Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2002, 14:23
Shock
Avatar van Shock
Shock is offline
Ik wil binnenkort voor de gein m'n haar eens een kleurtje geven, zomaar voor een paar weken. 'k Heb alleen geen idee hoe ik het aan moet pakken, wat de beste manier ervoor is. Zijn er manieren die jullie me aanbevelen of juist niet en hoe duur gaat het worden?
Alvast bedankt
__________________
Bier is niet voor vrouwen, olé olé olé © Adore | Ik praat alleen maar lief: Huppel, huppel, seks, huppel, huppel. Kut. | Ik ben een gruwel.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 14:32
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline
Bij de drogisterij heb je toch gewoon van die kleurspoelingen, goed lezen wat erop staat en kleuren maar.

Mark
__________________
Deze gebruiker heeft geen handtekening ingesteld.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 16:37
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
je kan kiezen uit een kleurspoeling gebruiken die 6-8 wasbeurten blijft zitten of je kan er een gebruiken die 24 wasbeurten blijft zitten (elke wasbeurt vervaagt de kleur dus een beetje). Die van 6-8 wasbeurten kost ± 5 euro (dacht ik) die van 24 wasbeurten misschien iets duurder (±7 euro ?). Het is trouwens allemaal bij de drogist te koop, en in de gebruiksaanwijzing staat precies hoe het moet enzo. Het is ook handig om het de 1e keer door iemand anders te laten doen (moeder, zus, vriendin), zodat je een beetje kan zien heo het werkt enzo.

Laatst gewijzigd op 23-05-2002 om 16:39.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 20:34
tatoo
Avatar van tatoo
tatoo is offline
Citaat:
snowboarder schreef:
Bij de drogisterij heb je toch gewoon van die kleurspoelingen, goed lezen wat erop staat en kleuren maar.

Mark
Hebben ze daar ook knal rood dat gewoon zeer doet aan je ogen???
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 20:59
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Als je het bij de kapper doet is het het beste voor je haar, dat is aan te raden..
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 07:47
Shock
Avatar van Shock
Shock is offline
Citaat:
Snufje schreef:
Als je het bij de kapper doet is het het beste voor je haar, dat is aan te raden..
daar zit ik ook over te denken... het moet nl. eerst nog gebleekt/geblondeerd worden...
__________________
Bier is niet voor vrouwen, olé olé olé © Adore | Ik praat alleen maar lief: Huppel, huppel, seks, huppel, huppel. Kut. | Ik ben een gruwel.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 13:33
KazzZ
Avatar van KazzZ
KazzZ is offline
Citaat:
Snufje schreef:
Als je het bij de kapper doet is het het beste voor je haar, dat is aan te raden..
ik doe dat noooooit weer, kost 2keer zoveel dan dat als je het zelf doet, en ze doen het ook nog eens niet goed..(bij mij niet)..
je kunt het prima zelf doen (bedoel dan door iemand anders bij jou)
__________________
chaos!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 16:51
Shock
Avatar van Shock
Shock is offline
Citaat:
Miss_Kazzz schreef:

ik doe dat noooooit weer, kost 2keer zoveel dan dat als je het zelf doet, en ze doen het ook nog eens niet goed..(bij mij niet)..
je kunt het prima zelf doen (bedoel dan door iemand anders bij jou)
denk dat ik dan maar eens heel lief naar m'n moeder ga lachen
tis wel twee keer zoveel werk bij mij, met dat blonderen erbij
__________________
Bier is niet voor vrouwen, olé olé olé © Adore | Ik praat alleen maar lief: Huppel, huppel, seks, huppel, huppel. Kut. | Ik ben een gruwel.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 18:38
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Wat voor kleur haar heb je nu dan en wat voor kleur wil je het hebben?
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 00:00
Shock
Avatar van Shock
Shock is offline
Citaat:
MissKiss1985 schreef:
Wat voor kleur haar heb je nu dan en wat voor kleur wil je het hebben?
't Is nu heel donker bruin (zeg maar zwart), k wil het blauw of paars hebben, iets in die richting
__________________
Bier is niet voor vrouwen, olé olé olé © Adore | Ik praat alleen maar lief: Huppel, huppel, seks, huppel, huppel. Kut. | Ik ben een gruwel.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 11:14
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
als je echt zo´n felle kleur wilt moet je je haar inderdaad eerst laten ontkleuren en dan in een felle kleur verfen, maar dan is het er niet binnen een paar weken uit, dan moet het echt eruit groeien.

