Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-10-2006, 20:34
Kwekky
Avatar van Kwekky
Kwekky is offline
Mijn vragen zijn eigenlijk:
- heeft iemand hier ervaringen mee?
- is er eigenlijk een kans dat je oranje uitvalt ipv bruin?
- is het verschil echt schokkend groot als je op zich bleek bent? (maw gaat opeens iedereen zien dat er iets fout is?)
- mag je nog onder de zonnebank als dat goedje op je is gespoten (ook al ben je dan al bruin, mag je dan nog verder zonnebanken?)
- weet iemand in welke prijsklasse dat valt?
- wordt dat door een persoon gedaan (dat spuiten) of is dat een machine?

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 12:27
Estar
Estar is offline
Citaat:
Kwekky schreef op 07-10-2006 @ 21:34 :
Mijn vragen zijn eigenlijk:
- heeft iemand hier ervaringen mee?
- is er eigenlijk een kans dat je oranje uitvalt ipv bruin?
- is het verschil echt schokkend groot als je op zich bleek bent? (maw gaat opeens iedereen zien dat er iets fout is?)
- mag je nog onder de zonnebank als dat goedje op je is gespoten (ook al ben je dan al bruin, mag je dan nog verder zonnebanken?)
- weet iemand in welke prijsklasse dat valt?
- wordt dat door een persoon gedaan (dat spuiten) of is dat een machine?

Alvast bedankt!
-Ja
-Dat kan, dat ligt aan de tanning die ze gebruiken.
-Ja, maar het is wel mooi als ze het goed doen.
-Tuurlijk.
-Geen idee, ik heb het op de beurs laten doen.
-Bij mij door een persoon, maar je hebt ook cabines waar je in kunt staan.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2006, 19:21
Verwijderd
nog mensen met ervaring? ik wil 't misschien ook eens laten doen, vandaar ben er ook benieuwd naar
Met citaat reageren
Oud 10-10-2006, 20:42
Vip3r
Vip3r is offline
Wat een belachelijk neppe zooi zeg. Ik snap niet hoe iemand het in zijn/haar hoofd haalt om dit te willen.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2006, 21:35
Kwekky
Avatar van Kwekky
Kwekky is offline
ik kan nu eenmaal niet goed tegen de zon..
Met citaat reageren
Oud 10-10-2006, 22:22
juno
Avatar van juno
juno is offline
Lelieblank is mooi
Met citaat reageren
Oud 10-10-2006, 22:49
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
staat ook goed op je cv
__________________
Lampaan.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2006, 09:01
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 10-10-2006 @ 23:22 :
Lelieblank is mooi
melkfleswit niet


geloof me vrij, ik zeg ook al jaren dat "wit in de mode is" of "vroeger bruin de kleur van de werkende klasse was" maar na twintig jaar witheid wil ik ooit ook echt wel eens een béétje bruiner zijn dan roos.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2006, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Vip3r schreef op 10-10-2006 @ 21:42 :
Wat een belachelijk neppe zooi zeg. Ik snap niet hoe iemand het in zijn/haar hoofd haalt om dit te willen.
Omdat jezelf zijn niet goed genoeg is

Ik word ook nauwelijks bruin, nou en? Dat komt omdat het bij mij past, bij mijn haarkleur, mijn huidtype, mijn ogen. Als je bruiner wordt dan normaal (en sowieso, als je bruin wilt zijn in de winter ), valt het alleen maar op dat het nep is.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2006, 13:32
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 11-10-2006 @ 10:01 :
melkfleswit niet


geloof me vrij, ik zeg ook al jaren dat "wit in de mode is" of "vroeger bruin de kleur van de werkende klasse was" maar na twintig jaar witheid wil ik ooit ook echt wel eens een béétje bruiner zijn dan roos.
Jij hebt licht blond haar, reken maar dat het bij jou te zien is dat het 'nep' is, en als iets lelijk staat...

Niks mis met blanke meisjes. Over een jaar of 10 ben je blij dat je niet veel in de zon komt.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2006, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 11-10-2006 @ 14:32 :
Jij hebt licht blond haar, reken maar dat het bij jou te zien is dat het 'nep' is, en als iets lelijk staat...

