Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-02-2010, 14:01
Dice94
Dice94 is offline
He mensen,

Ik heb al redelijk lang een probleem en ik weet niet hoe ik het moet oplossen.
Als ik uit ga en er komt een meisje naast me staan die ik een beetje ken of ik loop naar een meisje toe weet ik al snel niet meer wat ik moet zeggen + ik wordt anders, ik wordt rustiger en dus niet zoals ik echt ben, in het echt ben ik een stuk spontaner en zeg ik veel.

Maar wat moet ik hier tegen doen, ik krijg hierdoor altijd een schuld gevoel van: Kom op man, je kon ook wel even jezelf zijn. Ook loop ik waarschijnlijk kansen mis als ik niet lekker in me vel zit. Normaal gesproken heb ik genoeg te vertellen en is het gezellig, maar als ik dan in me eentje sta met zo'n meisje wordt het veel moeilijker, terwijl ik dat helemaal niet wil!

Weet iemand wat ik hier tegen kan doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-02-2010, 14:11
jacobdb
Avatar van jacobdb
jacobdb is offline
ik had vroeger hetzelfde probleem. gaat als het goed is vanzelf over.
__________________
tux was here. ^ ^
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 15:24
Dice94
Dice94 is offline
Citaat:
ik had vroeger hetzelfde probleem. gaat als het goed is vanzelf over.
Ligt het aan me leeftijd? Pubertijd enzo, ik vind het namelijk heel vervelend want ik ben van mezelf een heel sociaal persoon en ik vind dat ontzettend klote als iets me dus tegenhoudt.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 17:18
Thedutchguy
Thedutchguy is offline
sommigen praten makkelijker met klein beetje alcohol op
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 18:55
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Ik denk dat dat wel redelijk typerend is voor (een bepaalde periode van) de puberteit, ja
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 20:40
Dice94
Dice94 is offline
Citaat:
Ik denk dat dat wel redelijk typerend is voor (een bepaalde periode van) de puberteit, ja
O hehe sorry, ik schrijf dat woord al jaren met een lange ´ij´.
Mm ok, ik moet me er dan maar gewoon bij neerleggen.

@TheDutchGuy

Bij mij wordt het er nooit er veel makkelijker op eerlijk gezegd, ik had trouwens ook een paar biertjes op.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2010, 08:55
On efil
Avatar van On efil
On efil is offline
Gewoon wat bier van 11.6 naar binnen gooien thuis,of eventueel wat shotjes om wat losser te komen, niet teveel he, anders kan je straks de naam niet meer onthouden
Met citaat reageren
Oud 01-03-2010, 21:13
jacobdb
Avatar van jacobdb
jacobdb is offline
__________________
tux was here. ^ ^
Met citaat reageren
Oud 01-03-2010, 21:55
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
nee slaat nergens op, bier drinken.
ik zou gewoon wat oefenen, zeg gewoon steeds iets meer als daarvoor, zet steeds een kleine stap. Uiteindelijk worden de stappen groter en ben je eraan gewend om beter met meisjes om te gaan. Take it slow!
__________________
The revolution will not be televised.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2010, 23:31
Dice94
Dice94 is offline
Citaat:
nee slaat nergens op, bier drinken.
ik zou gewoon wat oefenen, zeg gewoon steeds iets meer als daarvoor, zet steeds een kleine stap. Uiteindelijk worden de stappen groter en ben je eraan gewend om beter met meisjes om te gaan. Take it slow!
Ja maar het rare is, als ik geen 'flirt' bedoelingen heb dan kan ik vaak heel goed met een meisje praten en vind ze het ook gezellig. Als ik een meisje zie waar ik wel interesse in heb (dus niet meteen verliefd of leuk maar meer van 'die ziet er wel goed uit' of 'dat lijkt me wel een leuk meisje') dan krijg ik het al iets benauwder en ben ik niet helemaal mezelf meer en gaat het praten niet meer zoals het zou moeten gaan.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2010, 00:09
Egoconstructie
Avatar van Egoconstructie
Egoconstructie is offline
Citaat:
Ja maar het rare is, als ik geen 'flirt' bedoelingen heb dan kan ik vaak heel goed met een meisje praten en vind ze het ook gezellig. Als ik een meisje zie waar ik wel interesse in heb (dus niet meteen verliefd of leuk maar meer van 'die ziet er wel goed uit' of 'dat lijkt me wel een leuk meisje') dan krijg ik het al iets benauwder en ben ik niet helemaal mezelf meer en gaat het praten niet meer zoals het zou moeten gaan.
Dat is toch juist logisch? Wat je eens moet proberen als je zo'n meisje ziet van wie je denkt dat ze leuk is, is twijfelen aan dat gevoel. Als je met haar praat merk je dan vanzelf of ze leuk is. Je moet gewoon kritisch zijn en jezelf de vraag stellen wat je zoekt in een meisje, in plaats van al onder de indruk te zijn door haar uiterlijk. Pas als ze het waard blijkt te zijn zou je kunnen flirten. Maar tot die tijd heb je dan in ieder geval al leuk met haar kunnen praten.
__________________
"Atheďsm: the religion devoted to the worship of one's own smug sense of superiority" ;)

