Oud 09-12-2001, 14:11
JJzD
JJzD is offline
??
__________________
-|-
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-12-2001, 14:50
Alopecia
Alopecia is offline
Citaat:
JJzD schreef:
??

duh
__________________
Powered by: Ultimate Bulletin Board (UltimateBB), Version 5.44a
Met citaat reageren
Oud 09-12-2001, 15:25
gna
Avatar van gna
gna is offline
__________________
Het leven is een banaan
Met citaat reageren
Oud 09-12-2001, 16:07
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
ik denk het niet. Ik weet sowieso niet of de hemel wel bestaat, maar ALS-ie bestaat moet je gewoon goed leven (en je hoeft niet eens foutloos te zijn, maar geen mensen doden o.i.d.) Ik denk trouwens dat God van alle mensen houdt, als mensen van hun kinderen.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 09-12-2001, 16:13
waaromniet?
waaromniet? is offline
Áls er een god bestaat zoals ik god zie, dan is dat een god van goedheid. Een god die niet straft maar beloond, en dan maakt het die god geen fuck uit of je in hem geloofd of niet, zolang je maar "goed" leeft.

Overigens geloof ik niet in een god, maar dit is dus áls er een god is, wat ik dan geloof.
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Met citaat reageren
Oud 09-12-2001, 16:31
Mugshot
Mugshot is offline
Het hele hemel en hel principe is onzin.
God zou ons nooit straffen.
God straft zichzelf niet.
Als je in de hemel gelooft ging hitler ook naar de hemel.
__________________
Mathematic strikes back
Met citaat reageren
Oud 09-12-2001, 18:02
Joël
Avatar van Joël
Joël is offline
Citaat:
JJzD schreef:
Moet je in Jezus geloven om in de hemel te komen??
Nee, da's onzin.

Ik vind mensen die daar in geloven maar oppervlakkig...
__________________
There are only 10 kind of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2001, 18:22
elsbizkit
elsbizkit is offline
ik denk dat zelfs mensen die helemaal niet in God geloven in de hemel kunnen komen. maar als je christelijk wilt zijn moet je wel in Jezus geloven
Met citaat reageren
Oud 09-12-2001, 21:20
Zorkman
Zorkman is offline
iedereen komt in hemel volgens mijn principes
(the bible says: tot zeven maal zeventig maal...)
en Jezus...tja, ofwel geloofde of nie hé
als ge het eens zijt met zijn principes enzo, maakt da dan uit ofda ge gelooft da Hij heeft bestaan?
__________________
ZzZzZorkman...zneller dan het licht :-)
Met citaat reageren
Oud 09-12-2001, 22:22
JJzD
JJzD is offline
Citaat:
Joël schreef:
Nee, da's onzin.

Ik vind mensen die daar in geloven maar oppervlakkig...


van jou wil ik dan wel ff wat teksten
want mij word geleerd dat het wel zo is
__________________
-|-
Met citaat reageren
Oud 10-12-2001, 11:07
PrackaH
PrackaH is offline
Ik geloof noch in de hemel, noch in de hel...dus mijn antwoord zou zijn: nee.
(hoe kun je trouwens geloven in Jezus...en waarom zou je?)
__________________
Wees jezelf...er zijn al genoeg anderen...
Met citaat reageren
Oud 10-12-2001, 14:06
JJzD
JJzD is offline
Citaat:
PrackaH schreef:
(hoe kun je trouwens geloven in Jezus...en waarom zou je?)
andere discussie
__________________
-|-
Met citaat reageren
Oud 10-12-2001, 18:19
Joël
Avatar van Joël
Joël is offline
Citaat:
JJzD schreef:
van jou wil ik dan wel ff wat teksten
want mij word geleerd dat het wel zo is
Als je teksten wilt, zou ik best eens voor je kunnen kijken of ik wat leux kan vinden.

Alleen het gaat niet om teksten. Gaat simpelweg om logica en rechtvaardigheid.
__________________
There are only 10 kind of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2001, 18:40
JJzD
JJzD is offline
Citaat:
Joël schreef:
Als je teksten wilt, zou ik best eens voor je kunnen kijken of ik wat leux kan vinden.

