Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-08-2003, 20:52
Verwijderd
Ik weet niet zeker of er misschien een betere plek voor is, hij mag verplaatst worden.

Ooit was ik lid van de Hitkrant en las ik altijd de penvriend(in)-gezocht-rubriek. Iedereen omschreef zichzelf daarin als spontaan en leuk en lief. Verder werd er ooit gevraagd op wat voor type forummers vielen; veel mensen noemden 'spontaan'. Kort geleden ben ik een paar keer afgewezen voor een kamer door mijn niet-huisgenoten met de woorden 'je bent niet erg spontaan'.

Is spontaniteit dan zó belangrijk? Voert men liever een gesprek met een spontaan persoon, dan met iemand die nadenkt voor wat hij/zij zegt? Als ik even naar mijn vrienden kijk, dan is niemand daaronder echt spontaan te noemen, want ik vind het gewoon lastig als mensen steeds maar vanalles zeggen en dan later zeggen 'ja ik dacht niet na'; eveneens vind ik dat je met al die spontaniteit toch wel erg oppervlakkige gesprekken krijgt.

Wat vinden jullie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-08-2003, 20:57
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Spontaniteit is wel leuk, maar niet alles.

Je ergerd je nu een beetje vanwege dat hospiteren dat je bent afgewezen. Maar ach, hospiteren is een kwaliteit appart. De eerste keer kan je zoiezo vergeten dat je een kamer krijgt, want je weet niet wat je moet doen en je zit met je mond vol tanden.
Ik ben al zeker 10 x wezen hospiteren en het is mij geen 1 keer gelukt om zo een kamer te krijgen.

succes iig met het zoeken naar een kamer
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 21:03
Verwijderd
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 18-08-2003 @ 21:57:
Spontaniteit is wel leuk, maar niet alles.

Je ergerd je nu een beetje vanwege dat hospiteren dat je bent afgewezen. Maar ach, hospiteren is een kwaliteit appart. De eerste keer kan je zoiezo vergeten dat je een kamer krijgt, want je weet niet wat je moet doen en je zit met je mond vol tanden.
Ik ben al zeker 10 x wezen hospiteren en het is mij geen 1 keer gelukt om zo een kamer te krijgen.

succes iig met het zoeken naar een kamer
Oh, dat is nu al wel gelukt, ik zit alleen bij een hospita en hospitus (?) dus ik ga nog wel even verder zoeken maar voorlopig heb ik iets.

Los van het ergeren ik heb hier, zoals je had kunnen bedenken, namelijk al wel vaker over nagedacht
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 21:05
Thomas
Thomas is offline
Spontaniteit is leuk, maar niet overdreven.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 21:12
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
Wawl schreef op 18-08-2003 @ 22:05:
Spontaniteit is leuk, maar niet overdreven.
Idd, sommige mensen zijn zo spontaan, dat het gewoon irritant wordt. Het is verder leuk om te zijn, maar niet erg als je het niet bent, vind ik.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 21:16
Verwijderd
Spontaniteit is leuk, maar idd met mate
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 21:22
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef op 18-08-2003 @ 22:16:
Spontaniteit is leuk, maar idd met mate
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 21:47
Harry1984
Avatar van Harry1984
Harry1984 is offline
Een meisje moet natuurlijk wel haar bek houden tijdens de sex, dus té spontaan is niet goed nee. Maar ze moet ook niet gaan nadenken als ik 'r neem ofzo.
__________________
Maak er een feessie van!
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 21:50
wissie
wissie is offline
Spontaniteit is inderdaad tot op zekere hoogte een goede eigenschap. Maar dat iemand spontaan kan zijn betekent niet dat diegene impulsief en zonder na te denken door het leven huppelt. Iedereen kan af en toe serieus zijn, ook al ben je nog zo spontaan. Ik vind het een pluspunt, maar sommige mensen komen snel oppervlakkig over inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 21:57
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Harry1984 schreef op 18-08-2003 @ 22:47:
Een meisje moet natuurlijk wel haar bek houden tijdens de sex, dus té spontaan is niet goed nee. Maar ze moet ook niet gaan nadenken als ik 'r neem ofzo.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 21:58
Atje85
Atje85 is offline
Leuke eigenschap, maar ik vind t niet erg als iemand t niet is...
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 22:02
Harry1984
Avatar van Harry1984
Harry1984 is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 18-08-2003 @ 22:57:
__________________
Maak er een feessie van!
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 22:04
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Harry1984 schreef op 18-08-2003 @ 23:02:
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 22:08
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
spammerts
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 22:09
CrazY G
Avatar van CrazY G
CrazY G is offline
ik heb deze post in 3 seconen getypt. ik ebn spontaan
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 22:19
Sweet Serenity
Avatar van Sweet Serenity
Sweet Serenity is offline
Citaat:
CrazY G schreef op 18-08-2003 @ 23:09:
ik heb deze post in 3 seconen getypt. ik ebn spontaan
Het is ook te merken dat je hem zo snel hebt getypt.


