Oud 15-08-2003, 19:27
Xerxes
Xerxes is offline
Vind jij dat het forum behoefte heeft aan de beruchte forummers, zij die hier wellicht gebanned zijn of misschien enkel nog berucht? Zij die irriteren maar ook aan het lachen maken, zij die bijdragen aan de sfeer juist doordat zij met sarcasme en humor nadruk leggen op de dingen die fout gaan, en met de dingen die zij doen waardoor zij berucht raken op de dingen die goed gaan, doordat zij zichzelf laten bespotten. Zij die natuurlijk schurken zijn, maar ergens wel iets bijdragen aan de sfeer. Tevens wordt evident hoe hard de forumbazen+ nodig zijn om dit gespuis zo snel mogelijk de mond te snoeren.

Neem die olijke Evito, die zich telkens weer een prachtige humor aanmat, en emphaseerde waar het fout ging juist door zijn humor. Evito, die karakters speelde en daarmee andere kanten van zichzelf en andere mensen toonde, ja, Evito, die gebanned is maar in onze harten nog steeds voortleeft. Noceerde hij het forum met zijn controversiële acties, of waren zijn acties juist meer scheppend dan schadend?
Ik acht het mogelijk dat Evito niet meer terugkomt, of in ieder geval niet merkbaar (wie weet is hij alter-ego van Jon zelf; Evito is en blijft @Your Servive), doch zijn ideeën leven nog steeds.

Flem, gehaat en geliefd bij vele forummers, is langzamerhand een levende legende aan het worden. Veel meisjes worden wild van hem als hij met ze chat of ze spreekt over de telefoon. Anderen haten Flem hardgrondig en hebben het liefst dat hij nooit meer terugkomt. Zoals bijvoorbeeld forumbazen die (politiek correct) Flem een ban hebben gegeven, maar heimelijk waarschijnlijk dubbel hebben gelegen om acties zoals 'piem0l.jpg'. Maar waarom zou Flem een ordinaire onruststoker zijn als hij zo bekend is? Flem is inmiddels uitgegroeid tot een waar fenomeen van wie iedereen weleens gehoord heeft, en niet alleen door zijn nog nooit eerder vertoonde charisma.

Is het een ideologie om berucht te zijn op de manier zoals Hij Die Niet Genoemd Mag Worden dat voor het eerst deed? Of is slechts aan deze wijze de naam bij mensen die deze ideeën aanhangen?

Zelf ben ik in ieder geval Hadesist, aanhanger van de ideeën van Jeweetwel, Evito, Flem, en veel andere beruchte forummers, die het zo gewild zouden hebben.
Advertentie
Oud 15-08-2003, 19:54
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Evito =

DJ FLEM =

HADES =
Oud 15-08-2003, 19:57
Repsaj
Avatar van Repsaj
Repsaj is offline
nee dat is niet nodig
__________________
Spreek tot ons,Wijze Weerboer uit Het Oosten - Want het leven duurt maar even, alle jdn....
Oud 15-08-2003, 19:58
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Of we ze nodig hebben? Nee, we hebben ze niet nodig.

Ik begrijp dat forummers soms kunnen lachen om de grappen van mensen als Flem, Evito, wie dan ook. Dat is heel normaal, sommige 'grappen' zijn ook leuk. Sommige minder, beetje spammen en dergelijke is minder leuk.

Maar bekijk ook de andere kant van 't verhaal, die je als lid misschien voorbij gaat. Neem nou Flem, die een account van een ander overneemt en daarmee gaat ouwehoeren? Of Evito, die een andere 'gedaante' aanneemt en doet alsof hij een aangerand meisje is?

Dan vinden een aantal mensen die figuren ineens helemaal niet zo grappig meer. Sterker nog; dan is de 'haat' tegen deze figuren groter dan de lol toen ze een grapje maakten.

