Oud 19-10-2004, 16:37
Elmoo
Avatar van Elmoo
Elmoo is offline
Hoe sta jij tegenover dat geloof? Wat vind je van Jehova Getuigen?
__________________
Huiswerk?? Ik neem de afwas toch ook niet mee naar school?!
Advertentie
Oud 19-10-2004, 16:42
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
aangezien het een sekte is, weinig respect.

leuk zo'n geloof hoor, niks mis mee, maar ik vind de afzondering, het losweken van de familie en vrienden kring, het je lett. dood moeten werken voor een zgn 'zaligheid', die jaartallen die toch nooit uitkomen, het er niet meer uit kunnen komen (vervloekingen ed) en de hele sekte verder zelf, vrij onacceptabel.
Oud 19-10-2004, 16:49
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Qua geloofsovertuigingen niet veel dommer dan andere geloven. Omdat ik negatief sta tegenover religie vind ik het vanzelfsprekend geen goede ontwikkeling wanneer het geloof een groter deel van iemands leven uit gaat maken, ik vind de verplichte uren die ze aan hun geloof moeten besteden dan ook belachelijk.

Verder vind ik het een slimme organisatie waar een kleine groep mensen veel geld aan verdient.
Oud 19-10-2004, 17:58
Verwijderd
Vreselijk vervelende schijtapen, we krijgen ze hier regelmatig aan de deur. Er zit namelijk op nog geen vijfhonderd meter afstand een kerk van die gasten, dus onze wijk is altijd slachtoffer van hun bekeringsdrang. Laatst moest m'n broertje ook weer zo'n figuur te woord staan. Tot drie keer toe zei hij 'ik ben niet geïnteresseerd' maar dat figuur bleef maar wauwelen. Toen heb ik hem maar even in niet mis te verstane bewoordingen te kennen gegeven dat hij op moest donderen naar zijn rottige sekte. Ik hou niet van mensen die blijven volhouden als je zegt dat ze op moeten rotten, net zoals stofzuigerverkopers aan de deur.

Dus je ziet, ik heb het niet echt op jehova's, nog minder dan op andere gelovigen.
Oud 19-10-2004, 18:48
Verwijderd
Ik kan ze absoluut niet uitstaan.Ik hou niet zo van mensen die me proberen te bekeren.
Oud 19-10-2004, 18:50
Verwijderd
[QUOTE]nare man schreef op 19-10-2004 @ 18:58 :
Citaat:
Vreselijk vervelende schijtapen, we krijgen ze hier regelmatig aan de deur. Er zit namelijk op nog geen vijfhonderd meter afstand een kerk van die gasten, dus onze wijk is altijd slachtoffer van hun bekeringsdrang. Laatst moest m'n broertje ook weer zo'n figuur te woord staan. Tot drie keer toe zei hij 'ik ben niet geïnteresseerd' maar dat figuur bleef maar wauwelen. Toen heb ik hem maar even in niet mis te verstane bewoordingen te kennen gegeven dat hij op moest donderen naar zijn rottige sekte. Ik hou niet van mensen die blijven volhouden als je zegt dat ze op moeten rotten, net zoals stofzuigerverkopers aan de deur.

dat van die rottige sekte zal ik onthouden

Citaat:
Dus je ziet, ik heb het niet echt op jehova's, nog minder dan op andere gelovigen.
Oud 19-10-2004, 18:53
ware man
ware man is offline
Ik denk dat, als God zou oordelen op inzet en mate van overtuiging, Jehova's Getuigen bij Hem wel een voet tussen de deur zouden hebben .
Oud 19-10-2004, 18:57
hi
hi is offline
leuk
Oud 19-10-2004, 19:01
Verwijderd
Ik vind alle religies kut, maar Jehova's zijn de overtreffende trap.
Oud 19-10-2004, 19:04
Verwijderd
Vroeger vond ik het jammer dat ze nooit bij ons langskwamen omdat ik wel zin had in een heftige discussie met bijbelcitaten (toen ik de mooiste citaten nog van buiten leerde zoals : En zijn middel werd opengereten en zijn ingewanden vloeiden naar buiten, is ook het enige dat ik nog ken, weet niet eens meer waar het staat.).
Een tijd terug belden ze aan, en ik heb vriendelijk uitgelegd dat ik al een rotsvast geloof had en dat ik geen interesse had in een ellenlange uitleg die me niet interesseert en toch niet overtuigt en dat ze hun tijd vast wel beter konden besteden. En toen heb ik ze nog een prettige dag gewenst en zij mij ook .

