Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Bekijk resultaten poll: Vind je SM leuk ?
Ja 37 25.52%
Nee 40 27.59%
weet ik nog niet 68 46.90%
Aantal stemmers: 145. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2005, 09:32
Raven
Avatar van Raven
Raven is offline
ok, de eerste die ligt te klieren krijgt van kruimel met de zweep

on topic:
- Ervaringen
- tips
- knutsel tips ( hoe maak je je eigen speeltjes)
- vragen
- vertel waarom je sm leuk vind of waarom niet.
- hoe vind je een partner zonder een enge griezel tegen te komen.


owja vertel ook even of je Dom dan wel sub zou willen zijn.
( ik ben Dom overigens )

enz..

Laatst gewijzigd op 04-07-2005 om 09:41.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 09:36
Raven
Avatar van Raven
Raven is offline
hier vast wat leuks om mee te beginnen :

ok je eeh "slachtoffer" leg je op bed.. eventueel vastgebonden /geblinddoekt helemaal bloot en op zijn / haar rug.

zorg dat je een paar dingen bij de hand hebt:
wat zacht spul .. penseeltje ofzo ..
ijsklontjes
schaal met halve druiven / aardbeitjes enz..

ga je bij d'r zitten en eerst met je vingers over d'r lijf strelen .. overal ..
en echt gevoelige plekjes bewaar je tot het laatst.. WEL plagerig naar toe werken maar net niet aanraken ..
af en toe wat in d'r mond stoppen ( daar is die schaal voor dus niet alles zelf opvreten )
afwisselen met ijsklontjes.. penseeltje enz..
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 09:36
Mariekje*
Mariekje* is offline
Weet ik nog niet.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 09:49
Middlefinger1
Avatar van Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
Raven schreef op 04-07-2005 @ 10:36 :
hier vast wat leuks om mee te beginnen :

ok je eeh "slachtoffer" leg je op bed.. eventueel vastgebonden /geblinddoekt helemaal bloot en op zijn / haar rug.

zorg dat je een paar dingen bij de hand hebt:
wat zacht spul .. penseeltje ofzo ..
ijsklontjes
schaal met halve druiven / aardbeitjes enz..

ga je bij d'r zitten en eerst met je vingers over d'r lijf strelen .. overal ..
en echt gevoelige plekjes bewaar je tot het laatst.. WEL plagerig naar toe werken maar net niet aanraken ..
af en toe wat in d'r mond stoppen ( daar is die schaal voor dus niet alles zelf opvreten )
afwisselen met ijsklontjes.. penseeltje enz..
een 'druifje' in dr mond stoppen is niet echt sm he ??
__________________
Nee, ik spreek geen alto !!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 09:57
Raven
Avatar van Raven
Raven is offline
Citaat:
Middlefinger1 schreef op 04-07-2005 @ 10:49 :
een 'druifje' in dr mond stoppen is niet echt sm he ??
tuurlijk wel .. ligt eraan hoe je dat doet
het KAN er ook bijhoren. het ging om het geheel .. en wat ik postte is een leuk opwarmertje voor beginners
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 10:09
Middlefinger1
Avatar van Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
Raven schreef op 04-07-2005 @ 10:57 :
tuurlijk wel .. ligt eraan hoe je dat doet
het KAN er ook bijhoren. het ging om het geheel .. en wat ik postte is een leuk opwarmertje voor beginners
SM’ staat voor ‘sado-masochisme’, oftewel sadisme en masochisme.

nah... een 'druifje in het mondje' is echt geen sm lol... een leuk sm opwarmertje voor beginnertjes lmao
__________________
Nee, ik spreek geen alto !!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 10:26
Raven
Avatar van Raven
Raven is offline
Citaat:
Middlefinger1 schreef op 04-07-2005 @ 11:09 :
SM’ staat voor ‘sado-masochisme’, oftewel sadisme en masochisme.

nah... een 'druifje in het mondje' is echt geen sm lol... een leuk sm opwarmertje voor beginnertjes lmao
eeh ik denk dat je mij niet uit hoeft te leggen wat sm is

maar ik post hier iets waar iedereen iig lol aan kan hebben en wat in een sm spel te gebruiken is.

verder heb ik geen zin om door jou dit topic te laten verneuken..
(zie boven)
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 10:29
Middlefinger1
Avatar van Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
Raven schreef op 04-07-2005 @ 11:26 :
eeh ik denk dat je mij niet uit hoeft te leggen wat sm is

maar ik post hier iets waar iedereen iig lol aan kan hebben en wat in een sm spel te gebruiken is.

