Oud 15-02-2010, 19:01
ThaBosaap
Avatar van ThaBosaap
ThaBosaap is offline
ik ga binnenkort met het meisje dat ik leuk vind naar de bioscoop, ze weet ook dat ik haar leuk vind.
ik wil graag een stap zetten, wat is een goed begin?

Laatst gewijzigd op 15-02-2010 om 19:10.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-02-2010, 19:05
Naimin
Avatar van Naimin
Naimin is offline
jezelf... dat is toch niet moeilijk. Gedraag je zoals normaal
__________________
A myth is an image in terms of which we try to make sense of the world.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2010, 19:14
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Wachten tot zij de stap zet, aangezien ze al weet dat jij haar leuk vindt
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 15-02-2010, 20:58
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Haar gulp opentrekken en stiekem in het donker even met je vinger naar binnengaan. Weet je meteen wat voor vlees je in de kuip hebt.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2010, 21:24
Verwijderd
Je moet gapen en je uitrekken als je naast haar zit, en als je dan klaar bent vanuit de uitrekpositie je arm om haar heen leggen.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2010, 22:07
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Betaal haar bioscoopkaartje en trakteer haar op een drankje. Daarin zit ook de boodschap verscholen dat je haar leuk vindt. Blijf voor de rest ontspannen, dan gaat de rest van zelf. Misschien ben je in het begin zenuwachtig, maar dat zal zij ook zijn, dus maak je daar geen zorgen over.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2010, 00:00
Verwijderd
Ga niet naar de bioscoop maar ga iets doen waar je met elkaar bezig bent of kunt praten. Dat kan ook wel in de bioscoop op zich, maar ideaal is het niet.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2010, 00:54
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
En de bios is niet bepaald origineel...
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2010, 01:37
Verwijderd
Citaat:
En de bios is niet bepaald origineel...
Inderdaad, maar het brengt wel als voordeel met zich mee dat je niet de hele tijd naar haar gewauwel hoeft te luisteren.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2010, 02:01
Verwijderd
^

Plus, als het de eerste date is, is het helemaal niet zo'n slechte keuze. Dan heb je in ieder geval iets om over te praten, voor en na de film.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2010, 09:16
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad, maar het brengt wel als voordeel met zich mee dat je niet de hele tijd naar haar gewauwel hoeft te luisteren.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2010, 12:17
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ga niet naar de bioscoop maar ga iets doen waar je met elkaar bezig bent of kunt praten. Dat kan ook wel in de bioscoop op zich, maar ideaal is het niet.
je kunt er wel vozen toch?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 16-02-2010, 13:26
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Ik vind de bios best een goede keuze. Eerste afspraakjes kunnen soms behoorlijk ongemakkelijk zijn door nervositeit enzo, en in de bios hoef je je in ieder geval geen zorgen te maken over ongemakkelijke stiltes, en na afloop is er altijd de film over te praten.

Zoals iemand anders zei: bied aan haar kaartje te betalen en koop eventueel wat te drinken/popcorn. Voordeel van de bios is dat er vaak van die ongemakkelijke armleuningen zijn waar maar 1 arm op past. Als zij daar haar hand op heeft liggen kan je proberen haar hand vast te pakken. Trekt ze haar hand om wat voor reden dan ook terug, verontschuldig je dan gewoon, vindt ze het best, dan zit je goed...
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Met citaat reageren
Oud 16-02-2010, 14:49
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Wat Breg zegt
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2010, 18:15
Verwijderd
Citaat:
je kunt er wel vozen toch?
True
Met citaat reageren
Oud 16-02-2010, 20:12
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
ja, vooral handcontact leggen , een belangrijke, simpele en effectieve stap.
Je kunt ook tijdens de film een paar seconden naar haar kijken, en als ze terugkijkt lachen en naar het scherm kijken. Dat maakt het wat bijzonderder. Zorg dat je haar kant op leunt, met je lichaam zo ver mogelijk naar haar toe.
Ga na afloop of vóór de film naar bijvoorbeeld La Place, waar je lekker kunt eten en kletsen. Betaal haar maaltijd!
succes
__________________
The revolution will not be televised.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2010, 16:38
ThaBosaap
Avatar van ThaBosaap
ThaBosaap is offline
hartstikke bedankt allemaal
ik ga er goed gebruik van maken
Met citaat reageren
Oud 17-02-2010, 17:35
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Je moet gapen en je uitrekken als je naast haar zit, en als je dan klaar bent vanuit de uitrekpositie je arm om haar heen leggen.
Ik kan dit bevestigen, ik heb deze techniek meerdere malen gebruikt, en hij werkt elke keer .
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-02-2010, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Betaal haar bioscoopkaartje en trakteer haar op een drankje.
Citaat:
Betaal haar maaltijd!
Met citaat reageren
Oud 17-02-2010, 17:39
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Gelukkig is mijn vriendin feministisch en voelt ze zich schuldig als ik alles betaal
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 17-02-2010, 22:14
Daddy Cool
Avatar van Daddy Cool
Daddy Cool is offline
Tip 1

