Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2016, 14:44
bitterkoek29
bitterkoek29 is offline
Hoi,

Ik heb een vraag m.b.t. het scheren van mijn (17M) schaamstreek. Bij het scheren scheer ik normaal gesproken de 'driehoek' boven de penis en de zak. Ooit heb ik echter ook het gedeelte naast de zak geschoren; het gedeelte tussen de zak de binnenkant van mijn bovenbeen. Hier verschijnen nu alleen langere, donkere haren en ik vind dit best vervelend.

Hebben jullie tips waardoor ik dit kan verminderen / verwijderen?

Groetjes
Met citaat reageren
Oud 10-05-2016, 16:17
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Je zou het kunnen laten harsen, dan zien de haren die terug komen er niet zo dik uit. Maar het doet wel zeer.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2016, 18:54
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
veet werkt ook wel goed de gebruiks aanwijzing lezen
Met citaat reageren
Oud 11-05-2016, 06:40
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
veet werkt ook wel goed de gebruiks aanwijzing lezen
Veet is een merk met heel veel verschillende producten, van ontharing crème tot wax en harsspullen. Misschien kan je wat specifieker zijn?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 11-05-2016, 20:33
PiettePeter
PiettePeter is offline
Citaat:
Hoi,

Ik heb een vraag m.b.t. het scheren van mijn (17M) schaamstreek. Bij het scheren scheer ik normaal gesproken de 'driehoek' boven de penis en de zak. Ooit heb ik echter ook het gedeelte naast de zak geschoren; het gedeelte tussen de zak de binnenkant van mijn bovenbeen. Hier verschijnen nu alleen langere, donkere haren en ik vind dit best vervelend.

Hebben jullie tips waardoor ik dit kan verminderen / verwijderen?

Groetjes
Je zou je fallus en scrotum opzij kunnen houden en hier voorzichtig met een scheermesje tussen proberen te komen om de meesten haren weg te halen (na het knippen van de lange haren)
Als jer daarbij met gesprijdr benen staat gaat het meestal wel goed, maar kraad aan om te zitten, dat maakt het wel zo gemakkelijk.
__________________
"If opportunities don't knock on your door, then build one!"
"Life is hard, but my dick is harder!" - by Geordi Dankstorm
Met citaat reageren
Oud 14-05-2016, 10:15
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Veet is een merk met heel veel verschillende producten, van ontharing crème tot wax en harsspullen. Misschien kan je wat specifieker zijn?
nou alle 3 kan toch?
ik gebruik de ontharings creme (ook gewoon van de action)
Met citaat reageren
Oud 16-05-2016, 21:48
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik zou een beetje voorzichtig zijn met het gebruiken van scheermessen (die voor het gezicht zijn bedoeld) of ontharingscreme. De huid in de schaamstreek is dunner en gevoeliger dan de huid op je gezicht, waardoor deze na een ruwe scheerbeurt kan gaan irriteren. Omdat de huid soms ook losser zit is het risico op snijwondjes daarnaast ook groter.

Als je gaat scheren zou ik van die speciale mesjes en scheergel gebruiken waarmee vrouwen ook hun benen scheren. Trim de haren eerst met een schaar of tondeuse oid voordat je het helemaal wegscheert. Tijdens het scheren huid goed strak trekken. Eventueel achteraf goed insmeren met een creme.
Als je gaat ontharen/waxen oid: goed controleren of dat het product geschikt is voor gevoelige huid/schaamstreek!!

Maar aan de andere kant: waar maak je je druk om? Dat haren (iets) donkerder zijn heeft te maken met dat je ze a) heb afgeschoren (het uiteinde van het haartje is dikker dan als het afloopt in een punt), en b) omdat je nog steeds in de late puberteit zit en de haargroei dus nog kan toenemen.
Beter voor je huid is gewoon regelmatig trimmen, haar in de schaamstreek hoort er nu eenmaal bij als je een man bent. Als je dat steeds helemaal kaal wil scheren ben je daar veel tijd en moeite aan kwijt.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 16-05-2016, 22:39
Julian_VD
Avatar van Julian_VD
Julian_VD is offline
Ik gebruik gewoon een schaar en doe voorzichtig dus
Met citaat reageren
Oud 20-05-2016, 19:58
loveyou1997
loveyou1997 is offline
Hoor je je als jongen, man te scheren?
Met citaat reageren
Oud 20-05-2016, 20:23
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hoor je je als jongen, man te scheren?
Niets hoort of hoeft! Doe vooral waar jij je prettig bij voelt. (Eventueel kan je dat nog eens veranderen omdat je partner het liever anders ziet, maar probeer je vooral niet aan te passen naar wat "normaal" is in de maatschappij als jij daar zelf niet achter staat.)
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 20-05-2016, 20:35
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Wat Elin3 zegt dus! Een oerwoud tussen je benen hoeft ook niet maar trimmen met schaar of tondeuse is prima!
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 20-05-2016, 22:37
loveyou1997
loveyou1997 is offline
Ik heb altijd een behoorlijke bos ik heb mij 2 keer geschoren, maar ik weet niet als dat hoort als jongen of man
Met citaat reageren
Oud 20-05-2016, 23:34
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Een oerwoud is niet verboden ofzo.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2016, 00:17
PiettePeter
PiettePeter is offline
Citaat:
Ik heb altijd een behoorlijke bos ik heb mij 2 keer geschoren, maar ik weet niet als dat hoort als jongen of man
Ja, helemal normal man!
Isj egt helmal normal!
__________________
"If opportunities don't knock on your door, then build one!"
"Life is hard, but my dick is harder!" - by Geordi Dankstorm
Met citaat reageren
Oud 21-05-2016, 09:08
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ja, helemal normal man!
Isj egt helmal normal!
Ja, scheren is normaal en niet scheren is ook normaal.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:40.