Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2003, 00:38
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
zo'n mobiel met een fototoestel lijkt me best wel leuk speelgoed alleen moet er dan wel een beetje leuk mee getografeerd kunnen worden. Nou heb je ech van die idioot lage resoluties enzow

so, please tell me......wanneer moet ik mijn toekomstige foon gaan kopen?
(en dan denk ik dus aan foto's van minimaal 1280 bij wat is het....)
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-08-2003, 00:44
Verwijderd
Jaartje geduld en veel centjes...
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 01:20
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Een normaal fototoestel in een mobiel?

Ehm.. Waar moeten ze dan het spiegelreflex gedeelte laten?
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 01:29
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
---> Populaire Wetenschappen
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 01:33
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 23-08-2003 @ 02:20:
Een normaal fototoestel in een mobiel?

Ehm.. Waar moeten ze dan het spiegelreflex gedeelte laten?
zow, ga slapen jij hoor
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 03:59
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 23-08-2003 @ 02:33:
zow, ga slapen jij hoor
Nee nog beter: Neem een rolleiflex!
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 08:33
AngelofSilence
Avatar van AngelofSilence
AngelofSilence is offline
Telefoon met polaroidcamera lijkt me ook wel wat
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 10:15
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
haha, het is hier niet de kantine hoor Ik bedoelde het echt serieus. Ik wil best zo'n foon met een digicam erin, maar dan moet je er wel MOOIE foto's mee kunnen maken en niet van die lelijke snapshots
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 10:52
AngelofSilence
Avatar van AngelofSilence
AngelofSilence is offline
Eentje met 2 milj. pixels ofzo
Of gewoon een digitale camera met ingebouwde telefoon
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 11:04
Lil' Stef
Lil' Stef is offline
toch debiel voor woorden?? strax moet je zoeken met welk knopje je kan bellen this toch niet te gelove
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 00:31
Hans Kazan
Avatar van Hans Kazan
Hans Kazan is offline
Citaat:
Lil' Stef schreef op 23-08-2003 @ 12:04:
toch debiel voor woorden?? strax moet je zoeken met welk knopje je kan bellen this toch niet te gelove
Strax moet je gaan zoeken met welk knopje je je NOS kan injecteren....

RTFM
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 11:17
Whaxx
Avatar van Whaxx
Whaxx is offline
How about gewoon apart een fototoestel kopen en een goedkoop mobieltje
__________________
je ne parle pas de la fromage
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 11:38
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Whaxx schreef op 24-08-2003 @ 12:17:
How about gewoon apart een fototoestel kopen en een goedkoop mobieltje
ja, maar dan loop je dus met 2 van die dingen rond. Ik vind het al irritant genoeg dat ik met 1 zo'n stuk elektronica in mijn zak rondloop.
Lijkt me gewoon super makkelijk zo'n ding. Of ik het ooit zal gebruiken.....? geen idee! maar het is geweldig speelgoed en ik zal er nog veel lol aan hebben

Maar aan de reacties te zien gaat het nog heel lang duren voordat er een beetje een behoorlijk toestel op de markt komt, want niemand weet echt te vertellen dat bijvoorbeeld in japan zulke telefoontjes als ingeburgerd zijn en dat het dus nog maar een half jaartje zal duren ofzo
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 12:48
load_harmony
load_harmony is offline
de paparazi koopt ook gewoon zon mobieltje.. het ene moment staat er iemand te bellen bij het hek van je achtertuin, waar jij lekker topless ligt te zonnen het volgende moent zie je op internet allemaal foto's van jezelf juist... topless aan het zonnen..
__________________
just call it music
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 15:27
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
ik heb slechts soms zin om echt te gaan foto graveren...

bellen is wel welkom, dus ik denk dat ze het bij snapshots houden
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 12:37
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
AngelofSilence schreef op 23-08-2003 @ 09:33:
Telefoon met polaroidcamera lijkt me ook wel wat
Over koelkasten gesproken


Nee ik vraag me ook af wanneer die foto's eens wat mooier worden. Ik denk over een jaartje of wat.. in Japan zijn ze al veel verder
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 18:05
StijnSpoortNiet
Avatar van StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Citaat:
Whaxx schreef op 24-08-2003 @ 12:17:
How about gewoon apart een fototoestel kopen en een goedkoop mobieltje
en aan elkaar tapen
__________________
Derp
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 21:25
Verwijderd
ik wil een telefoon met koelkast.