Alleen het gaat niet om teksten. Gaat simpelweg om logica en rechtvaardigheid.
eerst de bijbel en daar \passen we logica op aan. Niet andersom.

maar\ als jij teksten heb graag. Xou ook graag gelopven dat er meer naar de hemel gaan
__________________
-|-
Met citaat reageren
Oud 10-12-2001, 19:01
klein gek geitje
Avatar van klein gek geitje
klein gek geitje is offline
whehe wel melig
waarschijnlijk gaan alleen de goede christenen naar de hemel..

ja na dan ga ik niet naar de hemel maar naar het allergrootste. des noods naar het walhalla dat is precies hetzelfde..
voor ieder zijn plekje?
__________________
If The World Didn't Suck We'd All Fall Off
Met citaat reageren
Oud 10-12-2001, 19:07
JJzD
JJzD is offline
Citaat:
klein gek geitje schreef:
whehe wel melig
waarschijnlijk gaan alleen de goede christenen naar de hemel..
Op zijn minst alle mensen die in jezus geloven

maakt niet uit hoe goed je bent
__________________
-|-
Met citaat reageren
Oud 10-12-2001, 20:22
Zorkman
Zorkman is offline
Citaat:
JJzD schreef:
van jou wil ik dan wel ff wat teksten
want mij word geleerd dat het wel zo is

waarom moedegijlen voor alles teksten hebben om iets aan te nemen?
da is bekanst twee millennia geleden geschreven en dus voor de mensenvan toen bedoeld vooral,
het gaat om de principes, de levenswijze, de opvattingen ivm het leven
't gaat om de bedoeling, niet om de betekenis van een paar woorden perfect interpreteren etc etc

't is gene wetboek hé
daar moede alles worod voor woord opvolgen,
als zij schrijven over Jezus, dan is da aan U om te bepalen ofda da de Zoon van God was, of ne gewone man die zich inzetten voor het goede, of een fictief persoon waarop ze goeie eigenschappen hebben geprojecteerd om als voorbeeld te dienen
da is U EIGEN KEUZE

ge moet da den bijbel nie voor u laten maken,
da dient gewoon om u te helpen....
__________________
ZzZzZorkman...zneller dan het licht :-)
Met citaat reageren
Oud 11-12-2001, 00:56
JJzD
JJzD is offline
de bijbel is het kookboek van het leven met de lekkerste gerechten als je de recepten opvolgt.

ik wil die gerechten graag eten en tegelijk over onze vader vertellen. Hoe en wie hij is. Daarvoor moeten we in de bijbel kijken. Om daarna een eerlijk beeld te geven en het niet te romantiseren. daarom wil ik teksten hebben om zo eerlijk nmogelijk te zijn en god te leren kennen.
__________________
-|-
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-12-2001, 10:33
JediJoel
Avatar van JediJoel
JediJoel is offline
Citaat:
Mugshot schreef:
Als je in de hemel gelooft ging hitler ook naar de hemel.

Nee, dat denk ik niet. Hij gedroeg zich nou niet echt Christelijk.
__________________
Mithhuanion; Poet and Writer
Met citaat reageren
Oud 11-12-2001, 12:14
JJzD
JJzD is offline
Citaat:
JediJoel schreef:
Nee, dat denk ik niet. Hij gedroeg zich nou niet echt Christelijk.

laten wij daar nou niet over gaan beslissen wie wel en wie niet gaat!!

