Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2013, 14:15
TB88
TB88 is offline
Hallo allemaal!

Nu het einde van mijn studie International Media & Entertainment Management in zicht is, ben ik druk bezig met mijn afstudeeronderzoek. Ik probeer te onderzoeken waarom en wanneer consumenten kiezen voor de aanschaf of huur van een dvd of een digitaal bestand (of illegaal/gratis downloaden).

Ik zoek nog een aantal mensen die mijn vragenlijst in willen vullen. Jullie zouden me enorm helpen als jullie 10 a 15 minuten vrij kunnen en willen maken voor deze enquete.

http://t.co/eqFqxELOUE

Alvast heel erg bedankt!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-04-2013, 14:47
TB88
TB88 is offline
Hmm, ik merk dat de link niet werkt. Hierbij nog een poging!

http://researchmethods.nl/survey/ind...=63984&lang=nl
Met citaat reageren
Oud 11-04-2013, 16:15
Verwijderd
Done.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2013, 17:28
Verwijderd
Laatste keer dat ik iets gekocht/gehuurd was was ergens in 2004 geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2013, 21:27
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Misschien ligt het aan mij, maar ik snap deze vraag niet in combinatie met de antwoorden

'In welke mate vind je de volgende punten belangrijk bij het gratis downloaden van een digitaal bestand?'
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 11-04-2013, 23:23
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik koop nooit digitale bestanden, huur nooit DVD's, stream nooit tegen betaling digitale bestanden en kijk geregeld series en films op DVD, dus vraag 1 kan ik al niet beantwoorden.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2013, 15:15
TB88
TB88 is offline
Citaat:
Misschien ligt het aan mij, maar ik snap deze vraag niet in combinatie met de antwoorden

'In welke mate vind je de volgende punten belangrijk bij het gratis downloaden van een digitaal bestand?'
Uit mijn vooronderzoek is gebleken dat hoewel sommige mensen gratis downloaden ze toch graag het artwork downloaden (om het bijvoorbeeld uit te printen als ze het bestand gebrand hebben op een dvd). Andere mensen geven weer niks om het artwork of vinden het bonusmateriaal dat normaal gesproken bij de dvd zit niet belangrijk. Zij zijn alleen geinteresseerd in de film of serie zelf en dit kan voor hen mee kan spelen in het besluit gratis te downloaden.

De vragen staan in de enquete zodat ik de resultaten tegenover elkaar kan zetten en er (hopelijk) een verband in kan vinden. Ik hoop dat ik je vraag zo beantwoord heb!
Met citaat reageren
Oud 12-04-2013, 15:17
TB88
TB88 is offline
Citaat:
Ik koop nooit digitale bestanden, huur nooit DVD's, stream nooit tegen betaling digitale bestanden en kijk geregeld series en films op DVD, dus vraag 1 kan ik al niet beantwoorden.
Jammer, die optie had ik inderdaad toe moeten voegen aan mijn vragenlijst!
Met citaat reageren
Oud 12-04-2013, 15:44
Verwijderd
Ik vind de antwoorden soms niet bij de vragen passen. Zo gaat het bij het gratis downloaden over hoe vervelend je dingen vindt en wordt er dan bijvoorbeeld genoemd 'niet synchroon lopen van audio en video', ja, dat vind ik heel vervelend als het gebeurt, maar ik heb het echt maar zéér zelden meegemaakt... en door het zo te stellen lijkt het net alsof het niet synchroon lopen dus inherent is aan gratis downloaden. Zelfde met kwaliteit, als je iets downloadt met een slechte kwaliteit, tja, dan is het natuurlijk slechter dan als je een dvd koopt, maar slechte kwaliteit is niet inherent aan gratis downloaden...
Met citaat reageren
Oud 12-04-2013, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Andere mensen geven weer niks om het artwork of vinden het bonusmateriaal dat normaal gesproken bij de dvd zit niet belangrijk. Zij zijn alleen geinteresseerd in de film of serie zelf en dit kan voor hen mee kan spelen in het besluit gratis te downloaden.
En extra content kunnen ze natuurlijk ook naar wens downloaden. De dvd heeft totaal geen meerwaarde (meer) wat dat betreft.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2013, 00:34
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ingevuld, ben het wel eens met Andijvie.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:02.