Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2002, 13:50
sterretje
sterretje is offline
Je hoort het steeds vaker.. overbevolking dit overbevolking dat.. dat nederland steeds voller raakt is een feit. Maar moet er echt wat aan gebeuren? en zoja wat dan precies?
__________________
sterretje
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-01-2002, 14:01
Memphis Man
Memphis Man is offline
De besmettelijke ziekte homosexualiteit zijn gang laten gaan. Niet genezen, die mensen.
__________________
Elvis Presley: Idool Billy Gilman: Sexsymbool :D
Met citaat reageren
Oud 19-01-2002, 14:03
mitsj
mitsj is offline
Waarom zou nederland te vol zijn ?
Zolang er genoeg te eten is voor iedereen en iedereen voorzien kan worden van bepaalde diensten is het volgens mij goed.
En nederland raakt wel voller maar die mensen ( meestal mensen met rascistische neigingen) doen alsof ze niet meer kunnen lopen zo druk dat het is.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2002, 14:19
Rhinus
Rhinus is offline
Wat te doen aan de overbevolking? Niks, lost zich vanzelf op.

Wij mensen hebben namelijk een paar opmerkelijke eigenschappen.
-We moorden elkaar veel uit.
-Wat geen reden voor een oorlog? Dan bedenken we die wel.
-'We' vallen op ons eigen geslacht.

En als dat niet 'werkt' dan is er te winig voedsel en dan sterven er gewoon 'wat' mensen tot het niet meer overbevolkt is..
Met citaat reageren
Oud 19-01-2002, 15:09
Remqo
Avatar van Remqo
Remqo is offline
Gewoon stukkies land bij polderen....

Of een halve volksverhuizing naar de rustigere provincies in Nederland
Met citaat reageren
Oud 19-01-2002, 15:14
Demon of Fire
Demon of Fire is offline
Onze manier van bouwen aanpassen. Als nederland namelijk net zo gebouwd zou hebben als in Manhatten(New York)...dan zou een gebied ter grote van limburg bebouwd zijn en de rest allemaal natuur gebied.

Groetjes
Ben(die daar dus helemaal voor is
__________________
Is there Intelligent Life on Planet Earth?....Yes, but I am only visiting. :)
Met citaat reageren
Oud 19-01-2002, 15:15
Demon of Fire
Demon of Fire is offline
Citaat:
Memphis Man schreef:
De besmettelijke ziekte homosexualiteit zijn gang laten gaan. Niet genezen, die mensen.


Heb er maar eerst eens wat meer verstand van, voordat je dingen gaat zeggen die je erg dom doen lijken.

Groetjes
Ben(die dacht dat dit soort mensen in nederland waren uitgestorven

--------------------
Ik vind het best dat jij hetero bent zo lang je maar geen scheten laat, over tieten praat en aan je kruis loopt te krabben.

[Dit bericht is aangepast door Demon of Fire (19-01-2002).]
__________________
Is there Intelligent Life on Planet Earth?....Yes, but I am only visiting. :)
Met citaat reageren
Oud 19-01-2002, 15:32
Memphis Man
Memphis Man is offline
Citaat:
Demon of Fire schreef:


Heb er maar eerst eens wat meer verstand van, voordat je dingen gaat zeggen die je erg dom doen lijken.

Groetjes
Ben(die dacht dat dit soort mensen in nederland waren uitgestorven

Hehe, je moest es weten. Dit was een satirische uitspraak, niet mijn mening. Aangezien ik zelf ook op jongens val, weet ik wel vrij veel van dit onderwerp.

__________________
Elvis Presley: Idool Billy Gilman: Sexsymbool :D
Met citaat reageren
Oud 19-01-2002, 15:36
Demon of Fire
Demon of Fire is offline
Citaat:
Memphis Man schreef:
Hehe, je moest es weten. Dit was een satirische uitspraak, niet mijn mening. Aangezien ik zelf ook op jongens val, weet ik wel vrij veel van dit onderwerp.


Pfff....gelukkig maar!

