Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2002, 19:15
whizzer
whizzer is offline
hey, ik zit beetjuh met probleempje, het wil namelijk sociaal niet ech vlotten.....


Thuis gaat het ook niet helemaal goed, mn ma houdt wel van me enzow, maar mn pa heeft alcohol probleem en daar ben ik nog steeds niet overheen.MAargoed, daar kanik wel mee leven.

Maar sociaal wil het ook niet echt. Ik ben nou 16, eni k ben in totaal met 2 meisjes geweest, en dan niet vast, maar gewoon op een feest. De meisjes die ik leuk vind doen wel aardig tegen me enzow, maar meer ook niet. En elke keer als ik denk dat het ergens toe leidt krijgen ze een vriendje ofiets anders. En (volgensmij) ligt het niet aan mezelf, ik ouwehoer wel veel met vriend(inn)en, loop er over het algemeen goed gekleed bij, ben geen pispaal ofzow en doe geen rare dingen. Ik ben de afgelopen 3 maanden elke weekend uit geweest, naar verschillende dingen, en nog geen succes. Ik weet niet waarom, maar het schijnt niet te mogen. En echt goede vrienden heb ik ook niet, ze zijn wel aardig, maar niet iemand die echt achter je staat. Hoewel ik dus wel vrienden heb, voel ik me nogal alleen/eenzaam. Ik heb dit niet aan mn ouders verteld, die snappen het toch niet volgensmij. Maar wat moet ik hiermee aan?? Ik moet dit ff kwijt, omdat ik niet weet wat ik er mee moet, en ik lig er s'nachts ook over te piekeren, maar dat helpt eigenlijk helemaal niet
__________________
Ik hou van Jehova's. Gewoon domme mensen zijn vervelend. Maar domheid, gepaard met religieuze bezetenheid, is fascinerend. (Bomans)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-06-2002, 19:27
Verwijderd
Het lijkt erop dat je er wat teveel mee bezig bent.. Als je zo erg naar die dingen gaat meten, van met zoveel meisjes geweest, wel op stap maar geen succes enz. dan ben je teveel op zoek, dit soort dingen gebeuren namelijk juist meestal op momenten dat je er helemaal niet mee bezig bent..

Ik begrijp je gevoel van eenzaamheid wel, ik heb wel vriendinnen enzo, maar niet een beste vriendin, of eentje die ik heel vaak spreek. Ik heb het gezellig met ze, doe zo nu en dan met ze, bel wel en meel wel enzo, maar niet 1 iemand die me door en door kent.. Dit heb ik echter gevonden in mn vriend..

Ik weet niet echt een oplossing voor je probleem, ik weet van mezelf in ieder geval dat op internet diepe gesprekken voeren met mensen makkelijker gaat, en ik zo met bepaalde mensen toch wel een hechte band heb en het idee heb dat ze er voor me zijn. Misschien gaat dat tussen jou en je vrienden/vriendinnen zo ook makkelijker, en kun je op die manier een hechte band opbouwen met iemand, waardoor je je neit meer zo alleen voelt.

Verder zou ik me niet zo heel veel zorgen maken enzo hoor, pieker er niet teveel over, dat helpt idd niets..

En als je wil praten of iets dergelijks kun je me meelen, dusjcrib@dolfijn.nl

xxx Kim
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 19:31
tatoo
Avatar van tatoo
tatoo is offline
Citaat:
whizzer schreef:
hey, ik zit beetjuh met probleempje, het wil namelijk sociaal niet ech vlotten.....


Thuis gaat het ook niet helemaal goed, mn ma houdt wel van me enzow, maar mn pa heeft alcohol probleem en daar ben ik nog steeds niet overheen.MAargoed, daar kanik wel mee leven.