Daarom ben ik, en met mij vele anderen, deze figuren liever kwijt dan rijk. Het forum heeft ze dus niet nodig. Er is genoeg lol zonder hen.
Oud 15-08-2003, 20:02
Verwijderd
Ik moet eerlijk bekennen dat ik types als deze ongelofelijk amusant vind.
Oud 15-08-2003, 20:30
Verwijderd
HADES ken ik in het echt en daar mag ik hem. Wat hij op het forum heeft gedaan was niet goed, maar ik verketter hem daar niet om. Evito vind ik vaak erg grappig, hoewel ook niet uitzonderlijk. Flem vind ik een nogal gefrustreerd pubertje met teveel vrije tijd.
Oud 15-08-2003, 20:35
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Wel, op een bepaalde manier zou je kunnen zeggen dat wij onruststokers nodig hebben om rust te creëren, maar in principe denk ik niet dat dat opgaat. Zeker voor de forumbazen zijn zij veel werk en voor de anderen vaak irritant. Soms kan een bepaald karakter, denk ik, wel bijdragen door iets op een bepaalde, speciale manier te brengen waardoor iets juist door die manier duidelijk wordt. In principe echter zullen wij hen liever kwijt dan rijk zijn. (Waarbij rijk in deze context een misleidend begrip is). Ik ben niet volledig op de hoogte van wat er allemaal gebeurd is, HADES ken ik bijvoorbeeld niet, maar Evito en Flem gingen werkelijk te ver. Naar Evito heb ik wat navraag gedaan omdat ik mij enkele malen voor hem uitgemaakt hoorde, en dat met die verkrachting ging werkelijk waar tever. Van Flem heb ik vernomen dat hij een account gekraakt heeft, en dat moeten we natuurlijk nooit loven of toestaan op een forum!
Zelf probeer ik ook een karakter neer te zetten en juist dóór dat karakter mensen als het ware op een ludieke wijze te stimuleren en iets in hen los te maken. Maar nooit zal ik me verlagen tot zulke misdadige acties als die van bovenstaande heren!
Oud 15-08-2003, 20:36
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Koen schreef op 15-08-2003 @ 20:58:
Of we ze nodig hebben? Nee, we hebben ze niet nodig.

Ik begrijp dat forummers soms kunnen lachen om de grappen van mensen als Flem, Evito, wie dan ook. Dat is heel normaal, sommige 'grappen' zijn ook leuk. Sommige minder, beetje spammen en dergelijke is minder leuk.

Maar bekijk ook de andere kant van 't verhaal, die je als lid misschien voorbij gaat. Neem nou Flem, die een account van een ander overneemt en daarmee gaat ouwehoeren? Of Evito, die een andere 'gedaante' aanneemt en doet alsof hij een aangerand meisje is?

Dan vinden een aantal mensen die figuren ineens helemaal niet zo grappig meer. Sterker nog; dan is de 'haat' tegen deze figuren groter dan de lol toen ze een grapje maakten.

Daarom ben ik, en met mij vele anderen, deze figuren liever kwijt dan rijk. Het forum heeft ze dus niet nodig. Er is genoeg lol zonder hen.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 15-08-2003, 20:49
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Eh, toen ik deze topic voor het eerst bekeek was die lap tekst maar drie regels lang.

Maar goed, aangezien dit forum min of meer een goede afspiegeling is van de werkelijke wereld horen ze er nou eenmaal bij.
Degenen die zich er aan ergeren ergeren zich eraan, degenen die ze liefhebben hebben ze lief.

Ik neig zelf meer naar de liefhebbers. Onruststokers, mits leuk bedoeld, zijn vaak erg grappig, hoewel er natuurlijk genoeg uitzonderingen zijn.
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Oud 15-08-2003, 20:54
Verwijderd
Flem is goed, maar ging soms wat te ver, zoals met de genoemde actie met die piemel-avatar. Evito is geniaal, en HADES ken ik niet.
Oud 15-08-2003, 20:57
Verwijderd
Die grap van HADES was nog 'voor mijn tijd', in 2002 toch? Wat dat inhieldt heb ik geen flauw idee over.

Flem zegt mij persoonlijk ook niet zoveel, hij schijnt nogal irritant te zijn, daar mee is denk ik alles wel gezegd.