ontopic: Spontaan zijn heeft zowel zijn voordelen als z'n nadelen.
Je leert misschien sneller nieuwe mensen kennen wat op
zich wel een voordeel is. Nadeel is dan wel -ik spreek uit
eigen ervaring-dat spontane mensen zichzelf sneller in de
nesten werken. Ik heb het vaak dat ik eerst iets zeg en
er later pas over nadenk. Ik heb de indruk dat spontane
mensen vaak wat ondoordacht te werk gaan.
__________________
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." - Einstein. Fantasie is belangrijker dan kennis.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 22:28
Tourniquet-
Avatar van Tourniquet-
Tourniquet- is offline
trouwens wat je zegt over die advertentie's.... egt idd AL die mensen zowat sgrijven dat iid 'leuke spontane meid zoekt balbalab' ..'hallo ik ben kim en ik ben spontaan en gezellig en zoek iemand om mee te pennen!'.. of whatever.. best raar ja. Ik ben Niet spontaan. Ja heel af en toe heb ik even een spontane actie maar dat komt zelden voor. maar goed of het een goede eigenschap is: hm tja het is idd goed als je lekker snel vrienden wilt maken maar ag.. ik ken idd van die mensen die TE spontaan zijn. Die alles er maar uitfloepen enzo.. beetje onhandig
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 08:05
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
ik ben volgens anderen wel redelijk spontaan maar ik weet niet of je daar nou blij mee meot zijn..

Foute woorden floepen dr bij mij net zo makkelijk uit als de goede.. Het gebeurd mij wel minstens 1 keer per dag dat ik helemaal moet gaan uitleggen waarom ik dat nou zei enzo..

Maar als het echt om de serieuze dingen gaat dan mag ik van mezelf neit antworoden zonder nagedacht te hebben en dan komen er wel goede dingen uit..

het hangt er bij mij dus gewoon vanaf of ik van mezelf alles mag zeggen, of me in moet houden
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-08-2003, 08:06
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
en je moet niet geloven wat mensen over zichzelf zeggen.. Even asl ander voorbeeld: bijna iedereen zegt van zichzelf gestoord te zijn.. En dan ken je ze beter en dan blijken ze heel normaal.> echt dood kan ik mezelf dr aan ergeren.. Want ik bedoel, met gestoord denk ik aan mensen die in een inrichting zitten, of waar echt een steekje bij los zit.. Niet mensen die gewoon van lol maken houden.. Ik kan me dr echt aan doodergeren
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 08:10
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
mensen die zo overdreven spontaan zijn, zijn in mijn ogen een beetje gemaakt, en niet menselijk. Tuurlijk is het leuk als je niet zo verlegen bent en een beetje mee kan praten, maar als je echt overal iets op te zeggen hebt, dan wordt spontaniteit erg vermoeiend
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 08:12
Verwijderd
ik denk dat spontantiteit niet alleen is over hoe snel je iets zegt en of je daar wel of niet over na gedacht hebt.
Als iemand spontaan doet denk ik dat hij/zij zelf een actie onderneemt, die niet georganiseerd is door een ander. (bijvoorbeeld op je werk uit jezelf de kantine ff schoonmaken), Maar ook contact leggen, mensen verassen, dingen er uitfloepen
Ik denk niet dat het vastzit op een ding en daarom kan ik ook niet zeggen of het een goede eigenschap is of niet, ik denk wel dat je er meer profijt van hebt dan schade. (ook al krijg je die schade natuurlijk wel)
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 08:38
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 18-08-2003 @ 22:16:
Spontaniteit is leuk, maar idd met mate
Citaat:
Atje85 schreef op 18-08-2003 @ 22:58:
Leuke eigenschap, maar ik vind t niet erg als iemand t niet is...
Luiheid on top.
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 09:26
Pieternel
Avatar van Pieternel
Pieternel is offline
Citaat:
dyfusica schreef op 19-08-2003 @ 09:05:
Foute woorden floepen dr bij mij net zo makkelijk uit als de goede.. Het gebeurd mij wel minstens 1 keer per dag dat ik helemaal moet gaan uitleggen waarom ik dat nou zei enzo..