verder heb ik geen zin om door jou dit topic te laten verneuken..
(zie boven)
jaja oke... nja, ik hou van dildo's met spijkers en gasbranders en mijn oma's naai setje
__________________
Nee, ik spreek geen alto !!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 10:34
Verwijderd
Citaat:
Raven schreef op 04-07-2005 @ 10:36 :
hier vast wat leuks om mee te beginnen :

ok je eeh "slachtoffer" leg je op bed.. eventueel vastgebonden /geblinddoekt helemaal bloot en op zijn / haar rug.

zorg dat je een paar dingen bij de hand hebt:
wat zacht spul .. penseeltje ofzo ..
ijsklontjes
schaal met halve druiven / aardbeitjes enz..

ga je bij d'r zitten en eerst met je vingers over d'r lijf strelen .. overal ..
en echt gevoelige plekjes bewaar je tot het laatst.. WEL plagerig naar toe werken maar net niet aanraken ..
af en toe wat in d'r mond stoppen ( daar is die schaal voor dus niet alles zelf opvreten )
afwisselen met ijsklontjes.. penseeltje enz..
Dat is geen sm, dat is een lichte vorm van bondage.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 10:39
Raven
Avatar van Raven
Raven is offline
Citaat:
Morgan schreef op 04-07-2005 @ 11:34 :
Dat is geen sm, dat is een lichte vorm van bondage.
dus WEL sm
tjonge zeg.. ben al 4 jaar Dom en jullie weten het allemaal ..
dat hoort er ook bij ..het gaat om het over geven van macht en vertrouwen, en dit kan een leuk begin zijn ..maar is ook voor niet sm-ers toepasbaar..

en ipv met een zin mijn 1e tip af te kraken kan je misschien zelf wat interessants posten.. dit slaat nergens op
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 11:22
juno
Avatar van juno
juno is offline
Ehm, wijs SM niet af voor je het aan den lijve hebt ondervonden. Je moet er wel voor in de stemming zijn en de juiste partner treffen, maar als je je aan zo iemand veilig, maar wel spannend kunt overgeven is het resultaat bijzonder bevredigend.

Niet meteen beginnen met het grove werk, maar inderdaad, eerst maar eens met lichte bondage. Daarna opbouwen, als de stemming er is, en dan sta je ervan versteld hoe snel en hoe ver je grenzen opschuiven.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 12:34
noa-zut
Avatar van noa-zut
noa-zut is offline
De TS kan beter de topictitel veranderen in BDSM voordat hij weer reacties krijgt als " maar dat is toch geen sm ed". De B staat voor bondage en de D voor discipline ter verduidelijking. Sm is niet alleen maar " slaan met een zweepje", er komt veel meer bij kijken.

Ik ben zelf overigens lieverd sub dan Dom.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 12:43
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
T lijkt me wel wat hebben, heb nog geen ervaring, maar goed. Ik wil t dus zeker wel ooit eens doen.
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 12:46
Raven
Avatar van Raven
Raven is offline
Citaat:
noa-zut schreef op 04-07-2005 @ 13:34 :
De TS kan beter de topictitel veranderen in BDSM voordat hij weer reacties krijgt als " maar dat is toch geen sm ed". De B staat voor bondage en de D voor discipline ter verduidelijking. Sm is niet alleen maar " slaan met een zweepje", er komt veel meer bij kijken.

Ik ben zelf overigens lieverd sub dan Dom.
ja ok .. maar ik dacht dat er nogal wat mensen zouden zijn die de therm BDSM niet kennen ..
en .. ik persoonlijk doe wat ik leuk vind.. ik bouw er vanalles in.
er zijn doms die nooit uuh "lief" doen in een spel .. ik ben gek op knuffelen
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 13:24
noa-zut
Avatar van noa-zut
noa-zut is offline
Citaat:
Raven schreef op 04-07-2005 @ 13:46 :
ja ok .. maar ik dacht dat er nogal wat mensen zouden zijn die de therm BDSM niet kennen ..
en .. ik persoonlijk doe wat ik leuk vind.. ik bouw er vanalles in.
er zijn doms die nooit uuh "lief" doen in een spel .. ik ben gek op knuffelen
Daarom kon je beter uitleggen waar de letters voor stonden zodat mensen geen verkeerd beeld krijgen
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 15:32
Kreator
Avatar van Kreator
Kreator is offline
Ik kick op macht.
__________________
Sterf, kuthoer.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 15:50
charlotte_1985
charlotte_1985 is offline
mmmmm ijsklontjes en kaarsvet ben zelf sub, maar mn vriendje ook een beetje, dus we moeten t eerlijk verdelen haha
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 16:28
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Er zijn bepaalde aspecten van SM die me meer aantrekken dan andere. Ik vind het machtsspelletje leuker dan het experimenteren met pijngrenzen. (hoewel ijsklontjes en zo wel leuk kunnen zijn op z'n tijd )
Ik ben liever sub.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 17:24
filia dei
Avatar van filia dei
filia dei is offline
Ik heb er niet echt ervaring mee, dus ik weet niet of ik het echt leuk vind. Maar het staat zeker op me lijstje van nog eens uit proberen.

