Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-05-2009, 22:46
femenino
femenino is offline
nou, klinkt dom maar ik weet het even niet meer

ik heb een leuke jongen ontmoet... nou ja. ik zie hem ontzettend vaak. overal kom ik hem tegen. echt erg. we zeggen alleen hoi of lachen soms naar elkaar. maar meer contact komt er niet. hij is als ik hem zie vaak met vrienden dus op hem afstappen met vrienden er bij van hem durf ik nou ook weer niet. wel krijg ik van die signalen door dat hij me wel leuk vind. ik vind het jammer dat het bij hoi en lachen blijft. ik wil hem beter leren kennen. maar ik weet niet hoe. want op hem afstappen als hij met vrienden is durf ik niet en ik ben ook wel een beetje bang om zeg maar een blauwtje op te lopen. hoe pak ik dit ''voorzichtig aan'' of moet ik wachten tot hij een volgende stap zet?

liefs,

femenino
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-05-2009, 00:07
candy1024
candy1024 is offline
poe poe.. ik snap wat je bedoeld, tis echt vervelend... ikzelf kies voor optie 2, wachten tot hij komt

kan je misschien niet via via aan zn msn of hyves komen ?
Met citaat reageren
Oud 23-05-2009, 08:20
Verwijderd
No guts no glory.. ofzo
Met citaat reageren
Oud 23-05-2009, 09:02
Alyssia
Alyssia is offline
Hebben jullie geen wederzijdse vrienden? Want anders kun je zo eens met z'n allen uitgaan ofzo.
En over dat blauwtjes lopen... doe niet zo moeilijk. Het maakt je alleen maar sterker.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2009, 09:41
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik weet niet hoe lang dit al speelt, maar ik denk dat je toch echt wat moet doen wil je dat er wat gebeurt. En om er maar een cliché tegenaan te gooien: niet geschoten is altijd mis
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2009, 10:50
sigh.
sigh. is offline
Citaat:
En over dat blauwtjes lopen... doe niet zo moeilijk. Het maakt je alleen maar sterker.
Nee?
Maar als hij niets onderneemt en je kunt hem niet zonder zijn vrienden treffen dan zul je wel moeten.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2009, 11:49
Alyssia
Alyssia is offline
Citaat:
Nee?
Nja, dat zal wel aan mij liggen dan o.O" Ik bedoel, als hij nee zegt (= blauwtje dus) ga je toch niet de hele tijd alleen maar zitten kniezen en zielig zitten zijn? Misschien eventjes, maar daarna bedenk je je toch wel dat hij je dan toch niet waard was en persoonlijk voel ik me dan altijd sterker en uiteindelijk heb ik meer zelfvertrouwen in mezelf. En daarna probeer je het eventueel weer opnieuw.
Hoe dan ook, over een blauwtje kom je sowieso wel, of je er nou wel sterker of niet sterker van wordt (en als je er juist zwakker van wordt, dan zou je je moeten afvragen of je daar niet eens iets aan zou moeten doen.)
Met citaat reageren
Oud 26-05-2009, 10:54
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Als je hem weer eens tegenkomt en jullie elkaar groeten, probeer dan eens een gesprek aan te knopen. "Hoe gaat 't?" etc. Daarna zou het kunnen gaan lopen. Verzin wat dingen waar je het over kunt hebben, niet te dramatisch: goh, moet je examens doen dit jaar? Hoe gaat die? Wat ga je van de zomer doen? Zoiets. Op basis daarvan kun je verder breien
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Opstootje op school? hoe handel je hiermee?
Menneermelle
6 25-04-2016 18:48
Seksualiteit hoe maak je een meisje geil via app
luukluuk99
20 12-11-2014 14:42
Huiswerkvragen: Exacte vakken [WI] [help!] Gemiddelde van cijfers etc.
Nafi
5 13-06-2009 15:47
Psychologie Boulimia (of een andere es) & je sociale leven
blaatje
11 13-10-2008 21:45
Liefde & Relatie Hoe wimpel jij iemand af?
Mustang_Sally
69 04-12-2006 12:47
Psychologie Hoe pak je dat aan?HELP!!!!
^Marije^
12 28-01-2002 11:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:07.