Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-10-2007, 16:17
Verwijderd
Deze vraag moest ik vandaag beantwoorden tijdens een coachgroepbijeenkomst (een coachgroep is een groepje studenten met wie je aan de hand van een thema je ervaringen met patiënten bespreekt).
Nou, het is natuurlijk een vreselijk onconcrete vraag, maar daarom is het juist leuk dat mensen de vraag op verschillende manieren kunnen interpreteren. Het leek mij wel een aanleiding om eens een DK topic te openen dat wat dieper op dingen ingaat.
Ik zou het leuk vinden als je een beetje uitleg bij je antwoord geeft.

Ik heb geantwoord met: nieuwsgierigheid. En dan om specifieker te zijn, nieuwsgierigheid naar hoe dingen werken en hoe ze in elkaar zitten. Dingen is een erg breed woord (niet letterlijk) maar ik wil dan ook van de meest uiteenlopende dingen wel weten hoe ze werken; het is technisch, fysisch, fysiologisch, psychisch enzovoort.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-10-2007, 16:21
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
wat drijft mij?

Hm, moeilijke vraag
In zekere zin word ik gedreven door de jacht op mijn ideale partner, en het verzamelen van vaardigheden en materiele bezittingen om die partner te winnen als de tijd daar is.
Aan de andere kant twijfel ik of ik uberhaupt een partner zoek die waarde hecht aan die materiele bezittingen.

Verder word ik gedreven door de mogelijkheid om sociaal, fysiek, emotioneel, intellectueel, emotioneel en spiritueel te groeien. Het vinden en elimineren van mijn zwakke punten en het vinden en versterken van sterke punten.
Het zoeken naar mijn pad in het leven. mijn weg. en het naleven hiervan. Klinkt simpeler dan het is. Het houdt me actief.
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.

Laatst gewijzigd op 10-10-2007 om 16:26. Reden: mijn ideale partner, niet DE ideale partner ;) verschilt van mens tot mens
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 16:23
Kryptonite
Avatar van Kryptonite
Kryptonite is offline
Dooddoener, maar: de liefde. Natuurlijk voor bepaalde mensen, maar ook voor allerlei zaken. Bijvoorbeeld het Frans. Ik hou zo van die taal, dat ik er alles van wil weten.
__________________
Als een rommelig bureau staat voor een rommelige geest, waar staat een leeg bureau dan voor? - Tutto il meglio è già qui, sotto le stelle del jazz
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 16:29
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ik heb geen echt levensdoel ofzo, als in, 'als ik dit of dat heb bereikt in mijn leven, ben ik volmaakt gelukkig!'. Ik leef meer per dag, plan dingen om ze uit te stellen en waardeer kleinere dingetjes in het leven. Als ik bijvoorbeeld eind van de middag/ begin van de avond langs oranje herfstbomen fiets bij laagstaande zon, kan ik daar volop van genieten. Verder heb ik denk ik een beetje een 'waarom niet?' instelling. Waarom zou ik niet willen leven? Waarom zou ik niet van leuke dingen genieten en accepteren dat je af en toe ook minder leuke dingen moet doen? etc. Je moet trouwens ook wel je best doen om mij echt boos te krijgen. Ruzie krijgen lost verder niks op en is alleen maar vervelend.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 17:06
Verwijderd
Eerlijkheid en Geweten. Punt.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 17:08
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Eerlijkheid en Geweten. Punt.
Niet je zoontje?
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Niet je zoontje?
Natuurlijk is hij heel belangrijk in mijn leven, maar niet wat mij drijft, want dat zit bij mij van binnen.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 17:11
Verwijderd
ik kan het niet helemaal uitleggen.
ik heb ook geen zin om me schuldig te voelen over m'n antwoord, want moeders schijnen zoiets verplicht te moeten zeggen.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 17:13
Dr. Korsakov
Avatar van Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Citaat:
ik kan het niet helemaal uitleggen.
ik heb ook geen zin om me schuldig te voelen over m'n antwoord, want moeders schijnen zoiets verplicht te moeten zeggen.
Nee hoor. Ik voel je.
__________________
"Give her a banana. Monkey see, monkey barf." - Gregory House
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 17:17
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Mijn liefde voor een paar mensen drijft mij. Oh en mijn nieuwsgierigheid.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 17:18
Dr. Korsakov
Avatar van Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Wat Darkie, Sarah en TopDropje zeggen.
__________________
"Give her a banana. Monkey see, monkey barf." - Gregory House
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 17:19
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Wat Darkie, Sarah en TopDropje zeggen.
Jij wordt puur gedreven door wat zij zeggen? Je moet je wat afhankelijker opstellen!
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 17:19
Dr. Korsakov
Avatar van Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Citaat:
Jij wordt puur gedreven door wat zij zeggen? Je moet je wat afhankelijker opstellen!
Bah, wat flauw van je.
__________________
"Give her a banana. Monkey see, monkey barf." - Gregory House
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 17:19
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 17:45
Verwijderd
wat mij drijft? bevestiging willen. beter willen zijn dan anderen. leuker, slimmer, dunner, knapper, (...)