Serieus, ik had voeten tussen deuren verwacht en de meest opdringerige taferelen, maar het viel dus reuze mee. Misschien waren ze wel nep ^^.
Oud 19-10-2004, 19:05
ware man
ware man is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 19-10-2004 @ 20:01 :
Ik vind alle religies kut, maar Jehova's zijn de overtreffende trap.
Als je kut al een negatief begrip vindt, wat zouden Jehova's dan wel niet zijn; een heel strakke kut?
Oud 19-10-2004, 19:48
Verwijderd
Ik vind de jehova's het grootste argument om godsdienst af te schaffen.
Oud 19-10-2004, 20:15
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
Mutant schreef op 19-10-2004 @ 20:04 :
Vroeger vond ik het jammer dat ze nooit bij ons langskwamen omdat ik wel zin had in een heftige discussie met bijbelcitaten
bij ons komen ze ook nooit langs. volgens mij houden ze het gewoon ook serieus bij, degene bij wie ze nooit moeten komen. je ziet ze ook wel eens lopen met boekjes en dan slaan ze ook af en toe nog 's een huis over. ons huis dus, omdat mijn moeder ze altijd te woord staat. en blijkbaar denken ze haar toch niet te kunnen overtuigen. dus ik heb ze al in geen jaren meer gezien .

en stiekem vind ik het toch wel jammer
Oud 19-10-2004, 20:36
Verwijderd
Ik heb ze twee keer aan de deur gehad, maar toen kende ik de bijbel nog niet zo goed. Nu ken ik redelijk wat humoristische quotejes.
Oud 19-10-2004, 20:44
Verwijderd
zolang ze me niet wakker maken om 9 uur (aarsen) of ze me niet storen heb ik er geen last van...
Oud 19-10-2004, 21:09
Auntie M
Avatar van Auntie M
Auntie M is offline
Ik had ooit eens een sticker op de deur, daar stond op 'Jehovagetuigen niet gewenst' en de titel van een of ander hoofdstuk uit Deuteronomium (of zoiets). Er heeft echt nooit zo'n gast aangebeld, terwijl ik ze toch regelmatig zag lopen. Vraag me dus nog steeds af wat de inhoud van dat hoofdstuk was (hier woont de duivel of zo )
__________________
You love me You hate me, You hate to love me You love to hate me...||De Nieuwe Wereld komt eraan!!!! ...
Oud 19-10-2004, 22:10
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Heb ze wel een paar keer aan de deur gehad, meestal doe ik niet open, maar als ik open doe dan begin IK de discussie. Namelijk de discussie over waar die lui nou eigenlijk mee bezig zijn, hoeveel mensen ze al hebben bekeerd in 2 jaar (over het algemeen 0), en of ze dan niet beter hun tijd aan iets nuttigs konden besteden want wat ze bij mij aan de deur doen is pure tijdsverspilling. Meestal beginnen ze dan al niet eens meer over waar ze over wouden beginnen en druipen ze netjes af zoals het hoort.

Maar gelukkig zijn het maar enkelen die om de zoveel tijd aan de deur komen, ik heb verschillende keren klasgenoten gehad die Jehova zijn, en daar kon ik vreselijk leuk mee kletsen, geen bekeringsdrang te bekennen en ze hadden zelf ook een hekel aan langs de deuren gaan en vonden idd ook dat ze hun tijd wel beter te besteden hadden. En als je er niet zelf over begon, begonnen zij ook niet over God en Jezus en de bijbel. Dus daar heb ik totaal geen problemen mee
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 19-10-2004, 22:50
Verwijderd
Citaat:
makelville schreef op 19-10-2004 @ 19:50 :
Maar jij bent gematigd en grappig, dus vandaar dat ik een uitzondering maak. Die maak ik trouwens wel voor meer mensen. Ik heb genoeg gelovigen in mijn vriendenkring. Ik vermijd alleen over het algemeen het onderwerp geloof in discussies.
Ads door Google
Oud 19-10-2004, 22:58
Verwijderd
Nare: Je ava viel me op Vermeer


