Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-04-2012, 20:31
schooliertje123
schooliertje123 is offline
Ik ben een meisje (14 jaar)
en heb nu een vriend,
we willen bijden een volgende stap zetten,
maar ik heb een paar probleempjes,

1) ik schaam me voor me lichmaam
- schaamhaar (scheer het wel af maar dan nog)
- ik heb grote tepels

2) ik weet niet hoe ik er aan moet beginnen
-zouden jullie me tips kunnen geven hoe je er op een sensuele manier aan kunt beginnen,
zodat we er ons ook confortabel bij voelen en het niet meteen BAM gaat...

mvg,
schooliertje123
Met citaat reageren
Oud 29-04-2012, 21:00
Verwijderd
Hij is vast ook onzeker over zijn lichaam. Hij vindt jou mooi zoals je bent en waarschijnlijk let hij niet op de grootte van je tepels en is hij alleen maar blij om je borsten te zien.

Je kan beginnen met zoenen en dan langzaam verder gaan.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2012, 21:06
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Hoe kun je je schamen voor schaamhaar dat je niet hebt?
Met citaat reageren
Oud 29-04-2012, 22:19
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Hoe kun je je schamen voor schaamhaar dat je niet hebt?
dit idd, en verder probeer gewoon samen met je vriend kleine stapjes te nemen.
Eerst zoenen en misschien beetje strelen, en een andere keer weer een stapje verder.
Probeer gewoon te ontspannen en ervan te genieten.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2012, 15:16
manonn01
Avatar van manonn01
manonn01 is offline
Denk je dat het echt zo ineens "BAM" gaat, zoals je zelf zegt?
Je moet het rustig opbouwen, zo kan je ook aan elkaars lichaam wennen en elkaar ontdekken. Eerst zoenen, shirt uit, beetje strelen, BH uit, hand in de broek en ga zo maar door. Er zitten nog heel veel andere leuke dingen tussen tot aan het BAM-moment
Ook ik maakte me van tevoren echt heel veel zorgen over wat hij van mn lichaam zou vinden, maar die zorgen zijn echt niet nodig. Er zijn geen 'perfecte tepels' o.i.d. Elk lichaam is anders, en geloof me, hij is idd allang blij om jou naakt te zien Dan gaat ie er echt niet op letten of je grote tepels hebt ofniet.
En hij heeft je maar te respecteren zoals je bent, toch?
__________________
No matter what happens, the right people will always find a way to stay in your life
Met citaat reageren
Oud 10-05-2012, 21:41
klaaaar
klaaaar is offline
Je kan ook het licht uitlaten als je zo onzeker over je lichaam bent.
Hebben mijn vriend en ik ook, ik ben ook heel onzeker. Maar hij vindt het helemaal niet erg dat het licht uit is, hij is al lang blij dat ik m'n kleren uittrek.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2012, 12:16
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Je kan ook het licht uitlaten als je zo onzeker over je lichaam bent.
Hebben mijn vriend en ik ook, ik ben ook heel onzeker. Maar hij vindt het helemaal niet erg dat het licht uit is, hij is al lang blij dat ik m'n kleren uittrek.
Ik vind dit heel raar. Je hoort je juist op je gemak te voelen bij je vriend. Dat jij zo onzeker bent dat je hem niet eens je lichaam wilt laten zien is echt niets om zo blij over te doen, hoor.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2012, 13:49
klaaaar
klaaaar is offline
^ Dat vind jij, maar mijn vriend en ik denken allebei zo.
Hij is juist blij dat ik niet bij iedereen meteen m'n kleren uittrek.
Iedereen heeft z'n eigen volgorde. Bij ons komt aanraken gewoon voor zien, jammer dan als anderen het raar vinden. Jij hoeft het toch ook niet te doen?
En kwam ik zo blij over dan? Het was m'n bedoeling neutraal over te komen
Met citaat reageren
Oud 11-05-2012, 13:53
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
^ Dat vind jij, maar mijn vriend en ik denken allebei zo.
Hij is juist blij dat ik niet bij iedereen meteen m'n kleren uittrek.
En alle mensen die niet onzeker zijn doen dat?

Citaat:
Iedereen heeft z'n eigen volgorde. Bij ons komt aanraken gewoon voor zien, jammer dan als anderen het raar vinden. Jij hoeft het toch ook niet te doen?
En kwam ik zo blij over dan? Het was m'n bedoeling neutraal over te komen
Wat ik bedoel te zeggen is dat je je fijn hoort te voelen in een relatie. Je hoort elkaar te vertrouwen en te wéten dat iemand jou geweldig vindt zoals je bent. En als je jezelf gaat verstoppen wegens onzekerheid, dan zit daar dus iets niet goed.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2012, 17:44
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
nou moet ik eerlijk zeggen dat ik grote tepels niet zo erg vind .

