Oud 14-09-2004, 17:24
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 14-09-2004 @ 17:15 :
Haha, wie had het over bijten? Ik had het over wurgen Hoofd heb je sowieso vast als je met oogjes gaat pulken, maar ja, beest was goed anderhalve meter lang, in je eentje hou je dat niet allemaal onder bedwang. Moest toen ook echt ff hulp bijroepen.

HEhe ok dat is waar, daar had je het niet over, maar aangezien elke wurgslang ook hapt (probeert!) als ie aanvalt, ging ik ervan uit En ja....dan heb je inderdaad hulp nodig
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-09-2004, 17:46
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
Wel vaker gehad..

Tijdens het stoeien met de hond, dat ze ineens wat hardhandig werd.

of mn twee katertjesvan net 1 jaar oud.. die zitten gewooon te wachtten tot je beweegt en ze je kunnen 'grijpen'.

En mn paardje had ineens geen zin meer om gelongeerd te worden, dus besloot ze maar met haar voorbenen naar me te gaan slaan... Heeft ze daarna nog 1x geprobeerd, daarna nooit meer.

Ook had ik een dominant konijn, die je hand aanviel zodra die het hok inkwam.. Ook heel wat schrammen aan over gehouden.
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 20:50
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
niet dat ik weet
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 17:55
kellytje
Avatar van kellytje
kellytje is offline
Eens door een dwerhamster in de dierenwinkel , het beestje liet niet meer los
enkele malen aangevallen door mijn eigne hond , die we hebben moeten laten inslapen omdat hij volgens de dierenarts een trauma had opgelopen in de winkel waar we hem gehaald hadden en het bijten niet meer zou afleren (hier komen geregeld kleine kinderen over de vloer)
en ook een maal toen we met de kleuterklas naar de kinderboerderij gingen achterna gezeten door een boze gans.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 17:03
Fluff-Ball
Avatar van Fluff-Ball
Fluff-Ball is offline
Jup. Door een een eekhoorn

Ik was namelijk bij de Grand Canyon, kijken hoe mooi het daar is enzo. Daar lopen allemaal van die eekhoorntjes rond of squirrels net weer ander soort ofzo. Nou, vet lieve beestjes, iedereen aaien en eten geven. Ik moest natuurlijk ook aaien, niks aan de hand. Loop ik van die beestjes weg begint er een vet te flippen. Rende keihard op me af en beet zo in mijn vinger. Was een beetje een probleem want hij liet ook niet meer los. Na een tijdje wel maar moest evengoed een tetanusprik hebben
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 17:04
Fluff-Ball
Avatar van Fluff-Ball
Fluff-Ball is offline
Citaat:
kellytje schreef op 17-09-2004 @ 17:55 :
Eens door een dwerhamster in de dierenwinkel , het beestje liet niet meer los
Knaagdieren zijn niet te vertrouwen
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 14:49
Cruz
Cruz is offline
Ben een keer bijna door ganzen aangevallen Had hun eieren gestolen.. Maar ik was sneller
__________________
What Goes Around Comes Around
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 17:41
ythguaN
Avatar van ythguaN
ythguaN is offline
Citaat:
Cruz schreef op 24-09-2004 @ 14:49 :
Ben een keer bijna door ganzen aangevallen Had hun eieren gestolen.. Maar ik was sneller
Gelukkig hebben ganzen geen fietsen
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 18:31
Smartie
Avatar van Smartie
Smartie is offline
Meerdere keren door m'n hamster en de agaponis van m'n broertje....
Met citaat reageren
Oud 25-09-2004, 00:17
Lionheart
Niet echt aangevallen. Heb wel een keer een hond gehad die in m'n hand beet, maar dat was geen drama.

En hoi Smartie.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2004, 13:05
Verwijderd
vorig jaar ben ik 2x aangevallen door een hond...

1e keer:
Ik was bij mijn tante en die hebben 3 honden.. en ik liep dus in die tuin terwijl ik die honden al heel lang niet meer had gezien (in Slowakije) en ineens beet hij in mijn been! Dus toen heb ik 1x tegen zijn kop getrapt.. en daarna rende mijn tante achter die hond aan en heeft ze hem nog een knal voor zn kop gegeven Ik had geen tetanusspuit gehaald.. maar ik leef nog dus het zal wel meevallen..

