Oud 14-06-2005, 01:36
GM
GM is offline
Ik heb een forum opgezet hoe ik het beste aan een meisje dat ik leuk vind kan vragen of ze met mij uitwil. Ik heb goeie tips gekregen en wil een beetje subtiel vragen of ze een keer wat leuks met me wil gaan doen.

nu is het probleem dat ik haar nog maar 1x zie (examens voorbij en ze zit/zat bij me in de klas) op een afscheidsfeestje dus het moet dan gebeuren.

ik wou gewoon bij binnenkomst een gesprekje aanknopen van hey, hoe gaat ie? enz enz en het haar dan subtiel vragen. Alleen zal ze waarschijnlijk met een paar vriendinnen staan te praten. ik ben vrij verlegen en ik weet niet of ik zoiets durf te vragen met meer meisjes erbij + je kan moeilijk een subtiel gesprek beginnen met 1 bepaald iemand met anderen erbij

dus zal ik of het toch proberen te vragen met vrienden erbij en zoja hoe kan ik dat het beste aanpakken? of haar aanschieten en vragen of we even met ze 2e kunnen praten (kan dan alleen niet zo subtiel meer)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-06-2005, 07:10
Sweetsurrender
Sweetsurrender is offline
Er zal vast wel ergens een bar zijn. Vraag haar of ze zin heeft om daar heen te gaan. Of ergens te gaan zitten ofzo. Maak gebruik van je omgeving!
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 11:27
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Op een feestje begroet je meestal even iedereen. Misschien kun je meteen bij de begroeting een leuk gesprek beginnen waar je eventueel later op terug kunt komen. Als je ziet dat ze even alleen staat kun je ook gewoon tegen haar beginnen...
__________________
Dromendief
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 13:49
GM
GM is offline
Oke dat van die bar is zeker een goede tip. misschien is er geen bar weet ik niet maar ik kan altijd vragen of ze meegaat wat drinken...

ik kan ook zeggen van kunnen we even praten, alleen. en dan gewoon zeggen ik vind je een leuk meisje wil je een keer samen wat leuks gaan doen?
is dit een goed idee?
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 14:12
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Dat is wel heel confronterend hoor!
Ik zou zelf nogal schrikken als een jongen "even met me wilde praten"

loop gewoon naar d'r toe, al staat ze in een groep, ze draait zich vast wel ff naar je toe, en dan kan je vragen of ze wat drinken wil, en of ze gezellig meeloopt. Dan gezellig praten, en net voor je weggaat zeg je van he, dit is gezellig, zullen we anders een keer iets gaan doen?

je moet haar natuurlijk niet meteen je hart in handen geven, sommige mensen gaan nogal gemeen om met zoveel macht. En dat zou jammer zijn.

Succes!
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 14:24
Sweetsurrender
Sweetsurrender is offline
Citaat:
GM schreef op 14-06-2005 @ 14:49 :
Oke dat van die bar is zeker een goede tip. misschien is er geen bar weet ik niet maar ik kan altijd vragen of ze meegaat wat drinken...

ik kan ook zeggen van kunnen we even praten, alleen. en dan gewoon zeggen ik vind je een leuk meisje wil je een keer samen wat leuks gaan doen?
is dit een goed idee?
Kom, het is een feest, je moet toch ergens je bier halen? Wel goed timen natuurlijk. Niet vragen of ze zin heeft om iets te gaan drinken, terwijl ze nog met een cola in haar handen staat
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 14:37
poepdrol
Avatar van poepdrol
poepdrol is offline
Citaat:
Pluiske schreef op 14-06-2005 @ 15:12 :
Dat is wel heel confronterend hoor!
Ik zou zelf nogal schrikken als een jongen "even met me wilde praten"

loop gewoon naar d'r toe, al staat ze in een groep, ze draait zich vast wel ff naar je toe, en dan kan je vragen of ze wat drinken wil, en of ze gezellig meeloopt. Dan gezellig praten, en net voor je weggaat zeg je van he, dit is gezellig, zullen we anders een keer iets gaan doen?

je moet haar natuurlijk niet meteen je hart in handen geven, sommige mensen gaan nogal gemeen om met zoveel macht. En dat zou jammer zijn.

Succes!
Confronteren is niks mis mee hoor, je schrikt meestal ff maar je durft dan geen nee te zeggen en pas als er iets gevraagd wordt waar je echt geen zin in hebt wel
__________________
The guilty sleep and the innocent stay awake
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 15:14
Verwijderd
Daar hebben ze nu MSN voor uitgevonden.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 15:22
GM
GM is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 14-06-2005 @ 16:14 :
Daar hebben ze nu MSN voor uitgevonden.
msn is een beetje onpersoonlijk vind je niet?
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 15:43
Verwijderd
Citaat:
GM schreef op 14-06-2005 @ 16:22 :
msn is een beetje onpersoonlijk vind je niet?
Daarom juist.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 15:44
GM
GM is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 14-06-2005 @ 16:43 :
Daarom juist.
daarom juist? een meissie zou het toch niet leuk vinden als je gaar onpersoonlijk uitvraagd?
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 16:47
Verwijderd
Citaat:
GM schreef op 14-06-2005 @ 16:44 :
daarom juist? een meissie zou het toch niet leuk vinden als je gaar onpersoonlijk uitvraagd?
Als ze je leuk vindt wel, anders niet.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 17:40
Spydogez
Avatar van Spydogez
Spydogez is offline
En als het een feestje is staat de muziek meestal dusdanig hard dat alleen de persoon waar je tegen praat je kan verstaan.
__________________
The eyes of truth are always watching you...
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 20:23
GM
GM is offline
Citaat:
Spydogez schreef op 14-06-2005 @ 18:40 :
En als het een feestje is staat de muziek meestal dusdanig hard dat alleen de persoon waar je tegen praat je kan verstaan.
feest is van school en daar staat de muziek meestal best zachtjes
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 20:35
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Het is helemaal niet verkeerd om erover te beginnen waar nog anderen bij staan. Wat is er nu vreemd aan een zin als "zeg, het zou jammer zijn als ik je na vanavond heel lang niet meer zie? Dus kunnen we beter nog eens ergens iets afspreken. Hou je van barbequen? Ik wel, dus als je zin heb: kom dan en dan maar naar mij thuis, en als je wil neem je je vriendinnetjes ook maar mee."

Gegarandeerd durft ze het dan zelfs niet aan om neen te zeggen. En een barbeque organiseren, dat moet je dan maar overhebben voor dat meisje.

Trouwens, als een barbeque niet zou lukken, kan je nog altijd hotdogs maken... en punch.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2005, 19:18
Spydogez
Avatar van Spydogez
Spydogez is offline
Ik zou zelf een briefje maken met m'n nummer erop haha. Heel veel mensen vinden dat kinderachtig en dom, ik vind het juist erg romantisch..
__________________
The eyes of truth are always watching you...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Is gameverslaving nou echt zo een groot probleem?
Avilez96
4 06-03-2013 13:49
Software & Hardware Probleem laptop
Shadina
2 28-04-2008 10:37
Liefde & Relatie Pff ander probleem.
funky_aapii
15 18-12-2006 11:52
Verhalen & Gedichten Het begrip van een treinreiziger
Verwijderd
3 20-10-2006 10:46
Seksualiteit Orgasme-probleem
Man of Chrome
10 23-11-2004 22:53
Games harry potter probleem voor de gbc I
jostie
1 24-02-2002 18:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:36.