Oud 21-07-2021, 22:11
Sunshineexx
Sunshineexx is offline
Hallo allemaal, ik heb morgen een sollicitatiegesprek bij de albert heijn afdeling kassa. Ik ben best zenuwachtig en wil dit graag goed voorbereiden! Bijvoorbeeld als ze zeggen: overtuig mij in 3 zinnen, sla ik dicht. Hebben jullie tips voor mij!
Let me know.

Groetjesss
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-07-2021, 07:43
C.A.L.
Avatar van C.A.L.
C.A.L. is offline
Beste Sunshine,

het verloop van het sollicitatiegesprek verschilt of je solliciteert voor een bijbaan of een echte baan.

Als je solliciteert voor een bijbaan zullen ze jou geen ingewikkelde vragen stellen, zoals bij een echt sollicitatiegesprek in het bedrijfsleven. Een bijbaan is (vooral) bedoeld om extra (zak)geld te verdienen.

Zelf heb ik een bijbaan bij de Jumbo, ook aan de kassa. Ik kan me nog herinneren dat ik net zo als jij, erg zenuwachtig was voor het sollicitatiegesprek. Het was mijn allereerste sollicitatiegesprek/bijbaantje en ik wist niet wat ik kon verwachten.

Toen ik googelde voor 'vragen sollicitatiegesprek' zag ik allemaal moeilijke vragen, die ik nog helemaal niet kon beantwoorden. Achteraf gezien is het logisch, ik heb nog geen werkervaring, mijn middelbare school heb ik nog niet eens afgerond.

Mijn ouders vertelden mij dat het gesprek simpel zal worden: cv bespreken, een kopie maken van je ID-kaart (niet vergeten!)en je rekeningnummer geven (daar storten ze jouw salaris op).

Dat bleek ook het geval, het gesprek duurde slechts vijf minuten.

Voordat je het gesprek voert ben je al aangenomen, behalve als er uitzonderlijkheden zijn, maar daar gaan wij niet vanuit, toch?

Hou er wel rekening mee dat elk sollicitatiegesprek anders is, ik kan je niet verzekeren dat ze bij de Albert Heijn precies hetzelfde zullen doen. Wel weet ik zeker dat ze het jou niet moeilijk zal maken met moeilijke vragen waar je helemaal geen antwoord op kan geven. Zie het als een gewoon, maar serieus gesprekje.

En vergeet je ID-kaart en bankpas niet mee te nemen.

Als je solliciteert voor een echte baan, heb ik er geen verstand van.
Ik denk dat iemand anders, die al een echte baan heeft, jou beter kan helpen.

Groetjes,

Eva

Laatst gewijzigd op 22-07-2021 om 07:53.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2021, 08:50
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Ik heb de afgelopen maanden meerdere sollicitatiegesprekken bij supermarkten gehad en het verschilt gigantisch. Bij de ene stellen ze 20 verschillende vragen en bij de andere moest ik alleen wat over mijzelf vertellen, ik heb verder ook geen ervaring met de Appie. Het lijkt me slim om wat standaard vragen op te zoeken en die voor te bereiden maar overdrijf niet, anders komt het geforceerd over. Geef ook aan dat je zenuwachtig bent, dat vinden ze niet erg en dan houden ze er rekening mee. Succes!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen betoog NL Nakijken Help!
steefp
1 03-06-2013 15:13
Studeren Sollicitatie brief (Help)
Fashion Icone
5 04-01-2013 13:59
Werk, Geld & Recht Sollicitatie-tips
Mr.Banana
19 13-01-2011 22:16
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen sollicitatie brief duits
AgnesLech
2 24-09-2009 11:11
Werk, Geld & Recht mijn sollicitatie brief
Verwijderd
43 28-10-2006 14:12
Algemene schoolzaken Sollicitatie enquete
@ngel from Hell
7 14-05-2004 20:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:47.