Maar als het echt om de serieuze dingen gaat dan mag ik van mezelf neit antworoden zonder nagedacht te hebben en dan komen er wel goede dingen uit..

het hangt er bij mij dus gewoon vanaf of ik van mezelf alles mag zeggen, of me in moet houden
same here ...
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 09:30
Tahvall
Avatar van Tahvall
Tahvall is offline
ik mag spontane mensen niet
ik ben anti-spontaan
spontaan zijn is voor losers

Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 09:52
Verwijderd
Ik ben (naar horen zeggen) ook redelijk spontaan.. maar bij mij houd dat eerder in dat ik makkelijk contact leg dan dat ik alles er zomaar uitfloep.. ik denk heus wel na bij dingen..

Ik kan er juist niet tegen als iemand helemaal niet spontaan is.. in mindere mate is niet erg maar niet spontane mensen hebben ook geen spontane ideeen en kunnen dan redelijk saai zijn...

Dus ja ik vind het een goede eigenschap
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-08-2003, 10:52
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Net zoals andere eigenschappen, heeft spontaniteit zijn goede en slechte kanten.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 11:10
Verwijderd
Ik ben niet spontaan, maar ik zou het wel graag zijn. Als je spontaan bent, leg je veel makkelijker contact. Ik bewonder mensen die spontaan zijn eigenlijk wel. Dat zijn mensen die altijd iets weten te zeggen en die (meestal) ook nog veel lachen ook. Dus ja, ik vind het een goede eigenschap
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 14:34
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
De laatste tijd vind ik het steeds meer een goede eigenschap vinden. Als je spontaan bent leg je meer contacten, vaak ben je ook vrijer, spreken meer mensen je aan, vinden ze je leuker en zoeken ze ook contact met jou!
Ik zelf heb dat dus niet. Ik ben heel rustig en verlegen. Vaak wil ik dan dat ik een ander karakter heb: veel spontaner en zo. Dat zou ook kunnen helpen om een vriendin te krijgen en zo... ik heb een heel goed karakter maar als ik andere mensen (met name in de relationele sfeer) bezig zie denk ik van: "Had ik maar een karakter zoals die mensen, veel opener, eerlijker, spontaner!"
Maar goed, samenvattend komt het er op neer dat ik spontaniteit zelf dus een goede eigenschap, omdat ik het zelf NIET ben dus... (ingewikkeld )
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 15:22
Verwijderd
hmm ik vind , spontaniteit is wel een goeie eigenschap , persoonlijk ben ik nogal spontaan en ik zie vaak dat sommigen daar eerder van terugschrikken, maar ik heb ook vaak diepe gesprekken met minder spontane mensen volgens mij zoeken de meesten voor een luchtig snel en simpel gesprek de "spontane mens" op en voor diepere gedachten eerder de "minder spontane mens" maar het geeft vaak slechte eigenschappen , je flapt ervan alles uit die je beter niet kon zeggen waarmee je sommigen dan ook vaak kwetst....
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 15:32
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 19-08-2003 @ 15:34:
De laatste tijd vind ik het steeds meer een goede eigenschap vinden. Als je spontaan bent leg je meer contacten, vaak ben je ook vrijer, spreken meer mensen je aan, vinden ze je leuker en zoeken ze ook contact met jou!
Ik zelf heb dat dus niet. Ik ben heel rustig en verlegen. Vaak wil ik dan dat ik een ander karakter heb: veel spontaner en zo. Dat zou ook kunnen helpen om een vriendin te krijgen en zo... ik heb een heel goed karakter maar als ik andere mensen (met name in de relationele sfeer) bezig zie denk ik van: "Had ik maar een karakter zoals die mensen, veel opener, eerlijker, spontaner!"
Maar goed, samenvattend komt het er op neer dat ik spontaniteit zelf dus een goede eigenschap, omdat ik het zelf NIET ben dus... (ingewikkeld )
ong. tzelfde hier...
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 16:07
Pla
Pla is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 18-08-2003 @ 22:16:
Spontaniteit is leuk, maar idd met mate
Idd! maarja, wat is de juiste mate?
__________________
duss..
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 16:20
*×*M!§T€€Q*×*
Avatar van *×*M!§T€€Q*×*
*×*M!§T€€Q*×* is offline
Ik heb een beetje het gevoel dat spontane mensen ook vaak contact leggen met de verkeerde mensen, beetje vreemd gezegd misschien maar als je zo makkelijk contact legt en tegen iedereen (overdreven)vriendelijk bent (die indruk krijg ik tenminste vaak bij zeer spontane mensen) kom je bij mij ook een beetje naďf over, maar goed dit zal wel aan mij liggen
__________________
IF U LUV SUMTHIN' LET IT GO IF IT CUMZ BACK 2 U ITZ URS IF IT DOESN'T...IT NEVER WAS!Ą!
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 16:29
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
wat jij beschrijft vind ik helemaal niks met spontaniteit te maken hebben; alles d'r zomaar uitflappen. Er zijn zat mensen die heel snel iets weten te zeggen, maar er tóch over na kunnen denken. Die zijn dus spontaan, maar flappen d'r echt niet alles uit hoor.

