Oud 25-06-2012, 14:04
MsBobeska
MsBobeska is offline
Ik heb over 4 uurtjes mijn diploma uitreiking voor MBO 3 en ik weet niet waarom, maar ik ga dood van de zenuwen. Het liefst wil ik gewoon niet gaan, maar dat vind ik zelf best wel stom. Ik bedoel, het gaat wel om mijn diploma.

Ik denk de reden dat ik bang ben is omdat er vast niemand gaat klappen wanneer ik geroepen word ofzoiets stoms. Het is niet dat iedereen mij haat, mensen vinden mij saai denk ik, omdat ik best wel rustig ben en niet echt een aanwezige personaliteit heb. Ik heb ook niet echt een vriendengroepje waar ik bij hoor op school, dus ik heb ook niet echt zo'n zin om alleen te zitten.

Toen ik vmbo diploma kreeg, was ik niet zo zenuwachtig. Sterker nog, ik kon niet wachten. Met een groepje hadden we zelfs een verassing georganiseerd voor de leraren. Maar op het vmbo was het heel anders; ik had een leuk vriendengroepje waar ik bijna van alles mee deed. De leraren waren ook super aardig en het was gewoon leuk.

Maarja, toen ging iedereen z'n eigen kant op en was het zo van, uit het oog uit het hart.

Nu weet ik niet wat ik van de diploma uitreiking moet verwachten maar ik wil gewoon niet gaan...

Wat zouden jullie doen? Gewoon gaan of niet. Is het trouwens wel mogelijk om niet op te dagen? Is dat niet een beetje voorschut?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-06-2012, 14:55
Verwijderd
Ahw, natuurlijk moet je gaan! En los van of mensen specifiek voor jou zouden willen klappen (daar kan via internet niks over gezegd worden), er wordt standaard geklapt dus zelfs al vonden mensen je saai, dan nog was het geen issue. Ga gewoon en geniet ervan!
Met citaat reageren
Oud 25-06-2012, 15:43
Winstanley
Winstanley is offline
Doe oordoppen in en pak je diploma aan

Natuurlijk even gaan. Na de diplomauitreiking zie je bijna niemand meer van die school lijkt me, dus daar hoef je je al niet druk om te maken. Haal gewoon je diploma en wegwezen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Diploma uitreiking
leuk idee
4 24-11-2009 11:28
Eindexamens 2004 Hoeveel mensen neem je mee naar de diploma uitreiking?
heavinly
65 09-07-2004 15:13
Algemene schoolzaken diploma uitreiking
Babs123
19 13-03-2004 14:59
Eindexamens 2003 Wat wordt er bij jullie diploma-uitreiking gedaan?
MarLin!
27 02-07-2003 19:10
Eindexamens 2003 diploma uitreiking
lief mutsje
27 26-05-2003 15:27
Lifestyle Diploma-uitreiking-tenue
niels18
80 09-07-2002 18:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:38.