Oud 22-01-2008, 20:30
C r Y p S
Avatar van C r Y p S
C r Y p S is offline
Laatst dacht ik eens goedkoop in te kopen door ETOS eigen merk condooms te kopen ipv Durex. Dat viel dus vies tegen, die dingen zitten abnormaal strak (in vergelijking met de standaard durex condooms) en rollen onwaarschijnlijk moeilijk af. Ik weet niet wat jullie ervaringen hiermee zijn? Mijn advies is in elk geval: niet kopen....
__________________
Waar een weg is wil ik heen.
Oud 22-01-2008, 23:28
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Ik batste met kruidvat condooms, die kosten de helft van Durex en zijn prima.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 23-01-2008, 08:43
Møller
Avatar van Møller
Møller is offline
Doe mij maar Durex.

Je hebt ook die van DFY, is begonnen door iemand uit het management van Durex. Maar heeft duidelijk niet de kwaliteit meegenomen!
Oud 23-01-2008, 22:08
Labster
Avatar van Labster
Labster is offline
S betekent Small, M betekent Medium, L betekent Large, enzo.

Laatst gewijzigd op 24-01-2008 om 11:24. Reden: Whisky
Oud 24-01-2008, 00:39
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
^ Nu zelf nog Nederlands leren.

Citaat:
Doe mij maar Durex.

Je hebt ook die van DFY, is begonnen door iemand uit het management van Durex. Maar heeft duidelijk niet de kwaliteit meegenomen!
Shit, heb ik net vijftig condooms van DFY gekregen, via de verzekering.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 24-01-2008, 19:49
C r Y p S
Avatar van C r Y p S
C r Y p S is offline
Citaat:
S betekent Small, M betekent Medium, L betekent Large, enzo.
Ja joh? Nooit geweten...

Dat is niet het punt. Behalve dat ze idd strakker zitten als durex (en het gaat hier over normale maten, medium dus neem ik aan), plakken ze als het ware aan zichzelf waardoor ze slecht afrollen.
__________________
Waar een weg is wil ik heen.
Oud 25-01-2008, 11:10
Møller
Avatar van Møller
Møller is offline
Citaat:
^ Nu zelf nog Nederlands leren.



Shit, heb ik net vijftig condooms van DFY gekregen, via de verzekering.
Ik ook.
Ik heb ze al eens gebeld om te vragen of ze wilde dat ik een SOA ging oplopen omdat ze van die troep opsturen...
__________________
Veni, Vidi, Vici
Oud 28-01-2008, 17:57
fib
Avatar van fib
fib is offline
Ik heb de condooms van de kruidvat gebruikt. Die vielen ook tegen. Ik vind durex ook het fijnst. Maar ze zijn voor mij te duur. Dus ik wijk uit naar de fruitconcooms van de Lidl Cocos
__________________
(spellingsfouten krijg je gratis, ik ben dyslectisch)
Oud 28-01-2008, 18:23
Verwijderd
Ook bij mij vielen kruidvat condooms erg tegen. het pakje ging veel sneller dan een pakje durex door op verschillende dagen te scheuren terwijl er met durex geen enkel probleem was.

Daarna weer durex en nu helemaal niet meer nodig (pil)
Oud 28-01-2008, 20:41
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Nooit gebruikt. Heeft iemand weleens die condooms van Jippy (10 voor een euro) gebruikt?
Oud 28-01-2008, 23:17
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ik heb de condooms van de kruidvat gebruikt. Die vielen ook tegen. Ik vind durex ook het fijnst. Maar ze zijn voor mij te duur. Dus ik wijk uit naar de fruitconcooms van de Lidl Cocos
Ik kan niet tegen die van de lidl


Wij gebruiken ook altijd durex eigenlijk... omdat dat het enige preventie middel tegen zwangerschap is bij ons is ben ik te bang dat de goedkopere kwalitatief minder zijn.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 29-01-2008, 09:20
Francesco
Francesco is offline
Ik vind de condooms van Lidl ook niets. Kwalitatief zullen ze best goed zijn (ze moeten een keurmerk hebben om verkocht te mogen worden) maar ze zitten... ja, strak en niet lekker.

