Oud 06-11-2018, 13:15
Verwijderd
Hey, ik ben net een week 14 maar ik heb al een lange tijd van echt veel zweet onder de oksels door alleen al in de klas te zitten. Vroeger toen ik bij mijn vader in bed lag soms was zijn bed ik de ochtend helemaal nat, nu denk ik dat mijn vader en ik hetzelfde hebben. Nu heb ik al wat andere dingen hier over gelezen zoals odorex extra dry maar weet niet als ik dat ook al op mijn 14 kan en mag gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2018, 13:23
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ga naar een wat betere drogist (Etos is prima, bij Kruidvat of Trekpleister weten ze niet zo veel), en vraag daar om advies.

Odorex producten zijn vrij agressief voor de huid, dus misschien kan je eerst een gewone deodorant met anti-transpirant er in proberen. Wat voor deodorant gebruik je nu?

Het is heel normaal om in de puberteit meer te gaan zweten, maar vaak zijn goede hygiëne en deodorant voldoende. Als je 's nachts veel zweet is je dekbed misschien gewoon te warm? Nachtelijk zweten los je niet op door een anti transparant, je zweet namelijk op meer plekken dan alleen onder je oksels. Je kunt in dat geval het beste 's ochtends douchen, zodat je fris naar school kunt.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 06-11-2018, 13:26
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
En gebruik katoenen beddengoed.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 06-11-2018, 13:27
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
En gebruik katoenen beddengoed.
Ook een goede tip, en een pyjama van ademend materiaal. In of onder synthetische stoffen ga je veel meer zweten.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 06-11-2018, 14:08
Verwijderd
Bij de al gedaan, in de nacht zweet ik eigenlijk niet. Maar op school al het 2de uur flinke zweetplekken. Ik gebruikte eerst een roller en nu axe dark temptation
Met citaat reageren
Oud 06-11-2018, 14:12
Verwijderd
Al hoewel, vandaag begon ik met de axe dark temptation. Ik merkte eigenlijk pas veel later dat zweetplekken ontstonden. Misschien zwete ik vanwege de stress van wat andere mensen van de dachten omdat ik misschien een beetje rook?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2018, 15:01
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ik vind axe echt vreselijke deodorant. Maar dat is heel persoonlijk
In het algemeen kun je elke deodorant gebruiken waar anti-transpirant op staat. Er zit geen leeftijdsgrens op hoor!
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 06-11-2018, 15:02
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Axe is alleen maar geur verbloemen. Beter kies je een goede anti transpirant.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2018, 16:11
Verwijderd
en welke anti transpirant dan?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2018, 16:16
Verwijderd
Citaat:
Ik vind axe echt vreselijke deodorant. Maar dat is heel persoonlijk
Nee hoor, mensen die axe lekker vinden ruiken hebben geen persoonlijkheid dus is niet persoonlijk, is gewoon objectief.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2018, 09:56
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
en welke anti transpirant dan?
Maakt niks uit! Ik kies zelf altijd eentje zonder alcohol omdat dat prikt onder de oksels (dikke haat aan rexona). Ik gebruik de normale odorex, m'n vent heeft iets van nivea geloof ik.
Oh en spuit het op je oksels en niet op je kleren (ik had vroeger vrij veel klasgenootjes die het op hun kleren spoten, beetje gek)
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 07-11-2018, 10:01
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Maakt niks uit! Ik kies zelf altijd eentje zonder alcohol omdat dat prikt onder de oksels (dikke haat aan rexona). Ik gebruik de normale odorex, m'n vent heeft iets van nivea geloof ik.
Oh en spuit het op je oksels en niet op je kleren (ik had vroeger vrij veel klasgenootjes die het op hun kleren spoten, beetje gek)
Op schone oksels spuiten werkt het beste inderdaad
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 09-03-2019, 17:50
Verwijderd
Citaat:
Op schone oksels spuiten werkt het beste inderdaad
Na nu maanden later gebruik ik odored dry, heeeel soms prikt t
Met citaat reageren
Oud 09-03-2019, 18:30
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Na nu maanden later gebruik ik odored dry, heeeel soms prikt t
Odorex Dry is inderdaad vrij agressief voor de huid (kan dus soms wat prikken of irriteren).
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 02-04-2019, 07:14
Jeffdekk
Jeffdekk is offline
Helaas... anti transspirant werkt maar een maand of 2.... het enige wat je kan proberen is je iets warmer aan te kleden. . En op die manier je lichaam te laten wennen aan een iets hogere temp. Ik bedoel dus niet dat je een wollen trui aan moet bij 25 graden!!! Verder puber je en hoort t er bij.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:30.