Groetjes
Ben(die zelf ook op jongens valt, maar geen smiley's kon ontdekken bij de uitspraak
__________________
Is there Intelligent Life on Planet Earth?....Yes, but I am only visiting. :)
Met citaat reageren
Oud 19-01-2002, 15:39
timonx
timonx is offline
Het gaat hem niet om het aantal mensen dat er is maar over de schade die al deze mensen samen aanrichten om effe een simpel voorbeeld te nemen: koeien schijten teveel word er gezecht maar als je kijkt wat mensen jaarlijks produceren moet je je toch eens afvragen waar dit allemaal moet blijven. Voor de rest kappen we alle bossen raakt onze olie en dieren sterven uit en ga zo maar door.
Daarnaast moet je ook kijken naar de bevolkingsdichtheid alleen in China en india samen wonen meer dan 1/3 van de totale wereldbevolking. Moet je dan ook nog eens nagaan dat er heel wat mensen zijn gestorven in China in de Mao tijd. Als dit niet was gebeurd warene r nu nog veel meer mensen

Oplossingen zijn:

Geboortebeperking maximaal 2 kinderen per gezin.
Accepteren van Homofilie dat is alleen maar goed.
Effe geen medicijn tegen aids vinden hoe erg het ook kan zijn het is voor ons eigen bestwil
Milieuvriendelijker omgaan met onze voorraden
Oorlogen als in Afganistan lekker laten gebeuren en zo min mogelijk ingrijpen.

Denk dat we er dan wel aardig zijn,zeg niet dat dit de beste oplossingen zijn maar het zijn er wele en aantal



[Dit bericht is aangepast door timonx (19-01-2002).]
__________________
Het enige waarvoor ik leef is mijn werk. Voor de rest heb ik niets
Met citaat reageren
Oud 19-01-2002, 18:14
mitsj
mitsj is offline
als india en pakistan kernoorlog krijgen zijn er ook 600 miljoen mensen minder.
Das dus ook een mogelijkheid.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2002, 18:57
Prada
Prada is offline
Ik snap überhaupt niet waarom er altijd over overbevolking wordt gesproken...Ik ben het er mee eens dat bepaalde gebieden te dicht bevolkt zijn, maar van overbevolking is geen sprake...Er sterven geen mensen omdat er (relatief) te weinig middelen zijn (dat komt doordat de verdeling niet goed is) in verhouding tot het aantal mensen...En Nederland mag dan wel voller worden; maar er is toch plek genoeg nog in Nederland...Een probleem waar we ons helemaal geen zorgen over moeten maken (nog niet tenminste) en als het eenmaal een probleem is geworden zal er wel een natuurlijke oplossing komen; we zijn immers een onderdeel van de natuur...
__________________
Timeo Danaos et dona ferentes...
Met citaat reageren
Oud 19-01-2002, 19:17
Silindistani
Silindistani is offline
Geschatte wereldbevolking in 2050 is +-10 miljard. Blijft dus niet zo heel lang meer ruimte genoeg...
Maar in Europa valt het wel mee. Het is het enige continent waar de populatie daalt.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2002, 19:22
Demon of Fire
Demon of Fire is offline
Overgens is nederlands aan het uitsterven, de Nederlandse vrouwen zijn niet vruchtbaar genoeg (kunnen niet snel kinderen krijgen) en daarnaast krijgen wij nederlanders te weinig kinderen.

Het leuke is dat dat proces wordt vertraagd door buitelandse vrouwen, die zijn vruchtbaarder en krijgen ook nog eens meer kinderen, zonder die vrouwen, zou he proces een stuk sneller verlopen.

Groetjes
Ben(die het een ironische gedachte vind
__________________
Is there Intelligent Life on Planet Earth?....Yes, but I am only visiting. :)
Met citaat reageren
Oud 19-01-2002, 20:37
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
denk dat de mens uiteindelijk zelf de oplossing brengt; een kern oorlog, biologische ramp met enge bacterieën, gewoon erg veel oorlogen...

maar denk wel dat er nu vooral in de derde wereld landen heel wat aan gedaan kan worden. hoeveel 'ongewilde' kinderen worden daar niet geboren? die mensen moeten gewoon voorlichting krijgen over safe sex, abortus moet legaal worden, dat soort dingen.
en dat in bv nederland het max. aantal kinderen per gezin (biologische kinderen dus) moet worden terug gebracht naar 2 heeft geen zin denk. steeds meer vrouwen kiezen toch voor carriere en krijgen so wie so maar 1 of 2 kinderen, laat die mensen die graag 4 of zelfs meer kinderen willen lekker hun gang gaan...
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 13:51
sterretje
sterretje is offline
heej onwijs bedankt voor jullie reacties.. heb morgen me spreekbeurt hierover...met de stelling: De overheid moet een beleid ontwikkelen wat gericht is op de stabilisatie of reductie ( verminderen) van de nederlandse bevolkingsomvang! Dus heb je nog goeie argumente voor? of argumenten tegen die weer te verwerpen zijn!? typen maar
__________________
sterretje
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 13:28
Gitty
Gitty is offline
Citaat:
Demon of Fire schreef:

Pfff....gelukkig maar!

