Oud 17-06-2005, 20:01
Verwijderd
Yo mensen,

Komen je cijfers op je diploma? Ik heb vandaag namelijk mijn diploma gehaald, maar er is wel een cijfer voor verbetering vatbaar. Mijn lust om te leren, echter, is verdwenen. Komen de cijfers op je diploma, of is het inderdaad alleen de diploma die je later aan je werkgever laat zien?
Advertentie
Oud 17-06-2005, 20:12
MMariska
MMariska is offline
Citaat:
aaronrdevil schreef op 17-06-2005 @ 20:01 :
Yo mensen,

Komen je cijfers op je diploma? Ik heb vandaag namelijk mijn diploma gehaald, maar er is wel een cijfer voor verbetering vatbaar. Mijn lust om te leren, echter, is verdwenen. Komen de cijfers op je diploma, of is het inderdaad alleen de diploma die je later aan je werkgever laat zien?
dr komen geen cijfers op je diploma,
die staan op de cijferlijst die je erbij krijgt
(voor zover ik weet)
Oud 17-06-2005, 20:29
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Je krijgt een diploma, daar staat alleen je naam, geboortedatum en plaats en waarvoor je geslaagd bent enzo op. Daarbij krijg je een losse cijferlijst en daar staan je cijfers op
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 17-06-2005, 21:22
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ik heb nu een voorlopige cijferlijst, ivm herkansingen. Maar word de definitieve cijferlijst precies hetzelfde qua indeling enzo? Hier staan namelijk alle cijfers op en ik dacht dat bij je diploma alleen de eindcijfers staan?
__________________
Oud 17-06-2005, 21:31
SCS
Avatar van SCS
SCS is offline
Citaat:
Miracle schreef op 17-06-2005 @ 21:22 :
Ik heb nu een voorlopige cijferlijst, ivm herkansingen. Maar word de definitieve cijferlijst precies hetzelfde qua indeling enzo? Hier staan namelijk alle cijfers op en ik dacht dat bij je diploma alleen de eindcijfers staan?
Mijn leerling coordinator zei dat de voorlopige cijferlijst er net zo uit ziet als de definitieve cijferlijst.
__________________
"Throughout my life my imagination has been far more important than my knowledge" Albert Einstein
Oud 17-06-2005, 22:00
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Miracle schreef op 17-06-2005 @ 21:22 :
Ik heb nu een voorlopige cijferlijst, ivm herkansingen. Maar word de definitieve cijferlijst precies hetzelfde qua indeling enzo? Hier staan namelijk alle cijfers op en ik dacht dat bij je diploma alleen de eindcijfers staan?
Bij mij was ie precies hetzelfde. Van de vakken waarin je alleen SE hebt gedaan staan alleen de eindcijfers erop, van de vakken met SE en CE ook je deelcijfers.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 18-06-2005, 11:07
pino123
pino123 is offline
staan de cijfers in twee decimalen of één decimaal?
want dan heb je weer bv: 7,45 wordt 7/8?
__________________
Jacob lovesss you
Oud 18-06-2005, 11:40
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
pino123 schreef op 18-06-2005 @ 11:07 :
staan de cijfers in twee decimalen of één decimaal?
want dan heb je weer bv: 7,45 wordt 7/8?
Het staat er zonder decimalen maar ook met 1 decimaal (voor SE en CSE)

Dus op deze fiets:

Wiskunde: SE=5,4 CSE=6,1 Eindcijfer=6

Bij je eindcijfer staat het dus niet meer met decimalen.
__________________
WOEi !
Oud 18-06-2005, 11:54
Verwijderd
Wat Smobbo zegt: SE en CSE cijfers staan er met één decimaal op, het uiteindelijke eindcijfer zonder decimaal. Op mijn cijferlijst staan de gemiddeldes van SE en CSE en dan het uiteindelijke eindcijfer. Op m'n diploma staat niets qua cijfers (of heel misschien achterop de uiteindelijke eindcijfers...dat weet ik niet meer en ik weet ook niet waar m'n diploma is ).
Oud 18-06-2005, 15:02
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Mijn cijferlijst is echt raar.. moet hem opsturen naar de uni maar de helft is met de hand erop geschreven en niet eens netjes ofzo, staat wat doorgestreept ook
Hij is wel voorlopig maar aangezien ik ga herkansen voor een hoger cijfer en dan mn diploma pas in september krijg (ik zit op een rare school ja) moet ik een kopie van mn voorlopige lijst opsturen naar de uni, van de week dus maar even langs om te vragen of ze er ook eentje kunnen uitdraaien ipv schrijven
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Oud 18-06-2005, 16:01
Gesch-herrer
Gesch-herrer is offline
Op mijn cijferlijst staat Ch. religie niet..het enige vak waar ik een acht voor sta hmmzzz
Oud 18-06-2005, 16:19
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Gesch-herrer schreef op 18-06-2005 @ 16:01 :
Op mijn cijferlijst staat Ch. religie niet..het enige vak waar ik een acht voor sta hmmzzz
Bij mij stond godsdienst er ook niet op dus denk niet dat dat er op komt.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 18-06-2005, 16:22
Twanos
Avatar van Twanos
Twanos is offline
ik hoop dat ze erop komen ik heb namelijk

