Oud 23-01-2004, 20:42
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Ik bedoel dus, wat is het meest onsportiefst( bv een hele grove overtreding) wat je gedaan hebt en wat het meest goed (bv met voetbal een vette solo en een goal)


- punt:

Vroeger, toen ik nog op atletiek zat, deed ik mee aan zo'n crosscompetitie...en der was een jongen die ik echt haatte, echt zo'n macho. Dus met de eindstreep in zicht trokken we de sprint aan, maar hij was NET iets sneller dus ik haak hem zo bij zijn poten...iedereen BOEEE langs de zijlijn

+ punt

Met voetbal een heeeeeeeeeeeeeeeeeellllee erge panna. Ik tik hem door iemand ze voeten. Blijf 2 sec wachten en ik trok hem weer terug
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-01-2004, 20:46
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Hoogtepunt:

Een keer in tijdens een oefenwedstrijd op een snikhete dag (30graden ongeveer) 5doelpunten gemaakt in de 1ste helft.
Het bleef overgens bij 5doelpunten de rest van het seizoen
Maar toen stond ik linksvoor en de rest van seizoen rechtsback gestaan.

Dieptepunt:

Een keer een rot schop uitgedeelt en die kerel moest naar ziekenhuis voor foto's, het is allemaal goed afgelopen maar kreeg wel rood.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 20:55
Verwijderd
Ergste:
iemand een gele kaart aangenaaid. Iemand deed de hele wedstrijd al flink irritant, ik verloor m'n zelfbeheersing en tackelde hem van achter en zei: "wat moet je nou?" Hij stond mij op en gaf me een klein duwtje. Ik viel dramatisch op de grond en hij kreeg geel
(ik val heel gemakkelijk, vooral als ik in de 16 ben. Niet altijd expres, ben nogal een lichtgewichtje vergeleken met de tegenstanders )

Beste:
Ik kan echt heel weinig met links (op z'n hoogst een pasje van 5 meter), maar in een wedstrijd kreeg ik het voor elkaar om van flinke afstand (25 meter) de bal met m'n links op de slof te nemen en in de kruising te knallen. Mooiste goal van mij ooit
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 21:58
Eric
Eric is offline
Beste:

Een keer toen ik met voetbal een minuut of 3 voor het einde de 1-0 scoorde. Ik kwam van rechts op het middenveld en moest eigenlijk de bal wel voorgeven, maar schoot hem nog net tegen de binnenkant van de linkerpaal(hij ging er dus wel in)....ff mijn team blij gemaakt.

Ergste:

Het feit dat ik met een aantal tussenpozen ongeveer 4 keer door mijn liesblessure er tussenuit moest. En mede daardoor ook met voetbal gestopt ben
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 22:04
Verwijderd
Beste: 2x een beslissende penalty gestopt, in de halve finale van het schoolvoetbaltournooi en in de hele finale.

Slechtste: iemand geblesseerd met een sliding (in de zaal!). Die kerel kreeg last van z'n enkel en loopt er nu (na 2 maanden) nog mee.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 22:43
Verwijderd
+

een weergaloze lob (al zeg ik het zelf) vanaf 30 meter over de keeper heen. ik stond zelf echt ff te kijken van.....mmz zo goed was ie niet bedoeld haha!! het was weliswaar maar een oefenwedstrijd, maar toch tegen een team dat 3 klasses hoger speelt dan ons, het werd 3-3 uiteindelijk.



-

mezelf blesseren gisteren. trapte tijdens de training op een nogal overgecontreerde manier in de grond ipv tegen de bal en heb nu een enkelblessure waardoor ik onderandere niet naar ajax-nec kan en bij elke stap die ik zet een oorverdovend auw geluid maak
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 22:50
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
- Punt
Bij voetbal had ik vorig seizoen 3 eigen doelpunten. . Maar dat was niet onsportief. Het meest onsportieve dat ik ooit heb gedaan is half opzettelijk over de bal heen trappen, zodat ik het scheenbeen van de tegenstander raakte. Ik was nogal gefrustreerd door een actie er voor. Ik moest voor 5 minuten van het veld af. (was een pupil, bij senioren zou het ongetwijfeld een rooie kaart zijn geweest.)

