Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2013, 00:17
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
potver wat maak jij mooi/leuk werk! Ik weet niet waarom ik dit nu pas zie. En 'den uil vivat' zong ik altijd met mijn pappa vroeger
Ik weet verder niets van kunst, maar ik vind jouw kleurrijke en symbolische stijl echt gaaf!
__________________
Lariekoek en apekool!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-01-2013, 09:31
Verwijderd
Hey, maar wat ik daar met die schelp zie gebeuren vind ik wel interessant! Waarom werk je niet meer naar waarneming? Ik denk namelijk dat je daar ook met je cartooneske figuren uiteindelijk mee groeit!
Ik ben fan van de schelpen omdat ze in materiaal veel gelaagder zijn, als je begrijpt wat ik bedoel. Er gebeurd iets in. Veel meer dan bij de cartooneske vogelfiguren, waar het naar mijn mening redelijk plat blijft. Je hebt volgensmij een goed gevoel voor vorm en ik denk dat als je in je schilderijen meer werkt met transparantie tegenover dekkend je veel meer diepte kunt krijgen. En door kleuren te mengen, schaduwen te maken door een tikje van de tegenovergestelde kleur door je verf te mengen, etc..
Met citaat reageren
Oud 06-01-2013, 14:49
Verwijderd
Dat is werk van de academie, ik heb wel meer dingen naar waarneming en studies. Ik ben daar mee gestopt toen ik het mentaal niet meer trok en daarna is het met mijn inspiratie razendsnel achteruit gegaan. Sowieso had ik nergens zin meer in, laat staan mezelf opleggen dingen te gaan tekenen of schilderen die me niet interesseerden.
Ik heb me voorgenomen in september terug naar de academie te gaan. Vraag is wel of ik het 2e opnieuw moet doen (ik heb de laatste 2 maanden gemist en dus ook de kunstgeschiedenistest) en of die ongeïnspireerde lerares er nog is, maar goed, daar werk ik dan wel omheen.

Ik ben gisteren bij Creazi geweest en ik heb ook weer ideeën en dingen die ik wil proberen. Alleen nu op dit moment wil ik alles tegelijk
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Hoe alto was jij vroeger? [Fototopic]
Verwijderd
480 01-09-2019 17:44
ARTistiek Nieuwe Mutant-art
Verwijderd
43 08-12-2013 12:22
De Kantine Hoe kwam je op je gebruikersnaam?
Superphris
50 12-02-2013 07:28
ARTistiek stillevens
Verwijderd
9 10-03-2007 07:17
Lifestyle Heb jij jezelf al eens een Make-Over gegeven?
meisjekim
73 04-01-2007 22:17
ARTistiek Kraai (schoolwerk)
Verwijderd
29 11-11-2005 21:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:54.