Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2010, 17:28
JustAsking
JustAsking is offline
haaj iedereen
de situatie zit zo ---> toen ik 13 was, was er een meisje dat ik echt graag zag, na een paar dagen wist ik haar aandacht te krijgen en we werden een koppel

toen het eenmaal de dag voor valentijn was, had ik een idee (klassiek maar leuk dacht ik ) ik kocht een rode roos de volgende dag op school gaf ik het af.....

ze wou het niet en ze lachtte mij vierkant uit
sinds dien durf ik niets meer

weet iemand iets zodat ik weer dingen durf bij meisjes?

alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-02-2010, 17:57
DemiInLove
Avatar van DemiInLove
DemiInLove is offline
Gemeen van haar om je zo uit te lachen ! Dat slaat toch nergens op ! (ik zou het zelf lief vinden) Maar denk maar zo: De meeste meisjes vinden het leuk als je iets voor ze doet
__________________
~(^_^~) ... (~^_^)~...~(^_^~) ... (~^_^)~ Let's party ♥
Met citaat reageren
Oud 16-02-2010, 20:14
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
hoe oud ben je nu? wat een domme reden om je er rot over te voelen. er is sowieso geen reden om je hoe dan ook rot te voelen. doe gewoon wat je wilt en laat het verleden rusten. ik had de roos naar haar hoofd gesmeten trouwens.
__________________
The revolution will not be televised.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2010, 20:28
JustAsking
JustAsking is offline
Citaat:
hoe oud ben je nu? wat een domme reden om je er rot over te voelen. er is sowieso geen reden om je hoe dan ook rot te voelen. doe gewoon wat je wilt en laat het verleden rusten. ik had de roos naar haar hoofd gesmeten trouwens.
ik ben ondertussen 15 bijna 16.
merci voor de reactie
Met citaat reageren
Oud 17-02-2010, 12:06
Verwijderd
wat een doos, maar ligt aan de leeftijd, niet aan jou..gewoon naast je neer leggen
Met citaat reageren
Oud 19-02-2010, 14:55
SweetXBad
Avatar van SweetXBad
SweetXBad is offline
Don't worry! Gewoon DOEN. misschien wel makkelijk gezegd maar je moet niet denken maar gewoon doen! Dat je dan een keer een meisje hebt die je vierkant uitlagt wil niet direct zeggen dat elk meisje dat doet. En als dat meisje je helemaal uitlagt is ze misschien ook niet echt je waardig. Een leuke vriendin respecteerd je wat je doet
Good luck!
Met citaat reageren
Oud 19-02-2010, 16:55
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Wat een stom wijf! Joh, gewoon negeren, er zijn meer meiden die het heel lief van je zouden dan meiden die je uitlachen. No worries, je moed bij elkaar rapen en gaan!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2010, 00:33
MCanoniem
MCanoniem is offline
Ik geef ook vaak rozen met valentijn en ik weet zeker dat ik dit gewoon weer doe!
Dat meisje dat je uitlachte is gewoon een raar geval, misschien heeft ze je gevoelens gebruikt ofzo en was het een ''neprelatie''.

Maarja in dit geval, gewoon ervoor gaan en dan heb je je angst overwonnen!
Met citaat reageren
Oud 24-02-2010, 02:08
On efil
Avatar van On efil
On efil is offline
Genoeg drinken, zo kom je er wel overheen
Met citaat reageren
Oud 24-02-2010, 06:04
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Wat een stom meisje was dat. Maar bedenk goed: jij hebt wel mooi gedurfd om een roos aan haar te geven! Lef is veel meer waard dan een stom chickie die je uitlacht
Bovendien ben je nu drie jaar verder en heb je blijkbaar met een meisje die jou wel echt leuk vindt. Probeer het gewoon opnieuw.
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 25-02-2010, 21:15
14jarigmeisje
14jarigmeisje is offline
je moet je niet laten afkraken door een meisje .
Met citaat reageren
Oud 26-02-2010, 12:51
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Dat meisje van 13 was door haar onvolwassenheid helemaal overrompeld met zo'n lief gebaar en wist zich geen houding te geven. Het ligt dus niet aan jou, dus wees niet bang tegenover meisjes.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten verboden
me... just me
41 05-02-2007 14:20
Levensbeschouwing & Filosofie Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheïsme...
BiL@L
62 17-09-2003 04:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:27.