Oud 08-04-2008, 19:59
Chris-Verhoeckx
Avatar van Chris-Verhoeckx
Chris-Verhoeckx is offline
Citaat:
lekker debiel van je school, (alsnog kan je er heen) en ze doen daar gewoon practicum hoor ik vind het juist beter dan zo'n kinderachtige middelbare school.
Heb ik vorig jaar ook gedaan en die coördinator wil onder geen enkele voorwaarde een uitbestedingsformulier geven.
__________________
Haters gonn' hate
Advertentie
Oud 08-04-2008, 23:04
Verwijderd
omdat?
Oud 08-04-2008, 23:52
Chris-Verhoeckx
Avatar van Chris-Verhoeckx
Chris-Verhoeckx is offline
Dat mag niet van het schoolbestuur, omdat ze volgens hem niet genoeg doekoez hebben ofzo.
__________________
Haters gonn' hate
Oud 11-04-2008, 11:07
Tessiee
Tessiee is offline
dmv de game Find The Code te spelen kom je erachter wat je echt kan.... uiteindelijk zie je wat je het best kan doen na je school.... ik wou dat ze dat deden ipv zo een standaard beroepskeuze test
Oud 11-04-2008, 12:56
Mitea
Avatar van Mitea
Mitea is offline
Fysiotherapie in Amsterdam
Oud 11-04-2008, 16:05
Shock Value<3
Avatar van Shock Value<3
Shock Value<3 is offline
Geneeskunde! Moet alleen wel ingeloot worden
__________________
Rauw Dauw
Oud 16-04-2008, 13:12
LaAnnE.
Avatar van LaAnnE.
LaAnnE. is offline
Technische bedrijfskunde & Duitse Taal en cultuur aan de RUG, Groningen dus.
__________________
I think we're doing fine; even diamonds start as coal.
Oud 16-04-2008, 13:46
Verwijderd
Journalistiek in Tilburg.

Alleen die loting hè?
Oud 17-04-2008, 01:50
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Communication studies major en een minor in Spaans aan de University of Portland in Amerika! Als het goed is voor de volle 4 jaar, maar dat zie ik over een jaartje wel weer.
hoe heb je dat gedaan dan? een vriend van mij is ook een jaar in oregon geweest, die vond t geweldig daar
Oud 17-04-2008, 15:57
scoutgirl15
scoutgirl15 is offline
verpleegkundige bbl
in hardewijk in het ziekenhuis
Oud 20-04-2008, 17:57
Roadrunner
Avatar van Roadrunner
Roadrunner is offline
Citaat:
hoe heb je dat gedaan dan? een vriend van mij is ook een jaar in oregon geweest, die vond t geweldig daar
Heb een athletic scholarship gekregen voor atletiek. Ben in oktober begonnen met het mailen van coaches en heb lang contact gehouden met de coaches die interesse hadden. Moest maanden lang mn prestaties doormailen en toen is mij een beurs aangeboden! Het was wel erg veel werk. Vooral om een universiteit te vinden die bij je past, van voldoende niveau is en die je genoeg financial aid geeft want anders is het onbetaalbaar. En je moest testen doen enz. Maar het was het allemaal waard! Oregon lijkt me echt geweldig!
__________________
droeftoeter
Oud 07-05-2008, 22:10
Verwijderd
Citaat:
TCS rocks sowieso
TCS is best leuk, maar ik heb wel de indruk dat de mensen die die studie doen over het algemeen niet de meest fanatieke types zijn.
Oud 07-05-2008, 23:00
Verwijderd
Citaat:
TCS is best leuk, maar ik heb wel de indruk dat de mensen die die studie doen over het algemeen niet de meest fanatieke types zijn.
Ligt eraan. Er zijn inderdaad een aantal mensen die alleen maar makkelijke vakken kiezen. Ik ken echter ook veel mensen die grotendeels niveau 3 vakken volgen en naast dit een minor hebben gekozen. Beetje vertekend beeld dus.
Oud 07-05-2008, 23:40
Verwijderd
Fiscaal recht/nederlands recht in maastricht!
Oud 08-05-2008, 01:06
Verwijderd
Citaat:
Ligt eraan. Er zijn inderdaad een aantal mensen die alleen maar makkelijke vakken kiezen. Ik ken echter ook veel mensen die grotendeels niveau 3 vakken volgen en naast dit een minor hebben gekozen. Beetje vertekend beeld dus.
nu ja, het is slechts een indruk hè! volgens mij is TCS verdeeld in twee groepen: de serieuze groep die een brede belangstelling heeft en ook moeilijke vakken volgt, en een groep die eigenlijk niets anders wist dan TCS en een samengeraapt zooitje vakken volgt.

