Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2006, 19:59
Zwoek
Avatar van Zwoek
Zwoek is offline
Ik vraag me af of veel vrouwen hun armen scheren. In mijn omgeving zijn er nou een paar die dat wel doen.
Ik zelf zou het niet doen, ook al erger ik me er soms wel aan. Het kost zoveel werk en stoppels op je armen vind ik al helemaal vervelend.

Voor diegene die het wel doen: Waarom haal je het weg? En scheer je het dan, of op een andere manier? Is het jouw eigen keuze, of heeft iemand er een keer een opmerking over gemaakt?

En voor de jongens/mannen: Wat vinden jullie van vrouwen die hun armen scheren?
__________________
Geen juist moment
Oud 02-08-2006, 20:06
Wiki
Ik heb 2 mensen in me hele leven ontmoet die dit ook deden, 1 ervan pakte ik per ongeluk aan de arm, en zat vol met stoppels

Ik vroeg me af waarom ze dat in godsnaam deed, die ander epileerde het, die had 1 dag last van een rode arm.

Maargoed, ikzelf begin er niet aan.
Oud 02-08-2006, 20:35
Shredder
Avatar van Shredder
Shredder is offline
Ik heb nog nooit iemand gezien/ontmoet die zijn/haar armen schoor. Ik vind het ook voor zowel mannen als vrouwen overbodig; bij mannen is het normaal dat ze zichtbaar behaarde armen hebben, bij vrouwen groeit niet echt zichtbaar haar op de armen.

Lijkt me ook helemaal niet fijn als je iemands arm pakt en je hangt in de stoppels
__________________
The German army is your friend...we do not shoot you, for just taking cover. | The sword itself incites to violence...
Oud 02-08-2006, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Zwoek schreef op 02-08-2006 @ 20:59 :

En voor de jongens/mannen: Wat vinden jullie van vrouwen die hun armen scheren?
Ligt eraan hoe behaard vrouwlief is

Voor de meeste vrouwen lijkt het mij onzin. Net als dat ik het onzin vind als mannen hun benen scheren.
Oud 02-08-2006, 20:53
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Ik heb dat nog nooit gedaan en ik ben het ook niet van plan. Je ziet de haartjes wel goed, ze zijn namelijk donker. Maar goed, boeiend, heb wel wat beters te doen.
Oud 02-08-2006, 21:15
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Ik vind het raar en onnodig. Ik ken wel mensen die het epileren, maar niet scheren
__________________
Don't worry, be happy
Oud 02-08-2006, 21:50
Anaïs
Avatar van Anaïs
Anaïs is offline
Armen scheren? Waar is dat goed voor... Dat zijn toch dunne, zachte haartjes.

Wat iemand met erg donkere haren wel kan doen, is ze misschien blonderen? Maar afscheren en dan stoppels hebben, brrr!
Oud 02-08-2006, 21:58
adon1s
Avatar van adon1s
adon1s is offline
Ik ken ook vrouwtjes met zwarte haren op hun onderarmen... snap dus echt wel dat mensen dit scheren. Je kan het beter harsen.
__________________
Eigen genot eerscht
Oud 02-08-2006, 22:43
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Nee dat vind ik niet nodig. Ik ken ook niemand die dat doet.

Sommige vrouwen hebben behoorlijk wat zwarte haren op hun armen (sommige Hindoestaanse dames bijvoorbeeld). Als ik dat zou hebben, zou ik het misschien harsen, maar dat weet ik niet zeker.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 02-08-2006, 23:03
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
ja, ik zou nooit mn armen scheren. Ik zou het of harsen of een ontharingscreme gebruiken. Ik scheer mn benen ook niet, echt een hekel aan. Ik epileer het... geeft ook een langer resultaat
Oud 03-08-2006, 00:20
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Shredder schreef op 02-08-2006 @ 21:35 :
Ik heb nog nooit iemand gezien/ontmoet die zijn/haar armen schoor. Ik vind het ook voor zowel mannen als vrouwen overbodig; bij mannen is het normaal dat ze zichtbaar behaarde armen hebben, bij vrouwen groeit niet echt zichtbaar haar op de armen.