2e keer:
Ik liep op straat en er liep een heel klein inimini chiuwawa (ofzo) en hij kefte iedere keer als iemand langs kwam.. ik vond hem zo grappig en toen stampte ik met mn voet op de grond en toen begon hij opeens allemaal rondjes om mij heen te rennen en daarna beet hij in mijn been maar die heb ik er dus ook afgetrapt ik vond het wel grappig..

oja trouwens ik ben ook een keertje aangevallen door een vis
Ik was in mexico op vakantie.. en we gingen toen in een ondergrondse grot snorkelen (er zat dus water in) het was heel donker maar er waren lampen op gehangen. En het water in die grot was heel diep enzo en er was maar 1 meter ofzo waar je lucht kon happen. Dat was opzich wel eng maar het was heel mooi het leek wel alsof je in de ruimte was. Ik zag maar heel weinig vissen. En opeens zwemde er een heel klein geel visje bij mijn voet. En toen trapte ik met mijn flipper tegen zn kop onder water.. en hij begon opeens allemaal in mijn flipper te happen Hoe grappig En hij heeft me een hele tijd achterna gezeten in die grot..
Met citaat reageren
Oud 25-09-2004, 13:12
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
14 oktober 2001, ongeveer 6 of 7 politiehonden, gvd
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 25-09-2004, 13:36
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
Mijn broertje is pas door een pieterman gestoken, da's een vis.
__________________
Lampaan.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2004, 21:57
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 25-09-2004 @ 13:12 :
14 oktober 2001, ongeveer 6 of 7 politiehonden, gvd
hoe dat zo?
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 14:01
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
bijna iedere dag door de kat van mijn lieve vriendin... griefus beest
__________________
Hetzij zo...
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 14:02
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 25-09-2004 @ 13:12 :
14 oktober 2001, ongeveer 6 of 7 politiehonden, gvd
en hoe voelde dat?
__________________
Hetzij zo...
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 15:43
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Cruz schreef op 24-09-2004 @ 14:49 :
Ben een keer bijna door ganzen aangevallen Had hun eieren gestolen.. Maar ik was sneller
Hihi, moet je eens bij mij thuis komen, vijver voor de deur met stuk of 14 ganzen En die zijn verekte snel als het moet
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 16:52
JF
Avatar van JF
JF is offline
Mijn kat lag bij me op schoot. En opeens vloog ie naar mn hoofd, en begon mn hele hoofd onder te krabben

En gebeten door een paard
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 25-09-2004 @ 13:12 :
14 oktober 2001, ongeveer 6 of 7 politiehonden, gvd
Vertel..?
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 15:13
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
een knol wat in een wei staat heeft ooit in mn buik gebeten. khad een groen shirt aan, en dat beest meent natuurlijk dat dat gras was. ik keek effe niet en HAP. en ik maar 'kutpaard' krijsen

kstond eerst in de straat op mn skates, en de hond van de buren komt er met een rotvaart aangerent, knalt volop tegen mij aan, en daar vloog ik dan ondersteboven.

onze (nu dode) parkiet ging eerst bovenop mn pet zitten, op de klep. dan koppeldook ie, zodat ie mn zn pootjes aan de klep hing. en dan gaat ie doodleuk in je neusvleugels bijten.

mn ex heeft een kat, Miep, dat is echt een enorm vals kreng. ik lag op de bank, op mn buik. hij pleurt die kat op mijn rug, en dat vervloekte beest zet dr nagels zo in mn rug. nou dat heb ik geweten

kben ooit aangevallen door een kolonie rode mieren. mja khad geen schoenen aan, en, jaa, dat vinden die beestjes mooi man.

kben nog wel es aangevallen door al dat steekgerei.
__________________
take a walk on the wild side ت
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 15:15
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 25-09-2004 @ 13:12 :
14 oktober 2001, ongeveer 6 of 7 politiehonden, gvd
komop, iedereen is benieuwd nu.