Het is trouwens beter om je haar pas ná de zomer te kleuren, omdat haarverf in de felle zon kan verkleuren.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 15:12
Janet
Avatar van Janet
Janet is offline
Citaat:
snowboarder schreef:
Bij de drogisterij heb je toch gewoon van die kleurspoelingen, goed lezen wat erop staat en kleuren maar.

Mark
klopt!
heb het ook zo vaak gedaan,is echt kick,vooral als je hoofd helemaal vol zit maar ja.....veel suc6!!!!!
__________________
*I love Superfly*
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 15:39
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Citaat:
Shock85 schreef:


't Is nu heel donker bruin (zeg maar zwart), k wil het blauw of paars hebben, iets in die richting
wokeej, als je je haar in zo'n felle kleur wil verven moet je et eerst ontkleuren (bleken of blonderen dus niet,maar dat is maar mijn manier..), et spul dat ik daar altijd van gebruik is van l'oreal geloof ik, en kan je gewoon bij de drogist kopen.
Als je dat hebt gedaan (tis btw wel ERG slecht voor je haar, dat ontkleuren) kan je dr verf insmeren, van die verf gebruik k altijd stargazer, dat ken je vast wel erges kopen, maar niet bij de etos fzo, maar bij n beetje alternatieve winkels, moet je maar even zoeken. dr staat op dat pakje verf dat je het ongeveer 15 tot 30 minuten in moet laten trekken, dat klopt niet, het is beter als je het er 2 uur in laat zitten, dan pakt het beter en blijft het beter zitten.

het ontkleurspul is geloof ik 8 of 9 euro, en de stargazer is iets van 7 euro.

succes dr mee!
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 20:58
Moonnature
Moonnature is offline
je hebt ook speciale zaken die kappersverf verkopen en daar kan je het ook halen, is wel wat duurder dan gewone bij de drogist, maar werk wel goed. Ik heb fel paars gepakt en dat werd het ook, maar blonderen moet je vrees ik wel bij de kapper doen..

veel succes
__________________
hoe beter je de mens leert kennen, hoe meer je van dieren gaat houden
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 22:57
Shock
Avatar van Shock
Shock is offline
Citaat:
Breg schreef:
als je echt zo´n felle kleur wilt moet je je haar inderdaad eerst laten ontkleuren en dan in een felle kleur verfen, maar dan is het er niet binnen een paar weken uit, dan moet het echt eruit groeien.

Het is trouwens beter om je haar pas ná de zomer te kleuren, omdat haarverf in de felle zon kan verkleuren.
nja dat is juist het probleem... als ik het dus goed door wil laten komen gaat het meteen een jaar duren voordat het er weer uitgegroeid is. k heb vanmiddag een spoeling gekocht voor middenbruin haar, k laat het er wel een paar uur inzitten en dan zie ik wel wat het wordt... is het niks, dan is het niks
__________________
Bier is niet voor vrouwen, olé olé olé © Adore | Ik praat alleen maar lief: Huppel, huppel, seks, huppel, huppel. Kut. | Ik ben een gruwel.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 20:28
dwerg
dwerg is offline
het is het beste om na een kapper te gaan want als je wat uit de winkel haalt en er staat bv spoeling op dan zit er heel vaak verf in of het pakt niet en bij de kapper weten ze precies welke kleurhoogte je nodigd hebt en welke kleur het beste pakt

kuzzies
__________________
als jullie mij missen ben ik ff pissen en als jullie mij roepen ben ik ff poepen:):)
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 20:36
CodeName Egg
Avatar van CodeName Egg
CodeName Egg is offline
ik doe het altijd zelf (maar ik heb dan ook werkelijk alle kleuren van de regenboog gehad ) en om echt felle kleuren, knalrood,
-roze, -paars, -groen etc te krijgen kun je het beste eerst blonderen.

Let bij iedere keer dat verft goed op dat je de stukjes achter je orden goed meeverft, desnoods ietsje te veel, want dit keer heeft iemand anders het bij mij gedaan en nu zit er geen roze achter mn oren en dat ziet er faut uit.

Verder: altijd handschoenen aan en een beetje vette creme op je oren en bij je haargrens zodat je de verf er gemakkelijk af kunt krijgen.

Succes

Jenneke
__________________
"ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun"
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 06:56
knuffelke
knuffelke is offline
Als je het er echt na een paar weken uitwil...NIET NAAR DE KAPPER...
Ik heb het bij de kapper knalrood laten verven...maar die uitgroei is werkelijk verschrikkelijk
Ik kleur nu gewoon bij met kleurspoelingen om het wat deftig te houden...
Als je niet van plan bent het zo te houden je haarkleur (dus wanneer je grijze haren wilt bedekken ) raad ik het eigelijk niemand aan...