Laatst gewijzigd op 11-05-2012 om 17:46. Reden: Dit was mijn 100e post :D.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2012, 22:16
klaaaar
klaaaar is offline
Citaat:
En alle mensen die niet onzeker zijn doen dat?


Wat ik bedoel te zeggen is dat je je fijn hoort te voelen in een relatie. Je hoort elkaar te vertrouwen en te wéten dat iemand jou geweldig vindt zoals je bent. En als je jezelf gaat verstoppen wegens onzekerheid, dan zit daar dus iets niet goed.
Dat heb ik ook niet gezegd, maar sommigen doen het wel, en voor mijn vriend is het prettig dat te weten.

En ik wéét dat mijn vriend mij leuk vind, maar daarom ben ik nog wel onzeker. Ik kan er sowieso erg slecht tegen als mensen me aankijken, heb ik altijd al gehad.

Maar die opmerking maakte ik, omdat de topicstarter het misschien wél een goede tip vond, niet zodat jij er op kon reageren. En erover kon klagen dat in een goede relatie dit belachelijk is.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2012, 09:31
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dat heb ik ook niet gezegd, maar sommigen doen het wel, en voor mijn vriend is het prettig dat te weten.

En ik wéét dat mijn vriend mij leuk vind, maar daarom ben ik nog wel onzeker. Ik kan er sowieso erg slecht tegen als mensen me aankijken, heb ik altijd al gehad.

Maar die opmerking maakte ik, omdat de topicstarter het misschien wél een goede tip vond, niet zodat jij er op kon reageren. En erover kon klagen dat in een goede relatie dit belachelijk is.
Het is ook vrij belachelijk.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2012, 13:55
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Dat heb ik ook niet gezegd, maar sommigen doen het wel, en voor mijn vriend is het prettig dat te weten.
Dus jouw vriend vindt het fijn dat jij onzeker bent, omdat hij dan niet bang hoeft te zijn dat je je uitkleedt voor andere mensen? Klinkt een beetje.. egoïstisch, vind je niet? Hij zou juist moeten proberen jou van je onzekerheid af te helpen en je moeten vertrouwen.

Citaat:
En ik wéét dat mijn vriend mij leuk vind, maar daarom ben ik nog wel onzeker. Ik kan er sowieso erg slecht tegen als mensen me aankijken, heb ik altijd al gehad.

Maar die opmerking maakte ik, omdat de topicstarter het misschien wél een goede tip vond, niet zodat jij er op kon reageren. En erover kon klagen dat in een goede relatie dit belachelijk is.
Tja, als je niet wilt dat mensen op je reageren, dan moet je sowieso niet posten. En ik heb verder al uitgelegd waarom ik vind wat ik vind. Ik vind het heel slecht advies om tegen iemand te zeggen: "Ah joh, wat maakt het nu uit dat je onzeker bent en je niet eens fijn voelt bij je vriend? Ga toch lekker seks hebben met het licht uit!" terwijl ze eigenlijk een manier moet vinden om van die onzekerheid af te komen.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2012, 21:32
klaaaar
klaaaar is offline
Oké dan reageer ik niet meer op jou, hoef je ook niet meer op mij te reageren
Met citaat reageren
Oud 12-05-2012, 22:51
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ik kan me overigens best voorstellen dat het goed is dat je vriend accepteert dat je seks hebt met het licht uit omdat je je onzeker voelt in plaats van je te pushen om het tóch met het licht aan te doen terwijl je je dan niet prettig voelt. Neemt natuurlijk niet weg dat als je een goede relatie hebt dat je dan toch uiteindelijk elkaar ook gewoon bij daglicht moet kunnen bewonderen.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 13-05-2012, 00:46
Verwijderd
Citaat:
-zouden jullie me tips kunnen geven hoe je er op een sensuele manier aan kunt beginnen,
zodat we er ons ook confortabel bij voelen en het niet meteen BAM gaat...

mvg,
schooliertje123
Geduldig wachten tot het spontaan gebeurt en niet dwangmatig plannen. Plannen brengt stress en onzekerheid en bevordert een BAM ervaring.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe conversatie starten over examens
SparkZ
1 30-11-2014 14:31
Liefde & Relatie Schrik ik jongens af, en wat doe ik eraan?
Sneeuwwitje
40 21-05-2012 11:23
Verhalen & Gedichten [ verhaal ]
-Melody-
290 15-08-2004 14:54
Flora & Fauna Hoe trainen jullie je paard/pony??
flapje
77 08-04-2003 11:33
Psychologie hoe moet ik nou verder...? ben het ff kwijt denk ik...
Miracle
11 03-09-2002 18:56
Liefde & Relatie Hoe kom ik erover heen?
Sweetheart
1 07-02-2002 15:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:26.