Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2005, 14:31
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Citaat:
meisje schreef op 03-03-2005 @ 16:59 :
Koen en Tofke_H zijn zeker weten tegen Nare.
Dat is wel heel erg kort door de bocht, zeker als je weet dat de laatste keer dat ik mijn mening over nare man gaf maanden -zoniet een half jaar terug- geweest is, en volgens mij weet je zelfs niet wat ik toén over 'm gezegd heb; dus lijken zulke uitspraken me behoorlijk onterecht.

Daarnaast lijkt het me in dit topic weinig relevant om te speculeren over wié er de nieuwe forumbaas zou moeten worden. Zoals dat altijd gaat bij nieuwe aanstellingen wordt er eerst gekeken wie geschikt is en kiezen de forumbazen er dan 1 (of meerdere) uit. In dit geval is wel duidelijk dat nare man een aardige hoeveelheid leden achter zich heeft; iets wat natuurlijk positief zou kunnen zijn wanneer er een nieuwe forumbaas aangesteld zou moeten worden.

Citaat:
RanC schreef op 04-03-2005 @ 08:54 :
Wat is er nog te on-topic'en?

Moslimforummers voelen zich benadeeld, sommige FB's zijn inactief, etc.

Allemaal behandeld.

Het ligt nu allemaal bij de FBplussers om er iets aan te doen.
Denk ik ook. Volgens mij heeft iedereen die er wat over zeggen wilde z'n zegje nu wel gedaan. Er is onvrede over de manier waarop er met bepaalde onderwerpen omgegaan wordt en kennelijk laat de moderatie-activiteit ook nog wat te wensen over.

Nu dit alles van de kant van de leden duidelijk is lijkt het me verstandig het een en ander eens op Admin te bespreken, om te horen wat de forumbazen ervan vinden. Dit topic gaat (voorlopig) op slot, zodra er beslissingen zijn genomen of er meer input van leden nog is wordt dat vanzelf kenbaar gemaakt.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:37.