Mij lijken vooral machtspelletjes en lichte bondage erg leuk. Echt met stroomstoten of dikke pijn of latex pakjes en maskers enzo vind ik minder aantrekkelijk. En ik vind zowel dom als sub leuk denk ik.
__________________
Leve het heilige aluminium conserven blikje met haring in tomaten saus! Dood aan de spellingcorrector!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 18:16
Verwijderd
Volgens mij zou ik het best leuk vinden, als ik maar niet te hard geslagen word. Ik heb er geen ervaring mee.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 18:23
Raven
Avatar van Raven
Raven is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 04-07-2005 @ 19:16 :
Volgens mij zou ik het best leuk vinden, als ik maar niet te hard geslagen word. Ik heb er geen ervaring mee.
uuh net als met gewone sex probeer je natuurlijk wel een beetje te doen dat die ander ook lekker vind .. je mept elkaar niet bont en blauw
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 19:44
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Huishoudelijke mededeling: ik verwijder posts uit dit topic vrij snel, als ze maar een beetje offtopic zijn. Ervaring leert dat dit soort topics vrij snel op niets uitlopen als dat niet gebeurt. Dus als je je afvraagt waar je post is: die komt NOOIT MEER terug.


Ontopic: met mijn eerste vriend heb ik weleens wat bondage gedaan en hier en daar hebben we wat nagels op elkaar gebruikt en dat soort dingen. Het ging er heel soft aan toe (behalve dat we nogal fanatiek waren in onze knoopjes, dus dat kon nog weleens gaan knellen ), maar het had echt wel iets.
"Echte" sm doe ik voorlopig nog maar niet. Ik vind het erg leuk om er verhalen over te horen en het lijkt me ergens ook wel leuk, maar behalve dat mijn vriend er niet voor in is om ofwel iets in die richting te gaan doen ofwel mij aan een ander uit te lenen ben ik ook niet zo zeker over mijn lichaam, wat me best een obstakel lijkt in een spel.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Raven schreef op 04-07-2005 @ 13:46 :
ja ok .. maar ik dacht dat er nogal wat mensen zouden zijn die de therm BDSM niet kennen ..
en .. ik persoonlijk doe wat ik leuk vind.. ik bouw er vanalles in.
er zijn doms die nooit uuh "lief" doen in een spel .. ik ben gek op knuffelen
Bij BDSM zou IK je niet af hebben gezeken

Maargoed, ontopic - behalve bijten en nagels hoef ik geen pijn in mijn bed. Beetje dominant zijn is dan wel weer leuk...
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 20:33
Raven
Avatar van Raven
Raven is offline
Citaat:
Morgan schreef op 04-07-2005 @ 21:27 :
Bij BDSM zou IK je niet af hebben gezeken

Maargoed, ontopic - behalve bijten en nagels hoef ik geen pijn in mijn bed. Beetje dominant zijn is dan wel weer leuk...
en ijsklontjes..?
kaarsvet ?
borsteltje ?
sate prikker ?


Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 23:34
The Goof
Avatar van The Goof
The Goof is offline
Geen ervaring mee, het lijkt me echt iets waarvoor je elkaar wel heel goed moet vertrouwen. En echt pijn doen lijkt me dus echt helemaal niks, maar een beetje knijpen of prikken met nagels zou nog wel kunnen.

Sub en Dom afwisselend denk ik btw...
__________________
Eindigheid is het enige oneindige.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 07:59
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
de enige ervaringen die ik met sm heb ik de sadistische kant in de vorm van nagelstriemen en bite-marks

en dat doe ik opzettelijk.....
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 08:37
Raven
Avatar van Raven
Raven is offline
Citaat:
The Goof schreef op 05-07-2005 @ 00:34 :
Geen ervaring mee, het lijkt me echt iets waarvoor je elkaar wel heel goed moet vertrouwen. En echt pijn doen lijkt me dus echt helemaal niks, maar een beetje knijpen of prikken met nagels zou nog wel kunnen.

Sub en Dom afwisselend denk ik btw...
je moet elkaar inderdaad heel goed kunnen vertrouwen op alle gebied anders is het vertrouwen in het spel ook weg. dat is wat ik zelf een van de mooiste dingen eraan vind. vreemd gaan bv is iets dat bij "echte" (ja wat is echt) sm ers bijna niet voorkomt.
ik denk dat je dan als dat uitkomt ook nooit meer een partner vind.

voor de duidelijkheid .. je doet elkaar niet "echt" pijn maar het is meer plagerige een beetje gemene prikkels geven. sommigen gan wat verder maar dat bepaal je allemaal zelf.
en je subje bepaals hoe ver dus wat ze nog leuk vind en wat te voor d'r is.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 08:39
Verwijderd
Citaat:
Raven schreef op 04-07-2005 @ 21:33 :
en ijsklontjes..?
kaarsvet ?
borsteltje ?
sate prikker ?