volgens mij zijn d'r in de loop van de jaren 2 betekenissen ontstaan van 'spontaan'.
1. Snel je zegje klaar hebben, wat meer neigt naar 'adrem zijn'. Hier onder valt dan waarschijnlijk dat 'alles eruit flappen' wat jij beschrijft.
2. Snel contact maken met mensen en vrolijk een gesprek aangaan met een vreemde. Dit is meer 'sociaal', maar veel mensen bedoelen dit wanneer ze het over spontaniteit hebben.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 16:31
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
zolang het niet dom word iig.
zo van, ojaaaaaaaaaa, wat leuk zeg!! ja, ik kom wel. en ondertussen drie andere afspraken hebben staan.
maar 'spontaan' eens zeggen ' zullen we uit eten gaan' terwijl er nix gepland was, das wel leuk, vind ik (gewoon een voorbeeldje)
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 18:49
Phileine
Avatar van Phileine
Phileine is offline
Heel kort: Spontaniteit is ontzettend belangrijk en fijn, in alle situaties.
__________________
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 21:20
BBEM
BBEM is offline
ik ben niet echt weg van die zogenaamde 'spontane' mensen, hebben vaak meer praatjes dan ze waar kunnen maken. Ok een beetje spontaan is natuurlijk wel een handige eigenschap zolang het maar op gematigd niveau ligt
__________________
/ 4AGE POWER \
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-08-2003, 22:25
Shock
Avatar van Shock
Shock is offline
omdat ik het mis zou ik in eerste instantie "ja!" zeggen, maar het kan ook heel makkelijk overdreven worden merk ik wel...
__________________
Bier is niet voor vrouwen, olé olé olé Š Adore | Ik praat alleen maar lief: Huppel, huppel, seks, huppel, huppel. Kut. | Ik ben een gruwel.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 07:41
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Spontaniteit is gewoon een goede eigenschap, maar met 'alleen' spontaniteit kom je er natuurlijk niet.
Een aantal andere goede eigenschappen zijn er wel voor nodig om spontaniteit ook echt naar voren te laten komen.

Ik vind spontaniteit wel leuk
__________________
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 08:13
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 18-08-2003 @ 21:52:
Is spontaniteit dan zó belangrijk? Voert men liever een gesprek met een spontaan persoon, dan met iemand die nadenkt voor wat hij/zij zegt?
Spontaan zijn betekent niet dat je er zo maar alles uitflapt, een spontaan iemand is iemand die in een gesprek niet alleen maar antwoord geeft, maar zelf ook het gesprek op gang houdt. Spontaniteit is meer een verzameling karaktereigenschappen, praat iemand graag, is ze vriendelijk, uitstraling, etc.

Maar ik zou me over dat afbellen niet te veel zorgen maken, ze moeten toch iets verzinnen. Er hebben gewoon meer mensen op die andere gestemd, da's alles. En ga vooral niet 'spontaan doen', dat werkt toch niet
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 08:51
Verwijderd
Bla, hangt gewoon van de mens af. Soort zoekt soort.