ja. oppervlakkig. bite me
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 17:53
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Is de "Wat mij drijft, een stof van mijn lichaam die lichter is dan de vloeistof waarop ik drijf." grap al geweest?

Ot, niet bijster veel.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 18:04
Angeloooooo
Avatar van Angeloooooo
Angeloooooo is offline
De liefde
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 18:06
Verwijderd
Ik ben niet zo gedreven.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-10-2007, 18:10
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Chocola en ijs
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 18:22
Kitsch
Avatar van Kitsch
Kitsch is offline
Mika!
__________________
The last time we talked, Mr. Smith, you reduced me to tears
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Is de "Wat mij drijft, een stof van mijn lichaam die lichter is dan de vloeistof waarop ik drijf." grap al geweest?

Ot, niet bijster veel.
Dat is wat jou láát drijven
Ik bedoel deze:

drij·ven2 (ov.ww.)
1 voor zich uit doen gaan
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 20:04
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
Dat is wat jou láát drijven
Ik bedoel deze:

drij·ven2 (ov.ww.)
1 voor zich uit doen gaan
Ik vond de antwoorden in dit topic al zo vreemd.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 20:37
Verwijderd
Drugs
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 20:45
Verwijderd
Ik wou een grap maken over zout water, maar die was al gemaakt. Dus daarom maar serieus.

Gewoon leuke dingen doen, maar wel rekening houden met anderen die dat ook willen. Dus neuken, bier drinken, muziek luisteren en andere intellectuele dingen.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 20:57
Promillage
Avatar van Promillage
Promillage is offline
Citaat:
Drugs
Kutantwoord
__________________
Speak softly and carry a big stick
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-10-2007, 21:00
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Drugs
Citaat:
Kutantwoord
hoezo kutantwoord? Ik heb een periode gehad in mijn leevn waarbij ik dat ook had

Het is niet zo dat iemand bewust ervoor kiest om te leven voor drugs i.p.v. voor waar geluk.
beetje egoistisch dat je er vanuit gaat dat iedereen zijn eigen leven 100% in de hand heeft. Drugs houden veel mensen gaande vandaag de dag.

al moet ik zeggen, dat hoeft voor Gauloises niet te gelden, dat weet ik verder niet.
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 21:05
Promillage
Avatar van Promillage
Promillage is offline
Citaat:
hoezo kutantwoord? Ik heb een periode gehad in mijn leevn waarbij ik dat ook had

Het is niet zo dat iemand bewust ervoor kiest om te leven voor drugs i.p.v. voor waar geluk.
beetje egoistisch dat je er vanuit gaat dat iedereen zijn eigen leven 100% in de hand heeft. Drugs houden veel mensen gaande vandaag de dag.

al moet ik zeggen, dat hoeft voor Gauloises niet te gelden, dat weet ik verder niet.
Kan ik me niets bij voorstellen
__________________
Speak softly and carry a big stick
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 21:07
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Kan ik me niets bij voorstellen
dat vind ik heel erg fijn voor je

neem maar van mij aan dat het wel bestaat en als je je er niets bij voor kan stellen mag je jezelf ZO gelukkig prijzen dat je het nooit hebt hoeven meemaken
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 21:07
Verwijderd
What drives you =/= Wat drijft jou

"Wat beweegt je" zou beter zijn, denk ik.

