetje dan de vagina. En wat als men een erectie krijgt?
Bovendien zal een vrouw niet snel denken 'als ze mijn kut maar niet te klein vinden!'.
Ja, en weer veel vrouwen maken zich zorgen over hun borsten..
Met citaat reageren
Oud 09-12-2006, 23:40
All Out Of Love
Avatar van All Out Of Love
All Out Of Love is offline
ik vind een kut mooier dan een lul of word dat helemaal niet gevraagd hier ?
__________________
By law i am required to inform you: I am a registered sex offender.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2006, 23:49
Verwijderd
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 07-12-2006 @ 22:23 :
Dat staan helemaal niet ál de mannen hoor En de meeste mannen willen ook niet naar de gynacoloog..

'kutje' klinkt ook geil. Pik niet, imho.
Ik vind 'kutje' echt, nou ja, kut klinken. Kinderachtig, puberaal zogenaamd stoer ofzo. Maar goed, de meeste woorden zijn óf te deftig, óf te plat.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2006, 13:49
jd
Avatar van jd
jd is offline
Citaat:
machtigespa schreef op 08-12-2006 @ 10:37 :
klopt iedere keer als ik een pisbak gebruik roep ik naar iedereen op t toilet, zie mijn lul is die niet mooi en begin ik er rondjes mee te zwaaien alsof het een lasso is.

Wat een onzin, ik heb er absoluut geen behoefte aan om de lul van mn buurman als ik een pisbak gebruik. Zeik nog liever in de bosjes en dat ik wordt nagetoeterd door passerende auto's

Hahahahaha
__________________
Talk to me, dance with me in the spotlights girl. You're the spotlight girl
Met citaat reageren
Oud 10-12-2006, 14:31
botervleug
Avatar van botervleug
botervleug is offline
Goedele Liekens weet wel raad met haar flamoes anders. Sommige vrouwen willen inderdaad niets met hun poes te maken hebben, maar persoonlijk vind ik een ongewassen penis net zo vies als een ongewassen flamoesje.

Verder trek ik me echt niets aan van de media, die geven totaal geen goed beeld van wat je van je edele delen zou moeten vinden. Ik vindt dat je trouwens erg algemeniseerd dat de penis meer geaccepteerd is, in bloodblaadjes zie je tenslotte eerder mooie vagina's dan penissen. Doe eerst maar eens een goed onderzoek wat nou eigenlijk het beeld van de penis en de vagina in de media is. en ondertussen lekker verwennen.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2006, 14:38
botervleug
Avatar van botervleug
botervleug is offline
nog even over mijn relatie met mijzelf. Soms mag ik mezelf en vind ik mijn lijf oké, soms dan heb ik een baaldag. Maar mijn vagina heeft daar eigenlijk geen speciale functie in. Mijn lijf is een geheel. Ik waardeer haar als zodanig. massage van mijn spieren vind ik lekker, massage van mijn clitoris ook. sex doe ik ook met mijn hele lichaam. Dat je een deel van jezelf walgelijk vind, vind ik echt wel een beetje vreemd.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit kom nie klaar door de daad zelf
gurl19
34 01-11-2004 06:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:54.