Oud 22-04-2014, 20:15
Verwijderd
Ik ben gaan solliciteren bij een park.
en het bedrijf is wel geïnteresseerd in mij, ze hebben me namelijk benaderd voor verdere procedure,maar ik woon nog bij mijn ouders en ze zijn nogal over-beschermend.

Ik kan in de zomervakantie (misschien) aan de slag gaan,maar het is in een andere provincie en 2 uurtjes met de trein, ik heb wel de optie om in het park te verblijven.

Ze zeuren wel dat ik eens moet beginnen met te werken,maar als ik eindelijk wat vind moet ik het afslaan...

Alleen me ouders zijn het niet ermee eens, hoe kan ik ze overhalen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-04-2014, 16:35
Verwijderd
Hoe oud ben je?
Met citaat reageren
Oud 24-04-2014, 14:24
Verwijderd
ik ben 19 jaar.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2014, 14:28
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Je geeft aan dat je in het park kunt verblijven. Is dit op de dagen dat je daar achtereen zult werken, of is dit sporadisch? Ik zou ook goed uitzoeken hoeveel aaneengesloten dagen je werkt, want als je tijdens een week 2 of 3 niet-aaneengesloten dagen vrij bent (en dan niet in het park kunt verbijven) moet je je bedenken dat een enkele reis van 2 uur een behoorlijke reistijd is en dat zoiets je al snel tegen gaan staan.


Ik zou informatie over het park verzamelen en aan je ouders geven, je ouders duidelijk uitleggen wat je gaat doen en vooral waarom je dit heel graag wilt doen. Neem je ouders desnoods mee naar het park zodat ze een indruk kunnen krijgen van hoe het is als je een gesprek hebt daar. Zorg dan wel dat ze uit beeld blijven wanneer je het gesprek hebt
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2014, 14:14
Verwijderd
Bedankt voor de tip
Met citaat reageren
Oud 25-04-2014, 14:18
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Laat ook even weten hoe het afgelopen is en wat je gedaan hebt. Daar hebben mensen in de toekomst ook veel aan
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2014, 09:10
Sannnne
Avatar van Sannnne
Sannnne is offline
Denk ook aan de reiskosten: reizen met de trein is erg duur, vooral lange afstanden
Met citaat reageren
Oud 01-05-2014, 09:19
Verwijderd
Als ze verblijf op het park voor hem regelen, zullen ze ook wel reiskosten vergoeden denk ik.

Ik vroeg op mijn 19e geen toestemming meer aan mijn ouders voor nevenactiviteiten overigens.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2014, 17:54
Verwijderd
Ik zou eerst kijken of je wordt aangenomen voor je gedoe begint met je ouders.
Daarbij wat ertur zegt: je bent 19.
Je bent volgens de wet volwassen en hoeft dus niet alles meer voor mama te doen. Als jij daar wil werken kun je daar wsl toch een week werken +slapen en dan een paar dagen terug en dan weer werken + slapen dus je bent toch geen maanden weg. Als het je leuk lijkt en je wordt aangenomen zou ik het gewoon doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:29.