+ Punt
M'n beste prestatie aanvallend is 2 assists en een goal in een wedstrijd. De assist kwamen uit een corner en werden ingekopt en mijn goal kwam ook uit mijn corner, had hem ingedraait. we wonnen met 3-2 (Ik ben een nauwlijks opkomende verdediger dus vandaar dat dit zo weinig is. (Kan ook met het niveau te maken hebben ) Best triest eigenlijk als dit je hoogtepunt is. )
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 22:54
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
STUFF schreef op 23-01-2004 @ 22:43:
ajax-nec kan en bij elke stap die ik zet een oorverdovend auw geluid maak
Je mist toch niks
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 23:03
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 23-01-2004 @ 22:54:
Je mist toch niks
was dat een grap
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 23:08
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 23-01-2004 @ 22:54:
Je mist toch niks
volgens mij ben jij best wel een enorme droplul
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 23:10
Silly-Goose
Avatar van Silly-Goose
Silly-Goose is offline
Hoogtepunt:
Ummm... nou pas had ik een mooi iets, er liep niemand goed vrij. En ik stond met de bal precies bij de 3punterslijn (Ik keek dus even naar beneden). Tegenstander zei: "Nee, lukt je niet". En WOESH Prachtig, ringloze 3punter .

Dieptepunt:
Nou ik denk als dat het ergste is dat ik mensen (eventueel +bal) soms aantik als we vrijwel gelijk staan, om dan te zorgen dat er 2maal wordt genomen ipv. een geraakte lay-up.
Ik ben niet zo erg eigenlijk. Wel worden vaak mensen boos op mij omdat ik vrij stevig sta, mensen die over mijn been heen vallen ofzo, omdat ze denken dat ze er doorheen kunnen ofzo
__________________
love me if you dare.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 23:25
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
STUFF schreef op 23-01-2004 @ 23:08:
volgens mij ben jij best wel een enorme droplul
Of je kan niet tegen een geintje.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 02:38
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
STUFF schreef op 23-01-2004 @ 23:08:
volgens mij ben jij best wel een enorme droplul

Niet meteen huilen he...

Wat is 'droplul' een topwoord trouwens...
__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 08:01
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
ergste: een keer een tegenspeler naar de grond geslagen,vorig seizoen na dat hij me neerhaalde,kon direct met rood vertrekken.


Beste: Mijn winnende goal 2 jaar geleden in de kampioenswedstrijd,ik was echt superblij en het was nog niet een een lelijke goal,ik kreeg de bal van buiten de 16 meter speel 2 man uit en schiet hem beheerst binnen.
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 08:05
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 23-01-2004 @ 22:54:
Je mist toch niks
tch wel een 0-3 zege van Nec
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 14:55
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Voetbal:
- Beste actie: 2 assists en 1 doelpunt in 1 wedstrijd
- Slechtste actie: trappen naar een speler. We konden namelijk kampioen met ons team worden bij de E-jeugd als we onze laatste wedstrijd wonnen, maar de tgeenstander liet expres de D-jeugd tegen ons voetballen. Dat kregen we pas in de rust toen we met 4-0 of zo achter stonden te horen. In de tweede helft stond het 7-1 voor hun of zo, zij kwamen terug naar hun helft lopen na het doelpunt en ik trapte naar de speler die de goal had gemaakt, gewoon uit frustratie. Hij reageerde met: "Hey flikker!" Maar het liep niet op meer (een vechtpartij of zo) uit. Uit woede heb ik ook niemand van de tegenpartij een hand gegeven na de wedstrijd, meteen de kleedkamer ingerend, zo boos was ik. En terecht Ik ben een erg sportieve jongen, maar dit kon er bij mij niet in.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.