En Evito, sja, zijn typetjes waren soms makkelijk, soms moeilijk te doorgronden (K-Master-K was duidelijk fake, daar lag het te dik bovenop), maar daarom niet minder grappig
Eigenlijk zou ik wel willen dat de personages die hij neerzette, écht waren. Gewoon, het idee dat een 14 jarig jochie een beetje loopt te patsen en het nog meent ook
Oud 15-08-2003, 21:04
REIE
Avatar van REIE
REIE is offline
Is de abt eigenlijk ook verbannen? Hoe dan ook, de (weinige) reacties die ik van die forummers heb gelezen vond ik niet slecht, ik weet nog wel hoe HADES zichzelf verwederwelkomde op F&L na zijn voorlaatste ban. Van Evito heb ik ook weinig slechts gelezen, of moest ik daarvoor op ander deelfora zitten? Wat Flem betreft, zo nu en dan zag ik de getypte vetes tussen voor en tegenstanders van hem, meer weet ik niet.
__________________
Nu zal ik doden u beide, Elegast u ende uw paard. Ten zi dat gi ter vaart, Nederbeet optie moude: Zo mag uw ors t lijf behouden.
Oud 15-08-2003, 22:35
Verwijderd
Remember SteenGezicht (is die naam nog verboden btw)?
Oud 15-08-2003, 23:52
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Ik ken ze alle drie niet. Klinken me alle drie als vedettes..
__________________
Czech us out
Oud 15-08-2003, 23:58
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Ik kon soms lachen om hun. Echter gingen sommige dingen ook te ver. En dat zeg ik niet omdat het zo lekker politiek correct klinkt. Het hijacken van nicknames, hoe dan ook, vind ik te ver gaan. En het is ook totaal geen humor.
De typjes die Evito neerzette kon ik wel mee lachen. Zélfs om die aanrandingstopic. Hij heeft bewust geen namen genoemd, omdat-ie dat te ver vond gaan. De grap heeft dus niemand schade aangedaan. Ja, Evito's aanwezigheid vond ik wel 'goed' voor het forum.
Flem deed vaak gewoon vervelend en bijdehand. Maar kon soms ook wel grappig uit de hoek komen. Echter, zoals ik al zei, vind ik het hijacken van nicknames niet kunnen.
__________________
yupyup.
Oud 16-08-2003, 00:10
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Jij=jij/Nichon was evito dan toch? Ik heb hem volgens mij daar verrot gescholden. Sneu figuur, domme hacker
__________________
Czech us out
Oud 16-08-2003, 00:11
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Die namen komen wel bekend voor, maar verder weet ik niet veel bijzonders van ze.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 16-08-2003, 00:12
Shock
Avatar van Shock
Shock is offline
zoals al gezegd is, het moet wel leuke humor blijven... sommige zieke geintjes zijn gewoon zonde, terwijl de mensen die erachter zitten misschien best meevallen...
__________________
Bier is niet voor vrouwen, olé olé olé © Adore | Ik praat alleen maar lief: Huppel, huppel, seks, huppel, huppel. Kut. | Ik ben een gruwel.
Ads door Google
Oud 16-08-2003, 00:16
Evil creature
Avatar van Evil creature
Evil creature is offline
Evito is een nerd:

link
__________________
V.N.W.D.A.B
Oud 16-08-2003, 00:24
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ach soms zijn ze grappig, maar als ze vervelend gaan doen mogen ze van mij weggaan
Oud 16-08-2003, 00:45
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Een aantal van deze beruchte forummers waren het waard om dit forum uberhaupt te bezoeken .

Maargoed, het s.com-beleid heeft liever stabiliteit en controle. Het heeft nog niet de zelfverzekerheid van bv onze NL-se overheid, dat volledige meningsvrijheid wordt getolereerd.
Volstrekt onbegrijpelijk... of toch niet... de pen is machtiger dan het zwaard.

Ik hoop zelf dat de conservatieve onderdrukking eindelijk plaatsmaakt voor een moderner beleid, zonder doostraf, en met volledige meningsvrijheid....
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Oud 16-08-2003, 00:48
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
weet iemand het em@il adress van evito? zijn prfiel geeft me niet veel duidelijkheid, alvast bedankt
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Oud 16-08-2003, 02:03
Irina
Avatar van Irina
Irina is offline
hoezo?
Oud 16-08-2003, 02:16
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Ik vind dat we Mennuz nodig hebben!
Die is al een tijd niet meer op dit forum geweest, Hij komt wel terug als Hij het nodig vindt..

En alle incarnaties van Evito beginnen me een beetje de keel uit te hangen.. Hoeveel hebben we er er nou al niet gehad? Meneer Riconogwat, nu zijn er in ieder geval nog twee over..
En het is nog zo bloody obvious ook..

De meeste anderen houden het niet zo lang uit..
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Oud 16-08-2003, 09:31
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 16-08-2003 @ 03:16:
Ik vind dat we Mennuz nodig hebben!
Die is al een tijd niet meer op dit forum geweest, Hij komt wel terug als Hij het nodig vindt..