ghehehe moet jij mijn armen eens zien als ik het laat groeien als ik niet bruin ben, dan valt het dus echt wel op. ik scheer het niet maar ik smeerer lekker onthaarcreme op joepie de poepie. in de zomer ben ik bruin en zie je ze niet zo, maar in de winter ga ik er toch echt niet bijlopen als een of andere oude trol uit de balkan hoor. en die stoppels zijn lang niet zo hard als stoppels van een weggeschoren baard dus dat gezeik over stoppels vind ik maar lame.
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 03-08-2006, 01:32
jalapeño
Avatar van jalapeño
jalapeño is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 03-08-2006 @ 01:20 :
ghehehe moet jij mijn armen eens zien als ik het laat groeien als ik niet bruin ben, dan valt het dus echt wel op. ik scheer het niet maar ik smeerer lekker onthaarcreme op joepie de poepie. in de zomer ben ik bruin en zie je ze niet zo, maar in de winter ga ik er toch echt niet bijlopen als een of andere oude trol uit de balkan hoor. en die stoppels zijn lang niet zo hard als stoppels van een weggeschoren baard dus dat gezeik over stoppels vind ik maar lame.
Oud 03-08-2006, 07:30
lisanne_tje
Avatar van lisanne_tje
lisanne_tje is offline
ik heb best lange haren op mn armen, maar gelukkig zijn ze blond dus vallen ze niet echt op... maar als ze donker waren geweest denk ik wel dat ik ze had laten harsen
Oud 03-08-2006, 07:33
Kapoen
Avatar van Kapoen
Kapoen is offline
Ik scheer mn armen, ik vindt mijn haren te donker en haal ze weg.
Ik scheer het net als mijn benen gewoon met een scheermesje.
En over veel werk, valt wel mee hoor, en stoppels vallen ook wel mee.
Mijn vriend heeft er geen last van.
__________________
Smile a lot, it's free
Oud 03-08-2006, 07:39
nati
nati is offline
Mijn haren op mijn armen zijn dus echt niet cool, en ik scheer ze iedere morgen onder de douche al voor zeer lange tijd (het is een gewoonte geworden, net als de benen). Soms denk ik wel over een andere methode, maar bijv. harsen werkt niet voor mij.
Oud 03-08-2006, 07:40
nati
nati is offline
Citaat:
Kapoen schreef op 03-08-2006 @ 08:33 :
Ik scheer mn armen, ik vindt mijn haren te donker en haal ze weg.
Ik scheer het net als mijn benen gewoon met een scheermesje.
En over veel werk, valt wel mee hoor, en stoppels vallen ook wel mee.
Mijn vriend heeft er geen last van.
Precies, het wordt een gewoonte en dan gaat het vrij snel.
Oud 03-08-2006, 09:58
Saarah
Saarah is offline
Ik scheer mijn armen niet, vind het nogal overbodig. Het zijn idd zachte haartjes en je ziet ze wel (als je er op let), maar het is niet zo dat ze opvallend zijn.
Oud 03-08-2006, 10:22
Hank McCrank
Avatar van Hank McCrank
Hank McCrank is offline
Ik scheer mijn armen ook niet, maar als vrouwen dat nodig vinden moeten ze dat vooral doen. Beter een vrouw met geschoren armen dan met zo'n zwart oerwoud erop.
Oud 03-08-2006, 11:16
nati
nati is offline
Bij mij zijn ze niet superzwart, maar ze zijn wel opvallend.
Oud 03-08-2006, 11:17
nl2suzy
Avatar van nl2suzy
nl2suzy is offline
Ik scheer mijn armen niet.. Mijn haartjes zijn blond.. en in de zomer lijk je ze erger te zien dan in de winter, maar dat kan natuurlijk ook komen doordat je ze dan vaker ziet omdat je korte mouwen aan hebt..
__________________
Wat doe je als de enige persoon die je kan laten stoppen met huilen de persoon is die je heeft laten huilen?
Oud 03-08-2006, 11:51
Verwijderd
Ik ben blond en mijn haren zijn ook blond, mijn armen scheren lijkt me nou echt het toppunt van loosheid. Dan ga ik nog liever... euh, mijn kamer opruimen ofzo.
Oud 03-08-2006, 12:17
Verwijderd
Ik scheer mijn armen ook. Ik vind het fijner als er niet zoveel haar op staat.
Harde/donkere stoppels valt echt mee, en je hebt er ook echt geen lang werk mee.
Oud 03-08-2006, 12:27
Verwijderd
Ik ben zo blij dat ik rood haar heb Dus nee, ik scheer mijn armen absoluut niet, en ik ga ooit mijn benen er aan laten wennen dat ik die ook niet scheer, want dat was volgens mij niet nodig geweest. Nu ik er mee begonnen ben alleen wel. Stom; mijn moeder heeft zo ongeveer nog minder en zachter haar op haar benen dan op haar armen, en dan is scheren dus volkomen overbodig.
Oud 03-08-2006, 13:24
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Piloff schreef op 03-08-2006 @ 12:51 :
Ik ben blond en mijn haren zijn ook blond, mijn armen scheren lijkt me nou echt het toppunt van loosheid. Dan ga ik nog liever... euh, mijn kamer opruimen ofzo.
ja jij hebt makkelijk praten het is nou niet bepaald relaxt om er uit te zien als een of andere yeti.
bovendien zijn er andere manieren om je armen te ontharen behalve scheren. ik epileer mijn armen ook weleens, ben ik er meteen een hele poos vanaf.
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 03-08-2006, 13:50
