Oud 14-06-2007, 07:54
Frankrijk
Avatar van Frankrijk
Frankrijk is offline
Hier is hij al:

http://www.cito.nl/vo/ce/havovwo/omzet2007/eind_fr.htm
__________________
Montaigne: ''Que sais-je?''
Advertentie
Oud 14-06-2007, 08:05
Verwijderd
Ja godverdegodver,

Engels, 0,1 dan heb ik waarschijnlijk gewoon tekort voor een 7
Sk1,2 : laag? maar misschien wel terecht
Wiskunde1,2: buh, bah, ik weet het niet maar bah.
Na1,2: oké
Ne: bah
Muziek: 1,6 *jeeeeej*
Oud 14-06-2007, 08:06
JasonLL
JasonLL is offline
ges & eco1,2 0.9?
Gek geworden.
Oud 14-06-2007, 08:06
Verwijderd
Compex is godzijdank hoog.
Latijn is godzijdank hoog.

Duits valt echt tegen
Frans is ook hoog.
Engels is laag, maar dat wisten we al.

En AK hoger dan GS .
En Nederlands is ook wel fijn .

Het ziet er weer goed uit.
Oud 14-06-2007, 08:07
zow
Avatar van zow
zow is offline
ja muziek 1,6....dat is echt zo van...woooowz
maar daar ben ik dan wel weer heeeeel erg blij mee
heb ik misschien toch nog een 7 op m'n eindlijst
__________________
...lalalalaalalaaalalaaaaala...hoezo normaal? =)
Oud 14-06-2007, 08:08
blondaapje
blondaapje is offline
wat een schrale normering.
biologie is wel hoog maar had nog hoger moeten zijn
natuurkunde is wel ok
scheikunde is enigszins laag
nederlands is te laag
engels is laag maar terecht, wel érg laag als je het mij vraagt
m&o is echt te laag
wiskunde is ook te laag
Oud 14-06-2007, 08:09
Verwijderd
Citaat:
zow schreef op 14-06-2007 @ 08:07 :
ja muziek 1,6....dat is echt zo van...woooowz
maar daar ben ik dan wel weer heeeeel erg blij mee
heb ik misschien toch nog een 7 op m'n eindlijst
Door die norm gaat mijn cijfer misschien wel naar een redelijk cijfer (een voldoende ofzo)

Maaar bah, ik baal van de norm, ik ha dop z'n minst voor 1 van mijn profielvakken een norm van 1,nogwat wel heel fijn gevonden.

Maargoed.. de rest, succes met wachten, ik ga ontbijten, douchen, de stad in en een bikinikopen omdat ik pas tussen 15.00 - 16.00 gebeld word, maar eerst even balen van de normen natuurlijk.
Oud 14-06-2007, 08:09
zow
Avatar van zow
zow is offline
Citaat:
blondaapje schreef op 14-06-2007 @ 08:08 :
wat een schrale normering.
biologie is wel hoog maar had nog hoger moeten zijn
natuurkunde is wel ok
scheikunde is enigszins laag
nederlands is te laag
engels is laag maar terecht, wel érg laag als je het mij vraagt
m&o is echt te laag
wiskunde is ook te laag
schraal????
ik vind het eigenlijk echt heel erg hoog allemaal (ja okay, engels en duits niet, maar vorig jaar waren duits en frans ook 0,0 dus had niet anders verwacht bij de talen, frans viel weer mee!)

het was vorig jaar al zo'n discussie dat ze eigenlijk wilden proberen alle normeringen sowieso onder de 1 te brengen, maar liefst zelfs naar 0. Dus ik vind het echt super meevallen
__________________
...lalalalaalalaaalalaaaaala...hoezo normaal? =)
Oud 14-06-2007, 08:12
zow
Avatar van zow
zow is offline
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 14-06-2007 @ 08:09 :
Door die norm gaat mijn cijfer misschien wel naar een redelijk cijfer (een voldoende ofzo)

Maaar bah, ik baal van de norm, ik ha dop z'n minst voor 1 van mijn profielvakken een norm van 1,nogwat wel heel fijn gevonden.