Maar sociaal wil het ook niet echt. Ik ben nou 16, eni k ben in totaal met 2 meisjes geweest, en dan niet vast, maar gewoon op een feest. De meisjes die ik leuk vind doen wel aardig tegen me enzow, maar meer ook niet. En elke keer als ik denk dat het ergens toe leidt krijgen ze een vriendje ofiets anders. En (volgensmij) ligt het niet aan mezelf, ik ouwehoer wel veel met vriend(inn)en, loop er over het algemeen goed gekleed bij, ben geen pispaal ofzow en doe geen rare dingen. Ik ben de afgelopen 3 maanden elke weekend uit geweest, naar verschillende dingen, en nog geen succes. Ik weet niet waarom, maar het schijnt niet te mogen. En echt goede vrienden heb ik ook niet, ze zijn wel aardig, maar niet iemand die echt achter je staat. Hoewel ik dus wel vrienden heb, voel ik me nogal alleen/eenzaam. Ik heb dit niet aan mn ouders verteld, die snappen het toch niet volgensmij. Maar wat moet ik hiermee aan?? Ik moet dit ff kwijt, omdat ik niet weet wat ik er mee moet, en ik lig er s'nachts ook over te piekeren, maar dat helpt eigenlijk helemaal niet
Wij zitten allebij in het zelfe schuitje.
Hier heb je me msn adre: jacob_de_vos@hotmail.com
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 20:06
a girl like me
a girl like me is offline
heey!

Ik heb ook eigenlijk hetzelfde probleem, ik heb ook wel vrienden, maar degene aan wie ik eigenlijk alles vertelde heeft me eigenlijk laten vallen, ik ben 2,5 maand niet op school geweest en toen liet ze niets van haar horen... ik denk dat erover praten helpt, zoals kim volgens mij, net al zei met mensen praten en als je die niet in je directe omgeving kunt vinden is internet daar een goed hulpmiddel bij.
En dat je nog geen vaste vriendin hebt, waar dat aan ligt weet ik ook niet, maar ik denk dat dat nog wel komt, dat merk ik ook bij mezelf, als ik naar iemand opzoek ben dat vind je juist niemand, dus heb geduld (al heb ik dat zelf ook eigenlijk niet hoor, maar goed)
Ik hoop dat het je lukt met mensen te gaan praten en dat je wel daardoor goede vriendschappen op kunt gaan bouwen!
succes!
a girl like me
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 20:24
whizzer
whizzer is offline
thx, opzich heb ik wel een hele goede vriend, nou ja, had, want hij is nou (letterlijk) elke dag stoned, dus daar heb ik nix aan. Het klinkt misschien zielug, maar omdat redelijk wat vrienden van me alle meisjes kunnen krijgen die ze willen, voel ik me een beetje een 'loser', hoewel zij me er niet op pakken ofzow......
__________________
Ik hou van Jehova's. Gewoon domme mensen zijn vervelend. Maar domheid, gepaard met religieuze bezetenheid, is fascinerend. (Bomans)
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 21:19
the Comebackkid
the Comebackkid is offline
wat is er dan mis met elke dag stoned zijn? KAn ie dan opeens geen vriend meer van je zijn omdat ie iets minder zegt en zit t e dromen? Raar hoor.

Ik zou zeggen; zoek wat plaatsen om heen te gaan naast je school dan leer je wel mensen kennen met wie je veel kunt doen en samen weer meidjes kunt gaan chekken.

Voorbeelden: een bandje starten/voetbalclub/boksclub of andere vechtsport/ schaakvereniging/ stamkroeg waar veel bekenden van je zitten/ vul maar in iets voor jou
__________________
detach_yourself@hotmail.com
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 21:53
whizzer
whizzer is offline
Citaat:
the Comebackkid schreef:
wat is er dan mis met elke dag stoned zijn? KAn ie dan opeens geen vriend meer van je zijn omdat ie iets minder zegt en zit t e dromen? Raar hoor.

Ik zou zeggen; zoek wat plaatsen om heen te gaan naast je school dan leer je wel mensen kennen met wie je veel kunt doen en samen weer meidjes kunt gaan chekken.