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Nee, eigenlijk ook nooit gehoord dat iemand dat doet.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 03-08-2006, 13:59
Verwijderd
Ik haal het epileerapparaat er overheen, zodat de grovere (zichtbare) haren weg zijn, die paar witte donshaartjes laat ik lekker zitten. Scheren lijkt me niet echt jofel, ivm stoppels, maar zeemansarmen staan me nu eenmaal niet zo goed.
Oud 03-08-2006, 14:06
Sasbeest
Avatar van Sasbeest
Sasbeest is offline
Ik ga er af en toe onder de douche met een scheermesje overheen, en dat was het dan wel. Vind het fijn als m'n armen glad zijn, en aangezien het zo klaar is en ik geen last heb van stoppels of wat dan ook, is het een kleine moeite.
__________________
Liefde was als de regen, ze veranderde in ijs of verdween
Oud 03-08-2006, 14:18
Romie
Romie is offline
pff tis werkelijk nog nooit in me opgekomen om mn armen te scheren, maar als ik veel (donkere) haren op mn armen had op dusdanige storende manier zou ik t wel doen denk ik, why not
Oud 03-08-2006, 14:42
Verwijderd
Ik doe het zelf niet; mijn haren op m'n armen zijn dun, zacht, kort en licht, dus die vallen echt niet op. Maar ik zag laatst een meisje die écht lange zwarte haren op d'r armen had, echt van die mannelijk behaarde armen. Dat zou ik bij mezelf wel weghalen, 'k vind het er gewoon niet vrouwelijk uitzien.
Oud 03-08-2006, 15:06
Encrypted
Encrypted is offline
Citaat:
Zwoek schreef op 02-08-2006 @ 20:59 :
En voor de jongens/mannen: Wat vinden jullie van vrouwen die hun armen scheren?
Niet doen, vrouwelijke armen moeten natuurlijk wel zacht blijven .
Tenzij je overmatig behaard bent, maar dat komt weinig voor bij vrouwen meen ik.
__________________
Liever een leeuw voor een dag, dan een gazelle voor honderd jaar.
Oud 03-08-2006, 15:10
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Encrypted schreef op 03-08-2006 @ 16:06 :
Niet doen, vrouwelijke armen moeten natuurlijk wel zacht blijven .
Tenzij je overmatig behaard bent, maar dat komt weinig voor bij vrouwen meen ik.
als je ontharingscreme of een epileerapparaat gebruikt heb je hele zachte armen, daarom is ontharen op je armen ook relaxt want je krijgt er juist zachte armen van
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 03-08-2006, 16:08
nati
nati is offline
Citaat:
Encrypted schreef op 03-08-2006 @ 16:06 :
Niet doen, vrouwelijke armen moeten natuurlijk wel zacht blijven .
Tenzij je overmatig behaard bent, maar dat komt weinig voor bij vrouwen meen ik.
Als je het elke dag scheert is het ook zacht (en duurt maar een paar seconden)
Oud 03-08-2006, 16:37
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
ik wacht trouwens nog op de nitwit die gaat gillen ' neeee want dan groeien ze donkerder en harder terug, niet doehoen!!!1!'
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 03-08-2006, 16:55
Verwijderd
Als ik dikke donkere haren op mijn armen zou hebben, zou ik ze absoluut harsen of epileren. Gelukkig heb ik dunne blonde armharen .
Oud 03-08-2006, 20:49
Verwijderd
Een arts heeft me ooit laten onderzoeken of ik niet te veel mannelijke hormonen had omdat hij vond dat ik zo behaard was op mijn armen. Ik vind dat reuze meevallen. In de zomer worden ze ook lekker blond en in de winter zie je ze toch niet omdat ik dan lange mouwen aan heb. Ik scheer ze dus niet.
Oud 03-08-2006, 21:18
Vip3r
Vip3r is offline
Hmm van mij hoeft 't niet. Ook al zijn die haartjes wat donker en kun je ze zien. Ik zal er nooit wakker van liggen, of het moet ècht heel erg zijn, dat het net een jongensarm lijkt.
Oud 04-08-2006, 12:01
JessieL
JessieL is offline
Ik vind mijn haartjes te donker, dus gebruk gewoon waxstrips.......ff pijn en je bent er een tijdje van verlost...oja en ze komen lichter en minder terug en geen stoppels
Oud 04-08-2006, 17:29
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik heb op m'n armen zachte, blonde donshaartjes, dus geen haar op z'n hoofd (uh arm? ) die er overdenkt dat weg te halen. Als je lange, donkere haren hebt daar zou ik het zeker weghalen, maar als het kort, of blond is, ach..
Oud 05-08-2006, 19:17
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Ik heb het ooit een keer "vroeger" met mama's scheermes gedaan ze zijn op dat plekje iets donkerder terug gekomen en dus echt niet dat ik zin heb om het bij te houden, dus ik doe er niet aan. Vind het ook niet hinderlijk bij mij (of anderen vrouwen?). Het valt amper op dat er iets zit
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 05-08-2006, 21:14
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Buiten mijn hoofdhaar, scheer ik alle haren op z'n tijd, ga er zo'n 0,5 km harder van fietsen op de racefiets.