Mijn voorkeur gaat uit naar Durex. Als er echt niets anders is, dan Condomi - die gaan op zich ook wel.
__________________
“I used to desire many, many things, but now I have just one desire, and that's to get rid of all my other desires” - John Cleese
Oud 29-01-2008, 19:42
Sofia
Avatar van Sofia
Sofia is offline
Citaat:
Nooit gebruikt. Heeft iemand weleens die condooms van Jippy (10 voor een euro) gebruikt?
Een aantal keer. Ze zijn iets kleiner dan de standaard Durex condooms, maar verder niks mis mee, ze zijn nooit gescheurd oid.
Oud 30-01-2008, 17:03
Verwijderd
featherlights, yeeh!
Oud 30-01-2008, 19:46
D
Avatar van D
D is offline
Ik gebruik alleen Durex, prima condooms.
__________________
I AM ERROR
Oud 30-01-2008, 19:59
Verwijderd
Mijn vriendje zegt nooit bezwaren te hebben tegen de groene etos dingen. Ze rollen wel lastig af, maarja met wat geduld werkt het wel. Is er inderdaad iemand die ervaring heeft met die Jippie dingen van 10 voor 1 euro? Stiekem vind ik durex best duur dus als er andere 'huismerken' zijn die beter zitten hoor ik dat graag
Oud 30-01-2008, 21:03
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Mijn vriendje zegt nooit bezwaren te hebben tegen de groene etos dingen. Ze rollen wel lastig af, maarja met wat geduld werkt het wel. Is er inderdaad iemand die ervaring heeft met die Jippie dingen van 10 voor 1 euro? Stiekem vind ik durex best duur dus als er andere 'huismerken' zijn die beter zitten hoor ik dat graag

Als het tijd is om de condoom om te doen heb ik dus geen geduld he?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 30-01-2008, 22:57
jongen1986
Avatar van jongen1986
jongen1986 is offline
Een keer 100 condooms besteld voor een prikkie (zou moeten nazoeken of ze een naam hebben) , nooit geen problemen gehad.

Alleen Durex wel eens gebruikt "als we wat anders wouden", om te testen ofzo
Oud 31-01-2008, 16:22
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
etos doet het voor mij prima. Ik heb het één keer met condooms van een of ander frans boetiekje gedaan uit parijs, ik kreeg ontzettende pijn en jeuk en sindsdien kan ik niet meer tegen condooms ()
Oud 31-01-2008, 16:23
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Mijn vriendje zegt nooit bezwaren te hebben tegen de groene etos dingen. Ze rollen wel lastig af, maarja met wat geduld werkt het wel. Is er inderdaad iemand die ervaring heeft met die Jippie dingen van 10 voor 1 euro? Stiekem vind ik durex best duur dus als er andere 'huismerken' zijn die beter zitten hoor ik dat graag
die jippies zijn hele prima condooms, het enige verschil met durex is dat ze goedkoper zijn omdat ze vooral willen dat we het veilig doen en niet winst willen maken. Maar je kunt ze maar tot je achttiende kopen, snel zijn!
Oud 28-02-2008, 00:01
crazycat
crazycat is offline
waar kan je die jip[pie kope? ik koop nu die duracel die abnormal duur zijmn (3 voor 2,30 )
Oud 28-02-2008, 02:54
Verwijderd
Citaat:
featherlights, yeeh!
Oud 28-02-2008, 17:11
Mongozo
Avatar van Mongozo
Mongozo is offline
Citaat:
waar kan je die jip[pie kope? ik koop nu die duracel die abnormal duur zijmn (3 voor 2,30 )
Duracel condooms?
Oud 28-02-2008, 18:44
crazycat
crazycat is offline
ik bedoel die featherlights vn durex
Oud 28-02-2008, 18:45
jongen1986
Avatar van jongen1986
jongen1986 is offline
Citaat:
Duracel condooms?
condooms met batterij voor de vibrator
"het konijntje gaat nu nóg langer mee.."
Oud 28-02-2008, 20:09
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
waar kan je die jip[pie kope? ik koop nu die duracel die abnormal duur zijmn (3 voor 2,30 )
koop je die per 3? Das niet erg effectief. Zag laatst jippie condooms bij de kruidvat staan geloof ik.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 28-02-2008, 20:20
crazycat
crazycat is offline
zovaak doe ik het ook weer nie en die vn 12 zijn te duur om in 1 keer te kopen voor mij (ik werk niet)
Oud 18-04-2008, 21:52
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Die van etos vond ik prima hoor! Alleen er is een bepaald Frans merk en volgensmij heeft dat raar glijmiddel ofzo, ze zitten in een goud met paars doosje met cupidootjes erop. Ik kan niet meer tegen condooms sinds ik die heb gebruikt haalt me helemaal open
Oud 19-04-2008, 05:11
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
Nooit gebruikt. Heeft iemand weleens die condooms van Jippy (10 voor een euro) gebruikt?
Ja ik, halve zomervakantie in spanning gezeten. Kutdingen.
__________________
I did it for teh lulz
Oud 19-04-2008, 11:16
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja ik, halve zomervakantie in spanning gezeten. Kutdingen.
Oh ik vond ze prima!
Oud 19-04-2008, 13:08
Verwijderd
Citaat:
Nooit gebruikt. Heeft iemand weleens die condooms van Jippy (10 voor een euro) gebruikt?
ja dat is prima Maarja als meisje ben ik misschien eerder tevreden
Oud 25-04-2008, 01:49
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
etos doet het voor mij prima. Ik heb het één keer met condooms van een of ander frans boetiekje gedaan uit parijs, ik kreeg ontzettende pijn en jeuk en sindsdien kan ik niet meer tegen condooms ()
Misschien waren ze van rubber i.p.v. latex of omgekeerd. Er zijn aardig wat mensen met een allergie voor 1 van die 2 of evt. zelfs beide.
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Oud 25-04-2008, 04:48
Verwijderd
Gewoon Durex.