Ik heb hier een bijbel liggen van de jehova's, ik heb me d'r niet echt in verdiept maar d'r zit verschil tussen die en bv de st. james vertaling.
Ik heb d'r zo'n vreselijke hekel aan als ze bij je aan de deur komen en niet eens fatsoenlijk een discussie kunnen houden; gewoon doorkwekken tot je de deur dichtsmijt of als ze al zeuren als de deur nauwelijks open is. Grrr...
Bovendien vind ik het een belachelijk idee dat je van God zoveel uur per maand-of-week-weetikveel bij de deuren langs zou moeten en als je dat niet doet dan kom je niet in de hemel (OID?)
Ik had beter op moeten letten bij godsdienst
Oud 19-10-2004, 23:03
Verwijderd
Ik heb ook niet opgelet bij godsdienst.

Ik weet wel dat van alle gelovigen de enigen die ik regelmatig aan de deur krijg, jehova's zijn. En ik hou gewoon niet van mensen die niet luisteren, of ze nou gelovig zijn of niet. Alleen, blijkbaar zit er bij jehova's een causaal verband tussen niet luisteren en hun geloof.
Oud 19-10-2004, 23:40
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Elmoo schreef op 19-10-2004 @ 17:37 :
Hoe sta jij tegenover dat geloof? Wat vind je van Jehova Getuigen?
ik irriteer me aan de manier waarop ze mensen lastigvallen met wat in mijn ogen weinig anders dan de zoveelste 'het einde van de wereld is hier' cult.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 20-10-2004, 09:18
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 19-10-2004 @ 23:50 :
Maar jij bent gematigd en grappig, dus vandaar dat ik een uitzondering maak. Die maak ik trouwens wel voor meer mensen. Ik heb genoeg gelovigen in mijn vriendenkring. Ik vermijd alleen over het algemeen het onderwerp geloof in discussies.

Dat laatste doe ik ook
Oud 20-10-2004, 09:55
Moonlight fairy
Moonlight fairy is offline
tja heb op zich niks tegen religies, alleen de manier waarop ze denken en proberen te overtuigen...
Heb vroeger volgens mij wel is zo'n ventje aan de deur gehad... maar was toen erg klein.
Nu woon ik in een flat, waar je eerst aan moet bellen wil je de hal inkomen, en hopelijk doet niemand open als ze merken dat het jehova's zijn... want anders kunnen ze alle deuren van het gebouw langs.

toen ik in utrecht in een ijssalon werkte was er een keer een soort jehova conventie. Kwamen ze bij ons ijs halen, een collega ging een discussie aan met een ventje, waarom ze geen verjaardagen vierde: omdat er drie keer in de bijbel een verjaardag voorkomt dat slecht afloopt ofzo...

tja als je hard genoeg zoekt vind je wel iets...
__________________
Don't let the world miss out on you......
Oud 20-10-2004, 10:04
Verwijderd
Citaat:
Moonlight fairy schreef op 20-10-2004 @ 10:55 :
tja heb op zich niks tegen religies, alleen de manier waarop ze denken en proberen te overtuigen...
Dan heb je dus wel iets tegen religies, want die dingen zijn basically waar religie om draait. Vooral de manier van denken.
Oud 20-10-2004, 10:36
Verwijderd
Vroeger vond ik het altijd grappig toen ze langs kwamen, omdat m'n vader dan weer heerlijk die mensen begon uitteschelden. Maar nu hoop ik eigenlijk wel dat ze weer langskomen, kheb nog een paar puntje uit het NT die niet helemaal duidelijk zijn Maar nu komen ze niet meer, staan ckere op de zwarte lijst