Laatst gewijzigd op 24-01-2004 om 14:57.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 17:00
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 23-01-2004 @ 23:25:
Of je kan niet tegen een geintje.
uhuh ik wel

maar als je als fan van groningen zegt dat je bij ajax niks mist!!

das net als erica terpstra die iemand beschuldigt van overgewicht
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 17:23
Verwijderd
+punt: Twee fantastische wedstrijden gevoetbald waarin ik 4x heel erg mooi scoorden (o.a. vanaf de achterlijn een lob over de keeper)

-punt: Toen ik een keer bij een tegenstander wegdraaide raakte ik hem vol met mijn elleboog in het gezicht.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-01-2004, 17:28
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
STUFF schreef op 24-01-2004 @ 17:00:
uhuh ik wel

maar als je als fan van groningen zegt dat je bij ajax niks mist!!

das net als erica terpstra die iemand beschuldigt van overgewicht
Je mist in de UFO iig sfeer om maar iets te noemen.
Wat je niet mist zijn een hoop gloryhunters idd.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 17:36
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 24-01-2004 @ 17:28:
Je mist in de UFO iig sfeer om maar iets te noemen.
Wat je niet mist zijn een hoop gloryhunters idd.
uhuh sfeer laat te wensen over
maar wat zijn gloryhunterS???

(ben niet zo goed in de engelse woorden)
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 17:54
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
STUFF schreef op 24-01-2004 @ 17:36:
uhuh sfeer laat te wensen over
maar wat zijn gloryhunterS???

(ben niet zo goed in de engelse woorden)
Successupporters, als Ajax 5de staat is die Arena maar half vol..
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 19:09
Xabzof
Avatar van Xabzof
Xabzof is offline
Ergste

Een neige rechtse geven aan een tegenstander tijdens een basketmatch.

Beste

80 punten gescoord in een basketmatch.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 23:18
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
2 goals gemaakt als gelegenheidsspits in de C1
(ja een echt hoogtepunt )

Dieptepunt
Ruziemaken met een stel kampers tijdens een wedstrijd
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 00:14
Verwijderd
Citaat:
Ketjing schreef op 24-01-2004 @ 23:18:
2 goals gemaakt als gelegenheidsspits in de C1
(ja een echt hoogtepunt )

Dieptepunt
Ruziemaken met een stel kampers tijdens een wedstrijd
ruziemaken als in vechten of 'een woordenwisseling'?

@Da_fRise: in je signature staat volgens mij een spelfout, tis tennissen.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 00:57
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 25-01-2004 @ 00:14:
ruziemaken als in vechten of 'een woordenwisseling'?

@Da_fRise: in je signature staat volgens mij een spelfout, tis tennissen.
eerst "kleine overtredinkjes maken"
en toen werden hun steeds aggressiever en begon sommige te vechten (ik niet, daar doe ik niet aan )
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-01-2004, 13:11
blondilicious
blondilicious is offline
ik zit op dansen, en ben over me eigen voet gestruikeld
__________________
How Can I Smile Without You?
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 13:21
Suey
Suey is offline
Met tennis, bij een mix-dubbel een keer keihard een bal bij een jongen tussen z'n benen geslagen, was best lullig
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 18:25
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 24-01-2004 @ 17:23:
+punt: Twee fantastische wedstrijden gevoetbald waarin ik 4x heel erg mooi scoorden (o.a. vanaf de achterlijn een lob over de keeper)

-punt: Toen ik een keer bij een tegenstander wegdraaide raakte ik hem vol met mijn elleboog in het gezicht.
Zlatan?
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 10:54
vrijgezel
Avatar van vrijgezel
vrijgezel is offline
Tijdens een school voetbal toernooi eens een tegenstander keihard onderuit geschopt, ze zou me nog weleens in elkaar slaan nooit meer gebeurt overigens

en mooiste, met handbal enorm slecht team maar door mijn goede keeper werk zijn we toch 2e geworden
__________________
...............................................................................................................
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 13:47
1-1-1-1-1
1-1-1-1-1 is offline
Minpunt
Iemand zijn hand gebroken door hem bij het wielrennen omver te beuken.