helaas worden die niet meer gemaakt ;_;
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-09-2003, 22:02
Harrie
Avatar van Harrie
Harrie is offline
ik heb de samsung v200 en vind dit nog de beste telefoon/fotocamera combi.

vergelijk hem met de nokia 7250i, je ziet meteen dat het kleurenscherm enorm verschilt en ook de camera is veel minder (ook wel logisch als je zo'n 65.000 - 4.000 kleuren minder hebt).

als je op dit moment echt een telefoon nodig hebt en je wilt een camera ingebakken, ga voor die samsung v200..

de sony ericsson is ook wel fijn geloof ik, maar ben ik persoonlijk niet echt een fan van.

maar als je 'ant kijken bent' voor een telefoon, wacht nog even op de volgende reeks, want pas nu is de markt losgebarsten van de camera/gsm combi..
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 21:06
Duttyrock
Duttyrock is offline
nog even wachten, dan zijn er mobiels met zo`n uitschuifbare lens....
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 02:32
Verwijderd
Citaat:
load_harmony schreef op 27-08-2003 @ 13:48:
de paparazi koopt ook gewoon zon mobieltje.. het ene moment staat er iemand te bellen bij het hek van je achtertuin, waar jij lekker topless ligt te zonnen het volgende moent zie je op internet allemaal foto's van jezelf juist... topless aan het zonnen..
Dat kun je grappig vinden, maar die kant gaat het wel op. Sterker nog, dat soort dingen komt in de praktijk al voor bij zwembaden e.d. In de meeste sauna's en zwembaden zijn telefoons (met ingebouwde camera's) nu dan ook verboden.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 13:28
alibabwe
alibabwe is offline
uhmm ter informatie, zoomen komt eraan

ze hebben een "micro" beweegmechanisme uitgevonden waarme je dus een lens kunt maken waarme je kunt zoomen en scherpstellen. wel duur denk ik maar t gaat de goeie rcihting op

Vind het alleen troep die dingen, ze worden alleen gebruikt om bij de meiden onder de rok te fotograferen, gaat nergens meer over zeg.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 11:35
Saiorse.TK
Avatar van Saiorse.TK
Saiorse.TK is offline
Als het daar nou egt om zou moeten gaan zijn ze niet slim bezig... kun je beter wat geld investeren in afstandslenzen...
__________________
Leven Is Een Meervoud Van Lef...
Met citaat reageren
Oud 21-12-2003, 23:04
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
haah, eindelijk een BOEIEND topic. Of is-ie al oud? Tot nu toe heeft de Sharp gx-20 het beste scherm + camera.

gx20: Geweldige camera MET flits, (zie voor foto's mijn vorige reply) dus daar heb je ook wat aan als je foto's maakt bij het uitgaan. Fantastisch scherm; de e700 heeft een mooi scherm maar je weet niet wat je ziet als je die Sharp openklapt. 240x320 pixels, 65k TFT! Gemiddelde kwaliteit van een PDA-scherm dus.

Het verschil, rechts de e700 links de Sharp gx-20.



Het grote nadeel van de gx-20 vind ik dat-ie maar 2mb geheugen heeft, de e700 heeft 9mb. Dus dan kan de gx-20 wel mp3's afspelen wat heb je eraan als-ie maar 2mb geheugen heeft? Jammer dat het bij beide telefoons niet uitbreidbaar is met SD/MCC kaartjes. De ringtones van de e700 zijn iets beter, 40-toons ipv. 16-toons wat de gx-20 heeft. Bovendien is de gx-20 nou eenmaal een slagje groter maar daar krijg je natuurlijk wel een groter en vele male beter scherm voor terug

Camerakwaliteit van de gx-20. Tuurlijk haalt-ie het niet bij een lowbudget 2 megapixel digicam, maar dit begint er dus steeds meer op te lijken.



De gx-20.

Met citaat reageren
Oud 21-12-2003, 23:11
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
@ GTC, even wat plaatjes van mijn phone. ( LOL )





Voor het echte werk moet je naar Japan, kun je de bovenstaande Sharp J-SH53 krijgen. Een beauty met een 260.000 TFT kleurenscherm, SD-slot, 2nd 65k TFT kleurenscherm én een 1.3 megapixelcamera. Dus plaatjes schieten van 1280*1024 *grin* Ze verwachten de europese GSM/UMTS variant in Maart 2004 maar ik denk wel dat dat juli wordt ofzo.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-01-2004, 18:09
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
aah, nou kijk is aan....

