Oud 21-10-2011, 10:53
pubertje7
pubertje7 is offline
Hoi!

ik heb ongeveer een week geleden een jongen ontmoet. en nu spreken we elkaar vaak via sms, msn enz. hij is wat ouder dan mij en heeft het meteen heel veel over seks. ik heb het nog nooit gedaan en in principe ben ik er wel klaar voor maar nu laat hij heel erg merken dat hij het heel normaal vind om op de eerste date seks te hebben.

Dus hij vroeg wat ik hier van vond en ik heb gezegd dat het voor mij normaal is om eerst iemand beter te leren kennen en iemand te kunnen vertrouwen. is dit raar? want soms heb ik echt het idee dat ik me teveel aan iemand wil binden voordat ik het doe. hij wil volgens mij wel wachten en hij weet dat ik het nog niet gedaan heb maar ik vraag me dus nu wel af of het vreemd is dat ik gewoon iemand eerst wil kunnen vertrouwen aangezien ik al heel vaak gekwetst ben

hopelijk kunnen jullie me helpen byeeeexxx
Met citaat reageren
Oud 21-10-2011, 11:47
Verwijderd
Dat is helemaal niet raar en ik vind dat hij wel wat meer rekening mag houden met het feit dat jij nog onervaren bent.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2011, 11:59
gerard321
gerard321 is offline
nou hij is dus uit op seks, anders spreek je daar niet meteen zoveel over, en jij moet aangeven wanneer je er klaar voor bent. en op een 1e date is zeker niet normaal
Met citaat reageren
Oud 21-10-2011, 12:18
Verwijderd
Citaat:
en op een 1e date is zeker niet normaal
:') wat schattig.

Of iets normaal is is niet relevant.


Maar ja, deze gozer wil duidelijk gewoon je poenie en jij wil niet gekwetst worden. Als je dan toch niet meteen je benen wil spreiden is het misschien een goed idee om uberhaupt niet met deze duidelijk op-seks-beluste knaap in zee te gaan.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2011, 13:02
Definite
Avatar van Definite
Definite is offline
Dat jij wilt wachten is gewoon PUUR NORMAAL en de juiste manier als jij je daar prettig bij voelt.

lol waarschijnlijk wilt hij je gewoon alleen neuken...Ik blijf het zo apart hebben dat meiden dit niet door hebben bij dat soort types.
__________________
Mind over Matter
Met citaat reageren
Oud 21-10-2011, 16:16
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Dat is helemaal niet raar en ik vind dat hij wel wat meer rekening mag houden met het feit dat jij nog onervaren bent.
dit idd! je hebt een keuze, je laten ontmaagden door een playahhh of gewoon deze gozer laten gaan en wachten tot je verkering krijgt ofzo
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2011, 16:28
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Zeg dat je nog niet helemaal af bent van je laatste SOA en kijk of hij dan nog geïnteresseerd is.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2011, 16:46
Definite
Avatar van Definite
Definite is offline
Citaat:
Zeg dat je nog niet helemaal af bent van je laatste SOA en kijk of hij dan nog geïnteresseerd is.
__________________
Mind over Matter
Met citaat reageren
Oud 21-10-2011, 18:09
bambambam
bambambam is offline
om op je eerste date je te laten ontmaagden.. nee dat zou ik niet doen
Met citaat reageren
Oud 22-10-2011, 12:06
sc0undrel
sc0undrel is offline
Hangt een beetje van de aantrekkingskracht af, maar als ik iemand niet echt ken, dan wil ik me eerst ook wat meer op mijn gemak voelen.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Online dating
SannePastoor
42 09-10-2010 14:47
Liefde & Relatie Seks op de eerste date
Muchacha
81 09-12-2007 17:49
Liefde & Relatie Help, wat moet k doen :S
Freaked Reality
49 11-04-2002 18:07
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 16:14
Liefde & Relatie What should I do
mysteryyy
22 15-02-2002 16:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:49.