Hij is alweer terug.
Advertentie
Oud 16-08-2003, 09:35
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Citaat:
Evil creature schreef op 16-08-2003 @ 01:16:
Evito is een nerd:

link
__________________
I'll find you.
Oud 16-08-2003, 10:15
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 16-08-2003 @ 01:24:
Ach soms zijn ze grappig, maar als ze vervelend gaan doen mogen ze van mij weggaan
__________________
Drie.
Oud 16-08-2003, 10:32
Verwijderd
Citaat:
Evil creature schreef op 16-08-2003 @ 01:16:
Evito is een nerd:

link
*grijnst* kijk, dat vind ik dan wel weer leuk
Oud 16-08-2003, 10:37
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
C'est moi ici schreef op 16-08-2003 @ 11:32:
*grijnst* kijk, dat vind ik dan wel weer leuk
Hm. Ik vind het echt van : 'Ik ben zo bijzonder omdat ik zo leuk doe' en dat vind ik dus een beetje jammer.
Oud 16-08-2003, 10:45
Raging Retard
Avatar van Raging Retard
Raging Retard is offline
Joah Joah. alleen als ik eens geen onrust wil stoken, komt de onrust wel naar mij toe
Oud 16-08-2003, 10:50
Raging Retard
Avatar van Raging Retard
Raging Retard is offline
Wel jammer dat sommige "gewone" forummers ineens ook de man willen uithangen, en dus gewoon loze scheldwoorden gaan gebruiken. of van die newbies die niet eens weten hoe je Mennuz spelt beginnen te zeiken dat ik op moet souten. pleur zelf op. ik ben bekender
Oud 16-08-2003, 10:56
Raging Retard
Avatar van Raging Retard
Raging Retard is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 16-08-2003 @ 03:16:
Ik vind dat we Mennuz nodig hebben!
Die is al een tijd niet meer op dit forum geweest, Hij komt wel terug als Hij het nodig vindt..
DUDE ik hou van je
Hij met hoofdletter
Oud 16-08-2003, 13:00
Verwijderd
haha ik ken ze niet en heb ze ook niet gekend maar als ik die link zo lees :
Oud 16-08-2003, 13:33
the tourist
the tourist is offline
Het forum heeft ze niet nodig, maar soms is het wel leuk dat ze er zijn. Maar als ze vervelend zijn niet.
Oud 16-08-2003, 14:08
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
Hmz ik heb niet alles van deze personen meegekregen, maar wel een deel. In het beginsel ben ik het met de fb's eens als er iemand gebanned wordt.

Aan de andere kant vidn ik het ook wel geinig dat een figuur als Evito toch weer telkens terug komt en dat je op M&M leest iets van "T was Evito weer"

Doch, alle personen die geband worden die zijn dus te ver gegaan en hebben die ban dus verdiend. Alhoewel ik het met Optima eens ben dat een permanente ban wel weer heel overdreven is. Als iemand bijv. een jaar later of meer terug wil komen dan moet dat best kunnen.
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Oud 16-08-2003, 14:10
de abt van sion
de abt van sion is offline
Ja.
Ads door Google
Oud 16-08-2003, 14:14
Xerxes
Xerxes is offline
Citaat:
perseus schreef op 15-08-2003 @ 21:54:
Flem is goed, maar ging soms wat te ver, zoals met de genoemde actie met die piemel-avatar. Evito is geniaal, en HADES ken ik niet.
Het was geen piemel maar een rotspunt die ontzettend veel op een lul lijkt, geniaal .

Citaat:
de abt van sion schreef op 16-08-2003 @ 15:10:
Ja.
*maakt diepe buiging*
Oud 16-08-2003, 14:25
Raging Retard
Avatar van Raging Retard
Raging Retard is offline
Hm, die permanente bans houd niemand tegen
Ik heb ergens in de 20 permbans, en Gamemaster tegen de 6 aan geloof ik. Zolang ze niets tegen dynamische IP nummers hebben, kunnen ze weinig doen
Ze hebben een keer het IP nummer van de HELE landstede scholengemeenschap gebanned, omdat Gamemaster op onzin over Omas neuken liep te zeveren.
Maar ik geloof dat het grootste deel, wat een beetje gevoel voor humor heeft, er soms best om kan lachen als een of ander figuur op S.com ineens een oudgediende "stoute" forummer is geweest
Dat 86dagreed nog nooit gebanned is, is me een raadsel. Die is geeneens grappig
Oud 16-08-2003, 14:29
hi
hi is offline
Ik zelf heb geen last van deze personen gehad domweg omdat ik ze niet kende of omdat ik me er niet aan stoorde!
Wat betreft Ochlocraat:

Citaat:
Ochlocraat schreef op 15-08-2003 @ 21:35:
Naar Evito heb ik wat navraag gedaan omdat ik mij enkele malen voor hem uitgemaakt hoorde, en dat met die verkrachting ging werkelijk waar tever.
Hoe kan dit? Evito stopte met posten op 31-05-2003 19:51 en jij begon met posten op 30-07-2003
Oud 16-08-2003, 14:31
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
hi schreef op 16-08-2003 @ 15:29:
Hoe kan dit? Evito stopte met posten op 31-05-2003 19:51 en jij begon met posten op 30-07-2003
Als je had gezegt 31-05-2003 en 1-06-2003 dan had ik je gesnapt, nu niet echt..