Maargoed.. de rest, succes met wachten, ik ga ontbijten, douchen, de stad in en een bikinikopen omdat ik pas tussen 15.00 - 16.00 gebeld word, maar eerst even balen van de normen natuurlijk.
ik was er gewoon voor mezelf bij elk vak vanuit gegaan va 0,0....dan kon het alleen maar meevallen al hoopte ik wel op die 0,7 voor wiskunde en die was ter ook zelfs 0,8 haha
__________________
...lalalalaalalaaalalaaaaala...hoezo normaal? =)
Oud 14-06-2007, 08:13
pino123
pino123 is offline
-OMG Eng?!?!?! Hierdoor heb ik echt een 4 of een 5 voor dit vak. Dit vind ik echt belachelijk laag
-Ned, WiB1, Sk1 vind ik wel redelijk
- Bio12, Na1 en Eco1 vind ik goed
__________________
Jacob lovesss you
Oud 14-06-2007, 08:13
Verwijderd
Citaat:
zow schreef op 14-06-2007 @ 08:12 :
ik was er gewoon voor mezelf bij elk vak vanuit gegaan va 0,0....dan kon het alleen maar meevallen al hoopte ik wel op die 0,7 voor wiskunde en die was ter ook zelfs 0,8 haha
Ja ik ook, maar ik was wel even gaan doorrekenen naar wat ik nodig zou hebben omdat een aantal vakken kantje boord waren.. Dus daarom, maar bah hoor.
Oud 14-06-2007, 08:17
Verwijderd
Ik vind Engels en natuurkunde 1,2 compex echt te laag .. maar voor de rest is het allemaal wel oké. Ik snap er niets van, hoe kan compex nu lager zijn dan gewoon. Ik haat compex. Kan er niet een of andere theorie zijn dat scholen die kiezen voor compex ook slimmere natuurkunde1,2-leerlingen hebben? Nee zeker .. Maar ja, misschien dat die docenten betrokkener zijn en er meer over nadenken en daardoor hun kennis beter over kunnen dragen. Naja, ik bazel maar wat. Maar ja, wat zal ik herkansen .. natuurkunde of Engels denk ik.
Oud 14-06-2007, 08:17
zow
Avatar van zow
zow is offline
mja, dat deed ik dan ook wel, maar ik durfde mezelf gewoon niet te beloven dat het dan ook zulke normeringen zouden worden wel geleerd van vorig jaar
hmmz...alleen nu moet ik nog even gaan bedenken wat ik nou toch moet gaan doen....nog expres heeeel laat naar bed gegaan (4 uur) zodat ik lekker uit kon slapen...nou heb geen oog dichtgedaan

't is alleen niet echt gezellig weer om straks die vlag buiten te hangen weet niet hoe het bij jullie zit, maar hier giet het al 3 uur onophoudelijk!
__________________
...lalalalaalalaaalalaaaaala...hoezo normaal? =)
Oud 14-06-2007, 08:18
Verwijderd
Citaat:
Delhi schreef op 14-06-2007 @ 08:17 :
Ik vind Engels en natuurkunde 1,2 compex echt te laag .. maar voor de rest is het allemaal wel oké. Ik snap er niets van, hoe kan compex nu lager zijn dan gewoon. Ik haat compex. Kan er niet een of andere theorie zijn dat scholen die kiezen voor compex ook slimmere natuurkunde1,2-leerlingen hebben? Nee zeker .. Maar ja, misschien dat die docenten betrokkener zijn en er meer over nadenken en daardoor hun kennis beter over kunnen dragen. Naja, ik bazel maar wat. Maar ja, wat zal ik herkansen .. natuurkunde of Engels denk ik.
Wiskunde Compex is juist echt heeeeel erg hoog.
Oud 14-06-2007, 08:19
Verwijderd
Citaat:
zow schreef op 14-06-2007 @ 08:17 :
mja, dat deed ik dan ook wel, maar ik durfde mezelf gewoon niet te beloven dat het dan ook zulke normeringen zouden worden wel geleerd van vorig jaar
hmmz...alleen nu moet ik nog even gaan bedenken wat ik nou toch moet gaan doen....nog expres heeeel laat naar bed gegaan (4 uur) zodat ik lekker uit kon slapen...nou heb geen oog dichtgedaan

't is alleen niet echt gezellig weer om straks die vlag buiten te hangen weet niet hoe het bij jullie zit, maar hier giet het al 3 uur onophoudelijk!
Ja, wij zijn uitgegaan van de gemiddeldes van de afgelopen jaren, maargoed engels enzo wijkt wel af. Maargoed, op school weten ze of ik geslaagd ben, en ik hoor het vanzelf wel, en anders een her, naja.

