Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-02-2010, 18:48
mdac
mdac is offline
ik had laatst nog een prive bericht van iemand gekrege die ongeveer hetzelfde probleem had als mij, mijn vriendin doet de laatste tijd een beetje raar , ze is veel minder klef & veel minder lief dan vroeger , ze negeert me de laatste tijd ook steeds meer

wil ze me niet meer ? zou ik niet echt zeggen , ik had laatst nog een nieuwe profielfoto op hyves gezet en een aantal meisjes hadden voor haar al allemaal lieve reacties gezet

me vriendin werd toen helemaal jaloers op msn en vroeg helemaal wie die sletjes waaren enz. dat is voor mij inprenciepe wel een teken dat ze me nog wilt

een paar dagen geleden was ze ook nog naar mijn huis gekomen omdat we 1 maand hadden , toen deed ze ook gewoon lief en alles was cool , en toch voel ik me de laatste tijd vrij ongemakkelijk bij haar , ze geeft haar vriendinnen ( vind ik ) toch meer aandacht dan aan mij de laatste tijd , en op msn is het de laatste tijd erg stil ( sms trouwens ook maar haar btg is op -.- )

nu kreeg ik een privebericht van iemand met een heel verhaal over dat hij ongeveer hetzelfde probleem heeft , + een oplossing

1: ik ben de laatste tijd erg lief voor haar , misschien zelfs TE lief al moet ik het van mezelf zeggen , volgends die persoon van die privebericht moet ik haar ook meer los kunnen laten en meer vrijheid geven , dat gaat ze vanzelf wel naar mij verlangen en komt ze vanzelf weer naar mij toe net als vroeger

2: we zien elkaar inderdaad erg vaak , we zitten bij elkaar in de klas -.- , ook volgens die persoon zou ik haar wat meer vrijheid moeten geven , dan verlangt ze vanzelf weer naar mij

eerlijk gezegd geloof ik dit allemaal wel omdat ik de laatste tijd ook wel hetzelfde voor haar voel , we hebben pas een maand en toch wil ik er eventjes wat meer tussenuit , ik denk dat als we op zn minst niet bij elkaar in de klas zaten , dat het dan al heel wat beter zou gaan

weet iemand soms nogmeer redenen waarom dit gebeurt & heeft iemand hetzelfde ? alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-02-2010, 18:50
Verwijderd
ga je nu voor elke ruft die scheef zit een topic openen??
Met citaat reageren
Oud 26-02-2010, 18:53
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
niet over-analyseren

tis logisch dat je na de eerste kleffe periode weer iets meer naar jezelf gaat zoeken en dus afstand neemt. Ik zou zeggen, doe dat zelf ook. je relatie is niet je leven. En als het nog allemaal wel fijn is als je elkaar ziet, dan zit het wel goed.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 27-02-2010, 10:20
Verwijderd
Citaat:
me vriendin werd toen helemaal jaloers op msn en vroeg helemaal wie die sletjes waaren enz. dat is voor mij inprenciepe wel een teken dat ze me nog wilt
Niet per se.. misschien kan ze er gewoon niet tegen als jij aandacht aan andere meisjes geeft, maar dat betekent niet meteen dat ze jou nog wil. Het kan ook zijn dat ze gewoon in haar ego gekrenkt is. Dit hoeft niet zo te zijn, maar ik wil even aangeven dat jij hier te veel aannames maakt en jezelf gek maakt door hier zoveel over na te denken.

Citaat:
ze geeft haar vriendinnen ( vind ik ) toch meer aandacht dan aan mij de laatste tijd , en op msn is het de laatste tijd erg stil ( sms trouwens ook maar haar btg is op -.-)
Tsja, dat is niet zo'n goed teken.

Anyways.. je moet haar inderdaad meer los laten. Het heeft ook weinig zin om hier elke keer weer een topic over te openen. Erover praten met anderen is vooral in het begin even goed, maar daarna moet je zien te voorkomen dat je er in blijft hangen. Hoe meer je hierover loopt te malen, hoe erger de ervaring ook voor jou zal zijn.

Dus. Ga leuke dingen voor jezelf doen.. sporten, met vrienden op stap, enzovoorts.

En als je het lef hebt, confronteer haar hiermee. Praat hierover met haar, niet te veel met anderen, want in principe gaat het anderen weinig aan wat er tussen jullie beiden aan de hand is.

Succes.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2010, 14:03
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Stel jezelf gewoon onafhankelijk op, gaat altijd goed. Zo hou je je eigen mening dus voel je jezelf ook nooit opgesloten in je relatie.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2010, 17:33
Verwijderd
Kon dit niet in het eerste topic? Je vraagt gewoon hetzelfde.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:40.