Citaat:
Zoals iemand anders zei: bied aan haar kaartje te betalen en koop eventueel wat te drinken/popcorn
Alsjeblieft doe dit niet... Het geeft je namelijk geen enkele garantie dat er iets gaat gebeuren. Je schiet er niks mee op. Misschien ben je hoffelijk, maar verder ook echt helemaal niks. Je kent de dame amper, waarom zou je gelijk heel je zak leeghalen voor dr. Ik snap dat de dames op dit forum graag niks meebetalen aan de date (lekker makkelijk) maar je date word er echt niet succesvoller door. Als reden werd gegeven dat ze dan weet dat ze je leuk vind, dat weet ze al. Mocht ze dat niet weten, kun je haar dat ook gewoon vertellen

Tip 2

Ga niet naar de bioscoop, je kan tijdens de film niet met elkaar praten. Je leert elkaar eigenlijk niet kennen en dat is best zonde. Als je bang bent voor dodelijke stiltes, zet dan bij jou thuis een filmpje op. Gewoon op je tv, kost je niks en je kan tussen de film door nog gewoon praten. Mochten er stiltes vallen heb je altijd de film nog, die keuze heb je als je thuis een filmpje gaat kijken. In de bios heb je dat niet, dan moet je gewoon stil zijn omdat anders mensen boos op je worden.

Tip 3

Doe allebei iets regelen, laat bijvoorbeeld haar de film uitkiezen en dan zorg jij voor een bak Ben & Jerrys (met 1 lepel natuurlijk). Op die manier tonen jullie allebei inzet voor elkaar, en is het eerder geneigd een succes te worden dan wanneer jij voor alles zorgt.

Tip 4

Ga je toch naar de bios (Kan me dat voorstellen omdat je nu eenmaal dat met dr hebt afgesproken). Zorg er dan voor dat jullie allebei iets regelen, om bovenstaande reden. Ga lekker breed zitten in je stoel (Dominantie) en raak haar aan (bijvoorbeeld op de schouder, of haar hand, niet meteen duiken op intieme plekken zoals de binnenkant van haar been of haar middel.). Aanraking zorgt namelijk voor het stofje oxytocine wat zorgt voor binding. Binding zorgt er weer voor dat je elkaar leuker gaat vinden. Dus meer kans op een succesvolle date.

Tip 5

Ga je achteraf nog wat drinken? Zorg er dan voor dat je de voorstaande tips toepast (vooral die van aanraking). Ga niet tegenover elkaar zitten, maar schuin naast elkaar. Dit zorgt ervoor dat je elkaar nog steeds makkelijk kan aanraken, en zorgt er ook voor dat je nog steeds je lichaam zo kan draaien dat jullie elkaar in de ogen kunnen kijken.

Oogcontact is heel belangrijk (Ook een reden om niet te daten in de bioscoop), er is wetenschappelijk onderzoek gedaan naar oogcontact. Ze hebben tijdens een speeddate evenement vertelt aan groep 1 dat de partner een afwijking had aan het linkeroog. Groep 2 kreeg dit niet te horen. Het effect was dat groep 1 veel meer oogcontact maakte, en een veel hoger matchingsgehalte had.