Verder snap ik eigenlijk niet waarom ze het doen. Het zou beter zijn als ze een lijst maken met christenen die tot stand zou komen als ze naar de kerk gaan. En dan alleen bij die mensen op die op de lijst staan langsgaan. Ik denk dat de rest van de mensen er namelijk niet zo op zit te wachten.
Advertentie
Oud 20-10-2004, 10:39
Verwijderd
Ik weet weinig tot niets van hun filosofie, maar het lijkt me vrij onlogisch dat als zij geloven in een vast aantal dat wordt toegelaten tot de hemel, ze ook actief proberen mensen te bekeren. Dan maken ze voor zichzelf de kans kleiner dat ze erin komen.
Oud 20-10-2004, 10:45
Moonlight fairy
Moonlight fairy is offline
Citaat:
nare man schreef op 20-10-2004 @ 11:04 :
Dan heb je dus wel iets tegen religies, want die dingen zijn basically waar religie om draait. Vooral de manier van denken.
ik bedoel meer hoe sommige religies denken en proberen te overtuigen... Dus tegen sommige religies heb ik wel iets maar niet tegen religies in het algemeen..
__________________
Don't let the world miss out on you......
Oud 20-10-2004, 10:49
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Bij ons zijn ze nooit aan de deur geweest. Niet waar ik vroeger woonde, en ook niet waar ik nu woon (in een wijk die 3 jaar geleden de grond uitkwam). Het lijken me een stelletje zeikerds. Zien ze niet in dat mensen het vervelend vinden?

stiekem hoop ik wel dat er een keer een langskomt, gewoon om eens te zien hoe het precies is
Oud 20-10-2004, 10:57
Verwijderd
Citaat:
Moonlight fairy schreef op 20-10-2004 @ 11:45 :
ik bedoel meer hoe sommige religies denken en proberen te overtuigen... Dus tegen sommige religies heb ik wel iets maar niet tegen religies in het algemeen..
Religies denken en overtuigen niet, dat doen hoogstens de mensen, en in het bijzonder bepaalde mensen, die die religie aanhangen.
Oud 20-10-2004, 11:03
CzechStudent
CzechStudent is offline
Lang, lang geleden eens een aan de deur gehad. Maar toen was ik nog een kleuter, m'n moeder heeft er een kwartier mee gepraat (moeder is overtuigd atheist).

Aangezien ze een van de grootste zondes begaan die in het jodendom mogelijk is (het proberen uit te spreken van de vierletter-naam van G-d) vind ik ze fout.
Daarnaast vallen ze mensen lastig en prediken ze haat tegenover andersgelovigen.
Drie redenen om ze niet in m'n huis te willen hebben.
Oud 20-10-2004, 11:12
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Ik heb het niet zo op mensen die actief andere mensen proberen te bekeren.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 20-10-2004, 12:20
Verwijderd
Laatste keer dat jehova getuiges hier kwamen was 5/6 jaar geleden, maarja mijn vader praat graag met jehova getuiges. Meestal waren zij diegene die onze deur dicht moesten doen Maarja jehova getuiges, zijn iig niet egoistisch. Kijk hoeveel moeite ze doen om de mensheid te 'redden' . Jehova getuiges zijn btw geen sekte, tis gewoon een andere tak van het christendom en ze zijn tegen mij redelijk open over hun religie (ik ken zelf een paar jehova getuiges).
Oud 20-10-2004, 14:29
ware man
ware man is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 20-10-2004 @ 13:20 :
Laatste keer dat jehova getuiges hier kwamen was 5/6 jaar geleden, maarja mijn vader praat graag met jehova getuiges. Meestal waren zij diegene die onze deur dicht moesten doen Maarja jehova getuiges, zijn iig niet egoistisch. Kijk hoeveel moeite ze doen om de mensheid te 'redden' . Jehova getuiges zijn btw geen sekte, tis gewoon een andere tak van het christendom en ze zijn tegen mij redelijk open over hun religie (ik ken zelf een paar jehova getuiges).
Natuurlijk treden de Jehova's Getuigen naar buiten als het op geloof aankomt; hun geloof verspreiden is een groot deel van hun geloof. De vraag bij beoordeling of het een sekte is of het een groep is die ook wat betreft zichzelf naar buiten treedt en een open houding aanneemt tegenover de wereld. Vaak is dat bij de Jehova's Getuigen niet het geval; het is vooral een besloten organisatie, waar je moeilijk doorheen komt. Persoonlijk vnid ik dat de term sekte niet eens zo gek is
Oud 20-10-2004, 14:38
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 20-10-2004 @ 11:39 :
Ik weet weinig tot niets van hun filosofie, maar het lijkt me vrij onlogisch dat als zij geloven in een vast aantal dat wordt toegelaten tot de hemel, ze ook actief proberen mensen te bekeren. Dan maken ze voor zichzelf de kans kleiner dat ze erin komen.
inderdaad

