Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-02-2002, 14:19
Gup
Gup is offline
Euhm, khad ff een vraagje voor een vriend van mij, want ik ben zelf namelijk een meisje en heb er dus geen last van...

Maar is het waar dat als je natte dromen hebt dit komt doordat je niet vaak genoeg een zaadlozing hebt gehad en dus behoefte hebt aan sex? Oftewel je zaad 'overdatum' is? Hij zit hier nogal mee...dus please kan iemand mij helpen?

Gup
__________________
Je bent liev.....
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 14:45
Oen
Avatar van Oen
Oen is offline
Ik zal het eens voor je uitproberen, ff ik laat wel een berichtje achter als ik een gezellige droom gehad heb.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 15:20
Moederbord
Moederbord is offline
Je zaad is nooit overdatum, het vernietigt zichzelf, daar hoeft niemand zich ooit zorgen over te maken. Hij had gewoon een erotisch droompje, gevol: klaarkomen. Níks aan de hand. En het komt ook meestal niet door behoefte aan sex: dromen heb je in 99,99% van de gevallen NIET in de hand.. het wordt 'gegenereerd' door je brein in je REMslaap.. dus no worry totally normal.
__________________
- Moederbord
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 15:22
@pie
@pie is offline
Citaat:
Moederbord schreef:
Je zaad is nooit overdatum, het vernietigt zichzelf, daar hoeft niemand zich ooit zorgen over te maken. Hij had gewoon een erotisch droompje, gevol: klaarkomen. Níks aan de hand. En het komt ook meestal niet door behoefte aan sex: dromen heb je in 99,99% van de gevallen NIET in de hand.. het wordt 'gegenereerd' door je brein in je REMslaap.. dus no worry totally normal.
Dromen heb je niet in de hand nee, maar het mannelijk geslachtsorgaan is ook niet echt onder controle te houden :-P
__________________
If you don't like me, ignore me (I know I will :))
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 15:24
Moederbord
Moederbord is offline
Citaat:
Oen schreef:
Ik zal het eens voor je uitproberen, ff ik laat wel een berichtje achter als ik een gezellige droom gehad heb.
Dat kan erg lang op zich laten wachten hoor...
__________________
- Moederbord
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 15:25
Moederbord
Moederbord is offline
Citaat:
@pie schreef:
Dromen heb je niet in de hand nee, maar het mannelijk geslachtsorgaan is ook niet echt onder controle te houden :-P
heb jij wel eens een spontane ejaculatie? ik niet en het lijkt me zeer kut als dat wel gebeurt...
__________________
- Moederbord
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 15:32
Oen
Avatar van Oen
Oen is offline
Citaat:
Moederbord schreef:
Je zaad is nooit overdatum, het vernietigt zichzelf, daar hoeft niemand zich ooit zorgen over te maken. Hij had gewoon een erotisch droompje, gevol: klaarkomen. Níks aan de hand. En het komt ook meestal niet door behoefte aan sex: dromen heb je in 99,99% van de gevallen NIET in de hand.. het wordt 'gegenereerd' door je brein in je REMslaap.. dus no worry totally normal.
Nou dat van niet in de hand hebben klopt niet, zelf heb ik het altijd in de hand, maar behalve als het nou eens echt leuk wordt. En totally normal, ik ben het met Moederbord eens dat het nog wel ff kan duren, ben ik bang maar I will give it a shot, of juist niet.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 15:57
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Oen schreef:
Nou dat van niet in de hand hebben klopt niet, zelf heb ik het altijd in de hand, maar behalve als het nou eens echt leuk wordt.
Lucid Dreaming? Dat kan jij dus neem ik aan goed? Kan je het mij leren?
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 17:06
Oen
Avatar van Oen
Oen is offline
Sorry heb ik altijd al gekunt, denk ik, was vroeger vooral handig met nachtmerries die kan je dan goed berijden.

Maar ik heb welleens wat internet pagina's gezien, over dit.
Een tip: als je 's nachts wakker wordt herrinner dan meteen alles van wat je gedroomt hebt.

Maar er zijn ook nadelen aan dit dromen, want ik heb me vroeger wel vaker zitten overhoren, en dan slaap je niet lekker als je merkt dat je bijna niks weet.
------------------
Beter een minuut met jou en dan sterven, dan een eeuwigheid zonder.

