Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-10-2007, 11:54
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Doe de test op:
http://www.werkenmetgedetineerden.nl/

Er is een tekort aan mensen die met gedetineerden willen werken. Via behulp van deze site proberen ze mensen enthiouast te maken. Zou jij willen werken met gedetineerden? Waarom wel of niet?

Ben je volgens de test geschikt? Waar struikeldje je over? Heb jij de inzicht om alles te overzien?

-----------------------------
Ik heb de test ook gedaan. Het eerste onderdeel ging me redelijk af, de koffer iets minder. De andere tests heb ik nog niet gedaan.

Laatst gewijzigd op 25-10-2007 om 15:36.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-10-2007, 11:57
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik heb nu geen zin en tijd om die test te doen, maar het is niks voor mij. Sowieso is het geen werk waar ik van droom, daarnaast is het 'met gedetineerden' deel nou ook niet echt iets wat me razendenthousiast maakt. Ik snap ook niet zo goed waarom ze er reclame mee maken met de boodschap dat je ook nog eens een hele zooi skills moet hebben om het te kunnen, als ze toch al te weinig mensen hebben.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 11:58
Verwijderd
Nee, want gedetineerden zijn mensen.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 12:08
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Oh ik ben wel goed in opmerken. En die emoties, jezus zeg, hadden ze niet even foto's kunnen nemen van mensen die niet overduidelijk probeerden die emotie na te doen en dat het lukte ipv dit.

En ik zou het niet willen denk ik, gewoon omdat het niets voor mij is. Ik heb een hekel aan veel mensen en zeker aan dit soort typetjes geloof ik.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 12:13
Verwijderd
De tests gingen prima, maar dat komt doordat ik nu geconcentreerd op let omdat ik weet dat het een test is (in het echt zal ik veel minder geconcentreerd zijn, nu weet je waar je op moet letten, in het echt is het geen 'zoekplaatje' maar moet je op álles letten, geen idee of ik dat zou kunnen).
Het zou niets voor mij zijn, want naast goed opletten moet je ook kunnen ingrijpen, dat zou ik al niet kunnen.

Mijn moeder werkt in een tbs-kliniek en die vertelt wel eens verhalen, ik zou na 1 dag al compleet gek van de stress zijn.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 13:18
Verwijderd
Citaat:
De tests gingen prima, maar dat komt doordat ik nu geconcentreerd op let omdat ik weet dat het een test is (in het echt zal ik veel minder geconcentreerd zijn, nu weet je waar je op moet letten, in het echt is het geen 'zoekplaatje' maar moet je op álles letten, geen idee of ik dat zou kunnen).
Het zou niets voor mij zijn, want naast goed opletten moet je ook kunnen ingrijpen, dat zou ik al niet kunnen.
dat.
En ik ben veel te naif voor dit soort werk. En veel te menselijk.
Lijkt me echt pokke werk.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Nee, want gedetineerden zijn mensen.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 15:22
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Er staat en spelfout in de titel als je even kijkt zie je m zelf ook wel
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 15:29
Verwijderd
Ik heb nu geen tijd/zin voor de test, maar ik weet nu al dat het niet zo is.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 15:32
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nu geen tijd/zin voor de test, maar ik weet nu al dat het niet zo is.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 15:32
Verwijderd
Het gedrag van mensen valt me wel op; de opdrachten in die filmpjes doe ik wel goed. Maar ik miste alle verschillen in die twee foto's, pfff. Aan de andere kant, als iemand me verteld had 'let op, als mensen dicht bij elkaar gaan zitten, kunnen ze eventueel wat uitwisselen', was me dat wel opgevallen. Je moet wel weten waar je op moet letten.

Nja het lijkt me niks voor mij, ik ben niet zo sociaal.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 15:56
Verwijderd
Alleen wat wel en niet naar binnen mocht ging niet goed, verder alles goed, miste 2 verschillen bij die 2 foto's.
Maar hoe moet ik dan ook weten dat je geen kam mee mag nemen
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 16:15
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Bij die scanner zag ik amper wat het was allemaal en dat je geen wekker mee mag nemen kan ik toch niet weten he.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 16:21
Verwijderd
Die scanner begreep ik ook niet echt, ik klikte gewoon maar overal op, want hoe weet ik nu wat je wel of niet mee mag nemen? Sowieso was het vaak niet goed te zien wat wat nu was.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Die scanner begreep ik ook niet echt, ik klikte gewoon maar overal op, want hoe weet ik nu wat je wel of niet mee mag nemen? Sowieso was het vaak niet goed te zien wat wat nu was.
idd, hoe moet je nou zien dat het een elektrische vliegenmepper is
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 16:31
Dr. Korsakov
Avatar van Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Citaat:
idd, hoe moet je nou zien dat het een elektrische vliegenmepper is
Ik dacht dat het een tennisracket was.
__________________
"Give her a banana. Monkey see, monkey barf." - Gregory House
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht dat het een tennisracket was.
Dat dacht ik eerst ook, maar dat leek me ook gevaarlijk
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 16:34
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Scheermes mag niet naar binnen, electrische wekker mag niet naar binnen, kam mag niet naar binnen, maar electrisch scheerapparaat wel..
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-10-2007, 16:50
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Beetje vage tests, en werken met gedetineerden is niks voor mij.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 17:38
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik ben slecht met het snel spotten van details, geloof ik. En ik ben ook geen fan van gedetineerden. Ik zeg
[_] Geschikt
[x] Ongeschikt
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Scheermes mag niet naar binnen, electrische wekker mag niet naar binnen, kam mag niet naar binnen, maar electrisch scheerapparaat wel..
ja dat viel mij ook toen op. Als je eens weet wat je daar allemaal mee kan maken of ik kan stoppen.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 20:42
Verwijderd
Vroeger moest je alleen een sadist zijn en een knuppel kunnen hanteren, maar tegenwoordig is dat niet meer voldoende merk ik al.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Ik ben slecht met het snel spotten van details, geloof ik. En ik ben ook geen fan van gedetineerden. Ik zeg
[_] Geschikt
[x] Ongeschikt
qft
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 20:58
Promillage
Avatar van Promillage
Promillage is offline
Ongeschikt
__________________
Speak softly and carry a big stick
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 23:01
maxwell
Avatar van maxwell
maxwell is offline
Citaat:
De tests gingen prima, maar dat komt doordat ik nu geconcentreerd op let omdat ik weet dat het een test is (in het echt zal ik veel minder geconcentreerd zijn, nu weet je waar je op moet letten, in het echt is het geen 'zoekplaatje' maar moet je op álles letten, geen idee of ik dat zou kunnen).
Het zou niets voor mij zijn, want naast goed opletten moet je ook kunnen ingrijpen, dat zou ik al niet kunnen.
sluit ik me bij aan
__________________
Abc.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-10-2007, 23:09
Verwijderd
ik ben geschikt.... tja

als dat al zo is, dan vraag ik me af waarom er niet meer ontsnappingen zijn....
Met citaat reageren
Oud 26-10-2007, 07:44
Verwijderd
Wat een domme test. Schoenveter weg, oh nee, ze zijn wat van plan!!~~

Alsof dit soort 'zoek de verschillen' ook maar iets te maken hebben met het echte werk. En dat emoties herkennen is iets wat een kleuter al kan. Al had ik hem wel fout. Eh.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:13.