Wat ik zei, niks dat echt pijn doet.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 08:55
Raven
Avatar van Raven
Raven is offline
Citaat:
Morgan schreef op 05-07-2005 @ 09:39 :
Wat ik zei, niks dat echt pijn doet.
zeemleren zweep doet ook geen pijn
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 09:56
Verwijderd
Nee, dat lijkt me nou helemaal niets. Enerzijds omdat ik seks ook in de meer conventionele vormen al leuk genoeg vind en niet de behoefte voel om allerlei taboegrenzen te verkennen, anderzijs omdat ik het associëer met dikke veertigers in te strakke leren pakjes.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 10:04
Raven
Avatar van Raven
Raven is offline
Citaat:
nare man schreef op 05-07-2005 @ 10:56 :
Nee, dat lijkt me nou helemaal niets. Enerzijds omdat ik seks ook in de meer conventionele vormen al leuk genoeg vind en niet de behoefte voel om allerlei taboegrenzen te verkennen, anderzijs omdat ik het associëer met dikke veertigers in te strakke leren pakjes.
leernichten ? gatver
hu nee sm mensen gebruiken leer meestal alleen waar dat praktisch is ... anders wordt het ook een erg dure hobby

brede leren poslboeien zijn een stuk prettiger dan dat plastic speelgoed waar je je behoorlijk aan kan bezeren
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 12:27
juno
Avatar van juno
juno is offline
De theatrale aankleding van een en ander, zoals leren pakken, maskers, kelders, vind ik met name lachwekkend. Ik heb dan liever een volkomen normaal uitziend iemand die blijkt me de baas te zijn.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 13:06
Raven
Avatar van Raven
Raven is offline
Citaat:
juno schreef op 05-07-2005 @ 13:27 :
De theatrale aankleding van een en ander, zoals leren pakken, maskers, kelders, vind ik met name lachwekkend. Ik heb dan liever een volkomen normaal uitziend iemand die blijkt me de baas te zijn.
ach dat heeft ook wel weer iets .. zo'n kelder.. zwaarden aan de muur toorsen .. harnas in de hoek buiten onweer *zucht *
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 13:48
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Sex is liefde en elkaar/iemand anders pijnigen is geen liefde.
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 15:07
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Lekker! Liefst sub, beetje verwend en gepest worden door de ander, en het idee dat je niks terug kan/mag doen is zo geil!
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 05-07-2005 @ 14:48 :
Sex is liefde en elkaar/iemand anders pijnigen is geen liefde.
Dus is sex geen liefde?
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 15:49
halveschizo
Avatar van halveschizo
halveschizo is offline
mischien wel wat sensory deprevation, blindoeken enz...

en ik heb ook wel wat met bondage, maar ik ben no niet echt uit over het sub en dom geheel
__________________
gelijke rechten voor ariers die in de ZOG willen!!!
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 17:32
Mariekje*
Mariekje* is offline
Bondage,blinddoeken en verdere machtsspelletjes zijn nog best leuk . Op pijnprikkels heb ik het overigens niet zo, en daarbij ben ik liever sub dan dom. En verder zoals ik al eerder postte: weet ik het niet.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 20:46
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 05-07-2005 @ 14:48 :
Sex is liefde en elkaar/iemand anders pijnigen is geen liefde.
Sex = liefde is subjectief.

En bij SM hoef je elkaar echt niet bont en blauw te slaan hoor.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 20:56
Whateverrr
Avatar van Whateverrr
Whateverrr is offline
weet ik ook nog niet
ik denk niet dat ik de 'extreme kant' van SM erg plezierig vind, maar wie weet.. een beetje een machtspelletje doen vind ik wel altijd spannend, maar ik heb er geen echte ervaring mee..
__________________
Juist, en wie ben jij.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 21:06
-Enid-
Avatar van -Enid-
-Enid- is offline
Citaat:
Raven schreef op 04-07-2005 @ 10:32 :
ok, de eerste die ligt te klieren krijgt van kruimel met de zweep

on topic:
- Ervaringen
- tips
- knutsel tips ( hoe maak je je eigen speeltjes)
- vragen
- vertel waarom je sm leuk vind of waarom niet.
- hoe vind je een partner zonder een enge griezel tegen te komen.