Bij mij zijn ze ook wel eens aan de deur geweest. Ik geef ze wel de tijd om hun verhaal te doen..en daarna ga ik met ze in discussie. Kan soms best interessant zijn, moet ik zeggen

Máár..ze hebben me niet overtuigd..
Oud 20-10-2004, 14:42
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
Leuke mensen als ze mij maar met rust laten
Oud 20-10-2004, 15:20
Ragnar
Avatar van Ragnar
Ragnar is offline
Bij mij zijn ze een keer vrijwillig weg gegaan.
__________________
Hou je bek of ik stop mijn lul erin.
Ads door Google
Oud 20-10-2004, 15:33
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
nare man schreef op 20-10-2004 @ 11:39 :
Ik weet weinig tot niets van hun filosofie, maar het lijkt me vrij onlogisch dat als zij geloven in een vast aantal dat wordt toegelaten tot de hemel, ze ook actief proberen mensen te bekeren. Dan maken ze voor zichzelf de kans kleiner dat ze erin komen.
hoho.

144.000 in de hemel. dat aantal is natuurlijk al lang vol. dit is de mordechai-naomi-klasse, de grondleggers van dit geloof.
de jehova's getuige die na 1922 nog eens bekeerd werden, horen tot de ester-ruth-klasse.
in 1929 zat men aan de 144.000. vol dus. maar daar is een oplossing voor: de jonadabklasse. al deze jehova's getuige dus na 1929, komen niet meer in de hemel, maar op een nieuwe aarde. deze klasse loopt voor zo ver ik weet tot altijd door, er wordt niet weer een maximum aantal aan gesteld.
dan zijn er nog de oudtestamentische gelovigen, die horen ook tot de aardse klasse. ze mogen god niet als hun vader aanspreken. dus, jehova's getuige van de periode van...?! tot 1922 zijn het beste af.
Oud 20-10-2004, 15:42
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
wat eigenschappen van sektes:

*ontkenning dat ze sekte zijn (vrij logisch op zich)
* 2e gezagsinstantie (bijv. naast bijbel)
* persoon van een leider
* kadaverdiscipline (jehova's: ze mogen geen kerkdiensten bijwonen enz.)
* afkeer overheid
* isolement (vaak geen vrije keus, heel moeilijk om weg te komen, jehova's: vervloekingen, bedreigingen)

persoonlijk vind ik alleen het laatste punt zeer bezwaarlijk. natuurlijk is de jehova's niet een zware sekte ofzo, maar als ze je vrijheid benemen en je het heel moeilijk maken om weg te komen en je proberen los te maken van de rest van de wereld, vind ik dat toch niet kunnen.
Oud 20-10-2004, 22:49
Verwijderd
Citaat:
AmnesJAn schreef op 20-10-2004 @ 16:20 :
Bij mij zijn ze een keer vrijwillig weg gegaan.
Verkoop je Citroëns?
Oud 21-10-2004, 09:45
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
De religie trekt me totaal niet aan, maar als mensen dat wel aanspreekt ben ik de laatste om ze tegen te houden

Dat aan de deur gaan vind ik nogal hinderlijk - dat ze je je hun geloof willen opdringen en je willen bekeren. Dat opzettelijk bekeren houd ik sowieso niet van. Dat bekeren doet me ook denken aan de katholieke missionarissen in Afrika: "die kindjes hebben het zo slecht want ze geloven niet in jezus en maria" Nou, nu geloven die kindjes in jezus en maria en ze hebben het nog steeds bar slecht.

Dus of bekeren nut heeft? Als je er toevallig mee in aanraking komt en de religie spreekt je aan, dan bekeer je vanzelf wel, denk ik.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 21-10-2004, 10:26
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
AmnesJAn schreef op 20-10-2004 @ 16:20 :
Bij mij zijn ze een keer vrijwillig weg gegaan.
Bij mij komen ze niet eens aan de deur.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 21-10-2004, 11:18
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
AmnesJAn schreef op 20-10-2004 @ 16:20 :
Bij mij zijn ze een keer vrijwillig weg gegaan.
voor- of nadat je de hond losliet?
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 21-10-2004, 14:43
Verwijderd
Citaat:
GanzenVeer schreef op 20-10-2004 @ 16:33 :
hoho.