En wat mij beweegt: ontwikkeling in de ruimste zin van het woord.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 21:09
Verwijderd
Citaat:
hoezo kutantwoord? Ik heb een periode gehad in mijn leevn waarbij ik dat ook had

Het is niet zo dat iemand bewust ervoor kiest om te leven voor drugs i.p.v. voor waar geluk.
beetje egoistisch dat je er vanuit gaat dat iedereen zijn eigen leven 100% in de hand heeft. Drugs houden veel mensen gaande vandaag de dag.

al moet ik zeggen, dat hoeft voor Gauloises niet te gelden, dat weet ik verder niet.
Hmm, ik denk dat het wel lange tijd zo geweest is, maar niet dat het nu nog steeds opgaat.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 21:10
Verwijderd
Ik zeg dan ook niet 'wat rijdt jou'. 'Wat drijft jou' is gewoon normaal taalgebruik.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 21:10
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Ik weet het eigenlijk niet. Ik denk dat ik doorga omdat opeens stoppen ook zo raar is
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 21:11
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Hmm, ik denk dat het wel lange tijd zo geweest is, maar niet dat het nu nog steeds opgaat.
Als het zo is als het bij mij was hang je nu nog in de nasleep van de periode. de negatieve periode is weg, maar de nagetieve bij-effecten (het blowen) zijn er nog en houden je draaiende. Maar blokkeren je tevens bij het vinden en halen van levensdoelen.

Nogmaals ik weet te weinig om jouw situatie 100% in te kunnen schatten maar zo heb ik het achteraf ervaren
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 21:12
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Het idee om ooit volledig gelukkig te zijn. En om liefde te vinden en om mezelf meer te leren kennen. Dat is alles waar ik wat dan ook voor doe.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Als het zo is als het bij mij was hang je nu nog in de nasleep van de periode. de negatieve periode is weg, maar de nagetieve bij-effecten (het blowen) zijn er nog en houden je draaiende. Maar blokkeren je tevens bij het vinden en halen van levensdoelen.

Nogmaals ik weet te weinig om jouw situatie 100% in te kunnen schatten maar zo heb ik het achteraf ervaren
Komt wel in de buurt
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Ik zeg dan ook niet 'wat rijdt jou'. 'Wat drijft jou' is gewoon normaal taalgebruik.
Dat zeg ik ook niet. En dat betwijfel ik, ik zal het morgen eens een Neerlandicus voorleggen, goed?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-10-2007, 21:21
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Nou is er eens een goed topic, en dan gaan jullie het hebben over taalgebruik.
Ontopic blijven!
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Dooddoener, maar: de liefde. Natuurlijk voor bepaalde mensen, maar ook voor allerlei zaken. Bijvoorbeeld het Frans. Ik hou zo van die taal, dat ik er alles van wil weten.
Dat is precies het antwoord dat meteen in mijn hoofd opkwam als 'dooddoener' en 'cliché', maar toch is dat ook mijn antwoord; liefde.
Liefde voor alle mensen om me heen, mijn familie, mijn vrienden. Maar ook liefde voor talen en alles wat daarmee te maken heeft. Liefde voor leren ook. Het gaat altijd om liefde, de rest is een soort neven-drijfveer van de liefde. Maar zo is het voor iedereen wel, denk ik, uiteindelijk drijft iets je omdat het je interesseert en omdat je er dus een soort band mee hebt, een relatie, je houdt er van. Dat is liefde.

