Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2009, 23:24
Allure
Allure is offline
Welkom bij weerwolfspel 60. Dit is het officiële Weerwolfspel-topic

Post ‘ik doe mee’ om mee te doen en maak geen lijstjes, want anders wordt het onoverzichtelijk en komen er vergissingen. De spelleider zal wel een lijst maken, zodat er in die lijst kan worden gekeken hoeveel plaatsen er nog over zijn.
Afhankelijk van de interesse wordt er bepaald hoeveel plaatsen en functies er zijn.
(© fizzle en flyaway)

De spelregels van het befaamde weerwolfspel:
Spoiler




Ik doe mee.
Advertentie
Oud 16-06-2009, 23:43
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Hier staan ook nog weerwolfspelregels Alleen zijn ze nog incompleet omdat ze nooit zijn afgemaakt.

http://deslyxie.nl/wwspel55/weerwolfspelregels.html
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 16-06-2009, 23:45
Verwijderd
Ik neem de vrijheid de pm's te versturen naar de lijst, nu het topic open is
Oud 16-06-2009, 23:57
Verwijderd
Zijn er al spelleiders voor dit spel? Zo nee, dan bied ik mij aan (wie wil nog meer?). Zo ja: dan speel ik gewoon mee :indek:
Oud 17-06-2009, 00:11
Verwijderd
Ik wil wel, maar ik ben 6 dagen per week niet thuis 's middags en 's avonds dus ik doe NIET mee, maar dit is een tvp!
Oud 17-06-2009, 00:36
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Ik speel wel weer mee.

Zijn er nou nog aanpassingen geweest aan de regels wegens vorig spel?
Oud 17-06-2009, 03:01
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Ik doe mee...

(kan eigenlijk niet ivm toetsen maar het is #60 dus ik prop het er wel tussen, is toch maar een paar dagen anyway)
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 17-06-2009, 06:14
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
ik doe mee
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 17-06-2009, 06:27
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik doe mee.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 17-06-2009, 07:58
Verwijderd
Meedoe!
Oud 17-06-2009, 08:45
light fighter
light fighter is offline
Ik doe mee

en fantome beantwoordt je pm
Oud 17-06-2009, 08:47
Alyssia
Alyssia is offline
Ik wil graag meedoen, maar ik ben komende vrijdag t/m maandag op vakantie Dus tenzij dat heel erg is, doe ik mee
Oud 17-06-2009, 08:50
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Ik doe niet mee, (her)tentamens. Maar bedankt voor de PM!

Als de nieuwe spelleider mij even PM't, kan het wachtwoord gegeven worden.
Oud 17-06-2009, 09:28
Mutsieprutsie
Avatar van Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
Ik doe mee!
__________________
kusje!
Oud 17-06-2009, 09:42
Verwijderd
Citaat:
Ik wil graag meedoen, maar ik ben komende vrijdag t/m maandag op vakantie Dus tenzij dat heel erg is, doe ik mee
Ik wil dolgraag vrijdag tot en met maandag voor jou stemmen! Maar ik denk dat je beter van tevoren kunt stemmen, want ik ga vaak snel dood .
Oud 17-06-2009, 10:53
Verwijderd
Ik wil voor de verandering wel eens spelleiden, maar ik weet echt niet hoe ik de komende tijd in mijn tijd zit.
Oud 17-06-2009, 11:29
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik doe mee!

Liefs
Oud 17-06-2009, 11:34
Verwijderd
Citaat:
Als de nieuwe spelleider mij even PM't, kan het wachtwoord gegeven worden.
Citaat:
Ik wil voor de verandering wel eens spelleiden, maar ik weet echt niet hoe ik de komende tijd in mijn tijd zit.
Het wachtwoord heb ik opgevraagd, welke ervaren spelleider wil samen met mij deze keer doen?
Ads door Google
Oud 17-06-2009, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Zijn er al spelleiders voor dit spel? Zo nee, dan bied ik mij aan (wie wil nog meer?). Zo ja: dan speel ik gewoon mee :indek:
ik dus
Oud 17-06-2009, 11:36
Verwijderd
Wil een fb even een ip-check doen op Abzg?
Oud 17-06-2009, 11:38
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Wil een fb even een ip-check doen op Abzg?
U vraagt, wij draaien. Abzg kan meedoen.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 17-06-2009, 12:00
Bright Blue
Bright Blue is offline
Katje waarom vroeg je om een ip-chek?
Oud 17-06-2009, 12:02
Verwijderd
Omdat je een nieuwe (onbekende) speler bent, ter controle dat je niet een undercover bent van een andere user (en dan bijv onder twee namen meespeelt).
Oud 17-06-2009, 12:16
Verwijderd
Lijst tot nu toe:

1. Allure
2. VeGs
3. arPos
4. ~~Fantôme~~
5. Wammus
6. Absinthe
7. light fighter
8. Alyssia
9. Mutsieprutsie
10. Abzg

Oud 17-06-2009, 12:33
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Haii l0verz 'nd hat0rz,

Dit is een terugvindpost, maar ik doe, zoals beloofd, lekker niet mee.
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Advertentie
Oud 17-06-2009, 13:28
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Een paar huishoudelijke mededelingen:

Zorg dat je de spelregels goed hebt gelezen*
Stemmen is verplicht! Als je twee keer niet hebt gestemd worden we boos, na drie keer niet stemmen krijg je een rode kaart en mag je het volgende spel niet meedoen. Onder stemmen valt ook het eten/beheksen/opvragen.
Als je dood bent mag je niet meer posten. Een ""post als reactie op je overlijden mag. Ook mensen die niet meespelen: niet posten aub. Zo houden we het topic schoon en praat er niemand zijn mond voorbij.
Nav het vorige spel: truukjes met photoshop en paint en pm's zijn niet toegestaan. Verder mag je natuurlijk bluffen en liegen zoveel je wil.

*de regel dat als er 1 wolf en 1 dorpeling overblijven het spelt in gelijkspel eindigt, is bij dezen geschrapt. In dat geval hangt het af van de ronde wie er sterft en wie er wint.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 17-06-2009, 13:51
Verwijderd
Tvp, ik doe niet mee, denk ik.
Oud 17-06-2009, 16:28
Verwijderd
Ik doe mee.

tvp ?

Maargoed ik zal wel iets minder actief zijn dan vorige keer heb het nogal drukker.
Oud 17-06-2009, 16:51
kleinepierik
kleinepierik is offline
ik doe (ook) mee.

hopelijk meer dan 1 ronde...
Oud 17-06-2009, 18:51
Verwijderd
Ik doe mee. Zonder Pip, want die heeft geen zin.
Oud 17-06-2009, 18:57
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Lijst van potentiële weerwolfjes:

1. Allure
2. VeGs
3. arPos
4. ~~Fantôme~~
5. Wammus
6. Absinthe
7. light fighter
8. Alyssia
9. Mutsieprutsie
10. Abzg
11. Archont
12. kleinepierik
13. Kazet Nagorra
14. fizzle-fluffy
15. Ghidorah
16. Severus
17. Barabas
18. m3tr01dm1nd3d
19. JasperJD
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...

Laatst gewijzigd op 18-06-2009 om 17:04.
Oud 17-06-2009, 22:26
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
nou vooruit ik doe wel mee! Omdat het waarschijnlijk hierna heel lang niet kan.
Oud 18-06-2009, 07:41
Ghidorah
Avatar van Ghidorah
Ghidorah is offline
ik doe mee
__________________
Und jetzt komme die kamele.
Oud 18-06-2009, 12:42
MartinV
Avatar van MartinV
MartinV is offline
Ik ga zeker weer een keer meedoen, maar deze keer nog niet. Om mezelf te beschermen eigenlijk, want ik kan me niet teveel sog veroorloven op dit moment . Maar misschien volgende keer al wel weer.
__________________
Who invented liquid soap, and why?
Oud 18-06-2009, 12:48
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
nou vooruit ik doe wel mee! Omdat het waarschijnlijk hierna heel lang niet kan.
Precies hetzelfde hier, dus vooruit dan maar.

Ik zal proberen dit spel wat minder paranoïde te zijn en wat minder te bitchen (en ook wat gematigder te spelen, dus niet überactief).
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 18-06-2009, 12:51
Verwijderd
Nggg ik doe mee. Hopen dat ik geen wolf word.
Ads door Google
Oud 18-06-2009, 16:39
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Ik doe mij, kijken wat ik er van bak