owja vertel ook even of je Dom dan wel sub zou willen zijn.
( ik ben Dom overigens )

enz..
Zal eerst maar even een korte inleiding doen voordat ik meteen met m'n ervaringen kom. Ik ben al een jaartje of 6 bewust van bepaalde gevoelens die ik heb. Onderdanige gevoelens in dit geval en een behoefte tot geleid te worden, me overgeven aan de macht van iemand anders. Deze gevoelens heb ik denk ik wel langer gehad, maar pas toen ik als nieuwsgierige 12-jarige ging struinen op 't internet merkte ik ze op bij 't lezen van erotische verhalen en dan met name dus de verhalen waar sm, of bdsm in voor kwam. In die jaren ben ik er niet continu mee bezig geweest, er gingen ook maanden soms wel langer voorbij dat ik er niet mee bezig was en de gevoelens naar achtere drukte. Ik dacht af en toe dat ik 't allemaal maar verzon en dat ik best gelukkig zou worden in een relatie waarbij de verhoudingen gelijk verdeeld zijn. Maar elke keer als ik er weer over na ging denken en internetsite's las over bdsm werd 't gevoel sterker en merkte ik steeds meer dat ik 't niet kon ontkennen. Maar ook wist ik dat ik jong als ik was weinig kans maakte ervaring op te doen. Dus wachte ik af en las zoveel als ik kon, wilde alles weten.

En nu, inmiddels 18 jaar en diploma op zak heb ik al bijna 2,5 maand een vriendje (van 32) die mijn gevoelens in zekere zin deelt (maar dan 180 graden gedraaid). Hij is in meer dingen tegenovergesteld. Ook hij was jong bewust van z'n gevoelens en heeft niet stil gestaan en heeft nu zo'n jaartje of 15 ervaring met bdsm.

Onze grenzen liggen allebei ver, hij weet 't alleen zeker van de zijne, over de mijne hebben we vooral erg sterke vermoedens Goed, ik ben dus onderdanig, een subje om 't zo te noemen, zijn slavin, sta tot zijn beschikking. Wil dit dan zeggen dat ik niks voor 'm beteken of dat ik mezelf niks waard vind? Integendeel. We houden van elkaar, zijn helemaal hoteldebotel verliefd op elkaar en missen elkaar elk moment dat we niet bij elkaar zijn. We hebben elkaar nodig. Ik heb hem nodig als Dominant/Meester en hij mij als zijn slavin. En ik weet dat, en daarom kan ik me door hem laten slaan en vernederen zoals ik dat niemand anders zou toestaan.

Voor m'n gevoel zijn we pas net begonnen en dat zijn we ook. We doen 't rustig aan, beseffen allebei dat dingen tijd nodig hebben om een plek te krijgen en dat we dingen niet moeten overhaasten. Wat hebben we dan wel gedaan. Hij heeft me geslagen, met de vlakke hand in m'n gezicht, met een zweep op m'n kont, m'n borsten, m'n rug, buik en benen en ook op m'n kut. Hij heeft m'n tepels gepijnigd met klemmen en m'n armen vastgebonden achter m'n rug zodat ik geen kant op kon en me toen volgezet met knijpers. Hij heeft me misbruikt, genomen als hij dat wilde en me geneukt in m'n mond. En hij heeft me vast gehouden en op z'n schoot genomen. Ik kon en kan me bij hem helemaal mezelf voelen en zijn: klein. Krijg een warm gevoel van binnen wat lastig te beschrijven is en voel me de dagen daarna zo sterk, vrouwelijk en alsof ik alles aan kan.

Bdsm is iets waar ik niet zonder kan. 't Is iets wat ik ook niet los van m'n relatie kan zien. Niet dat die relatie alleen daaruit bestaat, absoluut niet, dat zou ik niet kunnen. Juist omdat we van elkaar houden, elkaar volledig vertrouwen en elkaar helemaal geweldig vinden werkt 't en de rest ook.

En waar ik 'm heb ontmoet? Ik heb in januari toen ik weer 's op 't internet bezig was een profiel gemaakt op bdsmzaken.nl Heb daarop veel reacties gekregen waaronder een van hem. Op dat moment alleen goede raad, in tegenstelling tot vele andere reacties (Meesters die precies wisten wat ik nodig had en dat konden zij me wel geven, uhuh). We babbelden wat op msn, en soms spraken we elkaar een paar weken niet. Maar toen ik 18 was geworden (later zei hij dat hij dat voorzich zelf echt als grens stelde) werden de gesprekken steeds interessanter en gingen de webcams aan. We gingen smsen en spraken uiteindelijk af in de Melkweg. En daarna nog een keer en we vonden elkaar steeds leuker.

Ben benieuwd waar ik ben over een maand, over 2 maanden, over een half jaar. Heb afgelopen 2,5 maand al zo veel nieuwe dingen gevoeld, beleefd en ervaren en kan niet wachten tot ik 'm weer zie.