Verder is er inderdaad ook nieuwsgierigheid, dat hoort er ook weer bij; ik ben heel nieuwsgierig naar hoe dingen werken (vooral bij taal), dat kan heel technisch zijn (spraakherkenning bij computers, bijvoorbeeld) of biologisch (hoe het oor in elkaar steekt) of psychologisch (hoe mensen talen leren/verwerken/onthouden).

(En 'wat drijft je?' is prima Nederlands, heel normaal taalgebruik ook, 'drijven' is ook de basis voor veel andere woorden 'bedrijven' bijvoorbeeld, en natuurlijk 'drijfveer' en 'aandrijven', allemaal met een zelfde semantische kern.)
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 22:48
Verwijderd
"Liefde voor leren". Wat een nonsens, liefde heeft niets met leren te maken. Dingen die je leuk vindt om te doen zijn geen liefde.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 23:03
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
bier drinken en andere intellectuele dingen.
Bier drinken onder intellectuele dingen plaatsen is voor paupers.

Citaat:
Ik weet het eigenlijk niet. Ik denk dat ik doorga omdat opeens stoppen ook zo raar is
Ik weet het ook niet. Zolang het leven nog leuk is, ga ik er mee door.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 23:05
Verwijderd
Citaat:
Ik weet het eigenlijk niet. Ik denk dat ik doorga omdat opeens stoppen ook zo raar is
dat vind ik ook wel een hele goede eigenlijk!
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 23:50
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
"Liefde voor leren". Wat een nonsens, liefde heeft niets met leren te maken. Dingen die je leuk vindt om te doen zijn geen liefde.
als we een passie hebben, of houden van, ja, zelfs als we een voorliefde hebben voor, we liegen altijd? iets leuk vinden is iets prettig vinden. wandelen is prettig, maar aids kindertjes helpen is niet prettig, dat vind je dan ook niet leuk; daar voel je genegenheid mee, voor, daar geef je om, daar hou je van. nou zal andijvie geen immense sympathie voelen voor de vaardigheid van het leren, maar op z'n minst een genegenheid.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 11:16
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
*bekentenis* Stiekem dacht ik vroeger wel eens over na: Waarom zou ik niet dood gaan, waarom wil ik verder leven, behalve de biologische moeilijkheid van dood gaan als je willt.
Ik denk dat ik door leef omdat ik veel te nieuwsgierig ben naar wat er gaat gebeuren in de rest van mijn leven, en omdat ik (dit klinkt heel arrogant, maar ik denk dat jullie wel snappen wat ik bedoel!) sommige mensen mijn dood niet wil aan doen.
Ik denk niet dat dood zijn pijn doet of onprettig is op een andere manier, hooguit ben je weg en voel je niets meer, maar dat is ook niet erg voor jezelf want dan weet je het niet meer. En ik weet dat als ik verder leef dat ik wel pijn kan hebben, maar ik ben te nieuwsgierig..

*blabla* en natuurlijk de cliché antwoorden.
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 11:32
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
Ik heb geen echt levensdoel ofzo, als in, 'als ik dit of dat heb bereikt in mijn leven, ben ik volmaakt gelukkig!'. Ik leef meer per dag, plan dingen om ze uit te stellen en waardeer kleinere dingetjes in het leven. Als ik bijvoorbeeld eind van de middag/ begin van de avond langs oranje herfstbomen fiets bij laagstaande zon, kan ik daar volop van genieten. Verder heb ik denk ik een beetje een 'waarom niet?' instelling. Waarom zou ik niet willen leven? Waarom zou ik niet van leuke dingen genieten en accepteren dat je af en toe ook minder leuke dingen moet doen?
Dit heb ik ook heel erg. Heb niet veel nodig om te genieten. Ik heb geen idee wat ik later met m'n leven wil doen en vind het meer belangrijk wat ik er nu mee doe.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 11:38
Verwijderd
Angst, geloof ik. Als ik heel heel diep ga graven.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 12:00
Verwijderd
Citaat:
"Liefde voor leren". Wat een nonsens, liefde heeft niets met leren te maken. Dingen die je leuk vindt om te doen zijn geen liefde.
Voor jou misschien niet, voor mij wel. Er zijn dingen die ik leuk vind en dingen waar ik echt van hou, voor mij is dat liefde voor de dingen die ik doe, onder anderen dus leren. Genoeg mensen hebben liefde voor het werk dat ze doen, voor het vak waar dat ze beoefenen.