Niks mis met blanke meisjes. Over een jaar of 10 ben je blij dat je niet veel in de zon komt.
het hoeft niet kakkebruin te zijn hé, gewoon een beetje donkerder dan wit da's niet nep er zijn genoeg meisjes met mijn kleur haar die heel mooi (licht) gebruind zijn, maar zelfs in de zomer krijg ik geen kleur.

en trouwens, ik ga ook geen uren in de zon of onder de zonnebank liggen omdat ik wéét dat het superongezond is (en dan zeker voor iemand van mijn type), en daarom dat airbrush tanning of bruiner zonder zon dan ook een goed alternatief kan zijn ...

begrijp je wat ik wil zeggen?



afschuwelijk wit - gezond bruin zonder er heel nep uit te zien
Met citaat reageren
Oud 11-10-2006, 15:15
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Nouja, als je het zelf graag wil, en het geld ervoor over hebt, ga je gang Reken er wel op dat die kleur er behoorlijk snel weer afgaat.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2006, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 11-10-2006 @ 16:15 :
Nouja, als je het zelf graag wil, en het geld ervoor over hebt, ga je gang Reken er wel op dat die kleur er behoorlijk snel weer afgaat.
dat weet ik, en da's al één van de redenen om het niet te doen



als daar tegenoverstaat dat het echt heel mooi wordt... dan heb ik dat er best voor over om eens te laten doen tegen Kerstmis ofzo, of voor een speciaal feestje, dat ik geen belachelijk figuur sla in een rokje of met blote armen
Met citaat reageren
Oud 11-10-2006, 16:05
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 11-10-2006 @ 16:41 :
als daar tegenoverstaat dat het echt heel mooi wordt... dan heb ik dat er best voor over om eens te laten doen tegen Kerstmis ofzo, of voor een speciaal feestje, dat ik geen belachelijk figuur sla in een rokje of met blote armen


Ga eens aan je zelfbeeld werken zeg
Met citaat reageren
Oud 11-10-2006, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 11-10-2006 @ 17:05 :


Ga eens aan je zelfbeeld werken zeg
Met citaat reageren
Oud 11-10-2006, 16:16
Verwijderd
als je gewoon niet-helemaal-wit wil zijn, kun je dan niet net zo goed (en veel goedkoper) van die bruinende bodylotion gebruiken? Als je dat meerdere dagen achter elkaar doet wordt het ook geleidelijk bruiner, tot je een punt bereikt waar het evensnel afslijt als dat je er bruin bijsmeert, gezien de celwisseling van de opperhuid denk ik dat dat na een week of twee het geval is.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2006, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 11-10-2006 @ 17:16 :
als je gewoon niet-helemaal-wit wil zijn, kun je dan niet net zo goed (en veel goedkoper) van die bruinende bodylotion gebruiken? Als je dat meerdere dagen achter elkaar doet wordt het ook geleidelijk bruiner, tot je een punt bereikt waar het evensnel afslijt als dat je er bruin bijsmeert, gezien de celwisseling van de opperhuid denk ik dat dat na een week of twee het geval is.
mja, dat is nu inderdaad wel iets dat ik nog niet geprobeerd had... wel al bruiner-zonder-zon, maar dat vond ik altijd direct zo'n giga-verschil, incl. strepen

volgende keer dat ik in kruidvat ofzo ben zal ik eens rondkijken
Met citaat reageren
Oud 11-10-2006, 17:10
juno
Avatar van juno
juno is offline
We hebben helaas nog steeds die bruin is gezond cultus, terwijl het helemaal niet gezond is, want niets richt zoveel schade aan in je huid als UV.

Ach, de dermatologen mogen nog blij zijn dat bruin zonder zon tegenwoordig een optie is.

Ik vind dat tweede plaatje overigens afgrijselijk vies poepie-nep-bruin, blij dat ik plaatje 1 wit ben.

Laatst gewijzigd op 11-10-2006 om 17:36.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 12:15
polysix
polysix is offline
Citaat:
juno schreef op 10-10-2006 @ 23:22 :
Lelieblank is mooi
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Spierwitte huid
Rivka
20 25-08-2009 16:36
Lichaam & Gezondheid Airbrush tanning...
lso
15 20-07-2008 18:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:21.