Maar liever helemaal niet.
Oud 25-04-2008, 12:42
strigoii
strigoii is offline
Citaat:
ja dat is prima Maarja als meisje ben ik misschien eerder tevreden
voor meisjes zijn ze misschien goed maar ze zitten pijnlijk strak en zijn verschikkelijk om om te doen.
__________________
Is all that we see or seem, but a dream within a dream?
Oud 25-04-2008, 16:57
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik denk dat je dat een grotere maat moet kopen; het ligt waarschijnlijk niet aan de condooms maar niet elke piemel is even dik he
Oud 25-04-2008, 16:58
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Misschien waren ze van rubber i.p.v. latex of omgekeerd. Er zijn aardig wat mensen met een allergie voor 1 van die 2 of evt. zelfs beide.
Zal dat het zijn. Nou, dan gebruik ik die in elk geval niet meer!
Oud 25-04-2008, 21:56
strigoii
strigoii is offline
Citaat:
Ik denk dat je dat een grotere maat moet kopen; het ligt waarschijnlijk niet aan de condooms maar niet elke piemel is even dik he
t probleem is dat ze maar 1 maat hebben en die dingen blijkbaar afgestemd zijn op 10-jarige jochies, want zo groot geschapen ben ik nou ook weer niet en ik heb het van meerdere kanten gehoord;-)
__________________
Is all that we see or seem, but a dream within a dream?
Oud 21-05-2008, 18:43
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
die jippies zijn hele prima condooms, het enige verschil met durex is dat ze goedkoper zijn omdat ze vooral willen dat we het veilig doen en niet winst willen maken. Maar je kunt ze maar tot je achttiende kopen, snel zijn!
Incorrect, ik heb ze van de week nog gehaald, terwijl ik 20 jaar ben.

OT: geen problemen met Jippy. Etos nog niet gebruikt.
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 21-05-2008, 18:45
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik kwam er laatst achter dat de gemiddelde van de etos kleiner zijn dan de gemiddelde van durex. De omtrek is 52 ipv 56 ofzo. Tsja, dat helpt niet
__________________
Tsja
Oud 21-05-2008, 19:50
Verwijderd

Oud 21-05-2008, 21:36
Verwijderd
Vind je het niet jammer dat je dat nodig hebt?
Oud 21-05-2008, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Vind je het niet jammer dat je dat nodig hebt?
Soms is het wel vervelend, maar het is een goede hulp
Oud 22-05-2008, 14:04
Verwijderd
Zelf geen fan van Durex eigenlijk. Trojan
Oud 23-05-2008, 02:28
Verwijderd
Citaat:
Zelf geen fan van Durex eigenlijk. Trojan
Ik vind dat zo'n klote naam voor condooms he. Trojan xD
Oud 23-05-2008, 09:42
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
ik vind het ook niet een bijzonder... berouwbare naam!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 23-05-2008, 12:44
Verwijderd
Amerikaans merk, net als Durex is in Nederland, is Trojan in Amerika... ongeveer. (Hier in Canada zijn Durex overigens niet zo goed verkrijgbaar) Ik vond de naam in het begin ook altijd noggal... vreemd... maar nu ken ik niet anders.

Bij mij is er in nou, 6 jaar mss 1 geknapt van dat merk+ze voelen fijner dan bv de Durex ultrathin, of hoe die dingen ook heten.

Laatst gewijzigd op 23-05-2008 om 16:05. Reden: verduidelijking
Oud 23-05-2008, 14:19
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Waar kun je die kopen in nederland dan?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 23-05-2008, 16:08
Verwijderd
Geen idee! Ik heb nog nooit condooms in Nederland gekocht, maar toen ik een aantal weken geleden een paar keer bij de kruidvat enzo stond viel me eigenlijk alleen Durex op? Ik had gewoon een doosje moeten kopen, nieuwe proberen is altijd wel leuk vind ik. Avanti vond ik ook niet echt geweldig trouwens.

http://www.trojancondoms.com Da's de link voor 1 van de sites. Ik vind ze echt fijn, alleen mijn ouders hebben bv weer liever Durex.

lol... soorten condooms uitproberen
Oud 23-05-2008, 16:48
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
op het werk ruilen we die dingen als flippo's

'ik heb nou die en die'
"oh ik heb die andere, 1 ruilen?"

Hoef je niet voeral gelijk een hele doos van te kopen
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 23-05-2008, 19:12
Verwijderd
Arenda is weleens verdacht veel actief op dit forum
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie vriendin ,,, zwanger ,,,
hafctom
19 11-12-2010 10:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:15.