Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-02-2016, 22:19
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
de skype test-stem is dezelfde als de moeder van sharon spits uit beugelbekkie.

Houden jullie je daar ook mee bezig? Met stemmen herkennen?
Ja, ik herken stemmen ook heel goed! Vooral als het Disney-stemmen zijn.

Ik vind het ook heel prettig dat Tjitske de ING reclame doet. Fijne, herkenbare stem.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Oud 28-02-2016, 22:21
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Aan de andere kant hoor ik altijd Beugelbekkie als ik Angela Schijf hoor en altijd Pocahontas als ik Pia Douwes hoor en zo heb ik er nog wel een paar.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 28-02-2016, 22:21
Verwijderd
De stem van de Psilon wetenschapper in de nieuwe Masters of Orion is dezelfde als de professor uit Day Of The Tentacle Talkie Edition hoorde ik gisteravond. Dus ja.
Oud 28-02-2016, 22:37
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Mijn lievelingsstem is die van Carolina Mout. Zij heeft iets heel verleidelijks maar ook heel duidelijk. Ze doet de haltestem van de HTM, Vodafone en vroegah Miranda (de bff van sophie kibbeling) in as told by ginger.

En natuurlijk misti (marlies somers) he pheebs, wist jij dat misti ook Otto van rocket power is?
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 28-02-2016, 23:27
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ha, ik wilde ook net beginnen over Pokémon. Volgens mij is driekwart van de Nederlandse tekenfilmstemmen op tv gewoon Ash.
Oud 29-02-2016, 00:10
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
In de jaren '80/ '90 werd het gros van de tekenfilms ook gedaan door dezelfde productiebedrijven (Wim Pel deed er een hoop) en hoorde je veel dezelfde stemmen. Al viel het toen natuurlijk minder op, omdat je infantiele brein dat niet zo snapte.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 29-02-2016, 00:13
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
btw, Ik luister naar een hoop radioseries en podcasts en kan vrij goed mensen aan hun stem herkennen als ze in een gastrolletje oid opduiken. Eigenlijk vind ik het maar een gek iets dat stemmen zo herkenbaar kunnen zijn.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 29-02-2016, 04:59
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik weet alleen dat Yasmin uit Alladin en Ariel uit de kleine zeemeermin allebei Door Laura Vlasblom zijn gesproken.
Oud 29-02-2016, 06:05
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Mijn lievelingsstem is die van Carolina Mout. Zij heeft iets heel verleidelijks maar ook heel duidelijk. Ze doet de haltestem van de HTM, Vodafone en vroegah Miranda (de bff van sophie kibbeling) in as told by ginger.

En natuurlijk misti (marlies somers) he pheebs, wist jij dat misti ook Otto van rocket power is?
Ja, volgens mij wisten we dat allebei wel
Citaat:
Ha, ik wilde ook net beginnen over Pokémon. Volgens mij is driekwart van de Nederlandse tekenfilmstemmen op tv gewoon Ash.
True. Dat is Pien(?) van Sesamstraat.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 29-02-2016, 06:07
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Toen ik Joke Kruijf bij Maestro hoorde praten, riep ik "DISNEY" en heb ik het terug gespoeld. Ik hoorde het niet goed, maar toen Google zei dat het Belle was, hoorde ik het gelijk. Ze doet ook de stemmen van Assepoester en Doornroosje, maar die vond ik allebei niet zo leuk.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 29-02-2016, 10:36
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Belle: 'NEEEH!' *dramatisch in elkaar zak*
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 29-02-2016, 11:16
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik heb vroeger veel te weinig Disney-films in het Nederlands gezien, we hadden alleen Jungle Book en Doornroosje op videoband. Veel andere Disney-klassiekers heb ik later pas gezien, vaak in het Engels met ondertiteling.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 29-02-2016, 11:47
Verwijderd
Citaat:
Ik heb vroeger veel te weinig Disney-films in het Nederlands gezien, we hadden alleen Jungle Book en Doornroosje op videoband. Veel andere Disney-klassiekers heb ik later pas gezien, vaak in het Engels met ondertiteling.
Waarom is dat erg? Je kan ze nu toch nog kijken als je dat wil?
Oud 29-02-2016, 11:51
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Waarom is dat erg? Je kan ze nu toch nog kijken als je dat wil?
Als ik nu films kijk kijk ik ze in het Engels. Met de nieuwere Disney films is dat geen probleem, want daarvan kennen mijn vriendinnen ook de liedjes alleen in het Engels, maar bij de films die iedereen keek toen ze klein waren ben ik altijd de enige die de Engelstalige liedjes kent in plaats van de vertaalde liedjes.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 29-02-2016, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Als ik nu films kijk kijk ik ze in het Engels. Met de nieuwere Disney films is dat geen probleem, want daarvan kennen mijn vriendinnen ook de liedjes alleen in het Engels, maar bij de films die iedereen keek toen ze klein waren ben ik altijd de enige die de Engelstalige liedjes kent in plaats van de vertaalde liedjes.
Maar dat is toch niet erg? Ik ken uberhaupt geen Disney-liedjes, ervaar het niet als gemis...
Oud 29-02-2016, 11:57
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Maar dat is toch niet erg? Ik ken uberhaupt geen Disney-liedjes, ervaar het niet als gemis...
Het is soms wel jammer, maar ik vind het ook niet boeiend genoeg om alsnog alle films in het Nederlands te gaan kijken.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 29-02-2016, 15:16
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ik heb vroeger veel te weinig Disney-films in het Nederlands gezien, we hadden alleen Jungle Book en Doornroosje op videoband. Veel andere Disney-klassiekers heb ik later pas gezien, vaak in het Engels met ondertiteling.
Bij mij is het juist andersom en vind ik de Engelse versies bijna altijd beter, maar kijk ik uit nostalgie toch het liefst de Nederlandse versies.
Oud 29-02-2016, 22:10
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
dit is een reclame voor pakken