Dus zorg dat je oogcontact met elkaar maakt
__________________
"Happiness is only real when shared."
Danny - Lifestyle Coach

Laatst gewijzigd op 17-02-2010 om 22:20.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2010, 23:05
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Wat zijn veel vrouwen toch gierig zeg, blijkt wel uit enkele reacties hier
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2010, 05:50
MisSunshine
Avatar van MisSunshine
MisSunshine is offline
Citaat:
Wat zijn veel vrouwen toch gierig zeg, blijkt wel uit enkele reacties hier
Niet alle meiden zijn zo hoor!
Met citaat reageren
Oud 18-02-2010, 08:08
Verwijderd
Nouja, hij heeft háár meegevraagd naar de bios, dus dan vind ik het wel logisch als hij haar kaartje betaalt, het is een date en geen uitstapje met vrienden. Maar als ik haar was zou ik dan weer drankjes en popcorn halen.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2010, 08:18
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Wat Sarah zegt
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-02-2010, 10:09
WAT
WAT is offline
Ik heb zelf de hele eerste date met mijn vriendje betaald, vooral omdat ik hem zelf gevraagd heb, eerst hebben we lekker in de stad rondgehangen, samen op een bankje een zak friet gegeten, eerste kusje en er na de film
maar hij heeft bijvoorbeeld de eerste date die hij voorgestelt heeft betaald.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2010, 14:08
ThaBosaap
Avatar van ThaBosaap
ThaBosaap is offline
Citaat:
Ga niet naar de bioscoop, je kan tijdens de film niet met elkaar praten. Je leert elkaar eigenlijk niet kennen en dat is best zonde.
Ik ken haar al langer, ik zit bij haar in de klas. En sowieso hebben we al afgesproken dat we naar de bioscoop gaan. Maar bedankt voor je andere tips
Met citaat reageren
Oud 18-02-2010, 16:39
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Citaat:
Gelukkig is mijn vriendin feministisch en voelt ze zich schuldig als ik alles betaal
Ik zou niet gaan als ik dat allemaal zou moeten betalen! Vind het niet erg om een kauwgompie te geven en als ik net m'n loon heb kunnen we wel even naar de AH gaan, maar daar stopt 't ook wel mee. Ik deel alles, hoor.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2010, 19:17
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Citaat:
Tip 1



Alsjeblieft doe dit niet... Het geeft je namelijk geen enkele garantie dat er iets gaat gebeuren. Je schiet er niks mee op. Misschien ben je hoffelijk, maar verder ook echt helemaal niks. Je kent de dame amper, waarom zou je gelijk heel je zak leeghalen voor dr. Ik snap dat de dames op dit forum graag niks meebetalen aan de date (lekker makkelijk) maar je date word er echt niet succesvoller door. Als reden werd gegeven dat ze dan weet dat ze je leuk vind, dat weet ze al. Mocht ze dat niet weten, kun je haar dat ook gewoon vertellen
Het gaat er niet om dat hij alles betaalt, het gaat om het principe dat hij galant is en het aanbiedt. Als ik in deze situatie zou zijn zou ik het lief vinden dat hij aanbiedt om ervoor te betalen (helemaal als hij haar heeft meegevraagd), maar zou ik er wel op staan om de helft te betalen of bv. het eten/drinken als hij de kaartjes betaalt.
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Met citaat reageren
Oud 18-02-2010, 20:35
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Niet alle meiden zijn zo hoor!
Gelukkig niet nee, daarom zette ik bewust het woord 'veel' ertussen om aan te geven dat het niet om allemaal gaat.
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2010, 18:25
MisSunshine
Avatar van MisSunshine
MisSunshine is offline
Citaat:
Gelukkig niet nee, daarom zette ik bewust het woord 'veel' ertussen om aan te geven dat het niet om allemaal gaat.
Zoals Breg al zei, het gaat niet om het geld.. Als ik voor mezelf spreek zou ik ook niet willen dat alles betaald wordt, ik werk ook gewoon hoor! Toch vind ik het gebaar wel heel lief! (:
Het idee dat hij dat voor jou over heeft .
Met citaat reageren
Oud 19-02-2010, 22:08
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Citaat:
Zoals Breg al zei, het gaat niet om het geld.. Als ik voor mezelf spreek zou ik ook niet willen dat alles betaald wordt, ik werk ook gewoon hoor! Toch vind ik het gebaar wel heel lief! (:
Het idee dat hij dat voor jou over heeft .
Ik zou t ook lief vinden als zij dat allemaal voor me over heeft
Met citaat reageren
Oud 20-02-2010, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Je moet gapen en je uitrekken als je naast haar zit, en als je dan klaar bent vanuit de uitrekpositie je arm om haar heen leggen.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2010, 15:18
mdac
mdac is offline
Citaat:
ik ga binnenkort met het meisje dat ik leuk vind naar de bioscoop, ze weet ook dat ik haar leuk vind.
ik wil graag een stap zetten, wat is een goed begin?
betaal haar kaartjes en haar popscorn enzo en regel plekke zo veel mogelijk achterin , en tijdens de film zet je gw je hand om haar heen en probeer een beetje zelfverzekerd over te komen , veelplezier
Met citaat reageren
Oud 20-02-2010, 15:44
ThaBosaap
Avatar van ThaBosaap
ThaBosaap is offline
In de bioscoop waar wij naar toe gaan zijn er ook stoeltjes zonder een leuning ertussen. Is het slim om met haar daar te gaan zitten, en zo ja hoe kan ik dat het beste voor elkaar krijgen?
Met citaat reageren
Oud 20-02-2010, 15:48
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Vraag naar de loveseats.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-02-2010, 15:52
mdac
mdac is offline
Citaat:
In de bioscoop waar wij naar toe gaan zijn er ook stoeltjes zonder een leuning ertussen. Is het slim om met haar daar te gaan zitten, en zo ja hoe kan ik dat het beste voor elkaar krijgen?