thanks wammus voor de reminder"
Oud 18-06-2009, 16:44
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Al 18 spelers, dus nog 4 plaatsen vrij! De inschrijving sluit morgenavond om 20:30 (of eerder als het spel vol is). Dan worden de functies verstuurd, en de eerste hangronde zal zaterdag a.s. zijn.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 18-06-2009, 16:50
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
ik wil wel meedoen lijkt me vet
__________________
Yoloswag 420
Oud 18-06-2009, 17:40
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Het was een woelige avond in het Maaslander Medisch Centrum. De jonge, knappe dokter Archont beende met een verbeten gezicht naar de afdeling psychiatrie. Hij had een vervelende zenuwtrek in zijn linkersnorharen. m3tr01dm1nd3d, een psychiatrisch patient die al maanden op de afdeling zat, had weer een van zijn manische uitbarstingen. Allure, de bedrijfsjurist en een knappe tabby met een uitzonderlijk lange staart, was toevallig in de kamer aanwezig geweest en slaakte beledigde gilletjes. m3tr01dm1nd3d lachte blaffend, hetgeen best knap is voor een muis, en zwaaide zijn ontblote staart op een obscene manier in het rond, waarbij hij probeerde Allure op de achterkant van haar stijlvolle Donna Karanpakje te meppen. Allure kneep haar ogen samen en blies door haar tanden naar m3tr01d. Haar verloofde Wammus, die als algemeen bestuurslid voor het ziekenhuis optrad, zag het schouwspel door het raam van de kamer tandenknarsend aan. Maar m3tr01d had de knop van het kattenluikje dat toegang gaf tot de kamer zo gedraaid, dat men er nog wel uit, maar niet naar binnen kon. Wammus' staart had nog het meest weg van een grote oranje plumeau. "He fuile jeweetwelkater!!" Dat was Barabas, een hoogbejaarde verbitterde oorlogsveteraan en kamergenoot van de pubermuizen Ghidorah en JasperJD. "Heppie je mokkeltje te graze genome?! Haha!1" Barabas lachte rauw en barstte uit in een rochelend hoesten.
Dokter Archont rolde met zijn scharlakenrode ogen en begon op het raam van m3tr01ds kamer te bonzen. "Dokter Arrie " klonk een honingzoete stem achter hem. "Kan ik u misschien ergens mee assisteren?" de jonge verpleegster Fizzle keek Archont veelbetekenend aan en krulde koket haar staart.

Wordt vervolgd...

In het Maaslander Medisch Centrum zijn de volgende vacatures beschikbaar:

Baby m/v
De albinomuis Severus is hoogzwanger en verblijft in ons ziekenhuis om te bevallen. De uitgerekende datum is aanstaande zaterdag en we zijn erg benieuwd aan wie zij het leven zal schenken.

Algemeen directeur m/v
Het bestuur bestaat momenteel uit vier gemotiveerde felines: de waarnemend onderdirecteur arPos, Kazet Nagorra, Wammus en Allure. Wij zijn op zoek naar een algemeen directeur. Siamezen hebben de voorkeur, maar andere rassen mogen ook solliciteren.

Patient m/v
Onze penisdokter kleinepierik heeft in zijn studietijd een minor Anusologie gevolgd en zou op dit gebied graag wat praktijkervaring opdoen. In ons ziekenhuis is nog plaats voor een patient met anale ongemakken.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 18-06-2009, 17:50
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Omg.

Wie zou de vader zijn, of krijg ik bastaards (meervoud, aangezien muizen over het algemeen toch wel meer dan één kleine per keer krijgen)?

Citaat:
Een paar huishoudelijke mededelingen:

Zorg dat je de spelregels goed hebt gelezen*
Stemmen is verplicht! Als je twee keer niet hebt gestemd worden we boos, na drie keer niet stemmen krijg je een rode kaart en mag je het volgende spel niet meedoen. Onder stemmen valt ook het eten/beheksen/opvragen.
Als je dood bent mag je niet meer posten. Een ""post als reactie op je overlijden mag. Ook mensen die niet meespelen: niet posten aub. Zo houden we het topic schoon en praat er niemand zijn mond voorbij.
Nav het vorige spel: truukjes met photoshop en paint en pm's zijn niet toegestaan. Verder mag je natuurlijk bluffen en liegen zoveel je wil.