__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 29-02-2016, 22:13
Verwijderd
Citaat:
dit is een reclame voor pakken

[afbeelding]


Laat ik die vandaag nog gezien hebben! Kon er niet uitkomen wat ze probeerden te verkopen...
Oud 29-02-2016, 22:34
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Belle: 'NEEEH!' *dramatisch in elkaar zak*
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 29-02-2016, 22:58
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
dit is een reclame voor pakken

[afbeelding]


Dit is fucked up en die dudes zien er echt uit als enorme douchebags.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 29-02-2016, 23:01
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
En de pakken zijn van heel matige kwaliteit.
Oud 01-03-2016, 08:44
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hey vraagje. Mijn brommer staat op naam van mijn vader (de verzekering trouwens ook, maar ik betaal het) en volgens mij heeft hij deel 3 van de papieren (maar het kan ook zomaar zijn dat die verloren zijn gegaan in de verhuizing). Mijn brommer heeft de laatste tijd wat kuren en ik ben bang dat het einde nadert. Nou praat ik niet met mijn vader, dus ik vroeg me af of ik ooit alles kan opzeggen zonder dat ik hem daarvoor nodig heb? En kan ik een nieuw deel 3 aanvragen zonder hem? Of moet mijn vader dat echt doen?

Overigens heb ik hem jaren geleden al gevraagd of mijn brommer op mijn naam kon, maar toen was er iets als "daar heb je mij niet voor nodig oid".
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-03-2016, 08:46
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oei ik zie dat het ook nog op ons oude adres staat..
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-03-2016, 09:00
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Als het misgaat, kunnen ze je vader er lekker op pakken, dat is dan wel weer mooi

Als hij deel 3 aan jou geeft, kun je de brommer zelf zonder dat je je vader verder nodig hebt op je eigen naam laten zetten bij een kentekenloket (PostNL-balies).

Als deel 3 kwijt is moet je vader een nieuw kentekenbewijs (tegenwoordig kentekencard met tenaamstellingscode) aanvragen: http://www.rdw.nl/Particulier/Pagina...ommer/Verkopen
Dit wordt dan natuurlijk ook naar je vader gestuurd. Daarna kun je dan de brommer op je eigen naam laten zetten bij een PostNL-balie.
Oud 01-03-2016, 09:22
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Oei ik zie dat het ook nog op ons oude adres staat..
Oude adres van je vader op je kentekenbewijs deel 2? Dat maakt niet uit: het adres waarop je op dat moment staat ingeschreven wordt erop gedrukt en hoef je niet laten wijzigen bij verhuizing.

Adresgegevens bij de verzekering moet je wel zelf wijzigen natuurlijk.
Oud 01-03-2016, 09:37
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Thanks Axelie!