Plus
Waarschijnlijk dat ik dit jaar in wedstrijden tegen Fransen, de Duitse nationale selectie, Letten, Zwitsers, Belgen, Engelsen en de Amerikaanse nationale selectie heb gereden.....(en natuurlijk ook nog tegen Nederlanders
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 19:16
Xabzof
Avatar van Xabzof
Xabzof is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 25-01-2004 @ 00:14:
@Da_fRise: in je signature staat volgens mij een spelfout, tis tennissen.
TNX
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 20:15
SanderThomas
Avatar van SanderThomas
SanderThomas is offline
allemaal atletiek momenten

Hoogtepunten:

2x Oost Nederlandse Kampioenschappen Indoor
1x Oost Nederlandse Kampioenschappen
2x Nederlandse Kampioenschappen Indoor
2x Nederlandse Kampioenschappen
2x Landelijke competitiefinale (1x eerste klasse en 1x tweede klasse)

12.0 op de 100m bij Junioren C
44.90 op de 4x100m bij Junioren A

6e tijdens de Landelijke competitiefinale 1e klasse
4e tijdens de Landelijke competitiefinale 2e klasse
5e op 4x100m op het NK voor Junioren C
baanrecord lopen op de 4x100m in Apeldoorn in de stromende regen. Slechte tijd, maar wel een baanrecord

In 1 estafetteploeg lopen met Bram Som en Arnoud Okken, beiden nu wereldtoppers op de 800m.


Dieptepunten:
de twee landelijke finales en de 4x100 op het NK voor Junioren C, aangezien we op die drie dingen vantevoren als favoriet golden.
__________________
And there is nothing that we'd rather share, than that bodily warmth if we dare || *ToT* || MX || praise the kyd :cool:
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 18:36
dortpimp
Avatar van dortpimp
dortpimp is offline
hoogtepunt: zwarte band gehaald
diepepunt: gediskwalifiseerd door trappen op achterhoofd
__________________
If I Had One Wish....I'd Wish A Big Enough Ass For The Whole World To Kiss.....
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 20:12
Nikita Sue
Nikita Sue is offline
Hoogtepunt: Toen ik 15 was werd ik met dansen in de groep van 17 jarigen geplaatst!! En de elfstedentocht gefiets met 100 lui achter me vol in de wind op de zeedijk.

Dieptepunt: MEt turnen keihard gevallen met salto van de hoge legger van de spanbrug. Nu heb ik mn beide enkels naar de klote....al een jaar lang en ze kunnen iet ontdekken wat het probleem is. Daar gaat mn dansacademiedroom
Citaat:
Hate is love for me
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 18:21
Periwinkle
Avatar van Periwinkle
Periwinkle is offline
Ergste: 2x mn enkel blesseren

Beste: Dit jaar (eindelijk) bij de regioselectie zitten

van volleybal overigens
__________________
blah
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 19:13
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
[QUOTE]^Dragon^ schreef op 23-01-2004 @ 20:55:
[B]Ergste:
iemand een gele kaart aangenaaid. Iemand deed de hele wedstrijd al flink irritant, ik verloor m'n zelfbeheersing en tackelde hem van achter en zei: "wat moet je nou?" Hij stond mij op en gaf me een klein duwtje. Ik viel dramatisch op de grond en hij kreeg geel
(ik val heel gemakkelijk, vooral als ik in de 16 ben. Niet altijd expres, ben nogal een lichtgewichtje vergeleken met de tegenstanders )

Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-02-2004, 22:23
Verwijderd
[QUOTE]Guissie schreef op 03-02-2004 @ 19:13:
[B]
Citaat:
^Dragon^ schreef op 23-01-2004 @ 20:55:
Ergste:
iemand een gele kaart aangenaaid. Iemand deed de hele wedstrijd al flink irritant, ik verloor m'n zelfbeheersing en tackelde hem van achter en zei: "wat moet je nou?" Hij stond mij op en gaf me een klein duwtje. Ik viel dramatisch op de grond en hij kreeg geel
(ik val heel gemakkelijk, vooral als ik in de 16 ben. Niet altijd expres, ben nogal een lichtgewichtje vergeleken met de tegenstanders )



nog zo'n wageninger die een edenaar wat probeert wijs te maken alexanchez is er nog al zo een

