Oud 28-06-2017, 09:24
Halloaaaa
Halloaaaa is offline
Ik slik nu al een maand de pil, nu slik ik al 2 dagen de gele pilletjes in de strips. En zou ik een bloeding moeten krijgen, maar ik krijg hememaal niets? Ook heb ik heel af en toe diaree gehad. (Ik neem de pil 's avonds om 21:50 en ga pas 's morgens naar het toilet.) Is de pil dan minder betrouwbaar? En is het normaal dat ik de eerste maand al geen bloeding meer heb?
Met citaat reageren
Oud 28-06-2017, 09:43
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Heb je een pil waarbij je altijd een pil slikt, of waarbij je een strip opmaakt en dan in je stopweek geen pil gebruikt?

Door diarree kan de pil inderdaad minder betrouwbaar zijn, hou daar rekening mee als je seksueel actief bent.

Het kan een paar dagen duren voor je menstruatie op gang komt. Daar zou ik me bij juist gebruik van de pil niet te veel zorgen over maken.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 28-06-2017, 09:48
Halloaaaa
Halloaaaa is offline
Ik heb zo'n pil die je door moet blijven slikken (28pillen).
En ook al ik meer dan 4-5 uur pas naar het toilet ga? Ik had ergens gelezen dat het dan wel nog te vertrouwen was?
Met citaat reageren
Oud 28-06-2017, 12:10
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
De pil is alleen niet betrouwbaar als je binnen 3-4 uur na inname diarree krijgt, daarna is de pil al opgenomen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 28-06-2017, 23:43
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
2 dagen de placebopillen kam te kort zijn. Meestal duurt het een aantal dagen voor het op gang komt (kan best pas op de dag dat je de normale weer moet beginnen), wisselt per vrouw. Wel gewoon op tijd beginnen met de nieuwe strip, meestal vloei je die eerste dagen nog wel.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:20.