Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Wegwijzen & Voorstellen
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2017, 10:16
belegger
belegger is offline
Goedemorgen,

ik was aan het surfen om te kijken welke sites mijn laatste boek hebben opgenomen en toen kwam ik een vraag tegen van een student HBO die iets wilde weten over beleggen.
Het laatste boek gaat over beleggen volgens een rekenkundige methode. De titel is Beleggen, vertaald naar MBO/HBO niveau. In dit boek komen de verhouding en de vorm en de tijd in dagen aan bod die een golfbeweging van een index (AEX- index) kan duren.
Het is dus een rekenkundige materie voor indexen wereldwijd en voor sommige fondsen. Fondsbeleggen en indexbeleggen staan nogal in het nieuws de laatste tijd. Individuele aandelen kunnen anders bewegen dan dat de index dat doet. Dat is ook uitgelegd in dit boek.
Aangezien ik de vraag heb gekregen van een uitgever van schoolboeken om een schoolboekje te schrijven voor Mbo/Hbo niveau kan de uitleg en de vragen en de antwoorden die in dit boekje zijn opgenomen de aspirant belegger op weg helpen. Het boek is dus geschreven voor studenten om ze beter voor te bereiden op de wereld na de schooltijd.

Mocht het zijn dat er interesse is vanuit de studenten dan wil ik wel een keer een lezing geven. De forumbeheerder kan dit via mijn E-mail adres melden.

Wie ben ik: Mijn naam is Kees Vermeer en ik ben 55 jaar en was melkveehouder en heb vanaf 2011 5 boeken geschreven. Het 6de boek komt waarschijnlijk tweede helft 2017 uit.

Met vriendelijke groet,

Kees
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-03-2017, 13:11
Verwijderd
Mochten er forumleden behoefte hebben aan een serieuze uitleg over beleggen, door iemand die er voor is opgeleid en al jarenlang in de beleggingswereld werkt, laat het maar weten, beter dan dat jullie praten met iemand die enkel met technische analyse bezig is zoals deze Kees Vermeer.

PS ik zal je tevens geen boek van 58 euro voor 90 bladzijden aansmeren.

Groetjes, Ertur
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie inkomstenbelasting vragen
the_yakuza
2 26-09-2008 11:04
Verhalen & Gedichten MIJN VERHAAL: Nina's droom
Nandje
24 30-07-2006 20:41
Beleidszaken Dieet/gewicht/lijf topics op L&G
Bloem
180 24-11-2005 15:42
Lifestyle sneakers.....
Fossilsurf
27 10-11-2005 16:07
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Samenvatting hoofdstuk 4, boek: in balans
Scott
1 15-04-2001 17:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:20.