(kan me voorstellen dat er vragen zijn, wil ze met alle liefde beantwoorden )

p.s. las 't net even terug en bedacht me dat ik nog niet echt heb verteld wat me nou precies aanspreekt eraan. Ik hou van pijn, dat sowieso, ben masochistisch om maar ff de termen erbij te halen. Maar ook ik baal behoorlijk als ik m'n teen stoot. Je hebt pijn en je hebt pijn. En ik word gewoon bloedgeil als hij me in m'n gezicht slaat (hij ook, dus dat is mooi mee genomen )
En ik hou van macht, de macht uit handen geven en me totaal over geven aan hem. Ik weet dat hij mijn grenzen kent (van te voren ingevuld in de zogenaamde (steeds weer veranderende) checklist) en dat hij die ook zal respecteren. Dit geeft echt zo'n ongelovelijk geweldig gevoel van vrijheid. En 't geeft ook een kick ergens me te laten vernederen, dingen doen waarvan ik eerst nooit had gedacht dat ik ze zou doen en dan ze toch doen. En dan hem zien stralen en horen dat hij trots is op z'n kleintje....ga helemaal stralen dan. 't Doet me gewoon erg veel.
__________________
God open your eyes

Laatst gewijzigd op 05-07-2005 om 21:10.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 21:19
Crunchie
Avatar van Crunchie
Crunchie is offline
Heb je hele verhaal met interesse gelezen en ik heb er veel bewondering voor dat je het hebt willen delen.
Waar ik erg benieuwd naar ben is waar voor jou de grens ligt. Geil worden van een klap in je gezicht kan ik mij nog enigszins voorstellen; je in je mond laten neuken iets minder goed (toch door jouw beschrijving eigenlijk ook wel), maar waar ligt voor jou de grens?
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 21:30
Raven
Avatar van Raven
Raven is offline
Citaat:
-Enid- schreef op 05-07-2005 @ 22:06 :
Zal eerst maar even een korte inleiding doen voordat ik meteen met m'n ervaringen kom. Ik ben al een jaartje of 6 bewust van bepaalde gevoelens die ik heb. Onderdanige gevoelens in dit geval en een behoefte tot geleid te worden, me overgeven aan de macht van iemand anders. Deze gevoelens heb ik denk ik wel langer gehad, maar pas toen ik als nieuwsgierige 12-jarige ging struinen op 't internet merkte ik ze op bij 't lezen van erotische verhalen en dan met name dus de verhalen waar sm, of bdsm in voor kwam. In die jaren ben ik er niet continu mee bezig geweest, er gingen ook maanden soms wel langer voorbij dat ik er niet mee bezig was en de gevoelens naar achtere drukte. Ik dacht af en toe dat ik 't allemaal maar verzon en dat ik best gelukkig zou worden in een relatie waarbij de verhoudingen gelijk verdeeld zijn. Maar elke keer als ik er weer over na ging denken en internetsite's las over bdsm werd 't gevoel sterker en merkte ik steeds meer dat ik 't niet kon ontkennen. Maar ook wist ik dat ik jong als ik was weinig kans maakte ervaring op te doen. Dus wachte ik af en las zoveel als ik kon, wilde alles weten.

En nu, inmiddels 18 jaar en diploma op zak heb ik al bijna 2,5 maand een vriendje (van 32) die mijn gevoelens in zekere zin deelt (maar dan 180 graden gedraaid). Hij is in meer dingen tegenovergesteld. Ook hij was jong bewust van z'n gevoelens en heeft niet stil gestaan en heeft nu zo'n jaartje of 15 ervaring met bdsm.

Onze grenzen liggen allebei ver, hij weet 't alleen zeker van de zijne, over de mijne hebben we vooral erg sterke vermoedens Goed, ik ben dus onderdanig, een subje om 't zo te noemen, zijn slavin, sta tot zijn beschikking. Wil dit dan zeggen dat ik niks voor 'm beteken of dat ik mezelf niks waard vind? Integendeel. We houden van elkaar, zijn helemaal hoteldebotel verliefd op elkaar en missen elkaar elk moment dat we niet bij elkaar zijn. We hebben elkaar nodig. Ik heb hem nodig als Dominant/Meester en hij mij als zijn slavin. En ik weet dat, en daarom kan ik me door hem laten slaan en vernederen zoals ik dat niemand anders zou toestaan.

Voor m'n gevoel zijn we pas net begonnen en dat zijn we ook. We doen 't rustig aan, beseffen allebei dat dingen tijd nodig hebben om een plek te krijgen en dat we dingen niet moeten overhaasten. Wat hebben we dan wel gedaan. Hij heeft me geslagen, met de vlakke hand in m'n gezicht, met een zweep op m'n kont, m'n borsten, m'n rug, buik en benen en ook op m'n kut. Hij heeft m'n tepels gepijnigd met klemmen en m'n armen vastgebonden achter m'n rug zodat ik geen kant op kon en me toen volgezet met knijpers. Hij heeft me misbruikt, genomen als hij dat wilde en me geneukt in m'n mond. En hij heeft me vast gehouden en op z'n schoot genomen. Ik kon en kan me bij hem helemaal mezelf voelen en zijn: klein. Krijg een warm gevoel van binnen wat lastig te beschrijven is en voel me de dagen daarna zo sterk, vrouwelijk en alsof ik alles aan kan.

