Oud 11-05-2006, 08:10
Verwijderd
Ik zat laats te denken, en ik bedacht dat ik het toch wel erg jammer vind dat er zoveel 'verdwijnt' in het simple-art topic. En nou houft niet iedereen meteen een eigen topic te openen voor elk krabbeltje dat hij/zij maakt, maar het kan toch wel iets genuanceerder?
Misschien kunnen er thema-topic's komen? Zegmaak een soort simple-art topic voor snel gekrabbelde cartoons, een simple-art topic voor kleine schilderijtjes, een simple-art topic voor potloodtekeningen enzovoort. Het nadeel van deze optie lijkt me dat ook dat een beetje onoverzichtelijk lijkt.
Een ander ideetje van mij was dat mensen een 'eigen' topic kunnen neerzetten, waar ze dan al hun werkjes in posten. Als je weinig werken post, kun je misschien ook samen doen met iemand anders. Dan wordt het waarschijnlijk zoiets: "[verzameltopic] Werken van Jantje en Henk-Pieter"

Wat denken jullie hiervan? En hebben jullie zelf nog ideen?

Laatst gewijzigd op 11-05-2006 om 08:14.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-05-2006, 08:16
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik vind persoonlijk dat als je iets hebt gemaakt waarop je veel reacties en kritiek op wilt om het in de toekomst te kunnen verbeteren het in een eigen topic mag. In een simple-art topic kan je dan de dingen posten die je wel leuk vind enzo maar waar je geen bedoelingen mee hebt het ernstig te verbeteren ofzo.
En ik vind dat met die topics waar je al je eigen werkjes in post ook opzich wel een goed idee. Alleen als elke artistieker een eigen topic aanmaakt kan het wel een beetje overzichtelijk worden.
Nu ik het zeg, waarschijnlijk overzichtelijker dan dat elke artistieker zijn werkjes allemaal door elkaar post.
Ik ben voor, denk ik.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"

Laatst gewijzigd op 11-05-2006 om 08:21.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2006, 08:30
Verwijderd
Bedankt voor je reactie.
Maar niet elke ARTistieker hoeft toch een eigen topic? Als je niet vaak dingen post, kun je samendoen met iemand anders, van je zelfde niveau. En dan misschien in ruil voor onvoorwaardelijke kritiek. Zegmaar: als je samendoet met een (of meerdere) perso(o)n(en), is het de afspraak dat je ook de moeite neemt om elkaar uitvoerig opbouwende kritiek te geven, het zij in het topic, het zij over PM ofzo.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2006, 10:39
Verwijderd
Daar zijn nieuwe regels over gemaakt (die ik net gisteren unsticked heb). Je kunt ze lezen in de Mededeling. Komt erop neer dat veel mensen gewoon toch liever in het SA-topic posten. Hun keuze.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2006, 13:46
Porcelain
Avatar van Porcelain
Porcelain is offline
Ik zou al helemaal niet nóg meer verzameltopics gaan maken, ik ben erg anti-verzameltopics. Ik vind gewoon wat Cherry zegt: iedereen die iets heeft gemaakt en dat graag onderbouwd ziet mag een eigen topic. Daar is dit forum immers voor?
En okee, als het dan pennenkrabbels zijn is het wat nutteloos, maar ik verwacht ook niet dat mensen zelf niet weten wanneer hun werk echt simple art is en thuishoort in het sa-topic, en anders kan iemand hen daarop wijzen.

Op DoP en Letteren wordt er voor ieder gedicht/verhaal meestal ook een topic geopend.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2006, 14:13
Verwijderd
mensen doen toch wel waar ze zelf zin in hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken Het huidige FB systeem
Verwijderd
419 15-01-2013 17:19
Software & Hardware [Discussietopic] windows, OS X en Linux
SacredRose
14 17-01-2012 14:11
De Kantine Discussie voor topicstarters...
Eye of Sauron
18 01-01-2007 21:59
Beleidszaken [DoP] Algemeen topic
Verwijderd
83 16-02-2005 16:51
De Kantine Is er bij jou wel eens ingebroken? Of is een poging daartoe weleens gedaan?
telluriet
58 30-08-2004 02:28
De Kantine Stelling: Nederland is beter af met het communisme
FOOIJDONK
500 27-01-2004 14:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:32.