daar gaat god over en Hij is rechtvaardig
__________________
-|-
Met citaat reageren
Oud 11-12-2001, 15:22
Mugshot
Mugshot is offline
Citaat:
JediJoel schreef:
Nee, dat denk ik niet. Hij gedroeg zich nou niet echt Christelijk.
Ik zei dat god niet straft.
God heeft ons naar zijn eigenbeeld geschapen niet andersom, staat het in de bijbel.
Wij hebben ooit het belachelijke idee gekregen dat als iemand jou iets aandoet dat je danminstens hetzelfde terug moet doen.
Daar hebben wij in onze cultuur het straffen op gebaseerd.
God die zich niet door onze cultuur laat beinvloeden, die ver boven ons staat laat zich volgens jou toch door onze onderontwikkelde cultuur beinvloeden en doet hetzelfde als wij?
God die van iedereen houdt staat toe dat een van zijn kinderen in de eeuwigheid verschrikkelijk lijdt?
"God" straft dus niet en daarom ging hitler ook naar de hemel.
__________________
Mathematic strikes back
Met citaat reageren
Oud 11-12-2001, 21:36
PrinsHes
PrinsHes is offline
Ik geloof in beide niet. De hemel is voor mij geluk en goedheid en dat hoeft niet zozeer pas na je dood te komen.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2001, 00:10
JJzD
JJzD is offline
Citaat:
Mugshot schreef:
Ik zei dat god niet straft.
God heeft ons naar zijn eigenbeeld geschapen niet andersom, staat het in de bijbel.
Wij hebben ooit het belachelijke idee gekregen dat als iemand jou iets aandoet dat je danminstens hetzelfde terug moet doen.
Daar hebben wij in onze cultuur het straffen op gebaseerd.
God die zich niet door onze cultuur laat beinvloeden, die ver boven ons staat laat zich volgens jou toch door onze onderontwikkelde cultuur beinvloeden en doet hetzelfde als wij?
God die van iedereen houdt staat toe dat een van zijn kinderen in de eeuwigheid verschrikkelijk lijdt?
"God" straft dus niet en daarom ging hitler ook naar de hemel.



"zij zullen buiten geworpen worden, waar het geween en tandengeknars zal zijn"

God heeft gewaarschuwd dus als je nie luisterd is het pech gehad
__________________
-|-
Met citaat reageren
Oud 13-12-2001, 15:27
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
JJzD schreef:
??

Ja, als profeet en niet als God of de zoon van God! Adam is toch ook niet de zoon van God of God?
Met citaat reageren
Oud 13-12-2001, 15:50
Joël
Avatar van Joël
Joël is offline
Citaat:
Mujahideen schreef:
Ja, als profeet en niet als God of de zoon van God! Adam is toch ook niet de zoon van God of God?
In de Bijbel wordt hij wel ergens een zoon van God genoemd.
__________________
There are only 10 kind of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-12-2001, 21:29
belanda
belanda is offline
JA

als je niet in Jezus gelooft is er geen hemel dus kan je er ook niet komen.

wel als je probeert en volhoudt.

maar wie ben ik om te zeggen wie wel heen gaat en wie niet.

je moet ooit een keer voor God verschijnen en je leven verantwoorden.
zelfs op je sterfbed kun je je nog bekeren in hem.

kort maar ik weet wel wat ik bedoel en JJZD jij ook wel denk ik. anders op msn wel weer


groetjes belanda
__________________
wolken en wind die geen regen brengen zijn net mensen die beloftes doen en ze niet nakomen:)
Met citaat reageren
Oud 13-12-2001, 21:30
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
belanda schreef:
JA

als je niet in Jezus gelooft is er geen hemel dus kan je er ook niet komen.

wel als je probeert en volhoudt.
En nou komt ie: er is dan ook geen hel, als je niet in god gelooft! Nou jij weer
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 14-12-2001, 10:31
~Black~Angel~
~Black~Angel~ is offline
Neej, ik denk het niet. Mensen die niet geloven kunnen ook in 'een' hemel komen.
__________________
~**~*!!!sToEiKoEiEn AaN dE mAcHt!!!*~**~
Met citaat reageren
Oud 14-12-2001, 11:16
linkin park roeleert
linkin park roeleert is offline
ja ik denk van wel..ik bedoel, waarom ben je anders christen?dat heeft dan toch ook geen zin?
__________________
I'ts better 2 be hated 4 what you are, than 2 be loved 4 what you're not!!
Met citaat reageren
Oud 14-12-2001, 11:18
linkin park roeleert
linkin park roeleert is offline
trouwens, ik denk dat mensen die goed leven ook niet in de hel komen..ik denk dat er ook nog iets 'tussenin'is ofzo..net zoiets als deze wereld zal dat zijn denk ik..
__________________
I'ts better 2 be hated 4 what you are, than 2 be loved 4 what you're not!!
Met citaat reageren
Oud 14-12-2001, 12:53
JJzD
JJzD is offline
Citaat:
McCaine schreef:
En nou komt ie: er is dan ook geen hel, als je niet in god gelooft! Nou jij weer

daar gaan theologen nu over ruziën ofdat er wel een hel is. Velen denken dat er all1 totale vernietiging plaats vind. En de mensen die wel naar de hemel mogen maken het mee ofzo

ik zou dit ook liever hebben en past beter in het beeld van God is liefde. aan de andere kant is er ook de wraakzuchtige god in het oude testament
__________________
-|-
Met citaat reageren
Oud 14-12-2001, 15:22
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
JJzD schreef:
daar gaan theologen nu over ruziën ofdat er wel een hel is. Velen denken dat er all1 totale vernietiging plaats vind. En de mensen die wel naar de hemel mogen maken het mee ofzo
Dat lijkt me best conform de christelijke visie ja.