spreek.
__________________
take a walk on the wild side ت
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Dawn15 schreef op 22-09-2004 @ 17:04 :
Knaagdieren zijn niet te vertrouwen
Geen avn mn ongeveer 30 muizen die ik gehad/heb hebben ooit gebeten. Ja, 1 mannetje ooit.
Alleen die goudhamsters zijn vernijnig
Ik pestte het beestje best wel vaak toen ik nog jong was en naja, toen hing hij een keer in mn vinger
En niet loslaten he!
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 20:32
Bleater
Avatar van Bleater
Bleater is offline
ooit door een valse knol.

vertrouw ze nog steeds niet
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 17:04
flutterby
Avatar van flutterby
flutterby is offline
Ik ben een keer aangevallen door een paard toen ik eraf viel tijdens het springen. Dat beessie was zó geschrokken dat ik ernaast lag, dat hij in plaats van gewoon naar me toeliep mij echt gewoon keihard aanviel. Ik lag daar nog steeds en hij steigerde met als doel op me neer te komen, ik kon nog net wegkomen. Ik heb het paard toen bij de teugels gepakt en gekalmeerd (beest wist van paniek gewoon niet meer wat hij deed) en heb hem zó op stal gepleurd.
Maar dat was dus niet echt uit valsheid, meer van schrik (denk/hoop ik...)

En ik ben een keer gebeten door een wurgslang. Ik wilde hem oppakken en hij nam de dreighouding aan, ik met mn stomme kop hem gewoon oppakken en toen beet hij me. Deed echt superzeer maar hij was gelukkig niet giftig.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 09:46
Verwijderd
tot mijn 18e heb ik hondentrainingen gedaan, dus was het wekelijks bal.

Overigens is wegrennen voor honden het stomste wat je kan doen, dan wordt het jagersinstinkt alleen maar aangewakkerd, en ze zijn vaak sneller als jij. Nar ze toedraaien, en ze in hun nek grijpen, kop omlaagduwen, en goed doorknijpen. Dan zal de hond zich vrij rap overgeven. En als dat niet werkt, een goed gemikte trap tegen de neus
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 14:25
kevertje84
Avatar van kevertje84
kevertje84 is offline
onze eerste hond heeft me ooit 'aangevallen' maar ach, dat was ook een beetje mn eigen schuld
__________________
duzzz
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 14:27
kevertje84
Avatar van kevertje84
kevertje84 is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 13-10-2004 @ 09:46 :
tot mijn 18e heb ik hondentrainingen gedaan, dus was het wekelijks bal.

Overigens is wegrennen voor honden het stomste wat je kan doen, dan wordt het jagersinstinkt alleen maar aangewakkerd, en ze zijn vaak sneller als jij. Nar ze toedraaien, en ze in hun nek grijpen, kop omlaagduwen, en goed doorknijpen. Dan zal de hond zich vrij rap overgeven. En als dat niet werkt, een goed gemikte trap tegen de neus
hé dat doe ik ook altijd als onze hond weer eens de baas uit wil hangen (en dat probeert ie vaak), maar dan word ik altijd aangegeken of ik die hond aan het mishandelen ben
__________________
duzzz
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 22:46
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
kevertje84 schreef op 13-10-2004 @ 14:25 :
onze eerste hond heeft me ooit 'aangevallen' maar ach, dat was ook een beetje mn eigen schuld
Ik twijfel aan dat "beetje"
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 00:40
Verwijderd
Citaat:
kevertje84 schreef op 13-10-2004 @ 14:27 :
hé dat doe ik ook altijd als onze hond weer eens de baas uit wil hangen (en dat probeert ie vaak), maar dan word ik altijd aangegeken of ik die hond aan het mishandelen ben
Een trap tegen de neus zou ik niet tevaak doen, want daar kan hij aan dood gaan.....
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 09:38
kevertje84
Avatar van kevertje84
kevertje84 is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 19-10-2004 @ 00:40 :
Een trap tegen de neus zou ik niet tevaak doen, want daar kan hij aan dood gaan.....
neej dat heb ik ook nog nooit gedaan, maar ik 'gooi' hem wel altijd tegen de grond. hij krijgt wel eens een tik voor zn neus, maar dat gaat heus niet superhard hoor.
__________________
duzzz
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 09:41
kevertje84
Avatar van kevertje84
kevertje84 is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 18-10-2004 @ 22:46 :
Ik twijfel aan dat "beetje"
nou eig was het mn moeders schuld. ik was nog te jong om te beseffen dat ik op dat moment iets deed wat de hond niet leuk vond (wilde de hond aaien toen mn moeder hem ant aaien was, maar dat wilde ie niet)duzzz
__________________
duzzz
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 00:06
Charly Brown
Avatar van Charly Brown
Charly Brown is offline
Ik ben een keer toen ik 3 was keihard door een hond in mijn lip gebeten. Daar heb ik nu nog een litteken van over. Maar heb er wel 1500 euro mee gevangen + rente is nu dus iets van 2500 euro.

