Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-12-2015, 17:40
b86nl
b86nl is offline
Toen ik begon met masturberen, op m'n 12de ofzo, kreeg ik m'n voorhuid niet over m'n eikel heen. Nouja, wel in slappe toestand, maar niet als-ie stijf was. Op gegeven moment ben ik naar de dokter geweest en die heeft me een cortisol-zalfje voorgeschreven, en daarbij gezegd dat ik vooral ook moest oprekken.

Na enkele weken opgerekt te hebben (zonder zalfje nog), krijg ik nu wel de voorhuid over m'n eikel heen. Het gaat nog niet heel gemakkelijk en ik moet wel wat voorvocht hebben. Ook gaat hij nét over het randje. Ik denk nu dat ik misschien een hele tijd "verkeerd" gerukt heb: Ik masseerde met m'n hand m'n (gedeeltelijk bedekte) eikel. Hierdoor werd de voorhuid ook niet opgerekt. Nu ruk ik denk ik zoals de meesten met een voorhuid doen, met m'n hand/vingers rond de schacht, mijn voorhuid op en neer aan het halen, over de eikelrand heen en weer wat terug etc. Hierdoor is denk ik mijn voorhuid nu wel (een beetje) opgerekt.

Maar zoals gezegd, het gaat nog niet heel gemakkelijk. Ik ben bang dat het bij het neuken pijn gaat doen. Sowieso is mijn eikel soms onaangenaam gevoelig (als ik er direct aankom met m'n vingers), waarschijnlijk omdat hij zo lang bedekt is geweest. Om het neuken min of meer te simuleren, heb ik een fleshlight gekocht. Dat voelt op zich niet heel onplezierig, maar je voelt wel dat het strak staat en ben bang dat dingen gaan scheuren als ik het harder/sneller ga doen. Sowieso heb ik veel glijmiddel nodig, want anders gaat zo'n fleshlight neuken helemaal niet. Probleem is misschien ook dat ik een redelijk dikke penis heb (14cm in omtrek, normale condooms passen niet), en daardoor heb je met zo'n fleshlight (en echt neuken?) waarschijnlijk ook meer weerstand dan normaal.

Nu dacht ik altijd dat ik een nauwe voorhuid had, maar ik denk nu meer aan een kort toompje. Ik voel namelijk vooral spanning bij het toompje. Maar hoe weet je nu of je een nauwe voorhuid hebt en/of een kort toompje? In het eerste geval kan ik eerst nog dat zalfje proberen, maar in het laatste geval zal dat denk ik niets uitmaken? Kun je dan nog wat doen of moet je dan voor een ingreep naar het ziekenhuis? Ik kijk daar erg tegenop, maar nu weerhoudt het me om seksueel actief te worden...
Met citaat reageren
Oud 24-12-2015, 17:59
Yannickje
Yannickje is offline
En hou oud ben je nu?
__________________
Genieten van al wat mooi is en het goede doen
Met citaat reageren
Oud 24-12-2015, 18:28
b86nl
b86nl is offline
Citaat:
En hou oud ben je nu?
19
Met citaat reageren
Oud 24-12-2015, 18:44
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Wanneer heb je dat zalfje gehad en waarom heb je het niet gebruikt? Ik zou het dan NU maar gaan gebruiken en zien of het helpt. En als het niet helpt kun je je nog laten besnijden.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 24-12-2015, 18:45
Verwijderd
Citaat:
19
Bedoel je niet 29?
Met citaat reageren
Oud 07-01-2016, 15:44
satopex
satopex is offline
Citaat:
Wanneer heb je dat zalfje gehad en waarom heb je het niet gebruikt? Ik zou het dan NU maar gaan gebruiken en zien of het helpt. En als het niet helpt kun je je nog laten besnijden.
een besnijdenis is meestal de beste oplossing en dan strak dat de eikel altijd onblloot is.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2016, 15:45
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
een besnijdenis is meestal de beste oplossing en dan strak dat de eikel altijd onblloot is.
Nee.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2016, 11:22
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ga het zalfje gebruiken.
Iedereen heeft glijmiddel nodig bij neuken, een kutje maakt dat alleen zelf aan.
Het kan Hoe dan ook gebeuren dat je toompje scheurt bij de seks. Dat is niet het einde van de wereld.
Ook is er geen manier van 'verkeerd' rukken: als het chill voelt doe je het goed.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2016, 18:11
robbie14
robbie14 is offline
Mijn voorhuid is ook te strak. Ben deze week naar de huisarts geweest en die gaf me dat zalfje mee , na een paar dagen merkte ik al dat ik mijn voorhuid verder over mijn eikel kreeg.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2016, 23:13
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 30-01-2016, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Mijn voorhuid is ook te strak. Ben deze week naar de huisarts geweest en die gaf me dat zalfje mee , na een paar dagen merkte ik al dat ik mijn voorhuid verder over mijn eikel kreeg.
Nice!
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Klaarkomen jongen
SuperRandy
5 03-09-2014 11:32
Seksualiteit Mijn voorhuid zit vast
Indonesian
12 20-01-2014 11:04
Seksualiteit overgevoelige eikel
Hooghoofd
8 16-07-2013 09:11
Seksualiteit Wat is er met zijn penis?
Wasabi
3 22-03-2013 15:34
Seksualiteit vorm van penis
nice person
8 02-09-2012 18:27
Lichaam & Gezondheid Wat zal ik doen?
Xtra2day
3 04-04-2010 01:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:48.