Citaat:
ik zou dit ook liever hebben en past beter in het beeld van God is liefde. aan de andere kant is er ook de wraakzuchtige god in het oude testament
Precies. Het beeld dat de christelijke God liefdevol is is volstrekte onzin... slechts een goedkope poging van christenen om er een 'moderne' draai aan te geven.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 14-12-2001, 18:01
Razza
Razza is offline
Nou... t meest waarschijnlijke is dat ... depressie gevoelens hell zijn en euforie de hemel.

En als ik de religie zou geloven ... hehe wat moet ik dan in de hemel ?? Daar zijn alleen ouwe mannen die hun zonden hebben "schoongeveegd" en klijne baby's die nog nix gedaan hebben..
In de hel heb je alle hoeren, criminelen narcomanen, pyromanen, claptomanen marokanen ..
veel vetter toch !
Met citaat reageren
Oud 14-12-2001, 20:20
JJzD
JJzD is offline
[quote]McCaine schreef:
Dat lijkt me best conform de christelijke visie ja.

1 DE??
2 die mensen weten meer van de bijbel dan heel veel mensen. Ik zou het niet weten dus ik waag me niet aan een uitspraak

Citaat:
McCaine schreef:
Precies. Het beeld dat de christelijke God liefdevol is is volstrekte onzin... slechts een goedkope poging van christenen om er een 'moderne' draai aan te geven.

God = Vader
__________________
-|-
Met citaat reageren
Oud 15-12-2001, 14:10
Wijze vrouw
Avatar van Wijze vrouw
Wijze vrouw is offline
Ik denk dat iedereen wel in de hemel komt, want iedereen heeft wel iets goeds in zichzelf. Iedereen doet ook wel eens iets fout (of niet goed).

Ik denk dus niet dat je in de hemel moet geloven om erin te komen, maar toch ...

In de krant stond dat er leven na de dood was, dat was getest dmv bijna-dood-ervaringen. Dat waren ook niet allemaal mensen die in de hemel geloofden of chirstelijk waren enz?

Daarom denk ik dat iedereen naar de hemel gaat.
__________________
* Voer eendjes geen oorlog * Bij genialen ben ik vaag (????) *
Met citaat reageren
Oud 15-12-2001, 14:34
yoyoye
yoyoye is offline
ja duh!!
tuurlijk moet je geloven, om in de hemel te komen. En met geloven bedoel ik in jezus, god en de heilige geest geloven. Verder gaat het niet om een goed leven leven, want dat kan niemand. Aleen geloven in jezus ( en wat hij heeft gedaan) is genoeg!

__________________
wauw, ff kijken of ik al genoeg post hebs!!!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-12-2001, 16:20
linkin park roeleert
linkin park roeleert is offline
Citaat:
Wijze vrouw schreef:
Ik denk dat iedereen wel in de hemel komt, want iedereen heeft wel iets goeds in zichzelf. Iedereen doet ook wel eens iets fout (of niet goed).

Ik denk dus niet dat je in de hemel moet geloven om erin te komen, maar toch ...

In de krant stond dat er leven na de dood was, dat was getest dmv bijna-dood-ervaringen. Dat waren ook niet allemaal mensen die in de hemel geloofden of chirstelijk waren enz?

Daarom denk ik dat iedereen naar de hemel gaat.
eh..JAAAAAH, dr is ook nog zoiets als een hel hoor..waar is die anders voor, als iedereen naar de hemel gaat?en trouwens, ik ben het met je eens als je zegt dat iedereen wat goeds in zichzelf heeft, en iedereen wel es wat fout doet, maar als je iets fout hebt gedaan, moet je wél om vergeving vragen, pas dan ben je zondevrij en kun je naar de hemel gaan..

