Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-11-2006, 10:27
danaa
danaa is offline
Hoi hoi !!

Jullie hebben t al vast wel gehoord: Madonna heeft een kind geadopteerd in Malawi en wil er misschien nog een adopteren.

Hierover moet ik discussieren met 3 andere vriendinnen/klasgenoten. Nou hebben dus. heel stom, twee meiden gezegd: wij zijn 'tegen' de adoptie.. (Zowel van het kind wat ze nu geadopteerd heeft, als van het kind dat ze ook wil adopteren) ik moet dus 'voor' zijn. (terwijl ik 'tegen' ben)

weet iemand wat argumenten?

(deze stelling moest van de leraar)

thnxx
__________________
liefs..x
Advertentie
Oud 05-11-2006, 11:02
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
- extra aandacht voor malawi; goed voor het land
- het kind sterft iig niet aan honger ofzo en kan gaan studeren bv en zich voor malawi inzetten
- het was een wees (toch?)
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 05-11-2006, 11:57
Verwijderd
Nee, het kind had nog een vader en die is akkoord gegaan. Onder welke omstandigheden weet ik niet.
Oud 05-11-2006, 11:58
danaa
danaa is offline
Citaat:
Sylph schreef op 05-11-2006 @ 12:57 :
Nee, het kind had nog een vader en die is akkoord gegaan. Onder welke omstandigheden weet ik niet.
moeder was overleden na de geboorte.. vader kon het kind niet goed onderhouden en was akkoord gegaan dat Madonna het adopteerde..

wel is deze adoptie véééééééél sneller gegaan dan andere adopties.. de procedure heft niet lang geduurd
__________________
liefs..x
Oud 05-11-2006, 16:51
Verwijderd
Waarom zouden superrijken geen mogen kinderen adopteren als ze wel aan de eisen voldoen?

Wellicht spoort het andere mensen aan om weeskinderen uit dat land te adopteren omdat het land veels naamsbekendheid heeft gekregen dankzij Madonna.

Ik noem maar wat.

Laatst gewijzigd op 05-11-2006 om 17:00.
Oud 07-01-2008, 20:50
schrijvertje
schrijvertje is offline
Ben een beetje laat met mijn response maar dat toch even mijn zegje te doen.

Ik vind het een beetje erg dat zoveel mensen niet kunnen (of willen) begrijpen dat Madonna zo graag een kindje wil. het is nog geen jaar geleden of de magazines stonden vol met geruchten dat ze zwanger was, en ze heeft altijd gezegt dat ze erg graag een grote familie wou, dus lijkt de link mij hier duidelijk.

Ik vind het totaal geen probleem om te adopteren en vind het een van de mooiste dingen die iemand kan doen. De blaadjes maken er natuurlijk graag iets anders van. het is ook zo dat de vader nog leeft, maar dat is veel zo bij adopties, hij kon gewoon niet meer voor David zorgen en kwam amper nog op bezoek bij zijn kind en was zelfs gelukkig dat hij wist dat een familie voor hem kon zorgen en hem een goede toekomst kon geven. Ook heeft ze beloofd om David nog veel in contact te houden met zijn vader (wat reeds, nu een jaar later, is gebeurd)

Wou gewoon dit toch even duidelijk maken. Een adoptie is echt iets moois, het mooiste dat er bestaat en vind het gewoon schandalig dat blijkbaar iedereen mensen als Angelina en Nicole (Kidman) heilig vinden als ze adopteren, maar Madonna bijna duivels.

BTW: het was eigenlijk niet eens haar idee om te adopteren, het was haar man's idee omdat ze nog een kind wouden. It's as simple as that. Ze had trouwens al een aanvraag voor adoptie gedaan twee jaar VOOR ze David in haar armen hield, ze is gewoon niet zo'n open boek tegen de media en wist dat dit voor ophef ging zorgen.

Het is beter dat jullie in de klas zich bezig houden met feiten ipv een bespreken van roddels in de klas!
Oud 08-01-2008, 12:54
Verwijderd
Goh, dat heeft Madonna jou allemaal zelf verteld?

+ Up, ban, etc.
Oud 10-01-2008, 19:22
ftmA
ftmA is offline
Ik vind dat Maddona wel iets goeds doet ze adopdeert een kind die geen goeie toekomst heeft. Aplausje voor Madonna
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Worden gelovigen voorgetrokken?
Gatara
120 15-02-2007 11:55
Levensbeschouwing & Filosofie Katholiek.
Verwijderd
58 01-11-2006 14:18
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Moslimziekenhuis
WärteR
501 14-10-2006 01:57
Muziek Madonna!
Verwijderd
36 03-07-2003 17:21
Films, TV & Radio favo film uitspraak
Insatiable
167 22-04-2003 02:54
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen onderwerp spreekbeurt 5 havo
Ingrid3
7 01-09-2002 19:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:06.