Oud 21-02-2008, 23:00
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
van de week was ik mijn betaalpas kwijt. ik woon vlakbij een financial centre van ABN AMRO, dus even naar binnen gelopen, laten blokkeren en een nieuwe besteld. Erg onpraktisch, maar eigen schuld.

Natuurlijk kwam het pasje vandaag na wat opruimen boven water. Volgens mijn pa kan ik ermee naar de shop terug, waarna hij weer wordt gedeblokkeerd. Is dit ook echt zo? (leek mij tikkie stug).

Wanneer dit niet kan wil ik graag met mn ID-kaart in de shop geld opnemen, moet immers wel boodschappen doen. Zijn daar minimale bedragen voor, of werkt dit hetzelfde als bij een geldautomaat?


Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-02-2008, 00:44
Verwijderd
Dat deblokkeren kan niet, dat wordt gewoon wachten op een nieuwe pas. Het geld opnemen met je ID kaart kan altijd en daar is ook geen minimum aan verbonden.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2008, 11:24
Verwijderd
Volgens mij kan deblokkeren wel, maar als je al een nieuwe pas hebt besteld doen ze dat niet.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2008, 15:21
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Deblokkeren kan soms, afhankelijk van hoe snel je bent (moet je met ID en pas naar de bank)
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2008, 11:41
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Bij mij kon dat niet, deblokkeren.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2008, 14:22
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
gister even langsgelopen, deblokkeren kon wel. Ze hebben 2 manieren van blokkeren zei ie, maar met mijn manier kon het wel. Nieuwe pas is wel onderweg, maar als ik die gebruik vervalt m'n oude pas pas.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2008, 01:13
Verwijderd
Deblokkering kan alleen als je direct bij de ABN AMRO hebt geblokkeerd. Als je via het centrale nummer van alle banken laat blokkeren, dan kan het niet (dat had ik met koninginnenâch in den haag)
Met citaat reageren
Oud 24-02-2008, 03:06
Fosca
Avatar van Fosca
Fosca is offline
Bij de Rabobank wel
__________________
Liefde is een simpel geschenk, dat je moeilijk aanvaard
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:27.