Kleurspoelingen zijn veel goedkoper en ze werken ook perfect

Suc6 iig
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 18:34
Pink panter
Avatar van Pink panter
Pink panter is offline
ik geef je 1 tip. KIES GEEN swartschkopf ( of hoe je het ook schrijft)

daar krijg je paars haar van, welke kleur je ook neemd.

dat was genaaid ja
__________________
ralph l.a.u.r.e.n
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 18:36
Pink panter
Avatar van Pink panter
Pink panter is offline
maar gelukkig ziet me haar er weer normaal uit.




Kiz tha blondine
__________________
ralph l.a.u.r.e.n
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 21:45
Shock
Avatar van Shock
Shock is offline
Citaat:
Pink panter schreef:
ik geef je 1 tip. KIES GEEN swartschkopf ( of hoe je het ook schrijft)

daar krijg je paars haar van, welke kleur je ook neemd.

dat was genaaid ja
ghehe was dat maar zo... ik wilde eigenlijk paars, maar omdat ze het niet hadden heb ik felrood genomen. uiteindelijk is er dus precies niks te zien... heb nog steeds m'n eigen kleur
__________________
Bier is niet voor vrouwen, olé olé olé © Adore | Ik praat alleen maar lief: Huppel, huppel, seks, huppel, huppel. Kut. | Ik ben een gruwel.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 12:59
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
ik heb donker tot zwart haar en ik wou het knalrood met paars hebben. Ik ben dus naar de kapper gegegaan om eerst mijn hele haar te ontkleuren (duurde 3 uur) daarna ging er rood en paars in. Het leek allemaal erug leuk enzo maar dat ontkleuren is zooo grondig dat mijn hoofdhuid gewoon lichtelijk verbrand was. Kijk dus eerst of je er tegen kan. Bij mij deed de kapper dan ook iets verkeerd. vervolgens krijg je uitgroei , bij zwart haar valt dat erug op, en zou het weer gebleekt moeten worden. DUS NIET!
haar eraf en opnieuw laten groeien en nu heb ik weer zwart lang haar.
reden van dit verhaal: Het lijkt erg leeuk en het is ook tof maar het gaat alleen maar nadelig werken en dat geld helaas voor alle brunettes.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 16:58
Shock
Avatar van Shock
Shock is offline
Citaat:
zeep007 schreef:
ik heb donker tot zwart haar en ik wou het knalrood met paars hebben. Ik ben dus naar de kapper gegegaan om eerst mijn hele haar te ontkleuren (duurde 3 uur) daarna ging er rood en paars in. Het leek allemaal erug leuk enzo maar dat ontkleuren is zooo grondig dat mijn hoofdhuid gewoon lichtelijk verbrand was. Kijk dus eerst of je er tegen kan. Bij mij deed de kapper dan ook iets verkeerd. vervolgens krijg je uitgroei , bij zwart haar valt dat erug op, en zou het weer gebleekt moeten worden. DUS NIET!
haar eraf en opnieuw laten groeien en nu heb ik weer zwart lang haar.
reden van dit verhaal: Het lijkt erg leeuk en het is ook tof maar het gaat alleen maar nadelig werken en dat geld helaas voor alle brunettes.
ontkleuren ben ik ook zeker niet van plan, k ben net zo blij dat ik na 2,5 jaar zo'n mooie bos heb, dus dan maar niet.. dan wacht ik wel tot ik zeker weet dat het eraf gaat
__________________
Bier is niet voor vrouwen, olé olé olé © Adore | Ik praat alleen maar lief: Huppel, huppel, seks, huppel, huppel. Kut. | Ik ben een gruwel.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 18:53
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
ff vraagie, ik lees net dat als je je haar ontkleurt, dan een felle kleur erin doet, je uitgroei krijgt (duh), maar is de enige manier om die uitgroei weg te krijgen haar eraf knippen? ik heb zelf bruin haar en wil het paars verfen dus meot ik het ook ontkleuren enzo, maar kan ik niet als ik uitgroei heb er gewoon bruine verf overheen doen zodat je de uitgroei niet meer ziet? heb namelijk geen zin om mn haar af te knippen.
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 20:51
Shock
Avatar van Shock
Shock is offline
Citaat:
Breg schreef:
ff vraagie, ik lees net dat als je je haar ontkleurt, dan een felle kleur erin doet, je uitgroei krijgt (duh), maar is de enige manier om die uitgroei weg te krijgen haar eraf knippen? ik heb zelf bruin haar en wil het paars verfen dus meot ik het ook ontkleuren enzo, maar kan ik niet als ik uitgroei heb er gewoon bruine verf overheen doen zodat je de uitgroei niet meer ziet? heb namelijk geen zin om mn haar af te knippen.
gewoon op een gegeven moment je eigen kleur weer verven
__________________
Bier is niet voor vrouwen, olé olé olé © Adore | Ik praat alleen maar lief: Huppel, huppel, seks, huppel, huppel. Kut. | Ik ben een gruwel.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 22:29
Verwijderd
ik zou het es met verf proberen
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 09:40
Shock
Avatar van Shock
Shock is offline
Citaat:
ikke-eva schreef:
ik zou het es met verf proberen
nej dat wil ik niet, dan is over een tijdje de eerste 5 cm m'n eigen kleur en die andere 15 nog blauw... dan blijf je bezig met verven
doe dan maar een spoeling die ik er eens in de zoveel tijd in smeer, das niet zo prijzig ook
__________________
Bier is niet voor vrouwen, olé olé olé © Adore | Ik praat alleen maar lief: Huppel, huppel, seks, huppel, huppel. Kut. | Ik ben een gruwel.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 13:08
michelle_flo
michelle_flo is offline
ik heb bruin haar en zou eens voor een tijdje rood of paars (niet fel,maar gewoon zeg maar) haar willen hebben,maar is het niet zo dat je er na die x-aantal wasbeurten er nog wat van ziet ??

