Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-08-2009, 22:47
Artic King
Avatar van Artic King
Artic King is offline
Binnenkort naar HBO opleiding. En daarvoor (oa) een nieuwe laptop aangeschaft. Alleen.. hoe vervoert iedereen die dingen? Geen laptop tas ivm de steelgevoeligheid dan en vooral de onhandigheid van zon tweede tas. Zat te denken aan een soort harde sleeve, maar kan zoiets nergens vinden.

Hoe vervoeren jullie je laptop? Laptop tas? Met sleeve in tas?
__________________
OngetemdeSchrijvers.nl, voor de jónge schrijver!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-08-2009, 01:44
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Laptoptas. Die dingen zijn ervoor gemaakt en als je goed op je spul let wordt het niet gestolen.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2009, 11:18
Verwijderd
Citaat:
Laptoptas. Die dingen zijn ervoor gemaakt en als je goed op je spul let wordt het niet gestolen.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2009, 12:30
Verwijderd
Ik heb gewoon zo'n zachte sleeve, gooi ik ook gewoon in mijn rugtas zolang ik niet te veel boeken en ander spul heb wil dat best. En dan natuurlijk niet je tas keihard op de grond mieteren.... gewoon voorzichtig zijn. En als ik teveel boeken heb heb ik hem gewoon onder de arm, prima!
Met citaat reageren
Oud 24-08-2009, 15:58
Artic King
Avatar van Artic King
Artic King is offline
Citaat:
Ik heb gewoon zo'n zachte sleeve, gooi ik ook gewoon in mijn rugtas zolang ik niet te veel boeken en ander spul heb wil dat best. En dan natuurlijk niet je tas keihard op de grond mieteren.... gewoon voorzichtig zijn. En als ik teveel boeken heb heb ik hem gewoon onder de arm, prima!
En dat werkt ook prima wat betreft druk?
__________________
OngetemdeSchrijvers.nl, voor de jónge schrijver!
Met citaat reageren
Oud 25-08-2009, 11:06
ganralph
ganralph is offline
ik heb ook een zachte sleeve die ik in mijn rugtas doe. uiteraard voorzichtig zijn met je tas, maar dat geldt voor alles waar je een laptop in vervoert. daarnaast loop ik in sommige buurten minder rustig 's avonds laat als ik een tas bij me draag die "kijk een dure laptop!!!" schreeuwt. een rugzak is een rugzak.

heb ook een laptoptas, maar dat is een schoudertas waarmee je makkelijker tegen dingen aan stoot. daarnaast is een rugzak fijner met bijvoorbeeld fietsen.
__________________
Change the planet, or go home.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2009, 12:07
Artic King
Avatar van Artic King
Artic King is offline
Citaat:
ik heb ook een zachte sleeve die ik in mijn rugtas doe. uiteraard voorzichtig zijn met je tas, maar dat geldt voor alles waar je een laptop in vervoert. daarnaast loop ik in sommige buurten minder rustig 's avonds laat als ik een tas bij me draag die "kijk een dure laptop!!!" schreeuwt. een rugzak is een rugzak.