__________________
I'ts better 2 be hated 4 what you are, than 2 be loved 4 what you're not!!
Met citaat reageren
Oud 16-12-2001, 13:22
BigPalDave
BigPalDave is offline
"http://communities.msn.be/4UHightime"
als je echt het antwoord wil weten moet je hier maar eens kijken
Met citaat reageren
Oud 17-12-2001, 09:09
~Black~Angel~
~Black~Angel~ is offline
Citaat:
linkin park roeleert schreef:
trouwens, ik denk dat mensen die goed leven ook niet in de hel komen..ik denk dat er ook nog iets 'tussenin'is ofzo..net zoiets als deze wereld zal dat zijn denk ik..
Zoals je het nu stelt, iets 'er tussenin' komt het zo over dat christenen beter zijn dan niet gelovigen en daar ben ik het NIET mee eens want dat is NIET waar!!!
__________________
~**~*!!!sToEiKoEiEn AaN dE mAcHt!!!*~**~
Met citaat reageren
Oud 17-12-2001, 09:12
~Black~Angel~
~Black~Angel~ is offline
Daar zijn alleen ouwe mannen die hun zonden hebben "schoongeveegd" en klijne baby's die nog nix gedaan hebben..
[/B][/QUOTE]

Dat zou nergens op slaan, ik bedoel, dan zou je niks fout kunnen doen in je leven en dat is niet waar... Tuurlijk mag e dingen fout doen, iedereen maakt ooit in zijn leven een fout en dus zoiu dat betekenen dat iedereen naar de hel zou gaan. (nietdat ik geloof in een 'hel') Zelfs de pastoor maakt fouten of een priester of whatever, dus zouden die ook naar de hel gaan...

Blessed Be!
__________________
~**~*!!!sToEiKoEiEn AaN dE mAcHt!!!*~**~
Met citaat reageren
Oud 17-12-2001, 12:49
~Black~Angel~
~Black~Angel~ is offline
[QUOTE]Razza schreef:
[B]Nou... t meest waarschijnlijke is dat ... depressie gevoelens hell zijn en euforie de hemel.


jaja, dus dan zou ik in mijn vorige leven allemaal foute dingen hebben gedaan waardoor ik nu in de hel zit omdat ik depressief ben... Verklaar dat maar eens nader, ik wens je heel veel succes want dit slaat gewoon nergens op!!!

__________________
~**~*!!!sToEiKoEiEn AaN dE mAcHt!!!*~**~
Met citaat reageren
Oud 17-12-2001, 17:37
JJzD
JJzD is offline
Citaat:
~Black~Angel~ schreef:
Zoals je het nu stelt, iets 'er tussenin' komt het zo over dat christenen beter zijn dan niet gelovigen en daar ben ik het NIET mee eens want dat is NIET waar!!!
je komt niet in de hemel door goed te doen, maar door in jezus te geloven
__________________
-|-
Met citaat reageren
Oud 17-12-2001, 17:38
JJzD
JJzD is offline
Citaat:
~Black~Angel~ schreef:


Dat zou nergens op slaan, ik bedoel, dan zou je niks fout kunnen doen in je leven en dat is niet waar... Tuurlijk mag e dingen fout doen, iedereen maakt ooit in zijn leven een fout en dus zoiu dat betekenen dat iedereen naar de hel zou gaan. (nietdat ik geloof in een 'hel') Zelfs de pastoor maakt fouten of een priester of whatever, dus zouden die ook naar de hel gaan...

Blessed Be!
omdat de hele mensheid het niet kan mogen we makkelijker leven?? De hele mensheid zou dus moeten vergaan omdat we het niet waard zijn om met god te leven. Maar jezus heeft ons geheiligd en kan ons in de hemel krijgen
__________________
-|-
Met citaat reageren
Oud 17-12-2001, 17:40
JJzD
JJzD is offline
Citaat:
~Black~Angel~ schreef:
jaja, dus dan zou ik in mijn vorige leven allemaal foute dingen hebben gedaan waardoor ik nu in de hel zit omdat ik depressief ben... Verklaar dat maar eens nader, ik wens je heel veel succes want dit slaat gewoon nergens op!!!