Vooral in het voorjaar moet ik telkens een heel oerwoud wegkappen.
Oud 05-08-2006, 22:23
roosmar
Avatar van roosmar
roosmar is offline
Neuh, dat heb ik niet echt nodig. De haartjes die er groeien zijn blond en fijn.
Volgens mij kun je beter harsen dan scheren, trouwens...
__________________
De aarde is rond. Wat het einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin.
Oud 05-08-2006, 22:58
Verwijderd
Citaat:
grandmommy schreef op 03-08-2006 @ 14:24 :
ja jij hebt makkelijk praten het is nou niet bepaald relaxt om er uit te zien als een of andere yeti.
bovendien zijn er andere manieren om je armen te ontharen behalve scheren. ik epileer mijn armen ook weleens, ben ik er meteen een hele poos vanaf.
Ja, dat weet ik, ik zeg het er ook nog eens bij.
Oud 05-08-2006, 23:00
vosje16
Avatar van vosje16
vosje16 is offline
Mijn oma epileert haar armen...

Ik heb redelijk donkere/lange haren op mijn armen maar 'k heb geen zin om die ook te epileren. Benen duurt al lang genoeg...
Oud 06-08-2006, 00:15
juno
Avatar van juno
juno is offline
Als je de centenpest hebt kun je ze weg laten laseren. Dan blijven ze voorgoed weg.
Oud 06-08-2006, 10:48
reine claude
reine claude is offline
Citaat:
Cornel schreef op 05-08-2006 @ 22:14 :
Buiten mijn hoofdhaar, scheer ik alle haren op z'n tijd, ga er zo'n 0,5 km harder van fietsen op de racefiets.