Maar goed, je verplaatsen in andere mensen is niet je sterkste punt, dus misschien moet je je eens aanleren niet meteen alles wat jij je niet voor kan stellen 'nonens' te noemen? Dat jij het niet kent wil niet zeggen dat het niet bestaat.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Voor jou misschien niet, voor mij wel. Er zijn dingen die ik leuk vind en dingen waar ik echt van hou, voor mij is dat liefde voor de dingen die ik doe, onder anderen dus leren. Genoeg mensen hebben liefde voor het werk dat ze doen, voor het vak waar dat ze beoefenen.

Maar goed, je verplaatsen in andere mensen is niet je sterkste punt, dus misschien moet je je eens aanleren niet meteen alles wat jij je niet voor kan stellen 'nonens' te noemen? Dat jij het niet kent wil niet zeggen dat het niet bestaat.
Het wil wel zeggen dat jij het begrip 'liefde' zodanig devalueert om er alles binnen te laten passen dat jou toevallig uitkomt. Dat is hetzelfde als ik zou zeggen dat boterhammen met pindakaas voor mij hetzelfde zijn als deeltjesversnellers, want ja, boterhammen met pindakaas zijn 'voor mij' nu eenmaal deeltjesversnellers.

Natuurlijk heb je zoiets als 'liefde voor je vak'. Dat heeft alleen niks met liefde te maken, dat is gewoon een manier om uit te drukken dat iemand zijn vak leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Het wil wel zeggen dat jij het begrip 'liefde' zodanig devalueert om er alles binnen te laten passen dat jou toevallig uitkomt. Dat is hetzelfde als ik zou zeggen dat boterhammen met pindakaas voor mij hetzelfde zijn als deeltjesversnellers, want ja, boterhammen met pindakaas zijn 'voor mij' nu eenmaal deeltjesversnellers.

Natuurlijk heb je zoiets als 'liefde voor je vak'. Dat heeft alleen niks met liefde te maken, dat is gewoon een manier om uit te drukken dat iemand zijn vak leuk vindt.
Voor mij niet. Ik hóu van leren, veel meer dan ik van andere dingen hou. Houden van mensen is op een heel ander niveau, maar het is zéker dezelfde emotie. Dat heeft geen ene fuck met pindakaas en deeltjesversnellers te maken, maar met hoe ík (en niet jij dus!) over dingen denk en wat ik voel. Sommige mensen vinden hun vak inderdaad gewoon leuk, anderen hebben er écht liefde voor. Dat is een groot verschil.

En ik devalueer het begrip 'liefde' helemaal niet.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 12:11
Verwijderd
Citaat:
Houden van mensen is op een heel ander niveau, maar het is zéker dezelfde emotie.
Bron?
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Bron?
Wow, wat ben jij irritant zeg

Je wil literatuur over hoe ik over dingen denk? Zoek maar eens naar een paper van Andijvie (2007), daar staat alles in.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Kwaad, kwaad, kwaad..
eatdrumseatcym_
87 23-08-2008 22:55
De Kantine Wat Saai Zeg #37
Dark Phoenix
500 14-10-2007 21:56
Psychologie Wie ben jij?
gewoonmax
60 22-02-2007 16:52
Liefde & Relatie All you need is love?
no pain n death
62 02-03-2005 21:13
Psychologie (song)teksten die je raken..
~~dolce~~
454 07-01-2004 14:16
ARTistiek Zoals het klokje thuis tikt,tikt het hier niet [fractie uit een dagboek]
kaleidoscope
11 28-02-2002 18:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:50.