Bdsm is iets waar ik niet zonder kan. 't Is iets wat ik ook niet los van m'n relatie kan zien. Niet dat die relatie alleen daaruit bestaat, absoluut niet, dat zou ik niet kunnen. Juist omdat we van elkaar houden, elkaar volledig vertrouwen en elkaar helemaal geweldig vinden werkt 't en de rest ook.

En waar ik 'm heb ontmoet? Ik heb in januari toen ik weer 's op 't internet bezig was een profiel gemaakt op bdsmzaken.nl Heb daarop veel reacties gekregen waaronder een van hem. Op dat moment alleen goede raad, in tegenstelling tot vele andere reacties (Meesters die precies wisten wat ik nodig had en dat konden zij me wel geven, uhuh). We babbelden wat op msn, en soms spraken we elkaar een paar weken niet. Maar toen ik 18 was geworden (later zei hij dat hij dat voorzich zelf echt als grens stelde) werden de gesprekken steeds interessanter en gingen de webcams aan. We gingen smsen en spraken uiteindelijk af in de Melkweg. En daarna nog een keer en we vonden elkaar steeds leuker.

Ben benieuwd waar ik ben over een maand, over 2 maanden, over een half jaar. Heb afgelopen 2,5 maand al zo veel nieuwe dingen gevoeld, beleefd en ervaren en kan niet wachten tot ik 'm weer zie.

(kan me voorstellen dat er vragen zijn, wil ze met alle liefde beantwoorden )

p.s. las 't net even terug en bedacht me dat ik nog niet echt heb verteld wat me nou precies aanspreekt eraan. Ik hou van pijn, dat sowieso, ben masochistisch om maar ff de termen erbij te halen. Maar ook ik baal behoorlijk als ik m'n teen stoot. Je hebt pijn en je hebt pijn. En ik word gewoon bloedgeil als hij me in m'n gezicht slaat (hij ook, dus dat is mooi mee genomen )
En ik hou van macht, de macht uit handen geven en me totaal over geven aan hem. Ik weet dat hij mijn grenzen kent (van te voren ingevuld in de zogenaamde (steeds weer veranderende) checklist) en dat hij die ook zal respecteren. Dit geeft echt zo'n ongelovelijk geweldig gevoel van vrijheid. En 't geeft ook een kick ergens me te laten vernederen, dingen doen waarvan ik eerst nooit had gedacht dat ik ze zou doen en dan ze toch doen. En dan hem zien stralen en horen dat hij trots is op z'n kleintje....ga helemaal stralen dan. 't Doet me gewoon erg veel.
... en de meeste subjes kunnen veel beter schrijven dan de meeste doms ahem ..
hijs geweldig meis

in het gezicht slaan is voor mij persoonlijk trouwens wel een grens
ik plaag wel op het lichaam zeg maar, maar met d'r bolletje ben ik dan wel weer lief..
hoofdje vast pakken .. dikke kus geven .. "goed gedaan meisje "


dat bdsm zaken daar zat ik ook maar nooit een behoorlijke reactie gekregen .. maarja mazzelaar

Laatst gewijzigd op 05-07-2005 om 21:36.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 21:39
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Stoer.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Crunchie schreef op 05-07-2005 @ 22:19 :
Heb je hele verhaal met interesse gelezen en ik heb er veel bewondering voor dat je het hebt willen delen.
Waar ik erg benieuwd naar ben is waar voor jou de grens ligt. Geil worden van een klap in je gezicht kan ik mij nog enigszins voorstellen; je in je mond laten neuken iets minder goed (toch door jouw beschrijving eigenlijk ook wel), maar waar ligt voor jou de grens?
Dat zou ik dan nou weer precies andersom hebben, geloof ik
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 22:02
-Enid-
Avatar van -Enid-
-Enid- is offline
Citaat:
Crunchie schreef op 05-07-2005 @ 22:19 :
Heb je hele verhaal met interesse gelezen en ik heb er veel bewondering voor dat je het hebt willen delen.
Waar ik erg benieuwd naar ben is waar voor jou de grens ligt. Geil worden van een klap in je gezicht kan ik mij nog enigszins voorstellen; je in je mond laten neuken iets minder goed (toch door jouw beschrijving eigenlijk ook wel), maar waar ligt voor jou de grens?
Dank je wel blij dat je 't hebt kunnen waarderen, had geen idee wat voor reacties ik zou krijgen, maar wilde 't gewoon kwijt.
Waar mijn grens ligt. Ver... Van 't weekend in 't openbaar (welliswaar donker, einde van 't festival al bijna en erg weinig voorbijgangers al wist ik dat niet) voor 'm geknield, vond 't doodeng maar achteraf helemaal geweldig. Maar weet dat ik nog verder zou gaan. Zeker als ik met hem alleen ben. Denk dat je in je gezicht laten spugen iets is wat vrij weinig mensen uberhaubt zouden toestaan, laat staan dat 't ze een kick geeft. Wil hem met me laten pronken, dat hij trots op me is en me nog verder laten vernederen...Naar pijn ben ik ook benieuwd. Ben nog trots als ik terugdenk aan de verzameling blauwe plekken op m'n kont, maar wil weten tot hoe ver ik kan gaan. Wil me totaal vast laten zetten, bondages uit proberen en .... nou ja, voel me soms als een klein kind in de snoepwinkel....
__________________
God open your eyes
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 22:08
-Enid-
Avatar van -Enid-
-Enid- is offline
Citaat:
Raven schreef op 05-07-2005 @ 22:30 :
... en de meeste subjes kunnen veel beter schrijven dan de meeste doms ahem ..
hijs geweldig meis