Voor mij is het niet belangrijk, voor een ander wel.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 08:55
Verwijderd
En trouwens: als ik een kamer zou zoeken, zou ik mezelf juist verkopen als rustig, dat je geen last van mij hebt, ik van andermans spullen afblijf, netjes mijn huur betaal, enzovoorts.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 09:01
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 21-08-2003 @ 09:55:
En trouwens: als ik een kamer zou zoeken, zou ik mezelf juist verkopen als rustig, dat je geen last van mij hebt, ik van andermans spullen afblijf, netjes mijn huur betaal, enzovoorts.
Maar niet iedereen wil een rustig iemand Soms zoeken ze een spontaan iemand, die altijd loopt te kletsen en te lachen. Bah.

Zelf ben ik niet spontaan met praten, ik denk voor ik spreek en dat is wel te merken. Maar soms kan ik met handelen wel spontaan doen.
Van overdreven spontane mensen hou ik niet. Mijn zus ik wel spontaan, ook in praten, maar ze weet toch wat ze zegt. Dat is goed
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 10:00
$hady-Record$
$hady-Record$ is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 18-08-2003 @ 22:57:
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 10:07
Verwijderd
Toch wel, het ligt ook aan de mate waarin je het hebt,
Is dat een zin? Tis vroeg... en het was laat..so..

Maar ja ad rem is toch echt wat anders, ik ben het mijne een beetje ergens verloren
Iemand die het wil helpen vinden?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 11:41
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
******** schreef op 21-08-2003 @ 09:55:
En trouwens: als ik een kamer zou zoeken, zou ik mezelf juist verkopen als rustig, dat je geen last van mij hebt, ik van andermans spullen afblijf, netjes mijn huur betaal, enzovoorts.
Als je een kamer gaat wilt, meestal zoeken ze wel naar een iets spontaner iemand. Dat heeft te maken met het feit dat het overkomt dat je het naar je zin hebt. Ze zijn over het algemeen niet op zoek naar iemand die alleen maar op z'n kamer zit opgesloten en geen contact heeft met z'n huisgenoten. Daarom word je sneller gekozen als je iets spontaner overkomt.
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 12:21
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 21-08-2003 @ 12:41:
Als je een kamer gaat wilt, meestal zoeken ze wel naar een iets spontaner iemand. Dat heeft te maken met het feit dat het overkomt dat je het naar je zin hebt. Ze zijn over het algemeen niet op zoek naar iemand die alleen maar op z'n kamer zit opgesloten en geen contact heeft met z'n huisgenoten. Daarom word je sneller gekozen als je iets spontaner overkomt.

wat boeit hun dat nou eigenlijk, zo krom :/
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 12:24
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Ik vind spontane mensen altijd wel leuk, ik denk bij spontaan altijd aan mensen die gezellig zijn, onspontane mensen zijn in mijn ogen een beetje serieus en dat kan leiden tot saaiheid.
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 13:28
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
******** schreef op 21-08-2003 @ 09:55:
En trouwens: als ik een kamer zou zoeken, zou ik mezelf juist verkopen als rustig, dat je geen last van mij hebt, ik van andermans spullen afblijf, netjes mijn huur betaal, enzovoorts.
Waarom zou dat niet samengaan met spontaniteit?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 13:33
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
ja, ik vind spontaan wel een goed eigenschap. Niet noodzakelijk, maar wel erg handig. Je maakt wat makkelijker contacten als je wat spontaner bent enzow... Dus is zeer zeker handig.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 21-08-2003 @ 14:28:
Waarom zou dat niet samengaan met spontaniteit?
Tuurlijk kan dat samen gaan

Ik zou alleen de nadruk leggen op andere goede kanten mocht het in de spontaniteit tegenvallen

Voor de rest begrijp ik ook wel dat ze het niet leuk vinden als je langs ze heen leeft, dus een beetje inlevingsvermogen helpt je altijd verder. Wees gewoon vriendelijk, toon wat interesse.. laat ze niet alleen naar jou vragen, stel vragen terug! Zo erg kan het allemaal niet zijn.. ik kreeg vandaag tijdens een sollicitatiegesprek 2 mannen - die pal tegenover mij zaten - zelfs even aan het lachen. Je moet gewoon jezelf zijn
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Wetenschap in de Bijbel
~> Eilidh <~
253 28-06-2008 13:25
Psychologie Wie ben jij?
gewoonmax
60 22-02-2007 16:52
Psychologie Kun je spontaniteit aanleren??
mira_love
35 09-09-2005 15:07
Psychologie enquette
Judy2
77 23-05-2005 11:22
Werk, Geld & Recht Sollicitatiegesprek
ZHAzha
22 17-08-2004 18:34
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:03.