Voorbeelden: een bandje starten/voetbalclub/boksclub of andere vechtsport/ schaakvereniging/ stamkroeg waar veel bekenden van je zitten/ vul maar in iets voor jou
nee, maar daar bedoel ik mee dat ik niet normaal met hem kan praten, hij zit steeds wazig te kijken en te ijlen, of gek te doen.
__________________
Ik hou van Jehova's. Gewoon domme mensen zijn vervelend. Maar domheid, gepaard met religieuze bezetenheid, is fascinerend. (Bomans)
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 22:22
kittyme
kittyme is offline
Zo maar even een stomme vraag hoor... Maar ga je uit met alleen maar jongens of ook met meiden? Ikzelf kreeg namelijk ook nooit heel veel aandacht van jongens (ben meisje), maar waarschijnlijk kwam dat, doordat ik bijna altijd met jongens uitga. Iedereen dacht blijkbaar dat één van die vrienden van me mijn vriendje was, dus probeerden ze ook niks. Ze zouden immers geen kans bij me maken...
Toen ik afgelopen weekend met een klasgenote uitging (meisje dus), zonder jongens erbij, werd ik opeens wél aangesproken, terwijl ik er geeneens anders uitzag dan normaal ofzo. (Voelde me opeens stukken beter )

Volgens mij helpt het dus als je alleen maar met mensen van je eigen geslacht uitgaat... Dat is mijn ervaring tenminste, dan denken ze niet dat je al een vriendin hebt en heb je meer kans dat iemand eens op jou afstapt!

Groetjes,
Kittyme (die voortaan vaker met alleen maar meiden uitgaat )
__________________
Walking on sunshine :)
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 08:38
whizzer
whizzer is offline
Meestal ga ik met een groep jonges uit, en dan 2 of 3 meisjes nog. Aan het aantal meisjes ligt het niet, en ik zie dr ook niet uit als een homo (niet dat ik wat tegen homo's heb ofzow hoor), duz daar ligt ut niet aan
__________________
Ik hou van Jehova's. Gewoon domme mensen zijn vervelend. Maar domheid, gepaard met religieuze bezetenheid, is fascinerend. (Bomans)
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 17:35
tatoo
Avatar van tatoo
tatoo is offline
Tja, zou moeilijk gaan om ergens heen te gaan, en met me ziekete kan ik ook niet echt uitgaan
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 17:45
Verwijderd
Op sociaal gebied was ik ook nooit de sterkste .. maar ja, ik ben een typische einzelgaenger; excentriek, vaak volstrekt ingenomen door zijn gedachtenwereld, ervaart anderen snel als vervelend en saai, etc, etc..

Ik sluit er langzamerhand vrede mee. Soms ga ik uit, ik ga ook naar meetings, dus zo nu en dan eens onder mensen zijn is wel fijn .. maar op den duur hou ik het gewoon niet uit

Laatst gewijzigd op 19-06-2002 om 17:48.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 19:04
sweatbear
sweatbear is offline
Ik heb het niet zelf meegemaakt maar 1 van mijn beste vrienden wel...
Hij heeft het heel moeilijk gehad op de basisschool en nu nog steeds..
Hij zit altijd binnen en gaat nooit naar buiten toe...
Dankzij mij komt ie met mijn vrienden in aanraking en dat klikt goed..
Hij heeft ook nog nooit een vriendinnetje gehad.. tenminste niet echt serieus en daar zit hij heel erg mee...
ONdanks dat ik het niet mee gemaakt heb weet ik wel hoe jij je voelt...

Je moet alleen niet te graag willen dat meisjes je leuk vinden...
Meestal zien meisjes dat en werkt het anders...

Ik hoop dat het lukt... en hopelijk krijg je een lief meisje
Ik wens je veel suc6

kissies sweatbear
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #68
darkfairy
494 07-09-2006 19:19
Algemene schoolzaken soms zie ik het ff niet meer zitten, wat doen jullie eraan ??
devilcat
12 15-11-2005 14:15
Psychologie ik weet het ff niet meer
..*0ne kisz*..
10 29-07-2004 16:20
Psychologie Ik weet het echt niet meer
Another Way
3 22-08-2003 23:34
Liefde & Relatie ik weet het niet meer....
browneyes
8 25-03-2002 10:09
Verhalen & Gedichten Deur naar de horizon..
Rosie
1 15-11-2001 20:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:30.