Ik denk ik zal ook maar weer is op PW kijken en dan staan er nog interessante reply's voor mij ook

Dat ziet er goed uit Orion. Als ik het zo lees gaat het dus de goede kant op met de ontwikkeling van de telefoons. Als ik 19 word vraag ik dan wel zo'n foon voor mijn verjaardag. Das pas 20 september dus tegen die tijd zijn er denk wel redelijk betaalbare foons met een megapixel camera.
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2004, 20:20
Ernieee
Ernieee is offline
ej g.t.c, laat je niet misleiden, op zo'n klein schermpje ziet et er allemaal heel aardig uit, maar op je 17" (of 19" ) valt et allemaal toch erg tegen hoor (over het algemeen, ff dat ik niemand beledig )
__________________
The matrix has you...
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 10:51
Kaladan
Avatar van Kaladan
Kaladan is offline
Waarom een foto kunnen maken met je telefoon....

Ik vind al die fratsen een hoop onzin, nix meer dan een commerciele grap. En jammer genoeg mensen die erin trappen.

Ik gebruik mn telefoon alleen om te bellen, en soms is een smsje..
__________________
Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 22:10
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Ernieee schreef op 04-01-2004 @ 21:20:
ej g.t.c, laat je niet misleiden, op zo'n klein schermpje ziet et er allemaal heel aardig uit, maar op je 17" (of 19" ) valt et allemaal toch erg tegen hoor (over het algemeen, ff dat ik niemand beledig )
I know....daarom heb ik hier een topic geopend. Die toestellen van nu zijn allemaal leuk en aardig, maar toch is het meer speelgoed. Een volwaardige camera is het niet. Het is meer zo'n webcam idee.
Maar tegen de tijd dat er dus toestellen komen met hoge resoluties vindt ik het wel interessant worden. Er zijn een hoop dingen die ik wel even wil vast leggen op de foto wanneer je geen fototoestel bij je hebt. Op het moment dat die resoluties goed zijn vind ik het echt geen speelgoed meer, maar juist onwijs handy

Citaat:
Kaladan schreef op 12-01-2004 @ 11:51:
Waarom een foto kunnen maken met je telefoon....

Ik vind al die fratsen een hoop onzin, nix meer dan een commerciele grap. En jammer genoeg mensen die erin trappen.
Zie mijn antwoord hierboven.....
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 23:21
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
Even 'n reactie op scholieren.com Ik zit de laatste tijd veel op fora als mobile-review.com, modaco.com (smartphone) en howardforums.com

Ben ik een aantal erg leuke dingen tegengekomen, zoals de eerste telefoon met een 1 megapixel camera en flits (iets van 1184 x 888 pixels dus!!) een 260.000 kleuren TFT CG Silicon-schermpje van 320x240 pixels. Het gaat de Sharp GX-30 worden Bekend is al dat vodafone 'm gaat uitbrengen als opvolger van de sharp GX-20. Wanneer weet ik niet, reken maar op maart - juli.

De GX-30.

http://mobil.idnes.cz/obrazek.html?o...arp_gx30_3.jpg

http://mobil.idnes.cz/obrazek.html?o...arp_gx30_4.jpg

Motorola brengt ook nog eens de mpx-220 uit, hier een door mij ontworpen plaatje van de gemodificeerde mpx-200 wat voor veel sites al is overgenomen (o.a. Mobile-review.com) Heeft geen megapixelcamera, maar VGA, maarr bluetooth, infrarood, SD-geheugenslot, 200Mhz CPU, 32mb ram, en Windows Smartphone 2003 Dus DivXjes kijken!! ben druk bezig om al wat kleine rips te maken en ik moet zeggen dat het er erg smooth uitziet

Ik ben wel dol op dat CG-siliconscherm van de gx-30 maar je kunt niet alles hebben

Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 02:58
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Kaladan schreef op 12-01-2004 @ 11:51:
Ik vind al die fratsen een hoop onzin, nix meer dan een commerciele grap. En jammer genoeg mensen die erin trappen.
als iedereen zo dacht zat je nog met je typemachine
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Strandmeeting in zandvoort
feline
290 16-09-2002 16:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:02.