En een jaar geleden ben ik gebeten door een paard in mijn zij. Best hard. Maar ik had gelukkig een heel dik vest aan. En daar heeft ie niet doorheengebeten. Dus geen littekens aan over gehouden. Deed wel belachelijke pijn!




Mijn zusje is weleens door een teek en door een rat gebeten. En die teek droeg die enge ziekte bij zich. Dus dat was bestwel eng. Meteen naar het ziekenhuis enzo. En die rat was wild dus droeg ook allemaal vervelende ziektes met zich mee. En daarvoor moest ze ook naar het ziekenhuis en medicijnen slikken. Maar is allemaal goed gekomen dus .
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 13:18
laura85
laura85 is offline
door een kalkoen op de kinderboerderij bij stage!!
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 13:52
Bruin Beer
Bruin Beer is offline
Ik ben wel eens gebeten door een hond. Hij heeft het niet overleefd. Wat lag hij lekker.. gefileerd op een broodje.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 11:18
Go active!
Avatar van Go active!
Go active! is offline
ongeveer 3 jaar geleden ben ik door een kudde koeien aangevallen. Ik liep over een dijk waar koeien en stieren stonden en toen ik omkeek kwamen ze allemaal aan hollen. Toen ben ik in de kreekje gesprongen en heb ik daar 3 kwartier in het water heb gestaan tot ze eindelijk weg gingen.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 12:54
yavanna
Avatar van yavanna
yavanna is offline
uhm.... ik ben nog ni zo lang geleden aangevallen door m'n eigen kat!

We kwamen net terug van vakantie, we waren drie weken weggeweest. Ik was echt heeeeeel blij om m'n kat weer te zien, en hij vond het ook leuk dat wij er weer waren. Eerst ging hij de hele tijd kopjes geven. Ik aaide hem de hele tijd.
Op een gegeven moment ging ik naar m'n kamer, de kat liep mij achterna. Hij ging voor mij staan. Ik keek op hem neer, en hij deed: 'mauw' en toen sprong ie zomaar op mijn gezicht af! Gelukkig had ik het een beetje voorzien en had ik m'n handen voor m'n hoofd gedaan om hem af te weren. Het was echt verschrikkelijk! ik heb hem meteen naar buiten gegooid om hem even af te laten koelen. De dagen daarna was hij ook nog heel vervelend, ging ie steeds je been pakken als je weg wilde gaan.