[Dit bericht is aangepast door Oen (13-02-2002).]
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 10:49
cyrillic
cyrillic is offline
u'z all wrong
Een natte droom krijg je als het zaad eruit moet. Het is geen orgasme, het lekt er gewoon uit (eehw). Keb het zelf nooit gehad (zorg dat je het voor bent ) maar op www.zoenenenzo.nl staat een duidelijke uitleg (tis een erg grappig site ook).
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 10:57
^AmArU^
^AmArU^ is offline
nog nooit gehad...
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 11:00
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
natte dromen alleen voor mannen????
neehj een natte droom krijgen bijde mannen en vrouwen en zo werkelijk nat hoeft deze niet te zijn want er komt gemiddeld zelden een lozing of voor vrouwen vocht vrij alleen omdat dit vroeger naar het toeval werd genoemd heet het nu zo.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 13:24
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:
natte dromen alleen voor mannen????
neehj een natte droom krijgen bijde mannen en vrouwen en zo werkelijk nat hoeft deze niet te zijn want er komt gemiddeld zelden een lozing of voor vrouwen vocht vrij alleen omdat dit vroeger naar het toeval werd genoemd heet het nu zo.
weet nie of het vergelijkbaar is dan met zo´n "natte droom" bij jongens. maar ik word soms wakker en dan voel ik dat ik ben klaargekomen. best raar.
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 13:56
Moederbord
Moederbord is offline
Citaat:
cyrillic schreef:
u'z all wrong
Een natte droom krijg je als het zaad eruit moet. Het is geen orgasme, het lekt er gewoon uit (eehw). Keb het zelf nooit gehad (zorg dat je het voor bent ) maar op www.zoenenenzo.nl staat een duidelijke uitleg (tis een erg grappig site ook).
Daar staat dat het 'eruit moet' bij je allereerste keer, niet als je al eens hebt geejaculeerd. Na je eerste natte droom (die niet elke jongen heeft, slechts 50%) draait het allemaal op seks
__________________
- Moederbord
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 14:45
^AmArU^
^AmArU^ is offline
ik droom nooit over seks eigenlijk
alleen maar over liefde
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 16:15
Winner
Avatar van Winner
Winner is offline
Ik heb bes wel vaak natte dromen, vaak net voor het wakker worden, maar het kan bij mij volgens mij nooit overdatumed zaad zijn, daar krijgt het bij mij niet eens de kans voor

(O jee, nou denkt iedereen dat ik 3 keer per dag boven seksboekjes hang te rukken, valt wel mee hoor )
__________________
BORED NOW...
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 21:48
kizzy
kizzy is offline
laatst keek ik een keer naar catherine (oke ik verveelde me wel heeeel erg ) maar daar was een jongen die tot het maagd huwelijk was en daarvoor ook niet zichzefl masturbeerde.. maar hij kreeg heel vaak een natte droom..

toen kwam er zo'n expert ofzo aan het woord en die zei dat als je heel weinig klaarkomt en altijd je opgewonden bent er niet op in gaat dat je dan heel vaak een natte droom krijgt omdat het er dan uit moet ofzo... in ieder geval dat als je je niet toegeeeft aan je sexuele verlangen dat dat dan in je slaap gebeurt

oke, ik ben moe en me uitleg is vaag, ik hoop dat je het een beetje snapt.. maar ik hoorde het ook maar op tv.. ik weet niet als dit waar is verder maar zal wel als die vrouw dat zegt
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 21:58
^AmArU^
^AmArU^ is offline
kizzy: ja
dat is ook zon beetje wat hierboven staat
je moet het kwijt en dan gebeurt het in je slaap
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Natte droom?
vliegerschool
6 30-11-2016 18:34
Lichaam & Gezondheid Natte droom
iiweare123
8 09-10-2012 23:31
Seksualiteit Klaarkomen alleen in dromen voelen
Arti69
6 17-03-2011 19:41
Lichaam & Gezondheid Natte droom bij jongens
Verwijderd
53 04-08-2005 21:48
Seksualiteit Meer masturberen = minder natte dromen?
C r Y p S
30 12-08-2003 16:09
Lichaam & Gezondheid natte dromen
Verwijderd
37 03-08-2002 18:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:28.