Uiteraard zijn taalwetenschappers veel hipper dan TCS'ers
Oud 08-05-2008, 08:55
dark*dizzie*
Avatar van dark*dizzie*
dark*dizzie* is offline
Ik wil volgend jaar verloskunde gaan doen en als ik uitgeloot word ga ik waarschijnlijk gezondheid en leven studeren in Amsterdam.
__________________
Foras exire Jippus ac Jannica non possunt
Oud 09-05-2008, 09:56
Lutarie
Lutarie is offline
ik ga naar het mbo en dan op leiding mmz ( medewerker maatschappelijke zorg)
Oud 09-05-2008, 13:43
Sharonn
Avatar van Sharonn
Sharonn is offline
Ik ga naar de Ipabo in Alkmaar.. Zijn niet veel mensen hier die naar de (I)pabo gaan hé?
Oud 09-05-2008, 22:44
Verwijderd
Zucht wist ik het maar...
Misschien dan Stedenbouwkundig Ontwerpen in Deventer.
En anders, heb ik nog de hele zomervakantie om dat te gaan verzinnen...
Oud 11-05-2008, 16:21
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
echt weer veel geneeskundestudenten (relatief gezien dan he)
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 11-05-2008, 19:21
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Ik ga volgend jaar ASW (Algemene Sociale Wetenschappen) studeren aan de Universiteit van Utrecht!
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 12-05-2008, 15:37
Verwijderd
Citaat:
nu ja, het is slechts een indruk hè! volgens mij is TCS verdeeld in twee groepen: de serieuze groep die een brede belangstelling heeft en ook moeilijke vakken volgt, en een groep die eigenlijk niets anders wist dan TCS en een samengeraapt zooitje vakken volgt.

Uiteraard zijn taalwetenschappers veel hipper dan TCS'ers
jullie moeten me wel een béétje gemotiveerd houden he, want ikheb al geen behoefte aan studeren na 2 jaar eruit overigens weet ik al waar ik me op wil gaan richten dus dat scheelt in de motivatie, zullen we maar zeggen.
Oud 12-05-2008, 17:59
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Ik ga naar de Ipabo in Alkmaar.. Zijn niet veel mensen hier die naar de (I)pabo gaan hé?
Ik!
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 12-05-2008, 19:59
Verwijderd
Citaat:
jullie moeten me wel een béétje gemotiveerd houden he, want ikheb al geen behoefte aan studeren na 2 jaar eruit overigens weet ik al waar ik me op wil gaan richten dus dat scheelt in de motivatie, zullen we maar zeggen.
Ja, goed, je moet uiteraard wel een hoofdrichting kiezen. en dat is maar goed ook!
Oud 13-05-2008, 00:06
Verwijderd
Citaat:
Ja, goed, je moet uiteraard wel een hoofdrichting kiezen. en dat is maar goed ook!
jij al zover of niet? zo ja: welke doe je?
Oud 13-05-2008, 13:23
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Ondertussen weet ik dat het Verpleegkunde propedeuse gaat worden, daarna nog eens proberen bij Operatieassistent
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Oud 13-05-2008, 19:14
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Heb als plan B gekozen voor verloskunde. Vandaag de formulieren opgestuurd.
Plan A is geneeskunde.. dus ach, we zien wel.
Oud 13-05-2008, 19:16
the unknown 1
the unknown 1 is offline
Handelswetenschappen @ hogeschool antwerpen
Oud 14-05-2008, 14:47
lifelike
Avatar van lifelike
lifelike is offline
Ik ga algemene cultuurwetenschap studeren in Tilburg, heb er echt super veel zin in!
heb ook nog even getwijfeld over TCS trouwens!
__________________
Just enjoy!
Oud 15-05-2008, 17:02
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Is de uitslag van de loting 13 juli? (Want ik loop te zoeken en kan het niet vinden, ik ben vast blind ofzo )
Oud 15-05-2008, 17:22
tonio
tonio is offline
Citaat:
Is de uitslag van de loting 13 juli? (Want ik loop te zoeken en kan het niet vinden, ik ben vast blind ofzo )
Dacht het wel ja
Oud 15-05-2008, 21:03
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Dat dacht ik ook. Het is alleen precies de dag dat ik 's ochtends op vakantie ga én op een zondag.
Oud 15-05-2008, 21:37
Chris-Verhoeckx
Avatar van Chris-Verhoeckx
Chris-Verhoeckx is offline
JEEJ