(of had evito een 2 maanden ban?)
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 16-08-2003, 14:35
hi
hi is offline
Nee Ochlocraat zegt dat hij last heeft gehad van Evito dat maak ik er uit op terwijl Ochlocraat pas lid was nadat Evito zijn laatste post had verstuurd!
Oud 16-08-2003, 14:43
Raging Retard
Avatar van Raging Retard
Raging Retard is offline
Ik hoor uit verschillende bronnen dat Evito gewoon Ochlocraat is.
Ik kan ook wel posten dat ik verkracht ben door Mennuz
Oud 16-08-2003, 14:55
vluchtgedrag
vluchtgedrag is offline
ik ben van mening dat de zogenaamde 'beruchte forummers' juist dat stukje extra sfeer scheppen dat een forum nodig heeft. natuurlijk zijn er grenzen, en zullen er altijd randfiguren blijven bestaan die het aangename voorbijstreven met behulp van opmerkingen die mijns inziens echt niet door de beugel kunnen. Over het algemeen zie ik de 'beruchte forummers' echter als een toegevoegde waarde die het verblijf hier veraangenamen. met weemoed denk ik dan ook nog steeds terug aan frankzinnig:

frankzinnig, kerel, nog immer besteed ik mijn armlastige leventje om uw weldadige personage te aanbidden. alle lof gaat uit naar u, u die ik bemin! met vriendelijke groet, uw op een na grootste fan...
Oud 16-08-2003, 15:12
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
hi schreef op 16-08-2003 @ 15:35:
Nee Ochlocraat zegt dat hij last heeft gehad van Evito dat maak ik er uit op terwijl Ochlocraat pas lid was nadat Evito zijn laatste post had verstuurd!
Lees! Hij werd vergeleken met Evito, ging dus rondvragen en heeft waarschijnlijk ook de search gebruikt. Vandaar dat hij het wist van het verkrachtings verhaal...

*zucht*
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 16-08-2003, 17:48
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Voor de mensen hierboven behalve Qamra verwijs ik graag naar het "Lees je wel goed"-topic, op dit moment ietwat boven dit topic op De Kantine.
Oud 16-08-2003, 18:20
hi
hi is offline
Citaat:
Qamra schreef op 16-08-2003 @ 16:12:
Lees! Hij werd vergeleken met Evito, ging dus rondvragen en heeft waarschijnlijk ook de search gebruikt. Vandaar dat hij het wist van het verkrachtings verhaal...

*zucht*
Sorry door de omhaal van woorden begreep ik de zin verkeerd! Dat bedoel ik nou ! Sorry dat je moet zuchten door mij
Oud 16-08-2003, 18:51
miro
Avatar van miro
miro is offline
Ik kan af en toe wel om ze lachen. Maar zeker niet altijd.

En ik weet uit mn forumbaastijd dat deze personen behoorlijk irritant kunnen zijn. Begrijp wel waarom ze gebanned worden.
Oud 16-08-2003, 18:52
Raging Retard
Avatar van Raging Retard
Raging Retard is offline
Citaat:
hi schreef op 16-08-2003 @ 19:20:
Sorry door de omhaal van woorden begreep ik de zin verkeerd! Dat bedoel ik nou ! Sorry dat je moet zuchten door mij
Zeg je dat ook tegen je vriendin in bed?
Oud 16-08-2003, 19:01
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Citaat:
Raging Retard schreef op 16-08-2003 @ 19:52:
Zeg je dat ook tegen je vriendin in bed?
Hahaha
Oud 16-08-2003, 19:37
Psychopath
Avatar van Psychopath
Psychopath is offline
Citaat:
Xerxes schreef op 15-08-2003 @ 20:27:
BLA BLA BLA
zelfde soort vraag:"Vind je het echt nodig dit soort onzin op de kantine te posten?"
__________________
"Well if it’s from the internatz it must be true!" © Jamie Hyneman 27-5-2009
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:36.