in het gezicht slaan is voor mij persoonlijk trouwens wel een grens
ik plaag wel op het lichaam zeg maar, maar met d'r bolletje ben ik dan wel weer lief..
hoofdje vast pakken .. dikke kus geven .. "goed gedaan meisje "


dat bdsm zaken daar zat ik ook maar nooit een behoorlijke reactie gekregen .. maarja mazzelaar
Op dat eerste punt ben ik 't niet helemaal met je eens, maar dank je wel *bloost en glimt* (btw, als je meer schrijfels wilt lezen: bdsmzaken.nl -> piccolo (profiel en dagboeken)

*kan er ook ontzettend van genieten om lichamelijk te worden geplaagd heur* En met m'n bolletje is hij ook heel lief af en toe
__________________
God open your eyes
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 22:09
Verwijderd
Citaat:
-Enid- schreef op 05-07-2005 @ 23:02 :
Dank je wel blij dat je 't hebt kunnen waarderen, had geen idee wat voor reacties ik zou krijgen, maar wilde 't gewoon kwijt.
Waar mijn grens ligt. Ver... Van 't weekend in 't openbaar (welliswaar donker, einde van 't festival al bijna en erg weinig voorbijgangers al wist ik dat niet) voor 'm geknield, vond 't doodeng maar achteraf helemaal geweldig. Maar weet dat ik nog verder zou gaan. Zeker als ik met hem alleen ben. Denk dat je in je gezicht laten spugen iets is wat vrij weinig mensen uberhaubt zouden toestaan, laat staan dat 't ze een kick geeft. Wil hem met me laten pronken, dat hij trots op me is en me nog verder laten vernederen...Naar pijn ben ik ook benieuwd. Ben nog trots als ik terugdenk aan de verzameling blauwe plekken op m'n kont, maar wil weten tot hoe ver ik kan gaan. Wil me totaal vast laten zetten, bondages uit proberen en .... nou ja, voel me soms als een klein kind in de snoepwinkel....
En je hebt mijn msn-avatar
Maar goed, ik kan me voorstellen dat het spannend en leuk is. Ik vraag me alleen af of er ergens iets 'mis' is gegaan in je hersens, als je van pijn geniet? Dit bedoel ik absoluut niet beledigend. Het lijkt me niet natuurlijk om van pijn te genieten, en ik vraag me af of er misschien ervaringen zijn die zoiets hebben veroorzaakt.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 22:13
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Maar uhm... Eigenlijk ga je bij (BD)SM al wat over je eigen grenzen heen, heb ik het idee. Je lichaam vertelt je wel keihard dat je weg moet uit zo'n situatie (dat is natuurlijk ook wel de kick), maar je gaat niet. Hoe bepaal je dan je uiteindelijke grenzen?
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 22:21
-Enid-
Avatar van -Enid-
-Enid- is offline
Citaat:
Morgan schreef op 05-07-2005 @ 23:09 :
En je hebt mijn msn-avatar
Maar goed, ik kan me voorstellen dat het spannend en leuk is. Ik vraag me alleen af of er ergens iets 'mis' is gegaan in je hersens, als je van pijn geniet? Dit bedoel ik absoluut niet beledigend. Het lijkt me niet natuurlijk om van pijn te genieten, en ik vraag me af of er misschien ervaringen zijn die zoiets hebben veroorzaakt.
Snap dat je 't niet beledigend bedoeld, kan 't best begrijpen dat je je dat afvraagt, is ook iets wat ik mezelf af en toe afvraag. Maar heb er niet echt een verklaring voor. Weet ook niet of die op internet te vinden zijn, vast wel, maar weet niet of ze allemaal even zinnig zijn
__________________
God open your eyes
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:28.