Vandaag het christelijk college Johannes Calvijn gebeld. Over mijn doorstroming naar 4-havo-N&G en ik had echt verwacht dat ze (teamleidster van het havo daar op school) meteen het gesprek zou afkappen met
''Sorry, we laten geen leerlingen van BUITEN onze school toe en al helemaal geen leerlingen die een N-profiel willen doen''.

Maar nee, de teamleidster was heel aardig en zei dat ik met mijn diploma + cijferlijst (ergens midden Juli) mag langskomen om daar een definitief gesprek te voeren en (als het advies goed is) mij te plaatsen voor 4-havo . Ik ben nerveus . Alles hangt af van Natuurkunde, ain't life a bitch
__________________
Haters gonn' hate
Oud 16-05-2008, 16:48
Verwijderd
Citaat:
jij al zover of niet? zo ja: welke doe je?
Oh, ik studeer taalwetenschap, dus echt de opleiding zelf. Maar ik heb nogal eens college met TCS'ers, vandaar.
Oud 16-05-2008, 20:32
Verwijderd
Ik moet ook bekennen dat de minst gemotiveerde TCS'ers, die andere hoofdrichtingen moeilijk vinden, in eerste instantie veel vakken zoals sociolinguistiek volgen want dat is met accentjes - uhh - enzo. Ik snap dus wel enigszins wat Sylph zegt. Ik volg echter veel geschiedenisvakken en dat is ook weer een heel ander slag mensen.
Oud 17-05-2008, 00:41
Verwijderd
Nu ja, er is niets mis met sociolinguïstiek! Maar het is inderdaad waar dat veel mensen denken dat dat makkelijk is en dus dat soort vakken kiezen (en over het algemeen keihard zakken). Het punt van opleidingen als TCS is dat je zelf echt de motivatie moet hebben om een zinnig en enigszins uitdagend vakkenpakket te kiezen, ook met het oog op een master kiezen.

Zelf had ik toch liever meer een vastomlijnd programma, vandaar taalwetenschap.
Oud 17-05-2008, 11:27
dark*dizzie*
Avatar van dark*dizzie*
dark*dizzie* is offline
Citaat:
Ik wil volgend jaar verloskunde gaan doen en als ik uitgeloot word ga ik waarschijnlijk gezondheid en leven studeren in Amsterdam.
Edit:

Ik heb me ook nog maar ingeschreven voor Biomedische wetenschappen deze week. Mocht ik er toch nog achterkomen dat ik dat toch leuk vind. *zit in identiteitscrisis*
__________________
Foras exire Jippus ac Jannica non possunt
Oud 20-05-2008, 22:05
CSN
Avatar van CSN
CSN is offline
Wijsbegeerte aan de UvA in Amsterdam
__________________
I'M NOT YOUR MOTHER'S FAVORITE DOG
Oud 27-05-2008, 18:32
-SASKIA
-SASKIA is offline
ik ga Interieur doen.
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Zoenmoment
Partygirlx
9 23-05-2016 14:48
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 21:32
ARTistiek Grafisch Lyceum Utrecht - grafisch vormgever enzo
deshi16
64 28-11-2005 18:38
Huiswerkvragen: Exacte vakken [SK][BI] Profielwerkstuk
James15
15 04-06-2005 13:33
Studeren Wie doet er pabo, of gaat het volgend jaar doen?
Sterretje86
30 18-02-2005 14:09
Lifestyle weer naar de stembussen
a new noise
90 05-11-2002 16:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:50.