Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2004, 03:59
DaisyDeadPetals
Avatar van DaisyDeadPetals
DaisyDeadPetals is offline
Citaat:
Ik heb geen flauw idee. Ik weet wel dat ik er pas in groep zeven achter kwam dat zijn penis in haar vagina moest en dat ik dat enorm goor vond.
oja... weet ook nog wel wanneer ik voor het eerst hoorde wat pijpen was... was een jaar of acht en het werd mij ingefluisterd door een vriendinnetje... MIJN GOD wat was ik geshockeerd... in je mond!! getver! dat mensen dat DEDEN ongelooflijk. ik dacht toen dat het iets was dat alleen bij hele bizarre kinky seks hoorde !

ach.. wat was ik toen nog onbedorven...
__________________
Three be the things I shall have till I die: Laughter and hope and a sock in the eye.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 13:10
Verwijderd
Citaat:
DaisyDeadPetals schreef op 12-01-2004 @ 04:59:
oja... weet ook nog wel wanneer ik voor het eerst hoorde wat pijpen was... was een jaar of acht en het werd mij ingefluisterd door een vriendinnetje... MIJN GOD wat was ik geshockeerd... in je mond!! getver! dat mensen dat DEDEN ongelooflijk. ik dacht toen dat het iets was dat alleen bij hele bizarre kinky seks hoorde !

ach.. wat was ik toen nog onbedorven...
Toen ik een jaar of 14 was zag ik op tv Mental Theo aan heel veel vrouwen en meisjes vragen of ze hun vriend pijpten, en ik was bijna geschokt dat ze allemaal ja zeiden... ik dacht dat maar 1 op de 5 dat deed ofzo .
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:40.