*de regel dat als er 1 wolf en 1 dorpeling overblijven het spelt in gelijkspel eindigt, is bij dezen geschrapt. In dat geval hangt het af van de ronde wie er sterft en wie er wint.
Eigenlijk had dit beter meteen bij de regels in de beginpost moeten worden gezet. Straks zijn er mensen die alleen de regels in de beginpost lezen en deze kleine update over het hoofd zien. Zeker aangezien iedere spelleider de spelregels regelrecht kopieert (waarschijnlijk uit een vorig spel) en in een spoiler zet bij het begin van ieder spel, dan is het beter als de aanpassingen meteen in die spelregels staan. Dat bespaart verwarring of incorrecte (i.e. niet up to date) spelregels in de toekomst, als je begrijpt wat ik bedoel.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump

Laatst gewijzigd op 18-06-2009 om 18:14.
Oud 18-06-2009, 18:19
kleinepierik
kleinepierik is offline
Citaat:
Patient m/v
Onze penisdokter kleinepierik heeft in zijn studietijd een minor Anusologie gevolgd en zou op dit gebied graag wat praktijkervaring opdoen. In ons ziekenhuis is nog plaats voor een patient met anale ongemakken.
ah bah...
Oud 18-06-2009, 18:26
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Omg.

Wie zou de vader zijn, of krijg ik bastaards (meervoud, aangezien muizen over het algemeen toch wel meer dan één kleine per keer krijgen)?



Eigenlijk had dit beter meteen bij de regels in de beginpost moeten worden gezet. Straks zijn er mensen die alleen de regels in de beginpost lezen en deze kleine update over het hoofd zien. Zeker aangezien iedere spelleider de spelregels regelrecht kopieert (waarschijnlijk uit een vorig spel) en in een spoiler zet bij het begin van ieder spel, dan is het beter als de aanpassingen meteen in die spelregels staan. Dat bespaart verwarring of incorrecte (i.e. niet up to date) spelregels in de toekomst, als je begrijpt wat ik bedoel.
Ja, maar Allure heeft het topic geopend en ik kan het niet in haar post zetten Ik kopieer dit stukje nog wel als het spel van start gaat, samen met de melding welke functies er zijn etc, dan moet het wel duidelijk zijn.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 18-06-2009, 18:37
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Ja, maar Allure heeft het topic geopend en ik kan het niet in haar post zetten Ik kopieer dit stukje nog wel als het spel van start gaat, samen met de melding welke functies er zijn etc, dan moet het wel duidelijk zijn.
Oh. Nou, anders zetten we in de toekomst gewoon ook in de regels dat iedere editie van het Weerwolfspel alleen door de Spelleider geopend mag worden, dan behoren dit soort ongemakken ook definitief tot het verleden.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 18-06-2009, 18:48
Verwijderd
Even voor de duidelijkheid enige mensen van wie de stem NIET telt bij de hangronde is van de wolven?

Verrader telt wel?
Oud 18-06-2009, 18:50
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Even voor de duidelijkheid enige mensen van wie de stem NIET telt bij de hangronde is van de wolven?

Verrader telt wel?
Klopt.

De heks en verrader stemmen gewoon mee in de hangronde.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 18-06-2009, 18:52
Verwijderd
Oké, ik wist dat vorige keer pas echt in het midden van het spel

Maar nu is alles duidelijk !
Oud 18-06-2009, 20:00
Alyssia
Alyssia is offline
Ik kom even melden dat ik dus eigenlijk vanaf vanavond t/m maandagavond niet bereikbaar ben. Ik pm het ook even naar de Spelleider. Als het een te groot ongemak is, dan mogen jullie me ook wel uit het spel zetten maar ik wilde eigenlijk wel heel graag mee doen.
Echt rot dat het dan precies zo uit komt.
Oud 18-06-2009, 20:39
Allure
Allure is offline
Citaat:
Ja, maar Allure heeft het topic geopend en ik kan het niet in haar post zetten Ik kopieer dit stukje nog wel als het spel van start gaat, samen met de melding welke functies er zijn etc, dan moet het wel duidelijk zijn.
En ik kan het niet meer aanpassen.
Oud 18-06-2009, 20:44
Allure
Allure is offline
Mooi beginverhaal.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 72 deel 2
Heksjuh
273 15-09-2010 08:12
De Kantine Weerwolfspel #66 lid 2
Verwijderd
500 18-02-2010 19:24
De Kantine Weerwolfspel #66
Verwijderd
500 06-02-2010 10:20
De Kantine Weerwolfspel #60 deel II
Verwijderd
241 06-07-2009 15:40
De Kantine Weerwolfspel #28
Saarah
500 31-01-2007 16:45
De Kantine Tribute to Quiana: Control C en ook Control V
hasseltboy
500 28-07-2005 22:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:43.