heb ook een laptoptas, maar dat is een schoudertas waarmee je makkelijker tegen dingen aan stoot. daarnaast is een rugzak fijner met bijvoorbeeld fietsen.
Ja dat heb ik dus ook heel erg. Maar ik ben wat bang voor de druk van boeken en andere ongein op me laptop. Maar tot nu toe hoor ik dat er meer zijn die gewoon een zachte sleeve hebben.
__________________
OngetemdeSchrijvers.nl, voor de jónge schrijver!
Met citaat reageren
Oud 25-08-2009, 12:29
ganralph
ganralph is offline
zorg gewoon dat het volle gewicht (als het echt veel is) niet volledig op je laptop rust. leg je tas andersom (laptop boven) of zet hem rechtop.
__________________
Change the planet, or go home.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2009, 18:12
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ja dat heb ik dus ook heel erg. Maar ik ben wat bang voor de druk van boeken en andere ongein op me laptop. Maar tot nu toe hoor ik dat er meer zijn die gewoon een zachte sleeve hebben.
Laptops zijn heus niet zo fragiel dat ze bij het minste of geringste uit elkar vallen in zon mate beschadigen dat ze kapot gaan. Als je er zuinig mee omgaat, geen kilo's boeken op het midden van de deksel/monitor laat rusten (de randen kunnen logischerwijs veel meer hebben) en idd zoalsganralph zegt hem op zn kant of bovenop (waarom zou je he tüberhaupt onderin een volle tas leggen?) vervoert kan er weinig misgaan.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2009, 13:54
Caviamax
Caviamax is offline
Koop 'n Eastpak met apart laptopvak, heb ik ook. Tip: kijk eerst op http://www.marktplaats.nl, daar zijn ze meestal goedkoper.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2009, 19:13
ILUsion
Avatar van ILUsion
ILUsion is offline
Ik heb indertijd een rugzak van Samsonite met apart en makkelijk bereikbaar laptopcompartiment gekocht; dus de grote laptop werd daar vroeger zo mee verzeuld; heel wat minder steelgevoelig dan een laptoptas. Momenteel gebruik ik diezelfde rugzak nog steeds, maar mijn netbook zit in een sleeve in dat compartiment (vind ik toch net ietsje handiger).

Ik heb dit model (niet mijn foto, maar goed), een jaar of 3 geleden in de VS gekocht. Met een 15"laptop in niet de meest ruime rugzak ooit, je moet wel degelijk rekening houden dat plaats beperkt is (maar genoeg om een 3 of 4 boeken, schrijfgerief, drank, ... mee te nemen). Ik geloof dat Samsonite momenteel met de Urbanite-reeks een vergelijkbare zak hebben.



De notebook past in dat achterste (derde) compartiment. Het enige nadeel aan deze zak is dat de schouderriemen niet op alle soorten kledij genoeg wrijving veroorzaken (er zit een ronde vulling in, die ervoor moet zorgen dat het zo'n gevulde zak niet te zwaar aanvoelt) zodat ik het soms wel eens voorheb dat er een riem afschuift.
__________________
vaknar staden lĺngsamt och jag är full igen (Kent - Columbus)
Met citaat reageren
Oud 13-09-2009, 16:32
pieterku
Avatar van pieterku
pieterku is offline
Zoek op eBay een mooie sleeve of tas. De dollar staat nu erg gunstig...
Met citaat reageren
Oud 17-09-2009, 09:07
Kingofthemall
Avatar van Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Mijn laptop (15.4") paste net, maar dan ook echt net in mijn standaard maat Eastpack rugzak. Dat wel inclusief zachte hoes die er omheen zat. Dat vond ik de beste oplossing, aangezien ik de meeste laptoptassen en rugzakken lelijk vond en mijn Eastpack nou eenmaal goed zat
Ik moet wel waarschuwen dat dit vast niet met elke 15.4" laptop wil, maar voor mij was het een goede oplossing!
__________________
Kingofthe.mall | Samurai op het toilet: (>_<) (o_o) (O_O) (^_^)
Met citaat reageren
Oud 17-09-2009, 14:15
Nocturnal
Avatar van Nocturnal
Nocturnal is offline
ik heb een rugtas met een apart vak voor de laptop, daarvoor een jaar een laptoptas gehad, maar die vond ik onhandig, paste ook niet genoeg in.
__________________
𝑱𝑬 𝑴𝑶𝑬𝑫𝑬𝑹
Met citaat reageren
Oud 18-09-2009, 20:46
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Het best koop je een stevige tas waar je niet meteen aan ziet dat er een laptop in zit.
Ook al let je er altijd goed op, toch weer iets veiliger
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware laptop kiezen of zelf samenstellen
timetje100
13 25-10-2013 08:44
Verhalen & Gedichten [Verhaal] De File
Issun
6 19-12-2009 09:39
Software & Hardware Aanschaf laptop
Verwijderd
26 11-12-2009 21:15
Software & Hardware [Notebooks] Weer aankoophulp gevraagd
gede
29 30-06-2005 11:42
Software & Hardware [Algemeen] Laptop verzekeren
klaartje101
15 23-09-2004 15:30
Software & Hardware [Laptop] Mogelijkheden en prijzen
devilcat
5 16-03-2003 18:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:07.