Ik denk dat hij bang was dat we weer weg zouden gaan, en dat hij ons steeds tegen wilde houden.
Maar tegen de rest van de familie deed hij het niet....
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 16:11
Verwijderd
Niet echt aangevallen, maar tijdens het joggen zijn er altijd weer die klerehonden die tegen je aan lopen. Erg ontspannen, een Deense dog die tegen je aan schurkt. Ik ben sowieso geen hondenliefhebber.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 17:55
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Snees schreef op 13-11-2004 @ 16:11 :
Niet echt aangevallen, maar tijdens het joggen zijn er altijd weer die klerehonden die tegen je aan lopen. Erg ontspannen, een Deense dog die tegen je aan schurkt. Ik ben sowieso geen hondenliefhebber.
Wordt pas leuk als ze tegen je opspringen om te laten zien dat ze blij zijn dat je er bent Dan wil je wel even gaan liggen hoor
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 18:40
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik ben alleen nog maar af en toe gebeten door m'n hamstertje. Maar ja, een vinger met nog koekkruimeltjes eraan vindt zo'n beestje natuurlijk heel lekker.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 19:28
Verwijderd
Neuh, nooit echt serieus aangevallen, hooguit overactief begroet
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 21:49
Hakkie
Avatar van Hakkie
Hakkie is offline
Ik ben nooit aangevallen door een dier. Maar ik ben wel een keer op een ezel gaan rijden, en toen ben ik er vanaf gevallen en toen is ie bovenop me gaan staan
__________________
But store up for yourself treasures in heaven...
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 23:09
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Regelmatig door allerlei verschillende paarden en pony's gebeten en getrapt.

En een keer flink hard gebeten door een klein tekkeltje toen ik 7 was ofzo Ik dacht ach wat snoezig en was hondengek dus ik natuurlijk aaien. Toen deed hij hap.
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 01:49
C'est moi
Avatar van C'est moi
C'est moi is offline
Citaat:
DutchGirl schreef op 23-08-2004 @ 11:50 :


en laatst ben ik door me eigen hond gebeten, waarschijnlijk had hij genoeg van het geknuffel en beet ineens in me hand, echt heel nasty, met zijn lip ook zo omhoog

dan denk ik dat er toch iets mis is met jullie verhouding onder elkaar! of hij is dominant aan jou. of hij is angstig geweest. anders trekt hij geen lip op, en je vervolgens te bijten!
__________________
nobody is perfect, I'm nobody!
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 01:52
C'est moi
Avatar van C'est moi
C'est moi is offline
ikke door een hond toen ik een jaar of 8 was. en ben pas getrapt door een paard. dat door een paard is waarschijnlijk door comunicatie problemen en zijn we hard aan het werken.

die hond kon ik niks aan doen ik was onder de 12 jaar en dan moet een honden eigenaar eingelijk weten dat de hond boven het kind staat! maar waarschijnlijk had de eigenaar de hond ook niet helemaal in de hand, want je hebt ook nog zo iets van een afhankelijke rang, en ze was er bij! (kwam uit school lopen)
__________________
nobody is perfect, I'm nobody!
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 10:45
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
Citaat:
C'est moi schreef op 15-11-2004 @ 01:52 :
en ben pas getrapt door een paard. dat door een paard is waarschijnlijk door comunicatie problemen en zijn we hard aan het werken.

zijn jullie nu in relatie therapie ofzo?
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 12:28
C'est moi
Avatar van C'est moi
C'est moi is offline
jepe
__________________
nobody is perfect, I'm nobody!
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 21:39
Buffy-Girl
Buffy-Girl is offline
Ja, toen ik 2 was zat ik in de buggy en toen kwam er een hele agressieve gans op me af. Ik heb nog steeds een hekel aan die beesten.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 21:40
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Ik ben wel vaak gebeten door dwerghamsters.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 19-11-2004, 19:42
Phlox
Avatar van Phlox
Phlox is offline
Het engst was dat een struisvogel in afrika in mn vinger hapte.
Verder geschopt/gebeten door verscheidene paarden.
Mn cavia beet ook wel veel eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2004, 22:51
Oni Shikio
Avatar van Oni Shikio
Oni Shikio is offline
Meerdere malen door onze kat en hond, maar ik vind het als kattenliefhebber niet zo erg
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine [gouweouwe]Wat staat er onder jouw ctrl+v? Episode II
Machiavelli
500 28-09-2004 21:34
Flora & Fauna 'Haj zeehondje! Wat heb jij een mooie pels, die wil ik wel hebben!'
Dark Psycho
89 18-04-2004 22:05
Verhalen & Gedichten Geef je mening over deze tekst
lestat080
31 29-03-2004 17:23
Levensbeschouwing & Filosofie de bijbel klopt niet
Korsakoff
122 21-10-2003 18:18
Verhalen & Gedichten Mijn gedichten
Missygirly
4 28-10-2001 11:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:39.