maar ontopic: die gozer was de hele wedstrijd al irritant, hij verdiende die kaart gewoon
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 22:34
Verwijderd
hoogtepunt: tegen emilio voetballen in het top of holland toernooi natuurlijk

dieptepunt: een tegenstander een gebroken kaa, neus en oogkas en zware hersenschudding ge-elleboogt...en geloof het of niet twas niet expres, maar hij hed wel 2 weken int ziekenhuis gelegen.... en ja ik kreeg rood....en 6 wedstijden schorsing
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 22:37
* ²ºº² Maniac ²ºº² *
Avatar van * ²ºº² Maniac ²ºº² *
* ²ºº² Maniac ²ºº² * is offline
ergste: op snikhete dag verloren met ergens in de 20 tegen te nul haha kheb wel kunnen voorkomen dat een speler van hun team niet heeft gescoord hehe dat deed ik voor hem
onsportief ben ik trouwens nooit geweest...dus daarom ditte...

mooiste actie was denk ik toch wel mijn balletje op de lat die ik in een keer terug ramde nadat de keeper hem had uitgetrapt....
en anders toch wel 1 van mijn weinige goals die ik gemaakt heb
__________________
----->What are you doing here??...i've come to kick ass..wiewwww<-----
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 23:08
Tommie/Aligogo
Avatar van Tommie/Aligogo
Tommie/Aligogo is offline
Hoogtepunt: Tijdrit winnen met wielrennen en in de finale van de clubkampioenschappen(tennis) komen.(was allebei dit jaar)

Dieptepunt: Die finale verliezen door zenuwen(7-6, 7-6, twee tiebreaks dus )Voor de rest geen anderen het ziekenhuis ingebeukt ofzow. Bij tennis is dat een beetje moeilijk en met wielrennen doe ik dat niet
__________________
How about a nice cup of shut the fuck up?
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 08:26
number9
number9 is offline
Beste:
Ik moest een keer als C5 speler met C2 mee. We speelden tournooitje tegen DWO C2 (1e klasse toen) en we stonden 9-0 achter. Spelen ze die bal voor mij uit, win het sprintduel van 2 man trek de bal iets naar binnen op hoek 16 en krul hem over de keeper heen dat ie net in korte kruizing gaat daalt. Ik stond te kijken van

Slechtste
Op 25-01-2003 een keeper met 2 gestrekte benen op me linker onderbeen gehad, waardoor ik nog steeds niet volledig kan voetballen. (scheenbeen en kuitbeen waren gebroken)
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 11:19
RayMania
Avatar van RayMania
RayMania is offline
+ Punt:

Midden Nederland Kampioen met Judo.

- Punt:

Iemand zijn arm gebroken nadat ik geworpen had.
__________________
http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ !!!
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 17:05
Verwijderd
- vaste sparringspartner bij de jiu-jitsu eens bijna laten voelen wat een los borstbeen inhoud.

+ mijn sergeant gevloerd tijdens MZV.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 22:15
MuayThaiFight
Avatar van MuayThaiFight
MuayThaiFight is offline
gisteren (zondag) op het Belgisch open Judo,ik was bezig met de eerste wedstrijd van die dag ik stond achter,wou die meid de mat in gooien.ja hoooooor nu zit ik met me arm int gips ......shit man ik schreuwde het uit van de pijn en moest naar het ziekenhuis,ik had heel veel pijn aan me elleboog maar hij was niet gebroken,er zit een haarscheurtje in een eindkop van een bot...gvd moet nu 3 weken in het gips en kan nu niet mee doen aan het N.K en die wedstrijd was juist zo belangrijk,als ik daar 1 2 of 3 zou worden dan kon ik naar het E.K in duitsland nu heb ik nog maar 1 kans daarvoor met het Dutch open klote zooi
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 23:07
Luego
Luego is offline
-
uhm tsja.... ik moest vroeger altijd tegen 1 bepaald meisje spelen als we tegen die club moesten, en we waren allebei vrij fanatiek.... schijn r een flinke elleboog gegeven te hebben een keer toen de scheids niet keek, maar was te pissed om het zelf door te hebben. coaches waren vrij woest na afloop. maar met haar was altijd ruzie haha, weet nog wel wat schouderduwtjes, we waren allebei superlang maar ik was toch net wat groter, dus dan ging zij door de lucht en ik niet . dat vonden de coaches dan weer wel leuk .
verder vrije ballen versieren terwijl er niets gebeurt, mensen gele kaarten aansmeren (dit deed ik allemaal elke wedstrijd wel, niet alleen bij die), overtredingen uitlokken en dan extra duidelijk gaan liggen, de hele tijd heel irritant spelen maar net geen overtredingen maken en uiteindelijk wordt de ander bestraft, nee ik was niet zo netjes....