michelle
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 17:43
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
breg zei: ff vraagie, ik lees net dat als je je haar ontkleurt, dan een felle kleur erin doet, je uitgroei krijgt (duh), maar is de enige manier om die uitgroei weg te krijgen haar eraf knippen? ik heb zelf bruin haar en wil het paars verfen dus meot ik het ook ontkleuren enzo, maar kan ik niet als ik uitgroei heb er gewoon bruine verf overheen doen zodat je de uitgroei niet meer ziet? heb namelijk geen zin om mn haar af te knippen.
ALs je goed had gelezen dan zag je ook dat ik lichte verbranding had aan mn hoofdhuid. Donkere uitgoei moet ook weer ontkleurd worden als je het weer rood wil hebben. dat wou ik dus niet meer. En als ik mn haar weer gewoon zwart had geverfd, hing het nu als een hoopje strooi op mn hoofd.
Dat ontkleuren is namelijk best wel drastisch en er zit dan echt geen leven meer in.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 17:55
Blue_Eyes
Blue_Eyes is offline
Wel oppassen met die verf. Ik had blond haar en wou voor de gein het een keer paars hebben nou ik naar de drogist om van die troep te kopen. In het begin zag het er leuk uit maar toen ik het zat was wilde ik het er helemaal uit hebben maar dat lukte niet de kleur werd na elke wasbeurt steeds meer oranje het zag er niet uit!!!!! Ik heb her daarna bij de kapper weer 1 kleur laten verfen.

Dus als je het dan toch wil verfen zou ik het bij de kapper laten doen, maar das wel duur dus als je dan toch vanweg het geld of iets anders je verf toch bij een drogist gaat halen lees de verpakking dan goed of jouwn eigen kleur er wel bij past en dat het niet oranje of iets anders wordt zoals bij mij!
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 19:25
Shock
Avatar van Shock
Shock is offline
allemaal hartstikke bedankt voor de info
ik heb er nu paars in zitten van Jean's, je ziet het op zich best goed! k heb er nu voor de tweede keer van die troep in gedaan, want ik wilde het net nog ietsie paarser hebben dan het was.
__________________
Bier is niet voor vrouwen, olé olé olé © Adore | Ik praat alleen maar lief: Huppel, huppel, seks, huppel, huppel. Kut. | Ik ben een gruwel.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 15:11
acid-star
Avatar van acid-star
acid-star is offline
*kruipt zielig in een hoekje en fluisterd*
Altijd je haar bij de kapper kleuren,, als je het zelf doet vergeet je nl de helft, en winkel verf/spoelingen/kleuringen/watdanook zijn supersupersupertroep die je haar alleen maar aantasten en 9 van de 10 keer niet eens normaal resultaat behalen...
__________________
It's the same old show, He's a killer of a flash boy oooooooooooooooooohhhhhhh!!!!!!!!!!!!!h
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
ARTistiek Fundamentele principes binnen de animatie
Verwijderd
49 15-09-2011 12:03
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen sluierverbod (betoog) Nederlands
bayirgul
12 26-03-2004 10:59
Lifestyle Make-up en oranje haar?
Da Girl
13 02-02-2003 08:34
Lifestyle Enquete Cosmetica
pws_cosmetica
58 01-10-2002 17:45
ARTistiek T begin hebbik hier wel es neergezet
Eend
48 18-05-2002 18:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:55.