Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-01-2004, 21:07
Mies
Mies is offline
Hallo,

Ik heb nu sinds 3.5 maand een vriend en als we vrijen houd ik dat meestal 1 keer vol (gemiddeld een half uur dat hij in mij zit). Dat gaat prima, maar willen we daarna nog een keer vrijen (niet meteen 5 minuten later, maar als er toch zeker wel een uur tussen zit) gaat het al moeilijk als hij in mij komt en is de binnenkant van mijn vagina schralig en soms heb ik een branderig gevoel na een tijdje. Het kan niet liggen aan het 'nieuwe'/ zenuwachtige, ook ben ik niet bang voor de pijn of heb ik nare ervaringen met seks gehad in het verleden. Ik raak altijd erg opgewonden en ben naar mijn idee vochtig genoeg. Zijn penis is misschien iets dikker dan gemiddeld, en mijn vagina iets nauwer, maar toch lijkt me dat dit geen probleem zou moeten vormen. Ik ga er eigenlijk vanuit dat alles 'wel zou moeten passen'.
Ik heb 2 andere vriendjes gehad, en daarbij had ik dit niet.

Wat kan de oorzaak zijn en wat zou ik er aan kunnen doen?

(Het lijkt me trouwens onmogelijk dat ik een soa heb aangezien deze en mijn ex allebei een besneden penis hebben en getest zijn, nog niet zo lang geleden.)
__________________
Zo.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 21:48
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Eeeuh... langer wachten? 2 uur wachten, dan nog een keer en dan kan je het misschien langzaam afbouwen tot je na 5 minuten zonder problemen weer kan...
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 07:05
Mies
Mies is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 14-01-2004 @ 22:48:
Eeeuh... langer wachten? 2 uur wachten, dan nog een keer en dan kan je het misschien langzaam afbouwen tot je na 5 minuten zonder problemen weer kan...
Hm. Nee, ook na een 2 uur gaat het nog niet. Dit brandende gevoel duurt meestal nog de rest van de dag, maar is de volgende dag verdwenen. Gisteravond hebben we weer gevreeen, en het daarna (een uur later) nog eens geprobeerd, de penis ging er redelijk makkelijk in, maar na 3 minuten begon het ongelofelijk te branden..

Heeft iemand hier ook last van of wel eens gehad?
__________________
Zo.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 09:18
Verwijderd
Dat is vrij normaal, komt gewoon doordat er flink wat wriving is geweest, onder andere waarschijnlijk door jouw nauwe vagina en zijn dikke penis . Je kunt het voorkomen door rustiger seks te hebben en/of voorzichtiger. En verder 'went' je vagina wel aan die dikte, dan gaat het langzaamaan steeds beter.
En nouja, voorlopig is de enige oplossing dan om niet twee keer kort na elkaar seks te hebben. Als je net een uur geleden bent klaargekomen dan hoeft het toch ook niet meer zo nodig?
Misschien zou glijmiddel bij die tweede keer dan ook nog wat kunnen helpen.

Wat heeft een besneden penis trouwens met een soa te maken? Een besneden jongen krijgt net zo makkelijk of moeilijk of wat dan ook een soa als een niet besneden jongen, en geeft die ook even makkelijk of moeilijk door.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 11:53
Princesita
Avatar van Princesita
Princesita is offline
hey, dit zou mijn 'verhaal' kunnen zijn. Heb er dus ook een beetje last van, maar het wordt minder en we kunnen het steeds langer/vaker achter elkaar doen eigenlijk...Ik had de eerste maand ook tot op de dag erna nog wel eens last als ik ging zitten (geen echte pijn, irritatie) Dus ik denk dat je vagina er gewoon aan moet wennen, het is natuurlijk ook een heel gevoelige plek omdat het 'in' je is. Hij zal niet snel last krijgen van irritatie omdat zijn penis altijd in 'de buitenlucht' is zeg maar en meer aanraking gewend is.
Ik denk dus dat de irritatie wel minder wordt na een tijdje!
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 14:03
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 15-01-2004 @ 10:18:
Misschien zou glijmiddel bij die tweede keer dan ook nog wat kunnen helpen.
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 15:20
Mies
Mies is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 15-01-2004 @ 10:18:
Dat is vrij normaal, komt gewoon doordat er flink wat wriving is geweest, onder andere waarschijnlijk door jouw nauwe vagina en zijn dikke penis . Je kunt het voorkomen door rustiger seks te hebben en/of voorzichtiger. En verder 'went' je vagina wel aan die dikte, dan gaat het langzaamaan steeds beter.
En nouja, voorlopig is de enige oplossing dan om niet twee keer kort na elkaar seks te hebben. Als je net een uur geleden bent klaargekomen dan hoeft het toch ook niet meer zo nodig?
Misschien zou glijmiddel bij die tweede keer dan ook nog wat kunnen helpen.

Wat heeft een besneden penis trouwens met een soa te maken? Een besneden jongen krijgt net zo makkelijk of moeilijk of wat dan ook een soa als een niet besneden jongen, en geeft die ook even makkelijk of moeilijk door.
Dankjewel, ik ga glijmiddel aanschaffen.

Onee, besneden had niets met de eventuele soa's te maken. Ik weet niet meer precies waarom ik dat er bij heb gezet...
__________________
Zo.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 17:43
carla-tje
carla-tje is offline
Ik ben niet alleen schraal een tweede keer, ik heb er ook gewoon geen zin meer in. Dus geen geklieder met glijmiddel, vriendje moet maar ff wachten!
__________________
Life is what you make of it
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 20:26
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
het kan ook best zijn dat je gewoon een beetje candida hebt
dan moet je een zalfje halen bij de dokter, of een tablet ofzo, een paar keertjes smeren, of dat ding erinstoppen en het is voorbij

da's trouwens een schimmelinfectie die heel normaal is, en wel vaker voorkomt bij meisjes als ze sex hebben. je moet gewoon net zulke voorzorgsmaatregelen nemen als bij blaasontsteking, voor en na de sex naar de wc, alleen sexen als ook hij helemaal schoon is an ga zo maar door.

als je candida hebt, kan je ook een branderig gevoel krijgen bij het vrijen en daarna, misschien wel de moeitje waard om even te laten controleren.
__________________
hieperdepiepp!
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 20:54
Mies
Mies is offline
Citaat:
coecie schreef op 15-01-2004 @ 21:26:
het kan ook best zijn dat je gewoon een beetje candida hebt
dan moet je een zalfje halen bij de dokter, of een tablet ofzo, een paar keertjes smeren, of dat ding erinstoppen en het is voorbij

da's trouwens een schimmelinfectie die heel normaal is, en wel vaker voorkomt bij meisjes als ze sex hebben. je moet gewoon net zulke voorzorgsmaatregelen nemen als bij blaasontsteking, voor en na de sex naar de wc, alleen sexen als ook hij helemaal schoon is an ga zo maar door.

als je candida hebt, kan je ook een branderig gevoel krijgen bij het vrijen en daarna, misschien wel de moeitje waard om even te laten controleren.

dankjewel voor die informatie. ik ga een afspraak maken!
__________________
Zo.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:09.