(...)
Dank voor de toelichting
Oud 23-10-2004, 13:06
Dromer_de_kers
Dromer_de_kers is offline
Waarom denkt iedereen toch dat jehovah getuigen een sekte of zo zijn? Dat valt best mee, hoor. Ik ken een paar jehovah's en die zijn net zo normaal als ik en helemaal niet opdringerig.

@GanzenVeer: dat '* kadaverdiscipline (jehova's: ze mogen geen kerkdiensten bijwonen enz.)' is niet waar, want die jehovah's die ik ken, gaan gewoon naar de kerk

En nog iets: het is jehovaH's
__________________
||Ik ben niet lief, ik ben een bitch op wolkjes||Totaal compleet normaal||Houdt van ScionOfBalance||
Oud 23-10-2004, 13:28
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
boeiend.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 23-10-2004, 13:55
Chrizzle
Avatar van Chrizzle
Chrizzle is offline
Je moet natuurlijk wel bedenken dat deze mensen niet langs de deur gaan omdat ze het leuk vinden om mensen lastig te vallen of omdat ze hun uren vol moeten krijgen om in de hemel te komen.

Ze gaan langs de deuren omdat ze geloven dat hun manier de goede/beste manier is om te leven en ze willen graag dat zoveel mogelijk mensen op een goede manier leven. Het is dus niet uit egoïsme, maar juist omdat ze andere mensen het beste gunnen.

Ik zit bij een Jehova's Getuige in de klas en dat heeft voor mij een hoop vooroordelen weggehaalt. Zo valt het reuze mee met de uitsluiting uit de groep als je van je geloof valt.

Ik ken iemand die is niet meer Jehova's Getuige en die gaat nog gewoon om met haar andere vriendinnen die nog steeds Jehova zijn.

Persoonlijk vind ik gaan schelden en/of flauwe grapjes maken (Zet Jezus maar in de schuur, haha ) best onbeschoft. Ik vind dat je best het fatsoen kan hebben om gewoon te zeggen dat je geen interesse hebt en dan gewoon de deur dicht doen.
Oud 23-10-2004, 15:34
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Ik vind ze zielig......vooral de kinderen

mogen geen sinterklaas vieren en mogen op school met veel dingen niet mee doen. Ze mogen meer dingen niet dan die ze wel mogen .
__________________
The living orb is secure against thee, and thou shalt not prevail against it. In the day that thou comest against us , I shall raise war against thee
Oud 23-10-2004, 16:14
Verwijderd
Citaat:
I love stars schreef op 23-10-2004 @ 16:34 :
Ze mogen meer dingen niet dan die ze wel mogen .
Gaat dat niet op voor alle gelovigen?
Oud 23-10-2004, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 23-10-2004 @ 17:14 :
Gaat dat niet op voor alle gelovigen?
Dat hangt er maar van af, overbezorgde ouders ontzeggen hun kinderen ook wel meer dingen
Oud 23-10-2004, 16:42
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
kheb er geen enkel probleem mee, zolang ze maar minster 20 meter bij me uit de buurt blijven.

kheb er wel problemen mee als ze dat niet doen.

ik respecteer hun geloof, maar daarvan hoeven ze mij niet te overtuigen.

uitschelden vind ik overigens wel erg laag van niveau..
__________________
take a walk on the wild side ت
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Jehova's getuigen
indie-gurl
348 10-04-2007 14:28
Levensbeschouwing & Filosofie wat vind jij van jehovah's getuigen?
=zwart wit=
319 07-12-2006 12:08
Levensbeschouwing & Filosofie jehova getuigen
Hernuel Fan
103 01-04-2005 19:19
Levensbeschouwing & Filosofie anderen overtuigen van jou geloof
Verwijderd
62 29-11-2003 12:13
Levensbeschouwing & Filosofie EO-jongerendag
zus
110 01-07-2003 11:01
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Wie heeft er nog vertrouwen in de LPF?
bloempju
77 12-07-2002 00:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:56.