Verzekering is wel meeverhuisd als het goed is (nu twijfel ik aan mezelf, maar ik ben dat vast niet vergeten ).
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-03-2016, 09:40
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Krijgt je verzekering een verhuizing niet door vanuit het GBA of is dat alleen je zorgverzekering?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 01-03-2016, 09:43
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Alleen de zorgverzekering inderdaad.
Oud 01-03-2016, 19:20
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Ik kwam er vandaag achter dat m'n inboedelverzekering nog steeds m'n oude huis verzekert, adreswijziging doorgeven was niet genoeg
__________________
#JeSuisAldi
Oud 01-03-2016, 19:20
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
En dat kun je niet online aanpassen maar moet telefonisch
__________________
#JeSuisAldi
Oud 01-03-2016, 19:21
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Tevens, HALLO FORUMERS HOE GAAT HET MET JULLIE?
__________________
#JeSuisAldi
Oud 01-03-2016, 19:41
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik kwam er vandaag achter dat m'n inboedelverzekering nog steeds m'n oude huis verzekert, adreswijziging doorgeven was niet genoeg
Ik had laatst precies hetzelfde. Maar na zeuren hebben ze het te veel betaalde bedrag terugbetaald, ook omdat ze mij aan de telefoon juist vertelden dat het wel geregeld was.
Citaat:
En dat kun je niet online aanpassen maar moet telefonisch
Mij vertelden ze aan de telefoon dat het (bij voorkeur) online kon.
Oud 01-03-2016, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Tevens, HALLO FORUMERS HOE GAAT HET MET JULLIE?
Jeuk aan m'n tas.
Oud 01-03-2016, 22:04
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Tevens, HALLO FORUMERS HOE GAAT HET MET JULLIE?
GOED HOOR, EN MET JOU?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-03-2016, 22:14
Verwijderd
Ja, die lui zijn totaal niet goed bij hun hoofd. Iedere jurist maakt daar compleet gehakt van.
Oud 01-03-2016, 22:15
Verwijderd
Ik wilde net een topic openen met 'kusjes voor Little Phoebe achterlaat' en ik schreef 'kutjes voor Little Phoebe achterlaat' en toen snapte ik het nie tmeer en toen deed ik de terugknop en alles was weg en nu weet ik dus hoe een gewone gebruiker zich vult. Zo hulpeloos
Oud 02-03-2016, 14:40
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik wilde net een topic openen met 'kusjes voor Little Phoebe achterlaat' en ik schreef 'kutjes voor Little Phoebe achterlaat' en toen snapte ik het nie tmeer en toen deed ik de terugknop en alles was weg en nu weet ik dus hoe een gewone gebruiker zich vult. Zo hulpeloos
Kutjes terug
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 02-03-2016, 15:25
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
De mevrouw van De Tuinen zei dat de Moeders Geuren wierook niet meer bestond, maar raadde mij de wierook die er wel hing af omdat het mijn verwachtingen niet zou kunnen waarmaken. Dat vind ik nou sympathiek, dat ze me geen troep laat kopen.

Echter, goed nieuws: ze bestaan nog en volgens hen zelf 'voor altijd'. http://www.wierook.nl/een_zekere_factor.php
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 02-03-2016, 15:26
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Niet dat ik zo'n enorme wierook-fan ben, maar ik had er gewoon effe zin in.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 04-03-2016, 09:02
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Hoe streng zijn jullie met kleding weggooien die je niet/weinig draagt?
Oud 04-03-2016, 09:05
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hoe streng zijn jullie met kleding weggooien die je niet/weinig draagt?
Als ik er niet meer in pas of het echt niet mooi meer staat en ik weet iemand die ik er blij mee maak doe ik het vrij makkelijk weg. Sommige dingen, zeker als die nog passen, bewaar ik langer. Zo heb ik pas weer een oud vest herontdekt na een paar jaar verwaarlozing
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 04-03-2016, 09:15
Verwijderd
Niet zo streng. Ik heb al jaren een aantal kledingstukken in mijn kast hangen die ik uit nostalgie niet weg kan doen maar waar ik waarschijnlijk nooit meer in kan. Dat zijn maar twee of drie kleding stukken. Maar twee maal per jaar duik ik in de kast en gooi ik wel veel weg.
Oud 04-03-2016, 09:16
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Hoe streng zijn jullie met kleding weggooien die je niet/weinig draagt?
streng want ik heb een kleine kast en de hoop dat ik ooit weer in dat kleine broekje pas hanteer ik ook niet meer. Als het niet meer pas, vlekken/gaten heeft of het staat me niet meer aan flikker ik het weg.

Kleding die nog goed is gooi ik wel altijd in de leger des heils bak trouwens.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 04-03-2016, 09:17
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
ik heb wel trouwens altijd een setje oude kleding en schoenen voor het geval ik ga klussen.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 04-03-2016, 09:22
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
ik heb wel trouwens altijd een setje oude kleding en schoenen voor het geval ik ga klussen.
Dat heb ik ook ja!
Na de verbouwing heb ik ook wel weer de helft van mijn oude/klus-kleding weggedaan. Ik bewaarde iets te veel voor het geval dat
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 04-03-2016, 09:38
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb een aantal kledingstukken voor speciale gelegenheden (bruiloft, begrafenis) die ik nauwelijks draag. Verder heb ik denk ik nog drie kledingstukken in de kast met nostalgische waarde. De rest draag ik.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 04-03-2016, 09:40
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
ook van die sokken waarvan er dus for ever 1 weesje van rondslingert, ik ga niet meer wachten tot ze herenigt zijn. Weg ermee.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 04-03-2016, 09:48
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Zal ik je komen helpen Deka
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 04-03-2016, 09:52
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ben niet streng genoeg, maar ik heb net een nieuwe kast gekocht (lees: al maanden geleden gekocht en net pas in elkaar gezet), dus ik moet wel even streng worden.

En zin krijgen om alles uit te zoeken en te passen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56.