+
lijkt soms of ik een gave heb (had, ben gestopt met dat niveau) om de 10-9 of 13-12 ofzo in de allerlaatste minuut binnen te schieten .
verder o.a. 2e en 3e van NL geweest.
aantal keer hoofdklassekampioen ook, maar daar zijn er 4 van in NL.

Laatst gewijzigd op 09-02-2004 om 23:11.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 23:23
Nebula
Nebula is offline
dieptepunten: Aangezien ik op volleybal zit heb ik al meerdere keren een enkel verstuikt. Dat overkomt per seizoen ongeveer de helft van het team....
Verder had ik tijdens een wedstrijd een keer de bal uit het zicht verloren. Het bleek dat iemand hem met een hele mooie boog naar mij toe gepasst had toen hij vlak naast mij op de grond belandde....

Hoogtepunt: de eerste keer ooit dat ik een sprongserve probeerde was tijdens het beachvolleyballen. Het ging meteen heel goed: ace.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 13:46
Doopy
Avatar van Doopy
Doopy is offline
Net als jochem Uytdehaage ben ik wel eens met iemand in de binnenbaan meegereden met een 5 kilometer, niet 1,5 ronde maar 5 kilometer lang . Achteraf vond ik dat niet echt sportief van mezelf .... gelukkig bleef het bij een waarschuwing.

Groetjes Doopy
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 13:59
JEZUZZ
Avatar van JEZUZZ
JEZUZZ is offline
Het ergste wat ik ooit tijdens het voetballen (nouja eigelijk in de rust) heb gedaan, is een toeschouwer een tand uit zijn mondje geslagen.
Ze vonden dat ik te hard op de keeper van de tegenpartij in ging en dachten dat te moeten vertellen door mij te gaan duwen en slaan met zijn 3en, en dat heeft die ene geweten.
En het seizoen daarna heb ik nog een gevecht gehad, alleen toen tijdens de wedstrijd, en bij een ander team, die jongen schopte mij iedere keer na als ik weer een sprint naar het doel trok, tot dat ik hem een trap na gaf in zijn maag, toen begon hij te slaan en had ik een blauw oog en hij een gebroken middenhandsbeentje.
__________________
Just Give Everybody A Little Bit Love And The World Will Look Much Better
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 15:16
SaMpOo
SaMpOo is offline
[QUOTE]Nebula schreef op 09-02-2004 @ 23:23:
[B]dieptepunten: Aangezien ik op volleybal zit heb ik al meerdere keren een enkel verstuikt. Dat overkomt per seizoen ongeveer de helft van het team....
Verder had ik tijdens een wedstrijd een keer de bal uit het zicht verloren. Het bleek dat iemand hem met een hele mooie boog naar mij toe gepasst had toen hij vlak naast mij op de grond belandde....

....jah ik ga ook zow vaak door me enkel....echt irri...

is een keer kwam de bal heel zacht aan....en dan mis ik um ook nog. dat is echt baluuh ......maar nu zit ik in meisjes C..en het gaat toppie...het kan gewoon niet beter
__________________
:bloos:
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 16:09
Friendly Friend
Avatar van Friendly Friend
Friendly Friend is offline
Nou ja ik tennis en ik sta een klein beeje bekend om mijn service, hijs bes wel hard ensow , maarre ik raakte de bal dus echt helemaal verkeerd en toen raakte ik mijn partner echt fucking hard bij het been. We konden de wedstrijd niet meer verder spelen.

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:09.