Regen heb ik hier nog niet gezien komt vast nog wel voorbij
Oud 14-06-2007, 08:22
zow
Avatar van zow
zow is offline
ach ja....we kunnen er nu niks meer aan veranderen hè....
oef en ik dacht nog wel dat die knoop in m'n maag wel weg zou gaan nu ik de normeringen gezien heb....niet dus
waaaaarom bellen ze bij ons dan ook pas zo laat!!!
__________________
...lalalalaalalaaalalaaaaala...hoezo normaal? =)
Oud 14-06-2007, 08:23
Milll
Avatar van Milll
Milll is offline
Ik heb alleen maar zesjes, en ik heb echt GEEN zin om te herkansen... niet echt slim maja jammer hoor ik heb het gehaald
Oud 14-06-2007, 08:24
Miroir
Avatar van Miroir
Miroir is offline
Aardrijkskunde 1.2 Ik heb een rondedansje gemaakt net.
Als ik gelijk heb in mn aantal punten heb ik miss een voldoende en ben ik misschien geslaagd. Spannend!
__________________
Every road has a turning, that's the way you keep learning..
Ads door Google
Oud 14-06-2007, 08:31
ecrivaine
Avatar van ecrivaine
ecrivaine is offline
Engels en scheikunde 1,2 zijn echt belachelijk laag.
En wtf, waarom heeft natuurkunde 1,2 PMN geen eigen normering? Dat was veel moeilijker . Nu haal ik net geen 8.
Nederlands gaat er net om hangen... Grieks daarentegen is weer heel mooi . Zo moeilijk was die ook weer niet eigenlijk. Biologie is ook aan de hoge kant, maar daar maakte het me nou net niet zoveel uit.
__________________
Hold my head, we'll trampoline finally through the roof
Oud 14-06-2007, 08:33
Verwijderd
Citaat:
ecrivaine schreef op 14-06-2007 @ 08:31 :
Engels en scheikunde 1,2 zijn echt belachelijk laag.
En wtf, waarom heeft natuurkunde 1,2 PMN geen eigen normering? Dat was veel moeilijker . Nu haal ik net geen 8.
Nederlands gaat er net om hangen... Grieks daarentegen is weer heel mooi . Zo moeilijk was die ook weer niet eigenlijk. Biologie is ook aan de hoge kant, maar daar maakte het me nou net niet zoveel uit.
PMN heeft wel een eigen normering, te weten 1,4. Kijk maar op http://www.eindexamen.nl/9336107/d/o...evomednorm.pdf
Oud 14-06-2007, 08:43
Lethe
Lethe is offline
Ik hoopte dat de normeringen me een beetje gerust zouden stellen. Wat aardrijkskunde betreft is dat wel zo, maar geschiedenis, wiskunde en economie vallen me toch tegen. Had stiekem gehoopt op een norm van 1,0
Gezien mijn lage SE-cijfers ben ik nu echt heel misselijk van de zenuwen.
__________________
Nice
Oud 14-06-2007, 08:44
Barones
Avatar van Barones
Barones is offline
Engels!! like wtf? laag!!
Oud 14-06-2007, 08:48
Verwijderd
Citaat:
Barones schreef op 14-06-2007 @ 08:44 :
Engels!! like wtf? laag!!
Het was dan ook wel tering makkelijk ;x.
Oud 14-06-2007, 08:49
ecrivaine
Avatar van ecrivaine
ecrivaine is offline
Citaat:
Delhi schreef op 14-06-2007 @ 08:33 :
PMN heeft wel een eigen normering, te weten 1,4. Kijk maar op http://www.eindexamen.nl/9336107/d/o...evomednorm.pdf
Oooh, echt waar?
*omhelst*
__________________
Hold my head, we'll trampoline finally through the roof
Oud 14-06-2007, 08:52
Lethe
Lethe is offline
Wat is PMN? (ik kan de link niet openen, dan loopt mijn pc vast)
__________________
Nice
Advertentie
Oud 14-06-2007, 08:54
ecrivaine
Avatar van ecrivaine
ecrivaine is offline
Citaat:
AllureV schreef op 14-06-2007 @ 08:52 :
Wat is PMN? (ik kan de link niet openen, dan loopt mijn pc vast)
project moderne natuurkunde; als aanvulling op natuurkunde 1,2
__________________
Hold my head, we'll trampoline finally through the roof
Oud 14-06-2007, 08:56
VZR17
VZR17 is offline
Iedereen vond Engels wel zo makkelijk. Maar als we met zijn alleen even naar het Engels examen 2006 kijken zien we dat die veel en veel makkelijker is. De norm was in 2006 0.4, dus ik vind die 0.1 echt schandalig laag.