1 er is geen reincarnatie
2 depressieviteit is lang niet zo'n hel als de echte hel (ik hbe het zelf ook)
3 het bestaan van de hel staat ter discussie. Het zou ook totale vernietiging kunnen zijn
__________________
-|-
Met citaat reageren
Oud 17-12-2001, 18:15
Joël
Avatar van Joël
Joël is offline
Citaat:
JJzD schreef:
je komt niet in de hemel door goed te doen, maar door in jezus te geloven
Hoe kan je beoordeeld worden op wat je geloofd?
__________________
There are only 10 kind of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2001, 20:27
Wijze vrouw
Avatar van Wijze vrouw
Wijze vrouw is offline
Citaat:
linkin park roeleert schreef:

eh..JAAAAAH, dr is ook nog zoiets als een hel hoor..waar is die anders voor, als iedereen naar de hemel gaat?en trouwens, ik ben het met je eens als je zegt dat iedereen wat goeds in zichzelf heeft, en iedereen wel es wat fout doet, maar als je iets fout hebt gedaan, moet je wél om vergeving vragen, pas dan ben je zondevrij en kun je naar de hemel gaan..

[/B]
Ik denk dat veel mensen wel om vergeving vragen als ze echt iets heel erg fout hebben gedaan, dan willen ze het zelf ook anders. Ik geloof niet in de hel, en ook niet dat je zondenvrij moet zijn om in de hemel te komen. Niemand is trouwens zondenvrij.
__________________
* Voer eendjes geen oorlog * Bij genialen ben ik vaag (????) *
Met citaat reageren
Oud 17-12-2001, 21:15
~Black~Angel~
~Black~Angel~ is offline
Citaat:
JJzD schreef:
je komt niet in de hemel door goed te doen, maar door in jezus te geloven

ja maar zoals linkinpark roeleert het stelt komt het bij mij iig wel zo over dat je beter bent als je wel gelooft...
__________________
~**~*!!!sToEiKoEiEn AaN dE mAcHt!!!*~**~
Met citaat reageren
Oud 17-12-2001, 21:17
~Black~Angel~
~Black~Angel~ is offline
Citaat:
JJzD schreef:
1 er is geen reincarnatie
2 depressieviteit is lang niet zo'n hel als de echte hel (ik hbe het zelf ook)
3 het bestaan van de hel staat ter discussie. Het zou ook totale vernietiging kunnen zijn

ja, maar het wordt zo gesteld dat depressie gevoelens uit de hel komen en je kan wel zeggen dat er geen reincarnatie is, maar waarom zou dat niet kunnen, daar is geen echt bewijs voor dus dat kan je ook niej zeggen...
__________________
~**~*!!!sToEiKoEiEn AaN dE mAcHt!!!*~**~
Met citaat reageren
Oud 17-12-2001, 21:18
~Black~Angel~
~Black~Angel~ is offline
Citaat:
Joël schreef:
Hoe kan je beoordeeld worden op wat je geloofd?
Mee eens
__________________
~**~*!!!sToEiKoEiEn AaN dE mAcHt!!!*~**~
Met citaat reageren
Oud 18-12-2001, 16:49
linkin park roeleert
linkin park roeleert is offline
Citaat:
Wijze vrouw schreef:
Ik denk dat veel mensen wel om vergeving vragen als ze echt iets heel erg fout hebben gedaan, dan willen ze het zelf ook anders. Ik geloof niet in de hel, en ook niet dat je zondenvrij moet zijn om in de hemel te komen. Niemand is trouwens zondenvrij.
nee dat is zeker waar, maar je moet wel van goeie wil zijn, en dat bedoel ik eigenlijk meer...en ik denk ook zeker dat je christelijk moet zijn wil je naar de hemel gaan

__________________
I'ts better 2 be hated 4 what you are, than 2 be loved 4 what you're not!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Jehova's getuigen
Nienna*
52 04-02-2013 18:22
Levensbeschouwing & Filosofie Wat vinden jullie hiervan?
Verwijderd
106 17-09-2005 23:06
Levensbeschouwing & Filosofie Okee. Geen kleine, maar grote vragen over 't Christendom...
RanC
61 10-07-2005 12:36
Levensbeschouwing & Filosofie Wat vind jij van Jehova's?
Elmoo
86 06-03-2005 10:53
Levensbeschouwing & Filosofie Jezus bevrijdt te passief?!
--Rob Smid--
61 16-02-2004 22:06
Levensbeschouwing & Filosofie Vragen voor godsdienst * a.u.b *
Angelic
9 23-02-2003 20:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:13.