5 x 8
5 X 7
2 X 6

__________________
Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer.
Oud 18-06-2005, 19:02
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 18-06-2005 @ 16:19 :
Bij mij stond godsdienst er ook niet op dus denk niet dat dat er op komt.
Nope, dat soort vakken komen er niet op. Zijn niet officieel een SE vak namelijk. (ofzoiets)

Wij kregen een certificaat.
__________________
Oud 20-06-2005, 19:42
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
aaronrdevil schreef op 17-06-2005 @ 20:01 :
Yo mensen,

Komen je cijfers op je diploma? Ik heb vandaag namelijk mijn diploma gehaald, maar er is wel een cijfer voor verbetering vatbaar. Mijn lust om te leren, echter, is verdwenen. Komen de cijfers op je diploma, of is het inderdaad alleen de diploma die je later aan je werkgever laat zien?
op een apart fel.
tenminste bij ons vorige jaar, bij de havo.
we kregen de cijferlijst dus gewoon apart erbij
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 20-06-2005, 19:47
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Miracle schreef op 18-06-2005 @ 19:02 :
Nope, dat soort vakken komen er niet op. Zijn niet officieel een SE vak namelijk. (ofzoiets)

Wij kregen een certificaat.
Bij mij staat het er wel op?
Oud 20-06-2005, 20:16
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Miracle schreef op 18-06-2005 @ 19:02 :
Nope, dat soort vakken komen er niet op. Zijn niet officieel een SE vak namelijk. (ofzoiets)

Wij kregen een certificaat.
Ik heb wel een certificaat gehad omdat ik een ander vak gevolgd had wat ook niet tot de examenstof ofzo behoord (informatica+) maar van godsdienst heb ik niet zoiets gehad terwijl ik dat wel vijf jaar gehad heb en altijd mooi cijfers voor haalde
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 20-06-2005, 20:46
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Dolores schreef op 20-06-2005 @ 19:47 :
Bij mij staat het er wel op?
Wat heb je voor vak gehad dan? Vaag eigenlijk, volgens mijn leraar mocht het er echt niet op..
__________________
Ads door Google
Oud 20-06-2005, 20:47
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 20-06-2005 @ 20:16 :
Ik heb wel een certificaat gehad omdat ik een ander vak gevolgd had wat ook niet tot de examenstof ofzo behoord (informatica+) maar van godsdienst heb ik niet zoiets gehad terwijl ik dat wel vijf jaar gehad heb en altijd mooi cijfers voor haalde
Ligt aan je docent. Het is meer een dienst dat ze dat doen, het hoeft niet natuurlijk. Je krijgt btw alleen een beoordeling aan de hand van de tweede fase, niet van de cijfers die je daarvoor al gehaald hebt. (net zoals met alle andere vakken)
__________________
Oud 20-06-2005, 21:06
sdekivit
sdekivit is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 18-06-2005 @ 11:54 :
Wat Smobbo zegt: SE en CSE cijfers staan er met één decimaal op, het uiteindelijke eindcijfer zonder decimaal. Op mijn cijferlijst staan de gemiddeldes van SE en CSE en dan het uiteindelijke eindcijfer. Op m'n diploma staat niets qua cijfers (of heel misschien achterop de uiteindelijke eindcijfers...dat weet ik niet meer en ik weet ook niet waar m'n diploma is ).
en dan wordt ook je cijfer in letters weergegeven
Oud 20-06-2005, 21:43
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Miracle schreef op 20-06-2005 @ 20:47 :
Ligt aan je docent. Het is meer een dienst dat ze dat doen, het hoeft niet natuurlijk. Je krijgt btw alleen een beoordeling aan de hand van de tweede fase, niet van de cijfers die je daarvoor al gehaald hebt. (net zoals met alle andere vakken)
Dan zal het daar wel aan liggen, ik had een stomme docent dus dat kan heel goed
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken ik heb onterecht een HAVO diploma ontvangen
Nl_is_koud
11 05-07-2010 21:22
Algemene schoolzaken Leer- en werkplicht verhogen.
BrunetJuh
52 12-12-2005 20:31
Algemene schoolzaken Ook onafgeronde cijfers op VWO-diploma
Bhai
10 07-05-2005 11:44
Eindexamens 2004 Wat ga jij herkansen?
Daantje_0705
42 23-06-2004 23:10
Algemene schoolzaken Geneeskunde
In_stilte
20 31-03-2004 11:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:49.