IK vind die 0.9 voor geschiedenis ook tegenvallen hoor. Vind daarentegen de 0.9 voor Nederlands en Economie 1,2 te hoog.
Oud 14-06-2007, 08:58
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
ecrivaine schreef op 14-06-2007 @ 08:54 :
project moderne natuurkunde; als aanvulling op natuurkunde 1,2
Dank.
__________________
Nice
Oud 14-06-2007, 09:00
Lethe
Lethe is offline
De gemiddelde norm van geschiedenis is 0,7. 0,9 is dus wel 0,2 hoger. En economie is niet zo hoog, als je nagaat dat de gemiddelde norm 1,2 is. En het examen leek makkelijker dan het is, volgens mij.
Hebben jullie de normen van havo gezien trouwens? Die zijn allemaal fucking hoog! Geschiedenis 1,7, aardrijkskunde 1,8... en weet ik het wat. Gaan ze op havo niet uit van een gemiddelde van een 6,2 van een profielvak?
__________________
Nice
Oud 14-06-2007, 09:09
yavanna
Avatar van yavanna
yavanna is offline
Pff ik had liever Engels wat hoger gezien omdat ik er toch nog op hoopte mijn cijfer omhoog te halen maar met zo'n norm zit dat er niet in.
Verder ben ik best wel tevreden Zo slaag ik tenminste wel!
En voor bio ga ik dan geen her doen en héél mischien voor natuurkunde 1 want dat was echt kennis die ik opeens niet meer wist dus als ik daar nog even goed aan ga zitten kan ik veel beter.
Oud 14-06-2007, 09:17
Sieffie
Sieffie is offline
Engels, belachelijk laag voor het aantal open en wel/niet-vragen. Latijn, jeej, joepie, jeej! Wiskunde, t blijft een vak waar ze je heel erg mee kunnen naaien, die 6 zit er wss dus niet in. Natuurkunde, vooruit, al loop ik zo waarschijnlijk net die 8 mis. Scheikunde, had nog wel iets hoger gemogen. Biologie, wel tevreden mee. Nederlands, gezien de onduidelijke samenvatting toch wat aan de lage kant.
Oud 14-06-2007, 09:22
Mono-racer
Avatar van Mono-racer
Mono-racer is offline
Wiskunde B1 maar 0,7! Damn, nu spant het er ècht om...
Oud 14-06-2007, 09:27
RodeKrab
Avatar van RodeKrab
RodeKrab is offline
Citaat:
AllureV schreef op 14-06-2007 @ 09:00 :
De gemiddelde norm van geschiedenis is 0,7. 0,9 is dus wel 0,2 hoger. En economie is niet zo hoog, als je nagaat dat de gemiddelde norm 1,2 is. En het examen leek makkelijker dan het is, volgens mij.
Hebben jullie de normen van havo gezien trouwens? Die zijn allemaal fucking hoog! Geschiedenis 1,7, aardrijkskunde 1,8... en weet ik het wat. Gaan ze op havo niet uit van een gemiddelde van een 6,2 van een profielvak?
Hier heb je wel meteen de 2 vakken die supermoeilijk waren. Bij Geschiedenis konden we 8 punten niet halen en ja aardrijkskunde hadden velen verpest.. dan komt er vanzelf zo'n norm uit
__________________
Dus..
Oud 14-06-2007, 09:43
vichog
Avatar van vichog
vichog is offline
Citaat:
Barones schreef op 14-06-2007 @ 08:44 :
Engels!! like wtf? laag!!
ja dat viel mij ook op...... slechts 0,1 .
Biologie vind ik wel mooi. Ik kon de laatste vraag niet maken, dus die 1,4 maakt 't wel goed .
Wiskunde b2 gewoon netjes N 1,0
natuurkunde 2 en scheikunde 2 net onder de N 1,0. Ook als je kijkt naar voorgaande jaren is dat helemaal niet slecht.
M&O met 0,6 gaat ook nog wel. Komt vast doordat al die leraren tegen die commissie hebben gezegd dat de toets makkelijk was...