Vooral in het voorjaar moet ik telkens een heel oerwoud wegkappen.

Too much information

Nee, ik scheer mijn armharen niet.
Oud 06-08-2006, 10:58
Verwijderd
Ik heb mooie blonde haartjes op mijn armen dus die blijven lekker zitten vind t ok superlelijk als je helemaal gladde armen hebt, of idd, worse, stoppels
Oud 06-08-2006, 12:49
suikerpotje
suikerpotje is offline
Ik scheer mn armen ook niet.. volgens mij krijg je daar ook echt spijt van als je dat een keer in een opwelling doet, omdat je die haartjes lelijk vindt.. ze worden alleen maar donkerder dus dan blijf je bezig.. en stoppels is nog lelijker dan haartjes idd..
Oud 06-08-2006, 13:21
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
suikerpotje schreef op 06-08-2006 @ 13:49 :
Ik scheer mn armen ook niet.. volgens mij krijg je daar ook echt spijt van als je dat een keer in een opwelling doet, omdat je die haartjes lelijk vindt.. ze worden alleen maar donkerder dus dan blijf je bezig.. en stoppels is nog lelijker dan haartjes idd..
Ik heb de bijna nitwit gevonden

Ik scheer ze niet. Ik scheer wel mn bovenbenen, wat ook volgens mij weinig mensen doen. En ze komen dus niet donkerder terug en ook niet harder Het zijn gewoon blonde, zachte haartjes.
Oud 06-08-2006, 13:31
Zwoek
Avatar van Zwoek
Zwoek is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 06-08-2006 @ 14:21 :
Ik heb de bijna nitwit gevonden

Ik scheer ze niet. Ik scheer wel mn bovenbenen, wat ook volgens mij weinig mensen doen. En ze komen dus niet donkerder terug en ook niet harder Het zijn gewoon blonde, zachte haartjes.
Ja ik scheer mijn bovenbenen ook en ze komen niet harder of donkerder terug hoor
__________________
Geen juist moment
Oud 06-08-2006, 13:58
Verwijderd
Citaat:
suikerpotje schreef op 06-08-2006 @ 13:49 :
Ik scheer mn armen ook niet.. volgens mij krijg je daar ook echt spijt van als je dat een keer in een opwelling doet, omdat je die haartjes lelijk vindt.. ze worden alleen maar donkerder dus dan blijf je bezig.. en stoppels is nog lelijker dan haartjes idd..
Ze lijken dikker en donkerder terug te komen, maar dat is niet zo. Als je je een keertje scheert, en daarna stopt, worden ze vanzelf weer net zo zacht als daarvoor. Ook niet donkerder (hoewel het wel zo kan lijken als je je in de winter scheert; zonlicht bleekt haren echt super goed).

Dat ze dikker en donkerder terugkomen is een heel bekend, maar absoluut niet juist, verhaal.
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Lichaamshaar
Boompjess
43 05-10-2012 16:42
Lifestyle Hoe kan je haar sneller groeien?
)Vampje(
43 28-05-2012 17:42
Lichaam & Gezondheid Harig...
xLienaa
12 02-02-2012 18:28
Lichaam & Gezondheid Armen scheren
MooZboot
15 12-08-2010 19:26
Seksualiteit scheren
NeedaBreak
49 06-09-2009 15:52
Lichaam & Gezondheid harsen en blonderen
shiningstars
5 30-08-2003 07:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:47.