Laatst gewijzigd op 02-03-2010 om 09:26.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2010, 07:50
Verwijderd
Oefenen op je zusje of vriendinnen van zus/zusje die je allesbehalve aantrekkelijk vindt, kan wel helpen, evenals een voorraadje zinnen. ("Hallo, is dit jouw tandenborstel?")
Met citaat reageren
Oud 02-03-2010, 08:49
On efil
Avatar van On efil
On efil is offline
Citaat:
Oefenen op je zusje of vriendinnen van zus/zusje die je allesbehalve aantrekkelijk vindt, kan wel helpen, evenals een voorraadje zinnen. ("Hallo, is dit jouw tandenborstel?")
En hoe helpt dit in met het flirten met onbekenden die waarschijnlijk niet onaantrekkelijk zijn?

Ik zie het al voor me,

Hey, is dit jou tandenborstel, *pakt tandenborstel* Meisje rent weg?
Met citaat reageren
Oud 02-03-2010, 15:25
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Dat is toch juist logisch? Wat je eens moet proberen als je zo'n meisje ziet van wie je denkt dat ze leuk is, is twijfelen aan dat gevoel. Als je met haar praat merk je dan vanzelf of ze leuk is. Je moet gewoon kritisch zijn en jezelf de vraag stellen wat je zoekt in een meisje, in plaats van al onder de indruk te zijn door haar uiterlijk. Pas als ze het waard blijkt te zijn zou je kunnen flirten. Maar tot die tijd heb je dan in ieder geval al leuk met haar kunnen praten.
Dit dus...

En vooral geen 'hulp' van alcohol gebruiken. Niks is sneuer dan een vent die bier nodig heeft om iemand aan te spreken. Dan liever iemand die niet helemaal goed weet wat hij wil zeggen maar wel oprecht interesse toont.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2010, 19:52
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Dit dus...

En vooral geen 'hulp' van alcohol gebruiken. Niks is sneuer dan een vent die bier nodig heeft om iemand aan te spreken. Dan liever iemand die niet helemaal goed weet wat hij wil zeggen maar wel oprecht interesse toont.
nee, geen bier doen, dat is nl. best pathetic, probeer gewoon een meisje aan te spreken en doe gewoon je ding, maak je hoofd leeg en ga er op af
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe moet ik veranderden volgens jou?
Some
7 18-09-2003 07:08
Verhalen & Gedichten Ik verander
Neliz
8 17-07-2003 21:24
Psychologie ik weet niet wat ik voel of wie i kben? help me
HelpMePlease
12 28-02-2003 07:14
Verhalen & Gedichten ik veranderde...
framboosje
1 25-08-2002 18:44
Psychologie *moet ik veranderen omdat.........*
Janet
8 18-01-2002 17:44
Lichaam & Gezondheid *moet ik veranderen omdat.........*
Janet
1 17-01-2002 15:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:23.