ermm je zegt gewoon , he ( ... ) kom we gaan hier zitte dan , dan zit ze naast je ga je nog beetje met haar praten enzo , en als de film begint zeg je '' owh kom de film begint '' en doe je gw arm om haar heen , als ze je leuk vind zou ze vanzelf tegen je aan gaan leunen

onthoud wel dat je hier wel echt zelfverzekerd voor moet zijn
Met citaat reageren
Oud 20-02-2010, 15:57
ThaBosaap
Avatar van ThaBosaap
ThaBosaap is offline
Citaat:
onthoud wel dat je hier wel echt zelfverzekerd voor moet zijn
dat zelfverzekerd zijn zal wel lukken, maar over die plaatsen beginnen lijkt me moeilijk...
Met citaat reageren
Oud 20-02-2010, 15:59
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Vraag haar: "Wil je op die normale stoelen of op die zachte banken?"
Als ze je leuk vindt denk ik niet dat ze problemen heeft met tegen je aan kruipen
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 20-02-2010, 16:13
ThaBosaap
Avatar van ThaBosaap
ThaBosaap is offline
Citaat:
Vraag haar: "Wil je op die normale stoelen of op die zachte banken?"
dankje ik ga het proberen!
Met citaat reageren
Oud 20-02-2010, 16:14
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Veel succes
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 21-02-2010, 12:34
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Citaat:
Vraag haar: "Wil je op die normale stoelen of op die zachte banken?"
Als ze je leuk vindt denk ik niet dat ze problemen heeft met tegen je aan kruipen
Ze gaat zowiezo al mee, dus komt wel goed hoor, schatje
Met citaat reageren
Oud 21-02-2010, 15:59
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Wat zijn veel vrouwen toch gierig zeg, blijkt wel uit enkele reacties hier
Beetje kortzichtig om het daar maar op te gooien. Ik vind het ook fijn als een man mijn kaartje betaalt en helemaal als hij dan ook nog een drankje voor me betaalt. Dat geeft mij het gevoel dat hij me speciaal vindt. Daar en tegen geef ik ook altijd ontzettend veel geld aan mijn vriendje uit. Ik koop bijvoorbeeld vaak cadeautjes voor hem, of kaartjes voor iets waar hij graag heen wil... Het gaat gewoon om het gebaar. Ik ben bijvoorbeeld met een bosje aldi bloemen, of sterker nog een bosje zelfgeplukte madeliefjes net zo blij als een superdeluxe bos van de bloemenzaak. Wederom het gebaar. Niet het geld.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 22-02-2010, 10:07
Verwijderd
Hm ik vind het niet per se 'fijn als een man dingen voor me betaalt', ik vind het gewoon onbeleefd om iemand op een date te vragen en dan vervolgens die ander te laten betalen. Dat zou ik ook niet doen als ik iemand mee uit zou vragen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Enquete bioscoop bezoek
dlennartd
9 22-05-2006 15:02
Films, TV & Radio Rize vanaf 13 oktober in de bioscoop
filmmayhem
6 20-09-2005 22:30
Films, TV & Radio Bioscoop abbonement...
Verwijderd
6 09-04-2005 15:48
Films, TV & Radio Je Favoriete Bioscoop
Verwijderd
88 26-08-2004 18:33
Films, TV & Radio Bioscoop prijsstijgingen - of alleen Pathé?
AJMouse
50 09-12-2003 10:33
Liefde & Relatie Bioscoop!
lovergirl14
10 12-03-2002 12:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:12.