Groetjes
Ben(die zelf ook op jongens valt, maar geen smiley's kon ontdekken bij de uitspraak

ik vind jou hantekening (ik vind het best dat je hetro bent zolang je maar niet scheten laat, over tieten praat en aan je kruis loopt te krabben) erg bevooroordeeld.
ik zeg toch ook niet : "ik vind het prima dat je homo bent zolnag je maar niet over lullen en ballen praat en er verwijfd bij loopt" dat is toch net zoiets


ik weet dat het off topic is maar ik vind zulke opmerkingen dus niet terecht ik bedoel echt niet iedereen is gelijk
__________________
Talitha
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 13:34
soulless
soulless is offline
Zn handtekening leek mij altijd iets ironisch hoor... Maar ja, dat is zo geschreven op internet altijd lastig te begrijpen...
__________________
Ik en de keizer hebben een dochter en een kleinzoon! Heh...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-01-2002, 18:51
Silindistani
Silindistani is offline
Citaat:
Gitty schreef:
ik vind jou hantekening (ik vind het best dat je hetro bent zolang je maar niet scheten laat, over tieten praat en aan je kruis loopt te krabben) erg bevooroordeeld.
ik zeg toch ook niet : "ik vind het prima dat je homo bent zolnag je maar niet over lullen en ballen praat en er verwijfd bij loopt" dat is toch net zoiets


ik weet dat het off topic is maar ik vind zulke opmerkingen dus niet terecht ik bedoel echt niet iedereen is gelijk

En toch vindt niemand het best als je Nazi ben, ook niet als je niet met hakenkruizen en hitler foto's rondloopt

Iedereen is gelijk, ik ben alleen wat meer gelijk dan de andere

Ook genoeg gegrapt. Homo's zijn toevallig wel goed voor de wereld populatie!
En ik vermoed dat die handtekening ironisch bedoelt is inderdaad, want ik vind het prima dat je homo bent zolnag je maar niet over lullen en ballen praat en er verwijfd bij loopt horen veel homo's waarschijnlijk vaak.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 18:51
Silindistani
Silindistani is offline
Hoe ging je spreekbeurt trouwens sterretje?
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 20:33
soulless
soulless is offline
Ja hoe ging ie? Begon er tijdens die spreekbeurt nog iemand over homo's te zeuren?
__________________
Ik en de keizer hebben een dochter en een kleinzoon! Heh...
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 20:42
sterretje
sterretje is offline
wahahah ja me spreekbeurt ging lekker hoor.. en nee er begon niemand over homo's Jammer he maaruh nogmaals bedankt
__________________
sterretje
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 23:18
Demon of Fire
Demon of Fire is offline
Citaat:
Gitty schreef:
ik vind jou hantekening (ik vind het best dat je hetro bent zolang je maar niet scheten laat, over tieten praat en aan je kruis loopt te krabben) erg bevooroordeeld.
ik zeg toch ook niet : "ik vind het prima dat je homo bent zolnag je maar niet over lullen en ballen praat en er verwijfd bij loopt" dat is toch net zoiets


ik weet dat het off topic is maar ik vind zulke opmerkingen dus niet terecht ik bedoel echt niet iedereen is gelijk

Ben blij dat Soulles begrijpt dat het ironisch bedoeld is.

Want vaak (en TE vaak) als ik vertel dat ik homo ben tegen mensen, moet ik altijd aanhoren van.

jaja, ik vind het niet erg zolang je maar niet met een hoog stemmetje gaat praten of met een handtasje gaat lopen of als je me maar niet gaat lastigvallen etc.(hoezo standaard vooroordelen )

En daar wordt ik wel eens een beetje moe van, en dan is mijn reactie terug dus mijn signature!!

Groetjes
Ben(die het een beetje 'raar' vind als mensen zich aangesproken voelen door een simpele signature
__________________
Is there Intelligent Life on Planet Earth?....Yes, but I am only visiting. :)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Flora & Fauna Jacht op vos in Friesland weer geopent
kees17
105 30-05-2005 16:21
Levensbeschouwing & Filosofie Je ideale samenleving
Rerisen Phoenix
35 16-02-2003 13:42
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Bush: 'vermindering rechten van verdachten'
Verwijderd
27 04-12-2002 20:08
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Partijprogramma Fortuyn
Unexplained
192 06-05-2002 21:47
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap waarom er wat aan overbevolking moet gebeure!?
sterretje
3 17-01-2002 16:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:18.