ben 3 uur eerder uit m'n bed gekomen hiervoor..... pfff ik ga nog ff terug
__________________
Arguing on the internet is like running at the Special Olympics: even if you win you're still retarded.
Oud 14-06-2007, 09:46
TheTruth
Avatar van TheTruth
TheTruth is offline
Heeft het nog zin om ergens te klagen ?
__________________
“All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them.”
Oud 14-06-2007, 09:48
Lethe
Lethe is offline
Ja hoor, klagen mag altijd
__________________
Nice
Ads door Google
Oud 14-06-2007, 09:48
vichog
Avatar van vichog
vichog is offline
Citaat:
TheTruth schreef op 14-06-2007 @ 09:46 :
Heeft het nog zin om ergens te klagen ?
nah, denk 't niet. Je kunt nog wel gaan klagen voor de normeringen van de herkansingen..... als je die evt. gaat doen.
__________________
Arguing on the internet is like running at the Special Olympics: even if you win you're still retarded.
Oud 14-06-2007, 10:04
lalaloveyou
Avatar van lalaloveyou
lalaloveyou is offline
Door die stomme engels norm heb ik waarschijnlijk net niet de 8 die ik zo graag wilde
Maar verder zijn ze wel oke.
Oud 14-06-2007, 10:05
Larry Flint
Larry Flint is offline
Whahaha wat een kutnormering. Ik had wel verwacht dat engels iets hoger zou zijn, zeker geen 0,1. Duits is te laag, frans is te hoog want nu heb ik waarschijnlijk voor frans een fucking 7,3 en voor duits een 5,8 terwijl ik in duits veel beter ben. Geschiedenis is wel ok, en Nederlands ook. Gelukkig ben ik nergens uitgegaan van hoger dan 1, hoewel bij wiskunde wel omdat het normaal altijd wel boven/rond de 1 zit.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 14-06-2007, 10:20
Verwijderd
duits wtf! en filosofie ook niet hoog genoeg. nouja afwachten was het toch al dus ja we zullen zien.
Oud 14-06-2007, 10:32
Essie_88
Avatar van Essie_88
Essie_88 is offline
Citaat:
Mono-racer schreef op 14-06-2007 @ 09:22 :
Wiskunde B1 maar 0,7! Damn, nu spant het er ècht om...
Oud 14-06-2007, 10:48
wouterkolk
wouterkolk is offline
jezus, wat een kutnormering. Al mijn normeringen zijn onder de 1 behalve aardrijkskunde, laat ze dan gewoon goede examens maken
Oud 14-06-2007, 10:50
HMV
HMV is offline
Engels is gewoon TE laag...
Oud 14-06-2007, 10:51
rensd
Avatar van rensd
rensd is offline
Nederlands: naar verwachting
Engels: die vind ik echt veeeel te laag
Latijn: Kijk, zo mag ik het zien
Sk1,2: Beetje aan de lage kant had eerder 0,8 of 0,9 verwacht
Bio1,2 compex: Kan ik mee leven
Na1,2 compex: 0,4? Compex is veel vervelender dan het gewone examen naar mijn mening
WiB1,2: naar verwachting
Oud 14-06-2007, 10:52
Mono-racer
Avatar van Mono-racer
Mono-racer is offline
Citaat:
rensd schreef op 14-06-2007 @ 10:51 :

Latijn: Kijk, zo mag ik het zien
Precies ja!
Oud 14-06-2007, 10:57
steefos
Avatar van steefos
steefos is offline
wiskunde 0,7 en scheikunde 0,8 is echt te laag. Engels was te verwachten, maar ZO makkelijk vond ik het niet.
Grieks 1,4 vind ik eigenlijk best wel hoog (komt mij wel heel goed uit want het ging echt bagger, maar volgesmij was het voor de rest van onze groep niet zo moeilijk)
Oud 14-06-2007, 11:06
polichinelle
Avatar van polichinelle
polichinelle is offline
Frans een 0,6! ik had 0,4 nodig als het goed is.

Verder vind ik het belachelijk dat kunstgeschiedenis 1,1 heeft en geschiedenis 0,9. Geschiedenis was duidelijk veel moeilijker.

Ik ben benieuwd, word over 2 uur gebeld.
__________________
i was everything you wanted until i quit
Oud 14-06-2007, 12:33
Caps
Caps is offline
Wtf Engels? Ten eerste dacht ik dat engels nooit lager kon zijn dan 0.4 en ten tweede deze was echt wel ietsjes moeilijker dan vorig jaar
__________________
Falen = geen optie
Oud 14-06-2007, 12:35
Caps
Caps is offline
Echt belachelijk dat bio hoger heeft dan bio compex. Ik ga zeker klagen bij onze school, mijn leraar: 'compex heeft altijd voordeel, en heeft ook altijd een hogere normering'. Gewoon afschaffen die onzin, voegde totaal niks toe dat compex deel, had net zogoed afgedrukt kunnen worden.
__________________
Falen = geen optie
Oud 14-06-2007, 12:36
lalaloveyou
Avatar van lalaloveyou
lalaloveyou is offline
Hm, ik baal nog steeds van engels. En ik begin steeds zenuwachtiger te worden >< Nog een uurtje gok ik.... pffff
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:37.